Mawel napisał/a: |
Jest takie pytanie, jakim taborem chcą jeździć? |
Mawel napisał/a: |
Od grudnia jeździ EC Wawel Kraków Główny - Berlin przez Katowice, Wrocław i Zielona Góra oraz nowe połączenie Olsztyn Główny - Żylina przez Warszawa, Katowice, nie wiem jakie to kategorie, ale myślę ze to TLK |
Cytat: |
Z Katowic do Wrocławia najszybszy pociąg jedzie w 2:15h, ale ma postoje w Strzelcach Opolskich, Brzegu i Oławie i jest między Opolem a Wrocławiem trasowany na 120km/h. Zatem przy wycięciu tych trzech postojów i trasowaniu na 160km/h do zrobienia to jest w ok. 2:05h |
audrin napisał/a: |
Z Głogowa i Leszna do Warszawy przez Krotoszyn i Ostrów. Będzie nowy pociąg TLK? |
Victoria napisał/a: |
RegioJet chce jeździć z Pragi do Przemyśla od 13 grudnia 2020 roku
Urząd Transportu Kolejowego poinformował, że 3 lutego 2020 r. czeski przewoźnik kolejowy RegioJet złożył powiadomienie o planowanych usługach pasażerskich na trasie Praha hl. n. – Przemyśl Gł. i w relacji powrotnej. Więcej: http://inforail.pl/regiojet-chce-jezdzic-z-pragi-do-przemysla-od-13-grudnia-2020-roku-_more_122729.html |
PKPfan napisał/a: |
Czy wiadomo skąd wynikają tak długie postoje w środku nocy w Czechowicach Dziedzicach? 30min na kierunku Przemyśl-Praha hl.n i aż 40min na kierunku przeciwnym? |
Mawel napisał/a: |
TLK SUDETY Jelenia Góra - Kraków p. Świdnicę, Nysę, Katowice |
Mawel napisał/a: |
TLK SZCZELINIEC Jelenia Góra - Warszawa p. Kłodzko, Nysę
TLK SUDETY Jelenia Góra - Kraków p. Świdnicę, Nysę, Katowice |
sympatyk napisał/a: | ||
Nie wierzę że dożyłem TEGO |
Markus napisał/a: | ||
PIC przeprasza się z Podsudecką??? No szok |
jajo31 napisał/a: |
Co z rozkładem dla Gorzowa? Dalej bieda w liczbie 4 połączeń dalekobieżnych? |
Mawel napisał/a: |
Adam85, dla Elbląga, tylko tyle i nie wiem jakie pociągi będą jeszcze:
IC ŻUŁAWY Olsztyn Główny - Szczecin Główny - Olsztyn Główny IC BRYZA Olsztyn Główny - Szczecin Główny - Olsztyn Główny IC GRYF Olsztyn Główny - Szczecin Główny - Olsztyn Główny IC STAŃCZYK Olsztyn Główny - Szczecin Główny - Olsztyn Główny IC RYBAK Szczecin Główny - Białystok - Szczecin Główny |
ostbahn1 napisał/a: | ||
Info z MI 1. TLK „Bory Tucholskie” relacji Kostrzyn – Gdynia Główna – Kostrzyn; 2. TLK „Kociewie” relacji Gdynia Główna – Gorzów Wielkopolski – Gdynia Główna (wagony bezpośrednie do stacji Łódź Kaliska); 3. IC „Gałczyński” relacji Szczecin Główny – Warszawa Wschodnia – Szczecin Główny (wagony bezpośrednie do stacji Gorzów Wielkopolski); 4. TLK „Lubuszanin” relacji Gorzów Wielkopolski – Chełm – Gorzów Wielkopolski; 5. IC „Chełmoński” relacji Kraków Główny – Świnoujście – Kraków Główny (wagony bezpośrednie do stacji Gorzów Wielkopolski). Wygląda na to, że IC „Gałczyński” przez Zbąszynek, IC „Chełmoński” przez Zbąszynek, Zieloną Górę. Może być dobry czas do Wrocławia tą trasą. TLK „Lubuszanin” - ??? Jeśli chodzi o PRy, to bez wielkich zmian. Nie ma 4-ej pary do Poznania. UM ponoć myśli, czy nowe 3-y członowe Newagi zakupić w wersji hybrydowej. |
ostbahn1 napisał/a: |
Jeśli chodzi o PRy, to bez wielkich zmian. Nie ma 4-ej pary do Poznania. UM ponoć myśli, czy nowe 3-y członowe Newagi zakupić w wersji hybrydowej. |
ostbahn1 napisał/a: | ||
Info z MI 1. TLK „Bory Tucholskie” relacji Kostrzyn – Gdynia Główna – Kostrzyn; 2. TLK „Kociewie” relacji Gdynia Główna – Gorzów Wielkopolski – Gdynia Główna (wagony bezpośrednie do stacji Łódź Kaliska); 3. IC „Gałczyński” relacji Szczecin Główny – Warszawa Wschodnia – Szczecin Główny (wagony bezpośrednie do stacji Gorzów Wielkopolski); 4. TLK „Lubuszanin” relacji Gorzów Wielkopolski – Chełm – Gorzów Wielkopolski; 5. IC „Chełmoński” relacji Kraków Główny – Świnoujście – Kraków Główny (wagony bezpośrednie do stacji Gorzów Wielkopolski). Wygląda na to, że IC „Gałczyński” przez Zbąszynek, IC „Chełmoński” przez Zbąszynek, Zieloną Górę. Może być dobry czas do Wrocławia tą trasą. TLK „Lubuszanin” - ??? Jeśli chodzi o PRy, to bez wielkich zmian. Nie ma 4-ej pary do Poznania. UM ponoć myśli, czy nowe 3-y członowe Newagi zakupić w wersji hybrydowej. |
pacy napisał/a: |
Jasne szybciej😉 przecież do połowy 2022( albo i dłużej ) będzie remont na odcinku Zbąszynek - Czerwieńsk i do tego czasu jest ZKA. Coś mi się wydaje, że część gorzowska do uwalenia przed wejściem rozkładu w życie, bez sensu chomikowanie wagonu lub dwóch żeby zrobić wahadło Zbąszynek - Gorzów - Zbąszynek.
