INFO KOLEJ - forum kolejowe

Administracja - Porozmawiajmy o rzecznikach PKP

Krycha - 11-08-2006, 18:34
Temat postu: Porozmawiajmy o rzecznikach PKP
Co myślicie o rzecznikach, a raczej niedo-rzecznikach prasowych spółek PKP? Chodzi mi oczywiście o PKP S.A., PKP PR i PKP IC.

Ostatnio zamurowało mnie po wypowiedzi Wrzoska - rzecznika PKP S.A.

Na 2010 r. zaplanowano uwolnienie rynku kolejowego w Unii Europejskiej. Wtedy na polski rynek będą mogli bez ograniczeń wejść zagraniczni przewoźnicy, jak choćby niemiecki Deutsche Bahn. – To nam nie grozi, bo stawki, jakie trzeba zapłacić spółce Polskie Linie Kolejowe za dostęp do torów, są zbyt wysokie – uspokaja Michał Wrzosek, rzecznik PKP SA.
Andrev - 11-08-2006, 20:28
Temat postu:
HAHAHA, a to dobre. Jestem ciekaw jak płacą spółki z grupy PKP? Skoro dla DB są zbyt wysokie, to ile w końcu te spółki zarabiają. Chyba grube, grube miliardy!!
kasjerka - 11-08-2006, 20:33
Temat postu:
Ale to mogą być specjalne stawki dla konkurencji dużo większe Wink))
Modliszka - 11-08-2006, 20:37
Temat postu:
Z tego co wiem to jest nowy rzecznik, a raczej rzeczniczka w PKP IC, która zastąpiła Rosiek.

Wrzosek to za przeproszeniem nieokrzesany chłopaczek, o czym świadczy choćby powyższy cytat.

Kurpiewski, no cóż... ten chociaż jest przystojny.
Krycha - 12-08-2006, 15:21
Temat postu:
Największe głupoty i tak wygaduje Kurpiewski. Pamiętacie jego odpowiedź na pytanie ile zarabiają dyrektorzy w PKP PR? To był śmiech na sali...

Kurpiewski: Miesięczne wynagrodzenie stanowi iloczyn przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, ogłoszonego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.

Tutaj macie rozwinięcie tego wątku:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=5105#5105
Andrev - 12-08-2006, 16:38
Temat postu:
kasjerka napisał/a:
Ale to mogą być specjalne stawki dla konkurencji dużo większe Wink))


Ale przecież przez ową liberalizację rynku w 2010r. chyba wszyscy powinni mieć takie same stawki za dostęp do infrastruktury. No chyba, że są równi i równiejsi, co w tym przypadku raczej nie jest przypuszczeniem, a prawdą.
Beatrycze - 12-08-2006, 16:45
Temat postu:
Niższe stawki za dostęp do torów na pewno miała (nie wiem czy ma nadal) spółka Koleje Mazowieckie. Chodziło o to, żeby udowdnić, że ten twór polityczny nie przynosi strat. Oprócz tego KM miały (lub mają nadal) preferencyjne stawki w PKP Cargo za maszynistów. Czyli PKP z politycznego nakazu faworyzowały spółkę spoza Grupy PKP co jest idiotyzmem na skalę światową!
Lausitzer - 29-06-2008, 19:51
Temat postu:
Najlepsza jest A.Chibowska z Intercity. Laska nie ma bladego pojęcia, o czym mówi. Jeżeli najważniejszą ofertą wakacyjną PKP IC jest Polonez do Moskwy, z najwyższymi cenami, to strach pomyśleć, jakie wg niej mogą być normalne opłaty za pociągi krajowe. Śmiech
Michał_Wrzosek - 30-06-2008, 12:09
Temat postu:
Moim zdaniem, wszyscy rzecznicy są beznadziejni z Wrzoskiem na czele. Moim zdaniem najlepsi rzecznicy to Krycha i Modliszka. Przeciez, jak same/sami piszą, to jedyne osoby, które:
- nie są betonem. Ba! Z betonem walczą
- wyłapują wszystkie "afery" w PKP od razu, więdza kto jest w co zamieszany, kto kim steruje, kto jest czyim kumplem, wiedzą dosłownie wszystko
- nie kradną, bo przecież wszyscy inni kradną (ci dyrektorzy i z zarządów to najwięcej kradną)
- nie są z nadania politycznego (rzecznicy na pewno są z nadania politycznego, bo inaczej skąd by się tam wzieli)
- nie gadają głupot, bo rzecznicy to gadają najwięcej głupot
- są wrażliwe na ludzkie piękno ("Kurpiewski to jest chociaż przystojny...)

