wasat napisał/a: |
moze ktos wie jaki sklad jedzi do klobucka o 19 40 |
Rademenes napisał/a: |
@jackii pomysł z obsługą z PR umarł śmiercią naturalną, ale pomysł był. |
Cytat: |
ja sie boje jedzic wieczornymi niewiadomo trzy pojada wogule ten 19 40 lub 21 50 tg |
Masny napisał/a: |
Żeby tradycji w spółce Koleje Śląskie stało się zadość, jest kolejna wpadka
na stacji Bielsko Biała Główna czynna tylko jedna kasa biletowa Brawo! |
Goloos napisał/a: |
Z kasami KŚ są różne jaja np, w większym Sosnowcu jest za to "o zgrozo" aż do 17h |
sunday1 napisał/a: |
Witam
Podczas trasy nie było żadnej kontroli biletów |
jackii napisał/a: |
roman_bukowno, nie wszyscy muszą o tym wiedzieć |
czepek napisał/a: |
Dzisiejsza podróż powrotna z gatunku ciężkich. Proponuję założyć osobny wątek do wpisywania opóźnień Kolei Śląskich. Mój pociąg czyli 99024 ze Zwardonia miał 50 minut opóźnienia. |
valeo napisał/a: |
Nie chodzi mi o sam oblot ale o rezerwe czasową aby nie robic dodatkowych opoznien na tej trasie.To samo sie tyczy poł. z Wisły ,ktore przechodzą na Zwardon |
czepek napisał/a: |
Do tego konduktorka doliczyła mi 4zł dopłaty za sprzedaż biletu w pociągu. Jak najbardziej miała prawo, ale nie dało się z tą babą w ogóle porozmawiać. Tak wrednej konduktorki to w najgorszych czasach PRów nie spotkałem. Co ciekawe w piątek kupiłem bilet w Czechowicach w pociągu(w godzinach pracy kasy) zupełnie bez dopłaty i jakoś sobie wymyśliłem, że KŚy nie kasują za sprzedaż biletu w pociągu(mogę pokazać oba bilety). |
Lil_Peter napisał/a: | ||
Nie przejdzie. Po utworzeniu takiego tematu, topic pękałby od postów, a po tygodniu jakiś moderator usunąłby go "przez przypadek". |
Bardi78 napisał/a: |
Zakładam nowy temat-być może teraz nazwa nie będzie się kojarzyła niektórym stronniczo.
Proszę pisać o wszytkich złych i dobrych działaniach KŚ w nowym rozkładzie |
danio napisał/a: |
Wyjechał z Katowic planowo, ja wysiadałem w Czechowicach. Pewnie nadrobił.
Tak czy inaczej wina PLK. Pytanie ile z tych 10cio minutowych to wina PLK |
irek34 napisał/a: |
Ale pogoniliśmy KŚ do roboty, to może teraz czas na PKP PLK bo oni też nie są święci z swoja infrastrukturą. |
Cytat: |
witam może ktoś wie trzy kursuje szynobus kolzam sa109 005 jaki ma color tera |
Cytat: |
Pracownicy PLK sa wsciekli ze KS nie daje im znizek na przejazdy. Info od starszego dyzurnego ruchu.. |
Cytat: |
Jak czytam te żale typu "bo nie było tabliczki" albo "bo megafonów nie było słychać" to aż mnie śmiech bierze. |
Cytat: |
Tak trudno zapytać się konduktora albo kogoś ze środka gdzie dany pociąg jedzie? |
dddbb napisał/a: |
Tu znajdziesz informacje o dodatkowych postojach w Katwicach Ligocie. Mają też być modyfikacje na trasie Wodzisław Śl - Rybnik - Pszczyna (oficjalnie jeszcze nie opublikowane), poza tym większych zmian bym się nie spodziewał. |