Można wykombinować łączenie w Kostrzynie lub zagwarantować dobre skomunikowanie z Regio z Gorzowa. |
ostbahn1 napisał/a: | ||
Info z MI 1. TLK „Bory Tucholskie” relacji Kostrzyn – Gdynia Główna – Kostrzyn; 2. TLK „Kociewie” relacji Gdynia Główna – Gorzów Wielkopolski – Gdynia Główna (wagony bezpośrednie do stacji Łódź Kaliska); 3. IC „Gałczyński” relacji Szczecin Główny – Warszawa Wschodnia – Szczecin Główny (wagony bezpośrednie do stacji Gorzów Wielkopolski); 4. TLK „Lubuszanin” relacji Gorzów Wielkopolski – Chełm – Gorzów Wielkopolski; 5. IC „Chełmoński” relacji Kraków Główny – Świnoujście – Kraków Główny (wagony bezpośrednie do stacji Gorzów Wielkopolski). Wygląda na to, że IC „Gałczyński” przez Zbąszynek, IC „Chełmoński” przez Zbąszynek, Zieloną Górę. Może być dobry czas do Wrocławia tą trasą. TLK „Lubuszanin” - ??? Jeśli chodzi o PRy, to bez wielkich zmian. Nie ma 4-ej pary do Poznania. UM ponoć myśli, czy nowe 3-y członowe Newagi zakupić w wersji hybrydowej. |
Mawel napisał/a: |
podrozny961 przez Kraków, Katowice, Wrocław, Poznań, Bydgoszcz |
Rufi1302 napisał/a: |
Co nowego dla stacji KONIN??? |
Radek napisał/a: |
Ciekawe, czy po zakończeniu remontu Olsztyn Główny - Olsztyn Gutkowo będzie w końcu ZKA z Iławy do Olsztyna (remont i całkowite zamknięcie stacji Ostróda)? |
ostbahn1 napisał/a: | ||
Info z MI 1. TLK „Bory Tucholskie” relacji Kostrzyn – Gdynia Główna – Kostrzyn; 2. TLK „Kociewie” relacji Gdynia Główna – Gorzów Wielkopolski – Gdynia Główna (wagony bezpośrednie do stacji Łódź Kaliska); 3. IC „Gałczyński” relacji Szczecin Główny – Warszawa Wschodnia – Szczecin Główny (wagony bezpośrednie do stacji Gorzów Wielkopolski); 4. TLK „Lubuszanin” relacji Gorzów Wielkopolski – Chełm – Gorzów Wielkopolski; 5. IC „Chełmoński” relacji Kraków Główny – Świnoujście – Kraków Główny (wagony bezpośrednie do stacji Gorzów Wielkopolski). Wygląda na to, że IC „Gałczyński” przez Zbąszynek, IC „Chełmoński” przez Zbąszynek, Zieloną Górę. Może być dobry czas do Wrocławia tą trasą. TLK „Lubuszanin” - ??? Jeśli chodzi o PRy, to bez wielkich zmian. Nie ma 4-ej pary do Poznania. UM ponoć myśli, czy nowe 3-y członowe Newagi zakupić w wersji hybrydowej. |
kryczens napisał/a: |
widzę że MI dostało zakaz udzielania informacji na temat RJ2020/2021 |
kryczens napisał/a: |
widzę że MI dostało zakaz udzielania informacji na temat RJ2020/2021 |
Sunseed napisał/a: |
Ciekawy pociąg w roboczym RJ
TLK 28102 Lubuszanin Chełm - Zielona Góra z bezpośrednimi wagonami do Żagania Pewnie pozostałość po początkowych ambitnych planach |
jajo31 napisał/a: |
Coś jest nakręcone bo Lubuszanin ma jechać w relacji Gorzów-Chełm z grupą wagonów do Chełmońskiego łączoną w Rzepinie z częścią szczecińską.Rozłączanie relacji w Zbąszynku,łączenie z ewentualną grupą wagonów z Żagania całkowity amargedon zrobi.No ale to polska kolej a jak wiadomo to w niej wszystko możliwe... |
Torczes napisał/a: |
Mam pytanie do osoby posiadajacej zarys-prosilbym tylko o wiadomosc na forum lub na priv odnosnie IC Wawel.Chodzi mi o godziny odjazdu/przyjazdu z Berlina i Wrocławia i ewentualnie jaką trasą pojedzie.
Z góry dziekuje. |
KolejoweGliwice napisał/a: | ||
Też bym poprosił, gdyby oczywiście byłó by to możliwe |
hokent napisał/a: |
Osterwa jako IC pojedzie przez Katowice i Kluczbork. Przez Wieluń TLKi Wybicki i Pułaski. Oba Krk-Poz. |
brawura6 napisał/a: |
Napisałem do MI o RJ 2020/21 i otrzymałem tradycyjny wykręt o opracowywaniu oferty. Ani kropli informacji o tym ile IC czy TLK będzie stawało na stacji. Brawo PKP.... |
Auderman napisał/a: |
Ludzie
Tak wam się śpieszy do 2021 że nie możecie się doczekać września kiedy rozkład stanie się publiczny ? Teraz psy ogrodnika nic nie powiedzą bo to największa tajemnica świata. Poza tym był ostatnio do wzięcia projekt rozkładu jazdy. Wystarczyło napisać do admina tego forum. |
mirswa napisał/a: |
Witam projekt rozkładu jest dostępny na czeskiej stronie sždc.cz, odpowiednika pkp plk. W Czechach jest dostępny dla wszystkich wystarczy wejść i zapoznać się z nim. |
myszka napisał/a: |
Rozkład 2020/2021 w CD:
https://provoz.szdc.cz/Portal/ViewArticle.aspx?oid=1791021 |
kryczens napisał/a: |
Niby wszystko jest opóźnione w projekcie druga informacja jest taka że w dniu jutrzejszym PLK podeślę przewozniką projekt Rozkładu Jazdy |
Krzychu_36 napisał/a: |
Mam nadzieje ze w następnym roku będzie można Karpatami spowrotem do Zakopanego |
Krzychu_36 napisał/a: |
Mam nadzieje ze w nastepnym roku bedzie mozna Karpatami spowrotem do Zakopanego jezdzic bo w tym roku czas przejazdu to jakis koszmar od kiedy przekierowani przez Lodz. bylo dobre polaczenie nocne do zakopanego to robia z niego objazdowe. sporo ludzi przestalo korzystac przez to. podobnie karkonosze nocny objazd przez polpolski zeby na 10 do szklarskiej dojechac. czemu karpaty bis w lato nie jezdza cmka z wawy szybko i do celu? |
Światowid napisał/a: |
W Otmuchowie postoje dla pociągów do Krakowa i Warszawy nie były planowane. Kormoran będzie miał postój jak Sudety czyli Kamieniec, Pączków, NYSA, PRUDNIK, Głogówek, Kędzierzyn i dalej. |
Atoman napisał/a: |
Pracujemy właśnie nad tym, aby było więcej połączeń wertykalnych z Trójmiasta na Górny Śląsk, ale dopiero od 2021/2022. Nowy rozkład będzie niebawem i będzie i tak najlepszym możliwym rozwiązanym przy naprawdę trudnych warunkach jakie postawił 2020. |
Atoman napisał/a: |
Pracujemy właśnie nad tym, aby było więcej połączeń wertykalnych z Trójmiasta na Górny Śląsk, ale dopiero od 2021/2022. Nowy rozkład będzie niebawem i będzie i tak najlepszym możliwym rozwiązanym przy naprawdę trudnych warunkach jakie postawił 2020. |
Atoman napisał/a: |
Pracujemy właśnie nad tym, aby było więcej połączeń wertykalnych z Trójmiasta na Górny Śląsk, ale dopiero od 2021/2022. Nowy rozkład będzie niebawem i będzie i tak najlepszym możliwym rozwiązanym przy naprawdę trudnych warunkach jakie postawił 2020. |
sympatyk napisał/a: |