Śmiech)
fury - 30-06-2008, 12:28
Temat postu:
Choć słaby z niego fachowiec, to tym razem podzielam stanowisko zarządu PKP SA wypowiedziane przez jej rzecznika Michała Wrzoska. Mnie też zachwyca to forum.
Galanonim - 30-06-2008, 19:49
Temat postu:
http://www.kolej.net.pl/zbs/zbs37.pdf
Modliszka - 30-06-2008, 22:19
Temat postu:
Michał_Wrzosek napisał/a:
Moim zdaniem najlepsi rzecznicy to Krycha i Modliszka.

My przynajmniej nie ściemniamy, nie wygadujemy głupot i nie gubimy się w "zeznaniach". Wink

Długo szukałam, ale znalazłam! Wypowiedź rzecznika Wrzoska na temat przejęcia przez PKP IC zmodernizowanego za środki UE taboru PKP PR:

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=33293#33293
kocio47 - 07-07-2008, 22:15
Temat postu:
Beatrycze napisał/a:
Niższe stawki za dostęp do torów na pewno miała (nie wiem czy ma nadal) spółka Koleje Mazowieckie. Chodziło o to, żeby udowdnić, że ten twór polityczny nie przynosi strat. Oprócz tego KM miały (lub mają nadal) preferencyjne stawki w PKP Cargo za maszynistów. Czyli PKP z politycznego nakazu faworyzowały spółkę spoza Grupy PKP co jest idiotyzmem na skalę światową!

Beatrycze rozwalić Beton PKP SA a dostęp do linii będzie tańszy a tak na razie układy, układziki.
Pozdrawiam
leo1407 - 08-07-2008, 07:29
Temat postu:
Michał_Wrzosek napisał/a:
Moim zdaniem, wszyscy rzecznicy są beznadziejni

Brawo ! To jest godna pochwały samokrytyka. Pozostaje zatem - będąc człowiekiem honoru - podać się do dymisji!
Andrzej - 08-07-2008, 10:47
Temat postu: Ney za Kurpiewskiego
29-letni Łukasz Kurpiewski (na zdjęciu) po ponad 3 latach pracy, przestał być rzecznikiem prasowym spółki PKP Przewozy Regionalne. Został zastępcą dyrektora w Biurze Zarządu Centrali PKP SA.

Na tym stanowisku zastąpił Daniela Ryczka, który został członkiem zarządu PKP Cargo SA ds. międzynarodowych. – Na nowym stanowisku będę zajmować się najogólniej pojętą polityką public relations Grupy PKP – wyjaśnia dyrektor Kurpiewski, absolwent filologii polskiej na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu i public relations na SGH. Nowym rzecznikiem prasowym PKP Przewozy Regionalne został Paweł Ney, który dotychczas w tej spółce zajmował się PR.

www.rynek-kolejowy.pl
Modliszka - 10-07-2008, 14:54
Temat postu:
Czekamy na pierwszą "złotą myśl" wypowiedzianą publicznie przez nowego rzecznika PKP PR. Wink
Anonymous - 10-07-2008, 20:46
Temat postu:
Michał_Wrzosek napisał/a:
Moim zdaniem, wszyscy rzecznicy są beznadziejni z Wrzoskiem na czele. Moim zdaniem najlepsi rzecznicy to Krycha i Modliszka. Przeciez, jak same/sami piszą, to jedyne osoby, które:
- nie są betonem. Ba! Z betonem walczą
- wyłapują wszystkie "afery" w PKP od razu, więdza kto jest w co zamieszany, kto kim steruje, kto jest czyim kumplem, wiedzą dosłownie wszystko
- nie kradną, bo przecież wszyscy inni kradną (ci dyrektorzy i z zarządów to najwięcej kradną)
- nie są z nadania politycznego (rzecznicy na pewno są z nadania politycznego, bo inaczej skąd by się tam wzieli)
- nie gadają głupot, bo rzecznicy to gadają najwięcej głupot
- są wrażliwe na ludzkie piękno ("Kurpiewski to jest chociaż przystojny...)