jackii napisał/a: |
OS_24, IMHO - w tej chwili w KŚ jest zbyt wielu kolejarzy. Właśnie zatrudnienie takiej ilości kolejarzy spowodowało te problemy... |
jackii napisał/a: |
OS_24, rok temu było znacznie mniej (procentowo) kolejarzy z PR. Wszystko działało znacznie lepiej. Teraz kolejarzy jest przygniatająca większość - i jaki efekt? Co do zarządu - dwóch wiceprezesów przeszło z PR, to mało? IMHO za dużo. Jeden był nie tak dawno dyrektorem... |
Leniwiec napisał/a: |
Rozkład będzie się polepszać (a przynajmniej mam taką nadzieję). W KŚ dzieje się coraz lepiej, przywracają postoje w Ligocie i usuwają KKA, jestem dobrej myśli. |
jackii napisał/a: | ||
|
leslaw napisał/a: |
Za 1 parę KKA na linii Katowice Oświęcim także zostaje wprowadzony pociąg patrz rozkład jazdy na stronie pkp.pl Więc autobusy z tej linii znikają całkowicie. |
Leniwiec napisał/a: |
Może ktoś opisać jak sprawa się z wyciętymi postojami? Chodzi mi ogółem czy znowu wpadli w trend likwidowania losowo przystanków czy po prostu nikt tam nie wsiadał. Miło było by także się dowiedzieć czy liczba postojów w Ligocie jest wystarczająca. |
pawel24h napisał/a: |
to o której jedzą pociągi do Oświęcimia z cz-dz od 9.2.2013? |
jackii napisał/a: |
conen, no nie wiem. P-o ostatnich problemach z dogadaniem się, wydaje mi się, że śląski UM machnął na tą linię ręką i uznał, że to co poza Sławkowem go nie obchodzi. A to błąd, powinni dążyć do wydłużenia relacji do Bukowna (optymalnie Olkusza). |
jackii napisał/a: |
marcint, nie krzycz proszę... |
darianes napisał/a: |
... Po chwili w pustym prawie pociągu pojawił się konduktor i zwróciwszy mu uwagę, że na peronie zostały osoby, które chciały jechać do Częstochowy ale nie wsiadły z powodu błędnego oznaczenia pociągu, a mówiły o tym głośno widząc, że to nie pociąg do Częstochowy, odpowiedział mi tak: "Oznaczenie było prawidłowe bo specjalnie robione są różne numery pociągów mimo bezpośredniej relacji by koleje śląskie dostały większą dotację na większą ilość uruchamianych pociągów." Nieważne, że pasażerów brak, nieważne że jest chaos, ważne że uruchamiane są dziwne relacje razy ileś tam i pociągów jest dużo..... heh |
Leniwiec napisał/a: |
Zgadzam się, rozkład z obiegami ułożyć od nowa, najlepiej na jesień, po wakacjach. Czemu? Bo w zimę znowu problemy a w wakacje jeździ więcej pociągów. Chociaż ewentualnie może być to zima, załoga z KŚ już ma tą namiastkę doświadczenia. |
pawel24h napisał/a: |
tylko dh1 tam puszczają czy zdarza się coś innego np dh2 i jak dużo ludzi w nim jedzie |
leslaw napisał/a: |
.... Podzielić się na 2 grupy i zablokować w obie strony autostradę A4 na wysokości alei Górnośląskiej. .... |
lukasz napisał/a: |
Uważam, ze to wielki skandal.