Atoman, Czym różni się Kłobuck, Działoszyn, Szadek czy Poddębice od Nakła nad Notecią, Wyrzyska Osieka, Wałcza, Recza Pomorskiego czy Kalisza Pomorskiego? |
Mawel napisał/a: |
Dla stacji Stargard zaplanowane zostały następujące pociągi:
IC WŁÓKNIARZ Łódź Fabryczna - Szczecin Główny - Łódź Fabryczna IC BARBAKAN Kraków Główny - Szczecin Główny - Kraków Główny IC ŻUŁAWY Olsztyn Główny - Szczecin Główny - Olsztyn Główny IC BRYZA Olsztyn Główny - Szczecin Główny - Olsztyn Główny IC GRYF Olsztyn Główny - Szczecin Główny - Olsztyn Główny IC STAŃCZYK Olsztyn Główny - Szczecin Główny - Olsztyn Główny IC ALBATROS Gdańsk Główny - Szczecin Główny - Gdańsk Główny IC RYBAK Szczecin Główny - Białystok - Szczecin Główny IC OSTERWA Szczecin Główny - Kraków Główny - Szczecin Główny (przez Katowice) IC PRZEMYŚLANIN Świnoujście - Przemyśl Główny - Świnoujście (przez Leszno, Wrocław) IC MEWA Szczecin Główny - Warszawa Wschodnia - Szczecin Główny TLK GOMBROWICZ Świnoujście - Rzeszów Główny - Świnoujście (przez Poznań, Warszawa, Lublin) TLK STASZIC Szczecin Główny - Lublin Główny - Szczecin Główny (przez Wałcz, Piła, Bydgoszcz) TLK PODLASIAK Szczecin Główny - Suwałki - Szczecin Główny, nie wiadomo czy wakacje będzie pociąg sezonowy TLK LATARNIK A pociągi dla stacji Kostrzyn, który jadą Szczecin Główny - Poznań Główny: EIC CHROBRY Szczecin Główny - Warszawa Wschodnia - Szczecin Główny IC GAŁCZYŃSKI Szczecin Główny - Lublin Główny - Szczecin Główny TLK UZNAM Świnoujście - Warszawa Wschodnia - Świnoujście |
CzekoladaBanan napisał/a: |
Wie ktoś kiedy konkretnie na Portalu Pasażera będzie nowy rozkład jazdy? |
Piecuszek napisał/a: |
Mam pytanie czy od Grudnia będzie chodż jeden pociag bezpośredni ze stacji Żyrardów do stacji Kamieniec ząbkowicki lub Polanica Zdrój? |
janox79 napisał/a: | ||
W zeszłym roku, zgodnie z harmonogramem opracowania rocznego rozkładu jazdy 2019/2020, przekazanie powiadomienia następowało w dniu 16.09.2019 r. i na portalu pasażera pojawił się w tym dniu ok. godz. 11. Na edycję 2020/2021 przekazanie powiadomienia jest planowane na dzień 14.09.2020 r. |
wamp napisał/a: |
Patrząc po tym co jest na portalupasazera rozkład na ogromny minus dla północy Polski. |
zw1 napisał/a: | ||
Ten rozkład to cofnięcie się o kilka lat wstecz. Może nie do czasów Cejelewskiego ale jestem niemiło zaskoczony. |
bieluch napisał/a: |
W Chełmie na plus:
IC Lubuszanin do Zielonej Góry i Gorzowa Wielkopolskiego. Chełmianin w kategorii IC na minus brak Roztocza (skrócony do Lublina) i nic w zamian. Regio nadal najdalej do Lublina a po remoncie mozna by było wydłużyć niektóre np. do Terespola. W Zamosciu na plus Zamoyski wydłużony do Kołobrzegu. Hetman bez zmian. Na minus brak TLK Roztocze |
Annaja5555 napisał/a: |
Brak w rozkładzie: TLK Nogat w relacji Olsztyn Główny - Warszawa Zachodnia przez Elbląg czy TLK Wybrzeże w relacji: Gdynia Główna - Warszawa Zachodnia. |
Annaja5555 napisał/a: |
Czy TLK Kormoran będzie kursował do Skalite na Słowacji i czy TLK Ustronie zyskają łącznik z Lublina? |
Wiśniowy napisał/a: | ||
TLK Ustronie Kraków - Kołobrzeg/Ustka. Po co łącznik do/z Lublina skoro jedzie TLK Mierzeja relacji Lublin - Hel/Kołobrzeg? |
Radek napisał/a: |
Regio do/z Olsztyna poskracane do Torunia, nie będzie nic z/do Bydgoszczy, do tego codzienny z Olsztyna zamieniony z 15 na 14. |
Wielkopolanin napisał/a: |
A gdzie TLK Krakowianka Przemyśl Główny - Kołobrzeg? Na linii 272 bez większego szału. Znowu kręcenie. Same pociągi do Poznania i nic poza, oprócz IC Osterwa. |
Markus napisał/a: |
TLK Sudety po dotarciu do Jeleniej Góry ma tylko 30 min i wraca do Krakowa. |
Przemyślanin napisał/a: |
Auderman, Markus, Zgodnie z skrj na TLK Sudety - Nurek ma jechać w pełnej relacji od Krakowa po Jelenią Górę |
Auderman napisał/a: | ||
Kto normalny puszcza pod siecią trakcyjną spalinowy ? I jeszcze w hali w Katowicach ? Ja sądzę że po pierwsze nie wiedzą że spalinowy brudzi jak jedzie w tunelu czy w hali a po drugie nie potrafią jednej lokomotywy wygospodarować na odcinek Katowice - Kraków ? |
kryczens napisał/a: |
Brak postoju IC Hetman , IC Wyspiański , IC Wawel mimo tego że ministerstwo w maju informowało że IC Wawel również z postojem w
Brzegu , najbardziej głupia teza to wycięcie postoju IC Malczewski na stacjach Oława i Brzeg ? Komu to przeszkadzało że ludzie jezdzili Czas jazdy skrócił się az o 2 minuty brawo PKP 👏 teraz tylko Niech jakiś przewoźnik autokarowy wyjedzie i utrze wam nosa nadal brak nocnego z Bielska Białej/Wroclawia do Kołobrzegu ponieważ znów pirat przez Kluczbork |
Radek napisał/a: |
Kraków - Częstochowa tylko Pułaski, Siemiradzki, Wybicki, Reymont. |
wafel napisał/a: |
Przeglądając rozkład jazdy 2020/21 dla stacji Szczecin Główny stwierdzam:
DNO DNA Tragedia to mało powiedziane. Chyba że informatycy dali ciała albo PKP IC przestał kochać ten rejon Polski |
witia napisał/a: |
Bieszczady i Wetlina Kraków - Zagórz też raczej spalinowo na całej trasie, sądząc po długości postojów |
Cytat: |
Najbardziej śmieszy mnie jedno połączenie które się w zasadzie dubluje:
Warszawa- Poznań 12:50 - 15:24 Express InterCity SPREE Warszawa - Poznań 12:26 - 15:27 IC PODLASIAK Te same godziny przyjazdu, cena 3x wieksza za EIC a pociąg jedzie jeden po drugim w tym samym kierunku. Nie można było zrobić odstępu czasowego więcej niż 20min? |
Przemyślanin napisał/a: |
Auderman, Markus, Zgodnie z skrj na TLK Sudety - Nurek ma jechać w pełnej relacji od Krakowa po Jelenią Górę |
myszka napisał/a: |
Tak pobieżnie dla Wrocławia. Względem projektu brak sezonowego JAMNA ( Wrocław - Ustka - Wrocław ), z kolei ZEFIR ( Wrocław - Kołobrzeg - Wrocław ) w projekcie codzienny, w rozkładzie rocznym już jako BOSMAN tylko w sezonie. |
falipso napisał/a: |
Za MEHOFFERA zmieniono nazwę na SIEMIRADZKI i łącznik do Jeleniej Góry |
kriss_18 napisał/a: |
Wg rozkładu na całej trasie będzie lokomotywa spalinowa, z jednej strony dobrze skróci to czas przejazdu na calej trasie do ok 50min.