Śmiech)


Jak dobrze, że przez Ciebie przemawia samokrytyka, naprawdę brawa się należą.

Głupoty pisze Wrzosek, bo wnioskować można choćby po artykule "Część połączeń pośpiesznych powinno się zamknąć już dawno" - naprawdę święte słowa pisze - to śmiech na sali, dla nich likwidacją połączeń pośpiesznych, to najlepiej byłyby wszystkie!!! Ten artykuł mnie tak denerwuje, że to się w głowie nie mieści! Ten facet nie wie, co gada - przecież widać, że trzyma stronę betonu, bo inaczej nie byłby za likwidacją DOBRYCH połączeń pośpiesznych i nie pisałby takich pierdół. Dla nich likwidacja połączeń pośpiesznych, to najlepiej byłoby zlikwidowanie wszystkich pośpiechów - jeszcze raz powtarzam. Co najlepsze, z chęcią zlikwidowaliby wszystkie połączenia, jakie istnieją, a zostawiliby te, z których korzystają sami kolejarze - TO JEST ŚMIECH NA SALI! Beznadzieja, żenada...

Pozdrawiam.

[ Dodano: 10-07-2008, 20:54 ]
Michał_Wrzosek napisał/a:

- są wrażliwe na ludzkie piękno ("Kurpiewski to jest chociaż przystojny...)

Śmiech)


Tak w ogóle, to jest dla Ciebie śmieszne? No niesłychane... kobiety są wrażliwe na ludzkie piękno! A Ty na zwierzęce piękno? Laughing
empek - 10-07-2008, 20:59
Temat postu:
Pan Wrzosek niewątpliwie wykonuje dobrze swoją pracę (betonową Wink )
Mnie też wkurza, że w tym molochu zwanym dalej PKP nie ma osób, które mówiłyby i robiły coś z sensem. Jeżeli tak bardzo chcą zlikwidować wszystkie połączenia regionalne - proszę bardzo Smile Tylko jedno ale - wara od dotacji, które z roku na rok niesamowicie rosną. Bo to Wam się w żaden sposób NIE należy

Pozdrawiam serdecznie - pasażer z niepokojem patrzący w przyszłość polskiej kolei ...
Anonymous - 10-07-2008, 21:01
Temat postu:
empek, współczuję Ci, że musisz oglądać przyszłość polskiej kolei Wink.
empek - 10-07-2008, 21:42
Temat postu:
Tu w zasadzie nie ma na co patrzeć Smile

Kiedyś znajomi się śmiali,że przyszłość polskiej kolei będzie wyglądać następująco:

Wagony pomalowane na czarno z oszczędności , lokomotywę prowadzi Murzyn i na dworcu słychać zapowiedź iż:

Pociąg pospieszny do Gdańska,Jerozolimy, Berlina, Katowic i Pakistanu stoi na torze przy peronie (pozostanie tylko jeden tor, jeden peron Laughing )

Jeden wagon = jedna relacja. Jakie to proste Śmiech
Naczelnik - 14-07-2008, 11:28
Temat postu:
Kolejna złota myśl rzecznika Wrzoska, za "Dziennikeim":

W planowanej przez rząd reformie samorządy zostają właścicielami kolejowej spółki z mocy ustawy, a więc nie mogą zrezygnować z przejęcia jej na własność - informuje Michał Wrzosek, rzecznik prasowy PKP.