Materiał z portalu pulsolkusza.pl Od 14 kwietnia pociągi przejeżdżające przez powiat olkuski miały znowu dojeżdżać do Katowic. Okazuje się jednak, że władze Małopolski nie wyraziły na to zgody – tak przynajmniej twierdzą przedstawiciele Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Pod koniec grudnia olkuski parlamentarzysta PiS Jacek Osuch wystosował do władz Województwa Śląskiego apel o przywrócenie bezpośrednich połączeń kolejowych na trasie Sędziszów-Olkusz-Katowice. Od 8 grudnia pasażerowie jadący w kierunku Śląska muszą dwukrotnie się przesiadać – w Sławkowie i Sosnowcu Głównym. Pomimo licznych apeli parlamentarzysty i samorządowców, sprawy do tej pory nie udało się rozwiązać z korzyścią dla pasażerów. W efekcie podróżni przesiedli się na tańsze i szybsze busy. Pociągi, które dojeżdżają do Sławkowa są od 8 grudnia niemal puste. W składzie jest zazwyczaj kilka lub kilkanaście osób. – Aby ograniczyć uciążliwości podróżowania wynikające ze sposobu organizacji połączeń na przedmiotowym odcinku w dniu 16 stycznia br. w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego odbyło się spotkanie z przedstawicielami Urzędów Marszałkowskich Województw Małopolskiego i Świętokrzyskiego oraz Przewozów regionalnych i Kolei Śląskich. Uzgodniono wówczas, że od 14 kwietnia 2013 r. na linii 62 zostaną wprowadzone bezpośrednie relacje pociągów z Katowic do Sędziszowa, Kielc i Olkusza (przy zachowani obecnej ilości 8 par pociągów), przy uwzględnieniu podziału pracy eksploatacyjnej pomiędzy Przewozy Regionalne i Koleje Śląskie. Tym samym wycofana zostałaby uzupełniająca komunikacja autobusowa i zlikwidowałoby konieczność przesiadania się pasażerów na stacjach Sosnowiec Główny i Sławków. Ostatecznie na takie rozwiązanie nie zgodziło się Województwo Małopolskie, w związku z czym, na chwile obecną, zasady organizacji połączeń pasażerskich na tej linii pozostają bez zmian – poinformowała posła Jacka Osucha – Monika Warmuz, Dyrektor Wydziału Publicznego Transportu Zbiorowego w Śląskim Urzędzie Marszałkowskim. Oburzenia tą sytuacją nie kryje olkuski poseł PiS, który kilkukrotnie wnioskował o przywrócenie bezpośrednich połączeń. – Wystąpiłem do Marszałka Sowy o wyjaśnienie, dlaczego władze Małopolski chcą dyskryminować mieszkańców powiatu olkuskiego. Wprowadzenie uciążliwych przesiadek doprowadziło do znacznego obniżenia frekwencji w pociągach. Przez to spadają wpływy z biletów i niebawem może okazać się, że Małopolski samorząd całkowicie zlikwiduje pociągi przejeżdżające przez nasz powiat. Jedynym ratunkiem dla tej linii jest przywrócenie bezpośrednich połączeń z Kielc i Sędziszowa przez Olkusz do Katowic – uważa poseł Osuch. Przyglądając się kolejowej karuzeli jaką zafundowały nam władze województwa śląskiego i małopolski można zadać pytanie: czy w tym całym zamieszaniu nie zapomniano, że to kolej ma służyć pasażerom? KAR-KOL http://pulsolkusza.pl/kolejowego-zamieszania-ciag-dalszy-tym-razem-przez-wladze-malopolski/ |
jackii napisał/a: |
OIDP, świętokrzyskie chciało, by wszystkie kursy PR obsługiwały. I poszło wówczas o żądania finansowe w stosunku do śląskiego... |
mariano napisał/a: | ||
A skąd masz takie wieści, że tak było ? Prorok jesteś ? |
ambrosia napisał/a: |
No wlasnie wlasnie 6 i 9 a mialo byc 6 i 11 |
Rocketfuel napisał/a: |
Moim zdaniem brakuje par pociągów Katowice - Tarnowskie Góry, gdzie pociąg kończyłby bieg. Podejrzewam, że frekwencja na takiej relacji by nie zawiodła. |
ambrosia napisał/a: |
A linie Lubliniec-Kluczbork od grudnia przejmują spowrotem polregio! I bardzo dobrze! |