Z drugiej strony ekonomicznie lepsza zmiana na prąd, najlepiej podpinka do jakiegoś składu w Gliwicach, w tym przypadku najbliższa opcja to IC MALCZEWSKI. Wtedy Sudety musiały by zmienić kategorię IC. |
Aga M. napisał/a: |
Witam, IC Mewa ze Szczecina do Warszawy wg NRJ jedzie przez Stargard, a w drodze powrotnej przez Zbąszynek i Rzepin. Tak ma byc? Nie ma w tym żadnego błędu? I może orientują się Forumowicze, kiedy EIC Chrobry wróci na swoją dawną trasę przez Stargard? Pozdrawiam. |
atakan napisał/a: |
IC Parsęta jest w relacji Szczecin Łódż Fabryczna przez Goleniów Gryfice Kołobrzeg etc.. Ciekawe co pojedze na odcinku Szczecin Kołobrzeg? Su 42 nie da rady pociągnąć 10 pudeł . |
atakan napisał/a: |
IC Parsęta jest w relacji Szczecin Łódż Fabryczna przez Goleniów Gryfice Kołobrzeg etc.. Ciekawe co pojedze na odcinku Szczecin Kołobrzeg? Su 42 nie da rady pociągnąć 10 pudeł . |
atakan napisał/a: |
Chyba na odwrót od Kołobrzegu do Szczecina. Co do SU45 to mogliby wypożyczyć od cargo 2 sztuki SU 46 |
Radek napisał/a: |
Ustronie do Krakowa ze zmianą kierunku na Wschodniej, do Kołobrzegu: Dęblin - Pilawa - Zachodnia (bez zmiany kierunku) - Wschodnia (bez Centralnej).
Tlk Nogat mógłby jeździć do Braniewa przez Elbląg, tam są tory, pasażerskich brak. |
Miecio napisał/a: |
Brak postoju EIC Chrobry w Kostrzynie a z postojami w Świebodzinie czy Zbąszynku.Dziwne to.Na plus zdecydowanie szybszy czas przejazdu składów IC z Poznania do Warszawy w czasie poniżej 3h |
Pablos2912 napisał/a: |
W nowym rozkładzie jazdy skład pociągu IC 7500 Bałtyk będzie obsługiwany przez ED160.
Czy ktoś wie co jest przyczyną zastąpienia klasycznego składu pociągiem typu EZT? Czy w IC brakuje wagonów i lokomotyw i dlatego będzie tu jeździł EZT ? |
Pablos2912 napisał/a: |
W nowym rozkładzie jazdy skład pociągu IC 7500 Bałtyk będzie obsługiwany przez ED160. Szkoda, że zrezygnowali ze klasycznego składu, który ciągnęła EU07A. Wagony IC były wygodniejsze niż ezt. Do tego IC Bałtyk będzie zatrzymywał sie w Smętowie, Pelplinie i Pruszczu Gdańskim. O ile rozumiem postoje w miastach to postoju w Smętowie nie potrafię pojąć, skoro nie jest to już żaden punkt przesiadkowy.
Czy ktoś wie co jest przyczyną zastąpienia klasycznego składu pociągiem typu EZT? Czy w IC brakuje wagonów i lokomotyw i dlatego będzie tu jeździł EZT ? |
calsberg napisał/a: | ||
Obieg składów. |
Wielkopolanin napisał/a: |
Auderman, w dniu 02.10.2020 r., przyspieszony pociąg KW "Calisia" relacji Poznań Główny (16:42) - Kalisz odjechał z 100% frekwencją (EN76). Parę osób stało w przedsionkach. Większość to studenci. Akurat o przyspieszony pociąg KW do Łodzi Fabrycznej w 5 i 7, to nie obawiam się. Jak jeszcze przez Kalisz jeździł IC Barbakan w kierunku Krakowa, to w samym Kaliszu w środku tygodnia naliczyłem 50 osób wysiadających. |
Radek napisał/a: |
Chopin będzie miał krótki postój w Krakowie, za to godzinę będzie jechał do/z Miechowa. Czyżby przez Podłęże, Hutę? |
Radek napisał/a: |
Czyli poszerzanie drogi pod wiaduktem na wylotówce na Warszawę wymusi nie tylko wywalenie pociągów na Wrocław (na Katowice), ale też objazd remontowanym i tak odcinkiem Podłęże - Kraków, nawet bez postoju na Płaszowie. |
Atoman napisał/a: |
Rozkład w wyszukiwarce jest pewny jako rozkład roczny. W praktyce wiadomo, że reakcje będą na bieżąco i zamknięciowy może się różnić, szczególnie w kwestii skomunikowań, które po prostu mogą nie wyjść. Na tę chwilę nie można nic przewidzieć. Pewne jest jednak to, że dało się wycisnąć maksimum z już trochę osuszonej przez covid cytryny. |
przemek2029 napisał/a: |
Rząd wprowadził nowe obostrzenia które będą od soboty będą obowiązywać limit transporcie publicznym 50% miejsc siedzących lub 30% miejsc siedzących i stojących nie podał do kiedy więc możemy zapomnieć o nowych Intercity od grudnia Jeżeli do grudnia nie zmieni się to a dokładnie do połowy listopada bo wtedy oficjalnie jest zatwierdzony rozkład roczny jazdy |
MaRcin1987 napisał/a: |
Orientuje się o ktoś o której godzinie będą odjeżdżały Mamry z Wrocławia Głównego do Giżycka ? |
Auderman napisał/a: |
Jeżeli chodzi tu o Poznań to odkąd pamiętam nie było żadnego rozwoju oferty za wyjątkiem Poznań - Warszawa gdzie koniec końców pojawiła się dodatkowa para Berolin a poza tym to tylko były nieudane podrygi w postaci Błękitnej Fali, Sediny czy ostatnio Paderewskiego. Pozostałe linie to brak rozwoju. Jedynie zmiany nazw i tras w tym wydłużenie niektórych pociągów ale w ogólnym zarysie nie zmienia się nic. Pociągów na pozstałych liniach jest tyle samo. Nie ma rozwoju na trasie Wrocław - Gdynia gdzie by conajmniej 1 para w tygodniu się przydała. Poznań - Olsztyn od lat grzeje tylko 4 pary pociągów. Do Zielonej Góry podobnie mimo obiecanych 4 par EIC w kierunku Warszawy.