Jednak według Furgalskiego, zmuszanie samorządów do czegokolwiek jest niezgodne z konstytucją i nie będzie większego problemu, żeby ustawę skierować do Trybunału Konstytucyjnego.

Zed - 14-07-2008, 12:56
Temat postu:
Rząd nie może do niczego zmusić samorządy, tym bardziej do objęcia udziałów w państwowej spółce, na dodatek zadłużonej. To nie byłoby zgodne z Konstytucją i zapewne z prawem unijnym. Wrzosek jest aż tak tępy, że tego nie wie, czy tylko tępego udaje na potrzeby medialnej propagandy?
Beton
fury - 20-09-2008, 10:41
Temat postu:
Paweł Ney cieszy się, że konkurencja PKP PR nie podskoczy:
Cytat:
Póki co, mamy już na rynku kilkunastu prywatnych przewoźników i widać, że w polskiej rzeczywistości organizacja przewozu wcale nie jest taka łatwa
Michał Wrzosek uzasadnia odwołanie z zarządu PKP SA Tomasza Pałaszewskiego - nie pasującego do towarzystwa:
Cytat:
Zarząd działa razem i wszyscy członkowie zarządu ściśle współpracują ze sobą.
Mikołaj Karpiński, rzecznik Ministerstwa Infrastruktury na stronie "Rynku Kolejowego" o przyczynach odwołania Pałaszewskiego przed 18:29:
Cytat:
Zadecydowało odmienne podejście do prywatyzacji
O 18:29:
Cytat:
Chcemy przyspieszyć proces prywatyzacji

Grad - 16-02-2009, 20:45
Temat postu:
Czy coś wiecie ?
Kiedy nowym prezesem PKP Intercity został. K.Celiński została wywalona (tak należy) rzeczniczka prasowa. Pojawiła się jakaś nowa chyba z PLK. Była tak krótko, że nie zdążyłem zapmiętać nazwiska. Czyżby otrzymała jakiś lepszy stołek mniej rzucający się w oczy ? Rzecznikiem PKP Intercity jest Paweł Ney poprzednio był tubą propagandową PKP Przewozy Regionalne sp. z o.o. Jest krewnym Bogusława.
Gacek - 16-02-2009, 21:12
Temat postu:
Niekoniecznie jest krewnym Bogusława.
Arek - 17-02-2009, 17:38
Temat postu:
Cytat:
Rzecznikiem PKP Intercity jest Paweł Ney poprzednio był tubą propagandową PKP Przewozy Regionalne sp. z o.o.

Szczury uciekają z PR do IC, ale i ten okręt zatonie jak obecnie tonie Cargo. Konkurencja nadchodzi:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=57419#57419
Grad - 18-02-2009, 18:32
Temat postu:
Gacek napisał/a:
Niekoniecznie jest krewnym Bogusława.

ale miesięcznie 11.000zł brutto tak.
gregori123 - 26-02-2009, 09:15
Temat postu:
Na stronie PKP PLK S.A. roi się od błędów a pan K. Łańcucki rzecznik vel wodnik PLK nie zwraca na nie uwagi, nawet gdy zostaje o tym poinformowany mailem.
Przykład:
http://www.plk-sa.pl/wydarzenia/archiwum-wydarzen/article/573/1.html
"Dzięki zastosowaniu urządzeń typu UOZ-1 na wspomnianym odcinku linii kolejowej, od 2005 r. nie zginęło żadne zwierze.
Innowacyjne urządzenie zostało zaprezentowane 20 marca br. podczas specjalnego pokazu..."
Shocked
Picolo - 10-05-2009, 19:58
Temat postu:
Widziałem dziś w Teleexpresie niedorzecznika PKP IC Pawła Neya, który był łaskaw powiedzieć, że przez nowe "nieuczciwe" pociągi interREGIO pasażerowie zrezygnują z kolei i przesiądą się do samochodów lub autobusów. Ney powiedział wręcz wprost, że konkurencja szkodzi kolei. Śmiech

Kto nie widział to ma okazję zobaczyć (w 8 minucie):
http://www.tvp.info/teleexpress/wideo/10052009-1700

