Cytat: |
PR Zielona Góra ma na stanie spalinowozy min. SU/SM42 i SU45 |
Cytat: |
Skład interREGIO "Grunberg" Zielona Góra - Warszawa |
Japaw napisał/a: |
Polaczenie przez Wroclaw bez sensu.to tak jak te szynobusy z Kostrzyna do Poznania przez Krzyz czyli dookola. |
Emillex napisał/a: | ||
A gdzie te szynobusy do Poznania mają jechać? Przez Zbąszynek? Międzychód? |
Cytat: |
Na dzień dzisiejszy już jest REGIO Głogów - Ostrów Wlkp, i w to miejsce dać iR. |
Cytat: |
LZPR posiada spalinowozy, możesz sprawdzić |
Cytat: |
Masa służbowa SU42 to niespełna 71 ton |
Cytat: |
a dwa wagony typu 111a dadzą całkowitą masę pociągu 150 ton, |
Pablo_Żagań napisał/a: |
Obecnie PR Zielona Góra posiada oprócz szynobusów i kibli 4 lokomotywy SU45 (z tego dwie są sprawne) i jedną SM42 w Zbąszynku na manewrach. |
Cytat: |
Lokomotywy manewrowej PR (SM42-108) w Zbąszynku od 13.12.2010r. nie ma i w ogóle nie będzie przez cały okres obowiązywania rozkładu jazdy 2010/2011. |
xzielak napisał/a: |
Opracowałem wstępny rozkład jazdy dla iR "Zastal" lub "Falubaz" - takie moje pomysły na dzień dzisiejszy. |
railman93 napisał/a: |
Według mnie:
1 Przyjazdy do Zielonej Góry jak i Warszawy są za wczesne, nie wiem czy znaleźli by się chetni by być w Warszawie przed 7, proponowałbym przesuniecie o ok. 1,5h |
Cytat: |
2. Aby taki pociąg mógł wystartować przynajmniej na odcinku niezelektryfikowanym musiałby dostać dofinansowanie (np od marszałka województwa) tak jak to było w przypadku IR do Gorzowa. |
Cytat: |
A zapomniałem jeszcze o jednym, za krótki czas przejazdu odcinka z Koluszek do Warszawy. Według tego projektu są to 53 minuty....
Według obecnie obowiązujących rozkładów jest to 1h 28 min dla pociagów łódzkich, dla dalekobieżnych 1:52 z powodu objazdu przez Sochaczew. |
Cytat: |
PR ZG ma SU42 i SU45, nie wiem ile sztuk dokładnie |
Cytat: |
Do FFO jedzie ET22. |
Cytat: |
W ogóle kto powiedział że pojedzie Lubuska lokomotywa spalinowa? |