Poznań - Kołobrzeg/Słupsk to szykuje się mały rozwój bo regio da dodatkową parę oraz Szyndzielnia pojedzie przez Poznań ale nadal to nie rewolucja bo regio będzie tak naprawdę wydłużony regio do Szczecinka. A Szyndzielnia zostanie zabrana Nadodrzance, więc zyskają jedni ale stracą drudzy. To nie jest rozwój. To samo dzieje się na linii dawnej kolei Poznańsko - Kluczborskiej gdzie od lat trwa karczowanie pociągów kosztem ciągu przez Wrocław. W nowym rozkładzie jazdy osiągnie to apogeum. Linia do Łodzi kolejną megaporażką gdyż co tam się dzieje... Miasto prawie pół miliona a z Poznaniem łączą go jedynie 3 pociągi z czego jeden dodatkowo upchany na LK3 karczując ofertę w Kaliszu. Gdyby nie ostatnie zmiany KW połączenie dwóch największych miast Wielkopolski to była jakaś tragedia. Nadal jest bo KW na obecnych skończył ofertę |
Auderman napisał/a: |
Miecio
Nikt, dlatego nie jeżdżą. Ale to je przytoczyłem jako przykład, że w Poznaniu nie ma rozwoju oferty. Jedynie jakieś pijarowe przebłyski w postaci EIC |
jajo31 napisał/a: | ||
Warszawa-Poznań-Szczecin aż się prosi o konkurencję w postaci chociażby LEO EXPRESU. |
aanniiaa napisał/a: |
A co to ma do rzeczy? Jak na razie nie zaostrzono zapisów dotyczących tych 30%/50%, więc Intercity jako komunikacji międzywojewódzkiej to ograniczenie nie dotyczy. |
Radek napisał/a: |
Dla Giżycka odciętego od strony Ełku jest stosunkowo proste rozwiązanie, przynajmniej na okres letni - wydłużyć do Giżycka IC Drwęca i IC Ukiel. Jednocześnie IC Gryf (albo Stańczyk) wydłużyć do Białegostoku przez Szczytno. |
Radek napisał/a: |
Nie tylko Sudety, ale też Bieszczady i Wetlina na całej trasie prowadzone lokomotywą spalinową. Chyba kilka lokomotyw spalinowych będzie relokowane do Krakowa? |
Torczes napisał/a: |
Jeśli dobrze sprawdzałem to ostatni pociąg w relacji Warszawa(Poznań)- Niemcy będzie odjeżdżał po godzinie 12 z Warszawy.Co jest grane?Poprawcie mnie jeśli się myle. |
Radek napisał/a: |
Wracając do Warszawy - będzie bałagan w przyszłym roku: część pociągów pojedzie przez Centralną, ale z Gdańskiej do Gdyni Parsęta, Jantar, Delfin, Wybrzeże, Pobrzeże, Małopolska, do Olsztyna przez Warszawę Śródmieście, a ŁKA z Łodzi na Główną.
Część pociągów do Lublina trasowana przez Otwock. Objazd tlk Olsztyn - Szczytno - Ełk spowoduje likwidację 2 regio: do Pisza po 10 i do Szczytna po 15. |
Radek napisał/a: |
albo przesiadki pod Warszawą np w Grodzisku Mazowieckim. |
Radek napisał/a: |
albo przesiadki pod Warszawą np w Grodzisku Mazowieckim. |
Radek napisał/a: |
albo przesiadki pod Warszawą np w Grodzisku Mazowieckim. |
przemek2029 napisał/a: |
Mam pytanie czy ktoś nie wie o co chodzi, bo od grudnia nowym rozkładzie jazdy intercity Podgórze miały jeździć linią kolejową Kraków - Katowice w kierunku Katowic z postojem na stacji Krzeszowice, Trzebina, Jaworzno Szczakowa tylko od Jaworzno Szczakowej miał jechać przez Sosnowiec Południowy z postojem na tej stacji do Katowic w kierunku Krakowa tak samo miał jechać przez Sosnowiec Południowy w kierunku Jaworzno Szczakowej A potem dalej na Kraków z postojem w Trzebini I krzeszowicah , A dziś patrzałem na rozkład aplikacje portal pasażera i bezpośrednio ma od Katowic jechać do Krakowa i z Krakowa do Katowic też bezpośrednio bez żadnego postoju.
Czas przejazdu mam wynieść 2 h obydwie strony. |
przemek2029 napisał/a: |
Mam pytanie czy ktoś nie wie o co chodzi, bo od grudnia nowym rozkładzie jazdy intercity Podgórze miały jeździć linią kolejową Kraków - Katowice w kierunku Katowic z postojem na stacji Krzeszowice, Trzebina, Jaworzno Szczakowa tylko od Jaworzno Szczakowej miał jechać przez Sosnowiec Południowy z postojem na tej stacji do Katowic w kierunku Krakowa tak samo miał jechać przez Sosnowiec Południowy w kierunku Jaworzno Szczakowej A potem dalej na Kraków z postojem w Trzebini I krzeszowicah , A dziś patrzałem na rozkład aplikacje portal pasażera i bezpośrednio ma od Katowic jechać do Krakowa i z Krakowa do Katowic też bezpośrednio bez żadnego postoju.