Beton
Modliszka - 10-05-2009, 20:19
Temat postu:
I pomyśleć, że jeszcze nie tak dawno ten pajac był rzecznikiem PKP PR. Rolling Eyes
fury - 11-05-2009, 12:34
Temat postu:
Nie bądźcie tak surowi dla rzeczników. Oni mają obowiązek przedstawiać stanowisko swoich zarządów ludziom, którzy się na kolei nie znają. Gdyby sami mieli pojęcie o kolei, gadaliby językiem dla większości niezrozumiałym. Zapis teleeksprowej relacji wygląda tak:

Teraz każdy weekend będzie okazją do bitwy pomiędzy PKP Intercity a Przewozami Regionalnymi. Samorządowe PKP PR uruchomiły 12 weekendowych dalekobieżnych pociągów interREGIO. Są tanie, szybkie, ale mniej wygodne od pospiesznych i TLK. PKP Intercity uważa nowe połączenia za nieuczciwą konkurencję, niemożliwą np. w Anglii, czy Niemczech.

- Konkurencja odbywa się na poziomie przetargu na obsługę danego połączenia, a nie jest wojenką podjazdową, która w dłuższej perspektywie na pewno zaszkodzi kolei. Ludzie wybiorą samochody, wybiorą autobusy - mówi Paweł Ney, rzecznik PKP Intercity.

- To nie jest nieuczciwa konkurencja. My uzupełniamy w ten sposób ofertę przewozową, którą kierujemy do klientów, którzy chcą podróżować tanio i szybko - twierdzi Piotr Olszewski z PKP PR.

Jak na każdej wojnie, straty są nieuniknione. Zyski też. Pasażerowie mają nowe tanie połączenia, ale mogą stracić część pociągów pospiesznych - PKP Intercity nie wyklucza likwidacji deficytowych. Kolejne bitwy pewnie niedługo.


Czy Neyowi (PKP IC) marzą się przetargi na obsługę pociągów międzywojewódzkich? Ciekawe, kto miałby je organizować? Pewne jest to, że PKP PR korzystają z dotacji samorządowych na obsługę ruchu lokalnego i tam te przetargi powinny być przez samorządy (urzędy marszałkowskie) organizowane. Przejęcie przez te samorządy PKP PR oznacza tyle samo, co przejęcie Warsu przez PKP IC. Wynik przetargu jest wiadomy. No, chyba że zadziałają osobiste układy i wygra gdzieś Arriwa. Tak dla picu oczywiście. Zatem przetargi na obsługę ruchu lokalnego mamy już rozstrzygnięte i konsument państwowych pieniędzy przydzielanych przez marszałków został ustalony.

Skoro PKP PR wie już ile będzie miała pieniędzy z dotacji, to co stoi na przeszkodzie, żeby zaryzykować - jak to mówi jej rzecznik Olszewski - i nie powalczyć o jeszcze, na początek ze stratą. Coś tam facet o stracie napomkną. Mamy więc sytuację, gdy dotowana przez państwo PKP PR stosując zaniżone ceny zaczyna walczyć o rynek z niedotowaną PKP Intercity. Jest to jeden z tymczasowych efektów usamorządowienia. Może to jeszcze bardziej opóźnić prywatyzację PKP IC, która i bez tego znalazła się w kiepskiej kondycji, choć Warsewicz butnie zapewniał, że jest świetnie a zysk będzie rósł w szybszym tempie niż przychody. Czyżby tylko na papierze?

Oczywiście w kalkulacjach PKP PR wzięto pod uwagę, że w weekendy ilość uruchamianych pociągów lokalnych jest mniejsza a tabor stoi niewykorzystany. Więc na weekendy zapowiedziano walkę konkurencyjną. IC pozostaje jedynie zastanowić się nad trafionym promocjami i jakością usług, albo zawiesić kursowanie pociągów w weekendy, bo przestaje się to opłacać.
pepe - 11-05-2009, 17:27
Temat postu:
Grad napisał/a:
ale miesięcznie 11.000zł brutto tak.