Czas przejazdu mam wynieść 2 h obydwie strony. |
Radek napisał/a: |
Jest już zamknięciowy, bez remontu Ełk - Giżycko. |
ambrosia napisał/a: |
Ktoredy pomiedzy Gliwicami a Opolem beda kursowac Przemyslanin i Pogorze? |
dawidczyrnek napisał/a: |
Kraków Główny :Podobno z Krakowa do Warszawy ma jechac RegioJet, Wawel do Frankfurta, Do Zagórza mają jechać Bieszczady na szynobusie, a wszystkie pociągi do Wrocławia przez Katowice, Strzelce Opolskie. Cracovia przedłużona do Przemyśla, a Artusa wydłużają do Krakowa. Koleje Śląskie mają jechać z Krakowa do Katowic i w odwrotnej. Przywrócona Modrzejewska, ale w kategorii IC. Więcej już nie pamiętam bo połapać sie nie można. Pozdrawiam |
ambrosia napisał/a: |
To w takim razie dlaczego nie ma postoju w Lublincu a ma np w Brzegu i Olawie???!!! |
ambrosia napisał/a: |
Ktoredy pomiedzy Gliwicami a Opolem beda kursowac Przemyslanin i Pogorze? |
dawidczyrnek napisał/a: | ||
Przez Strzelce Opolskie, tak jak inne pociągi kursujące na tej trasie. |
dawidczyrnek napisał/a: | ||
Przez Strzelce Opolskie, tak jak inne pociągi kursujące na tej trasie. |
Radek napisał/a: |
Rozkład wrzucony na rozklad-pkp.pl to jeszcze biedniejsza wersja tego, co na portalu pasażera. |
Radek napisał/a: |
A PKP Intercity:
PKP Intercity informuje, że została wstrzymana sprzedaż na wszystkie pociągi w dniach 11-12.12.2020 roku (Rozkład Jazdy 2019/2020) oraz w dniach 13-14.12.2020 roku (Rozkład Jazdy 2020/2021). |
Cytat: |
Jak zwykle PLK na spółę z PIC nie ogarnia nocy przejściowych |
Cytat: |
W związku z niezadowalającym stanem wagonów słowackiego przewoźnika (ZSSK) obsługujących połączenie TLK Rozewie, potwierdzanym również zgłoszeniami otrzymywanymi od pasażerów, kursowanie pociągu TLK Rozewie w rozkładzie jazdy 2020/21 zostało zaplanowane w skróconej relacji Gdynia – Bielsko Biała/Polanica-Zdrój. |
robus4533 napisał/a: |
witam, jestem nowy na forum z małym zapytaniem po co dla poc. TLK Hańcza jadącego z Krakowa do Suwałk od grudnia wprowadzono postój handlowy na stacji Machnacz? |
Radek napisał/a: |
W związku ze znacznym ograniczeniem oferty IC Kraków-Częstochowa Polregio mogłoby przywrócić Orlika, np. rano z Krakowa, po południu powrót z Częstochowy, obsługa pociągiem papieskim. |
Gaspares napisał/a: |
Atoman, mijanki to jedno, możliwe, że na niektórych przynajmniej będzie też zmiana drużyn konduktorskich czy trakcyjnych.
Ponadto: IC 16170 /16190 Karkonosze (Białystok - JG / SzPG) z postojem handlowym w Rybnicy! |
myszka napisał/a: |
Ktoś pomoże? W r.j. 2020/21 na portalu pasażera przyjazd do Katowic pociągu z Kielc 24911 to g.18:26. Z kolei na Sitkolu, Bilkomie, a nawet Deutsche Bahn jest to 18:11. Pytam, bo o 18:21 mam pociąg na Wrocław ( Ślązak ), zdążę czy nie? |
witia napisał/a: |
Ciekawy "kwiatek" w tabeli 120: łącznik Malinowski do /z Krynicy z postojem w sracji Brzesko Okocim, bez zatrzymania w Bochni |
Cytat: |
No właśnie, że w Brzesku zatrzymują się oba składy Malinowskiego (Przemyski i Krynicki) a w Bochni (większe miasto) tylko Przemyski... |
jajo31 napisał/a: |
1 połączenie sezonowe Odrzanką.Zaszaleli... |
Rafel napisał/a: | ||
Przecież jakbyś chciał wysiąść w Bochni to system ulokuje Cię w odpowiednich wagonach, w czym problem? |
Cytat: |
Od grudnia podróż z Trójmiasta do stolicy będzie trwała krócej. Najszybsze pociągi Pendolino pokonają trasę z Gdańska Głównego do Warszawy Centralnej w 2 godziny i 40 minut. I to bez wprowadzenia prędkości 200 km na godz., co ma nastąpić dopiero w 2016r.
|
sopek napisał/a: |
W dalszym ciągu poc. REGIO rel. Tarnowskie Góry-Wieluń Dąbrowa nie docierają do st. węzłowej Kępno przez Wieruszów na pograniczu województw.
Likwidacja wykluczeń komunikacyjnych przez obecny rzad i samorządy łódzkie i wielkopolskie to fikcja. |
sopek napisał/a: |
Druga sprawa to powrót pociągu Lublin - Wrocław przez Kielce, Częstochowę Stradom:
TLK 28102 WYCZÓŁOWSKI rel. Lublin - Świnoujście z czasem 5:54H do stolicy Dolnego Śląska - to o godzinę szybciej niż IC BOLKO rel. Lublin Główny - Wrocław Główny przez Kielce, Katowice. |
Wielkopolanin napisał/a: |
A gdzie jest zapowiadany w przeciekach pociąg TLK Krakowianka Kołobrzeg - Przemyśl, który miał kursować linią 272? |
Radek napisał/a: |
Chyba nie ma nic bezpośredniego przez Kędzierzyn. |
Cytat: |
TLK "Sudety", relacji: Jelenia Góra - Kraków Główny, przez: Wałbrzych, Świdnicę, Nysę, Kędzierzyn Koźle, Gliwice, Katowice |
Cytat: |
Dzięki zakończeniu modernizacji linii łączącej Poznań z Wrocławiem z 11 do 15 zwiększy się liczba połączeń między tymi miastami. |
sheva17 napisał/a: |
Kolejną kwestia to zatrzymania PKP IC w mniejszych ośrodkach. Dziwić musi brak rozszerzenia oferty dla Grodziska Maz. czy chocby pojedynczych postojów w Pruszkowie, jeżeli normą stają się już postoje w maleńskich wioskach. |
sheva17 napisał/a: |
Martwić musi znaczące pogorszenie oferty w relacji Kraków - Częstochowa - Kraków. Rozumiem, że składy do Wrocławia powróciły na trasę przez Katowice, ale czy konieczne muszą to być wszystkie pociągi poza Mehofferem? Planowana oferta w relacji, która łączy tak duże miasta to po prostu nieporozumienie. |
Radek napisał/a: |
Też uważam, że oferta Kraków-Częstochowa wygląda bardzo biednie, a wymiana pasażerów w Częstochowie była spora. Spokojnie mógłby wrócić Regio Orlik. Można też przekierować Barbakan, Witkacego (Sukiennice), Cegielskiego czy Kazimierza. Zyskają nie tylko Częstochowa, ale też Radomsko i Piotrków.
Natomiast Małopolska i Wit Stwosz to tworzenie na siłę połączenia Tomaszów-Warszawa kosztem pasażerów z Krakowa. |
jajo31 napisał/a: |
Jakiś as ułożył rozkład w taki sposób że IC PODLASIAK przyjeżdża o tej samej godzinie do Krzyża co odjeżdża regio na Kostrzyn(17:42). Kto zaryzykuje podróży tym składem to poczeka sobie w Krzyżu na następny pociąg do Gorzowa/Kostrzyna ponad 4h... A później mówią że do Gorzowa pociągi powietrze wożą. |
Annaja5555 napisał/a: |
Strona Intercity pokazuje skrócenie pociągu TLK Kormoran do Katowic pod nazwą Mamry. |
podrozny961 napisał/a: |
Po 1 stycznia Portal Pasażera pokazuje ograniczenie pociągów regio między Włocławkiem a Bydgoszczą oraz kompletny brak pociągów regio między Włocławkiem a Kutnem. O co chodzi |
hokent napisał/a: |
Na stronie IC pojawiają się pierwsze plakaty z zestawieniami pociągów. W legendzie jest umieszczony wagon COMBO. Wie ktoś gdzie takie będą jeździć? |
Cytat: |
Częstochowa nie generuje takiego zapotrzebowania w ruchu wschód - zachód by było potrzebne więcej pociągów. |
sheva17 napisał/a: |
(...) Ruch, szczególnie studentów w tej relacji jest bardzo duży. Poza tym są jeszcze pielgrzymi (...) |
aanniiaa napisał/a: |
Skomentuję to Twoim (obosiecznym) cytatem - masz jakieś dane na poparcie takich bzdur? Może prowadziłeś badania dotyczące zapełnienia pociągów? Szanuj proszę zdanie i obserwacje innych osób...
A teraz w temacie - wiecie jaki skład obsługuje w końcu połączenia z Krakowa do Zagórza? SN84? |
Cytat: |
Masz jakieś dane na poparcie takich bzdur? Może prowadziłeś badania dotyczące zapełnienia pociągów? Ruch, szczególnie studentów w tej relacji jest bardzo duży. Poza tym są jeszcze pielgrzymi.... |
Cytat: |
Teza natomiast, że relacja Częstochowa - Kraków to relacja regionalna to bzdura wzięta z sufitu. Równie dobrze za taką relację możemy uznać połączenia z Gliwic/ Katowic/ Rzeszowa czy Tarnowa do Krakowa, gdzie oferta składów dalekobieżnych jest bogata. Problemu oczywiście by nie byłoby gdyby PKP IC przeanalizowało swoje decyzje. Niekoniecznie wszystkie pociągi poza 1 z Wrocławia do Krakowa musiały wrócić na trasę przez Katowice (czas przejazdu jest zbliżony), podobnie istnieje możliwość zmian, jeżeli chodzi o pociągi z Warszawy i Łodzi, o których mowa wyżej. |
sheva17 napisał/a: | ||
Masz jakieś dane na poparcie takich bzdur? Może prowadziłeś badania dotyczące zapełnienia pociągów? Ruch, szczególnie studentów w tej relacji jest bardzo duży. Poza tym są jeszcze pielgrzymi..... |
Cytat: |
Sugerujesz, że jest większym i ważniejszym generatorem przewozów od dwumilionowej Metropolii? |
Radek napisał/a: |
A skoro mamy jak mamy, to przynajmniej jak najszybciej powinni zamienić tlk Artus w IC, przed 9 z Krakowa do Wrocławia, przed 16 z Wrocławia do Krakowa, godziny dobre, a standard może zniechęcić, szczególnie latem. |
Przemyślanin napisał/a: |
wamp, Nie są zawieszone. Obecnie wagony sypialne znajdziemy na trasach Przemyślanina, Uznam, Podhalanin, Karpat oraz NJ z Przemyśla do Berlina i Chopin do Wiednia |
Torczes napisał/a: |
Według mojego zdania (które nigdy się nie liczy) takt do/z Berlina byłby idealny na już:
Przyjazdy/Odjazdy Berlin Hbf. (...) Berlin-Kraków : 7.40 , 14.40 , 18.40 (Przemyśl/Wiedeń) Kraków-Berlin : (Przemyśl/Wiedeń) 9.15 , 15.15 , 21.15 (...) |
krzychu12231 napisał/a: |
Na plakatach PLK dla Zielonej Góry i Wrocławia zaktualizowanych dzisiaj podano informację, że IC NightJet kursuje tylko do 17 stycznia. Wie ktoś coś o tym? Chcą go czasowo zawiesić z powodu COVID czy ma całkiem wylecieć? |
Przemyślanin napisał/a: |
krzychu12231, Niestety połączenie NJ zostaje odgórnie zawieszone przez OBB w kierunku Berlina od 17/18 oraz w drugą stronę od 18/19 stycznia. Intercity już wprowadziło blokadę sprzedaży na połączenie |
myszka napisał/a: |
Wg portalu pasażera PLK na tym odcinku pojedzie normalnie. |
Radek napisał/a: |
Korekta marcowa już jest w wyszukiwarce na Portalu Pasażera. |
Atoman napisał/a: |
Z Szyndzielnią jest taka sprawa, że jedzie w godzinach dość już sprawdzonego przedziału czasowego, kiedy to od wielu lat jechało coś ze Śląska na Pomorze Środkowe, m.in. Krakowianka, Zefir, a ostatnio Malczewski, a więc potoki w teorii są. To samo na trasie Bielsko-Biała - Wrocław, gdzie praktycznie przez wiele lat z wyjątkiem RJ 2015/2016 Szyndzielnia jest porannym w kierunku Wrocławia. Natomiast końcówka w Ustce jest efektem wielofunkcyjności Ustki jako uzdrowiska, a także technicznych możliwości infrastruktury. Niestety obecna sytuacja, jak i opisany brak należytej promocji zrobiły swoje. Ja bym jednak nie skreślał Szyndzielni w obecnym formacie, tym bardziej, że fajnie ułożył się obieg ze Szkunerem. Kto wie, czy jednak nie pojawią się jakieś roszady w stylu zmiany końcówki, np. z Gwarkiem, czy czymś w kształcie zeszłorocznego Zefira na trasach, generalnie, do Ustki i Kołobrzegu. |
wamp napisał/a: | ||
Na pewno? Bo od marca zaś Rybak i Biebrza miały jeździć przez Pisz, a jeżdzą normalnie. |
Radek napisał/a: |
Tak, wg Portalu Pasażera od 4 maja zka za Regio na odcinku Ełk - Wydminy, czyli na razie nie będzie remontu do samego Giżycka. |
wamp napisał/a: |
Według portalu pasażera w grudniu miało być ZKA od marca na tym odcinku, a jest jak widać. |