A czy wy za takie pieniądze to szczerze nie powiedzielibyście paru bzdur które wam szef każe.
Zed - 11-05-2009, 17:41
Temat postu:
Ney to zwykły sprzedawczyk, bo jeszcze niedawno rzecznikował w PR, a teraz "sprzedaje się" w IC i ujada na swego byłego pracodawcę jak wściekły pies.
Michał_Wrzosek - 14-05-2009, 20:24
Temat postu:
Kochani forumowicze, stęskniłem się za jakimiś kąśliwymi uwagami pod moim adresem. Proszę o jeszcze, zawsze się czegoś człowiek o sobie dowie.
fury - 14-05-2009, 20:47
Temat postu:
Oj, z nieba mi Pan spadł, Panie Wrzosek. Jaki wynik finansowy za rok 2008 uzyskała spółka Rail Projekt powołana przez PKP SA i CNTK na początku ubiegłego roku, w której radzie nadzorczej zasiadają dwaj panowie A: Wach i Żurkowski? Towarzyszy im Z. Szafrański, który zastąpił K. Celińskiego.

Kapitał spółki 1,1 mln zł, dzieli się na 1100 udziałów, z czego PKP SA posiada 880 a CNTK 220.

http://www.rail-projekt.pl/index.php?mod=6
Picolo - 15-05-2009, 21:48
Temat postu:
Panie Wrzosek, w zeszłym roku zapewniał Pan publicznie, że przejęcie pociągów pospiesznych przez PKP IC nie spowoduje ich likwidacji ani wzrostu cen biletów. Wiemy, że pasażer finansowo na tym stracił! A jak się mają te deklaracje do tego, że PKP IC od 1 czerwca chce zlikwidować "Ślązaka" Zgorzelec - Przemyśl? I to z tak banalnego powodu jak rzekome braki kadrowe - w spółce, która ma przecież przerost zatrudnienia:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=7071

Proszę o odpowiedź!
Anonymous - 15-05-2009, 22:00
Temat postu:
Panie Wrzostek: czytam ten Pana post tutaj i zastanawiam się coraz bardziej, czy wszystko ok?
Picolo - 12-06-2009, 14:48
Temat postu:
Niedorzecznik PKP IC Paweł Ney znów zabrał głos ws. interREGIO. Tym razem nie twierdzi już, że konkurencja szkodzi kolei, ale raczył zauważyć co następuje:

"To po prostu zwykłe pociągi podmiejskie puszczone wbrew założeniom konstrukcyjnym na dalekie trasy. Teraz tylko czekać, aż relacje międzymiastowe zaczną obsługiwać tramwaje, autobusy miejskie zaczną jeździć za granicę a przewoźnicy towarowi zaproponują tani transport węglarkami na wakacje."

źródło
fury - 15-06-2009, 20:07
Temat postu:
Paweł Ney w najwyższej formie:
Pociąg pośpieszny do Zakopanego – Monciak – spóźnił się w skutek spadku napięcia w Gdyni. Prawdopodobnie z tego powodu uległa awarii lokomotywa pociągu Monciak Bis. Dlatego wyjechał on z Gdyni z 94-minutowym opóźnieniem. Opóźnienie wzrosło w skutek postoju w Nasielski, związanego z mijaniem pociągów nadjeżdżających z przeciwka.
Paweł Ney, rzecznik PKP Intercity


Wypowiedź tę zamieścił Eugeniusz Twaróg w swoim artykule w "Pulsie Biznesu", który zaczyna się tak:
Polski Koszmar Pociągowy
Polska Konserwa Państwowa – takim pociągiem podróżni pojechali na długi weekend nad morze. Wrócili liniami Poczekaj Kiedyś Przyjedziemy.

Arek - 15-06-2009, 21:52
Temat postu:
No proszę, za prezesury Warsewicza "Puls Biznesu" ręką red. Twaroga pisał pochwalne peany na cześć PKP IC, a teraz za prezesury Celińskiego ten sam redaktor w tej samej gazecie jeździ po PKP IC jak po burej suce.