calsberg napisał/a: |
Jest jeszcze w Polsce jakaś linia kolejowa, po której jedzie się gładko i przez standardowe stacje? |
Radek napisał/a: |
Z Portalu Pasażera zniknęła informacja o zka Wydminy - Ełk od 4 maja. Nie ma jej też w tabelach Polregio. |
pjoter napisał/a: |
Manewry z Gamą w Ełku pożrą te 30 minut. |
atakan napisał/a: |
Od 14 marca IC Neptun zamienia się w EIC Neptun czyli koniec tanich podrózy w komfortowych warunkach. |
podrozny961 napisał/a: |
W wakacje TLK Korsarz i TLK Bursztyn od Łodzi do Bydgoszczy przez węglówkę. |
Pabianiczanin napisał/a: | ||
Witam Serdecznie po długiej mojej nieobecności i mam takie pytanie. A skąd szanowny kolega ma taką informację Bo te pociągi według RJ jazdy między Łodzią a Bydgoszczą kursują przez. Zgierz ,Kutno ,Toruń |
falipso napisał/a: |
Od 13 czerwca do 16 lipca TLK Sudety Kraków Główny - Jaworzyna Śląska na odcinku Kamieniec Ząbkowice - Jaworzyna Śląska ZKA. Od 17 lipca normalnie jadą do i z Jeleniej Góry |
falipso napisał/a: |
Od 13 czerwca do 16 lipca TLK Sudety Kraków Główny - Jaworzyna Śląska na odcinku Kamieniec Ząbkowice - Jaworzyna Śląska ZKA. Od 17 lipca normalnie jadą do i z Jeleniej Góry |
Cytat: |
Nikt o zdrowych zmysłach nie pojedzie z Małopolski czy Śląska do Jeleniej Góry z dwiema przesiadkami, mając dość dobrą i przede wszystkim szybszą możliwość przejazdu z jedną przesiadką we Wrocławiu. |
Markus napisał/a: | ||
Czyli znowu coś dłubią a raczej bardziej pudrują trupa. W sumie to i dobrze bo na tym odcinku prędkości są masakrycznie słabe. Tylko ten termin - dlaczego właśnie w wakacje? PLK jak zwykle błysnęła. |
aanniiaa napisał/a: |
Góra Kalwaria, Piaseczno |
Cytat: |
Obecnie TLK Mierzeja pojedzie przez Iławę i zmienia kierunek jazdy na Wschodniej, więc IC albo EIC też dałoby radę tak robić. |
Cytat: |
Taki "problem" można załatwić za pomocą grupy wagonów z Wa-Wy Zachodniej (lokomotywa z wagonami z Lublina Gł. nie robiłaby oblotu, natomiast grupa wagonów z Zachodniej podpinałaby się od przodu do wagonów z Lublina stając się czołem pociągu). |
Cytat: |
To czy EIC będzie jeździć do Lublina zależy od frekwencji. |
Radek napisał/a: |
Dziś za to IC zaplanowało przejście ED250 z EIP przyjeżdżającego z Warszawy do Krakowa 10:06 na EIP Kraków - Gdynia odj. 10:09. Warszawa i tak przyjechała 9:58. Rezultat? 10:09 odjechał o 10:43, a więc 34 min po planowanym odjeździe. Oficjalny powód? "Utrudnienia w prowadzeniu ruchu kolejowego", a wg portalu pasażera (PLK) "opóźnienie z winy innego zarządcy infrastruktury" (jakiego?).
Do zachodniej opóźnienie zmalało do 20 min, ale zaraz na centralnym PLK dołożyła swoje. Przesiadkę na Białystok zaplanowano na Centralnym zamiast na Wschodnim i Białystok wypuszczono pierwszy, tym samym opóźniając EIP jeszcze bardziej. Ostatecznie ledwo zdążyłem na Regio Gdynia - Iława - Olsztyn, a załoga Regio nawet nie została poinformowana, ile osób zgłaszało przesiadkę. Cóż, jaki kraj, takie PREMIUM... |
abc19870702 napisał/a: |
Próbowałem dziś kupić bilet na dzień 25 czerwca na połączenie TLK Wydmy Częstochowa - Jastarnia i nic z tego.Na stronie Intercity brak informacji o zablokowanej sprzedaży na ten pociag....nie rozumiem.... |
Radek napisał/a: |
Na plakatach od wakacji Wit Stwosz skrocony do 3 wagonow. A jeszcze w ubieglym roku Branicki do Gdyni przez Bialystok, Elk, Olsztyn mial 9 wagonow. Wygaszanie popytu po pandemii?
W artykule zapomnieli o Bieszczadach? |
Radek napisał/a: |
Dla odmiany korektę sierpniową już po mału widać w rozkładzie. |
bieluch napisał/a: |
We wrzesniowej korekcie TLK Zamoyski w relacji Chełm - Piła Gł. ( na odcinku Hrubieszów Miasto - Rejowiec ZKA).
IC Lubuszanin w relacji Chełm - Warszawa Wschodnia i Gorzów Wlkp - Zbąszynek |
Radek napisał/a: |
Najlepsze te połączenia Bydgoszcz - Łódź:
Doker Bydgoszcz - Inowrocław - Pabianice Sukiennice Bydgoszcz - Włocławek - Pabianice (zmiana kierunku w Kutnie bez wjazdu w peron?) Hutnik Bydgoszcz - Włocławek - Kutno (zmiana kierunku) - Pabianice Kociewie skrócone do Włocławka. |
jajo31 napisał/a: |
Czy ja dobrze widzę że od najbliższej korekty wylatuje Lubuszanin? |
Radek napisał/a: |
I znów to samo - ZKA Ełk - Wydminy jednak nie będzie, remont pewnie prędko nie ruszy. |
kryczens napisał/a: |
IC Karkonosze (...) Już mogły jechać przez Wałbrzych a nie przez Legnicę , Chojnów |
wamp napisał/a: |
Ja u siebie tych Katowic nie widzę.
Małe sprostowanie EIP do Bielska jest, tylko 2h wcześniej niż obecnie |
janox79 napisał/a: |
ze strony fb "Trasa Jelenia Góra/Zgorzelec- Bolesławiec- Legnica- Wrocław to przede wszystkim zmiana układu połączeń z Warszawą polegająca na uruchomieniu rannego połączenia z Jeleniej Góry p. Lubań, Legnicę i popołudniowego ze Zgorzelca. Cały czas będziemy walczyć również o połączenie Zgorzelca z Trójmiastem i Przemyślem p. Kraków"
Na jakiej podstawie chcecie pozbawić Zgorzelec porannego pociągu do Warszawy? Ktoś pytał mieszkańców czy wolą poranne połączenie, czy popołudniowe? |
thassos napisał/a: |
A po co KIEV EXPRESS stoi w Lublinie 20 min w jedną stronę i 25 w drugą? Węgla mu dorzucają, żeby dojechał? |
falipso napisał/a: |
thassos, z powodu wymiany lokomotywy
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=УЗ&kategorie=С&cislo=67%20&nazev=&rok=2021 |