Krycha napisała dwa lata temu:

Mamy oto kolejny laurkowaty artykuł prasowy redaktora Twaroga, który jest już chyba dyżurnym pismakiem na temat PKP IC i WARS. Wszystkie jego artykuły w "Pulsie Biznesu" są pisane na wyraźne zamówienie Warsewicza i świty, co stanowi swoistą propagandę. Ale to mnie nie dziwi, bo jak wiadomo "Puls Biznesu" jest na pasku Warsewicza, o czym była mowa w oddzielnym wątku. (...)

Mam jeszcze sugestię dla redaktora Twaroga, żeby przestał wreszcie pisać bzdury o prywatyzacji PKP IC. Ja rozumiem, że taką ciemnotę wciska mu Warsewicz i być może Adwent (szef Rady Nadzorczej PKP IC), ale proszę zrozumieć, że spółka PKP IC absolutnie nie jest przygotowana do debiutu na Giełdzie. To są tylko pobożne życzenia paru oszołomów. Żadna ze spółek Grupy PKP w najbliższym czasie nie ma szans na Giełdę i prędzej mi kaktus w wiadomym miejscu wyrośnie niż PKP IC trafi na Giełdę w ciągu najbliższych 2-3 lat. Nie z tym betonem!


Kolejny dowód na sprzedajność mediów. Beton PKP IC nie kupił sobie przychylności redakcji (zabrakło Złotych Kart Intercity na prezenty dla dziennikarzy?) to teraz mają...
Elektra - 07-08-2009, 22:19
Temat postu:
PKP Energetyka ma nowego rzecznika

Marek Sieczkowski został nowym rzecznikiem prasowym spółki PKP Energetyka. Funkcję objął 1 sierpnia.

Nowy rzecznik prasowy PKP Energetyki skończył logistykę i technologię transportu na Wydziale Transportu Politechniki Warszawskiej. Jest też absolwentem podyplomowych studiów menadżerskich w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania oraz podyplomowego studium PR i podyplomowego studium psychologii reklamy na Uniwersytecie Warszawskim.

http://www.kow.com.pl/images/stories/grupapkp/marek_sieczkowski_pkp_energetyka_rzecznik_2009.jpg

Ma duże doświadczenie w pracy w mediach i public relations - pracował m.in. w Gazecie Wyborczej, agencji RPR Group i firmie Wincanton.

Przez około dwa lata był związany z Grupą PKP. W Biurze Marketingu PKP Przewozów Regionalnych odpowiadał za sprzedaż powierzchni reklamowej na i w taborze, a następnie pełnił funkcję zastępcy rzecznika prasowego w Biurze Marketingu i Komunikacji Społecznej PKP S.A.

Z PKP S.A. przeszedł do warszawskiego Zakładu Transportu Miejskiego, w którym odpowiadał za kreowanie pozytywnego wizerunku spółki, m.in. przygotowywał wizytę burmistrza Berlina w Warszawie, uroczystą paradę tramwajową z okazji otwarcia wyremontowanego torowiska i mniejsze akcje promocyjne. Za największe wyzwanie uważa przygotowanie działań komunikacyjnych związanych z wprowadzeniem nowej taryfy przewozowej.

Do pracy w Grupie PKP wrócił trzy miesiące temu. Jako rzecznik PKP Energetyki zamierza przede wszystkim kreować działania komunikacyjne w czasie zmian organizacyjnych, które czekają spółkę. - PKP Energetyka ma dobry wizerunek wśród kontrahentów i opinii publicznej. Chciałbym go jeszcze wzmocnić - zapowiada Marek Sieczkowski.

Interesuje się głównie zagadnieniami związanymi z transportem i szeroko pojmowaną promocją, ale także psychologią społeczną. Uwielbia polski kabaret.

źródło: KOW
Rodriges - 08-08-2009, 11:02
Temat postu:
Jestem za nazywaniem rzeczy po ich imieniu. Ten opisany powyżej człowieczek to nie kto inny jak specjalista ds. propagandy. Na podstawie pensji rzeczników prasowych można wywnioskować, że na kolei priorytetem jest profesjonalne kłamstwo.
Noema - 10-08-2009, 20:04
Temat postu:
Kapuściana głowa niedorzecznika PKP IC znów się odezwała:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=7958

– To skandal! Przeprowadzimy wewnętrzne dochodzenie i jeśli będzie trzeba, to poleci kilka kapuścianych głów. A podróżnych bardzo przepraszamy – tłumaczył Paweł Ney, rzecznik PKP Intercity.
Rodriges - 11-08-2009, 23:37
Temat postu:
To żart.
A tak w ogóle to nie wydaje Ci się, że nazywanie szeregowych kolejarzy kapuścianymi głowami jest niefortunnym określeniem. Czy zwykły młodkowy odpowiada za ponurą rzeczywistość kolejową. On tylko wykonuje polecenia. Decyzje zapadają na szczeblu wyższym. Efekt widzą klienci. Odpowiedzialnych decydentów za całokształt brak.
Mówienie w ten sposób o swoim personelu jest kolejną pi-arowską gafą rzecznika prasowego.
Anonymous - 29-08-2009, 18:24
Temat postu: Paweł Ney wyleciał z PKP IC!
Właśnie dostałem SMS-a od Krzysztofa21 z informacją, że Paweł Ney wyleciał z PKP IC! Czy może to ktoś potwierdzić?
Lady Makbet - 29-08-2009, 18:53
Temat postu:
Cytat:
Właśnie dostałem SMS-a od Krzysztofa21 z informacją, że Paweł Ney wyleciał z PKP IC

PKP PR czyli sen gęsi o byciu łabędziem

Ten tytuł oficjalnej informacji dla mediów to radosna twórczość biura prasowego PKP IC z Neyem na czele. Świadczy to o poziomie kadry kierowniczej PKP IC i ogromnej bucie tych ludzi. Jeśli Ney wyleciał z PKP IC to bardzo dobrze! Taka osoba nie powinna reprezentować spółki, która aspiruje do debiutu na giełdzie. Ney wystawił PKP IC na pośmiewisko i powinien ponieść surowe konsekwencje!
Anonymous - 30-08-2009, 22:21
Temat postu: Re: Paweł Ney wyleciał z PKP IC!
mk1992 napisał/a:
Właśnie dostałem SMS-a od Krzysztofa21 z informacją, że Paweł Ney wyleciał z PKP IC! Czy może to ktoś potwierdzić?
To nieprawda.
Victoria - 30-08-2009, 22:22
Temat postu:
Mariusz W., skąd wiesz?
Anonymous - 30-08-2009, 22:28
Temat postu:
Informacja od osoby znającej osobiście Pawła Neya.
Anonymous - 31-08-2009, 10:53
Temat postu:
Ja dostałem tą informację w sobotę wieczorem. Źródła nie weryfikowałem, ponieważ byłem poza domem. A do samej informacji nie przykładałem wielkiej wagi. Nie sądziłem, że kolega mk1992 od razu wrzuci to na forum. Smile
Anonymous - 31-08-2009, 12:57
Temat postu:
Krzysiek, byłem ciekaw z jakiego powodu Ney wyleciał z IC, dlatego wrzuciłem tę informację na forum. Przyznaję, za bardzo się pośpieszyłem... Wink
Naczelnik - 31-08-2009, 21:46
Temat postu:
W centrali PKP IC powstały dwa nowe biura (tną pociągi, ale administracja się rozrasta!) - jedno z nich to Biuro Komunikacji Korporacyjnej, którego dyrektorem bardzo chce być rzecznik spółki Paweł Ney.
Księgarz - 31-08-2009, 22:50
Temat postu:
A drugie?..

[ Dodano: 31-08-2009, 22:53 ]
Sorry... Już wiem, doczytałem..
Victoria - 15-10-2009, 14:21
Temat postu:
Nowy rzecznik w PKP Cargo

Od poniedziałku, 12 października, spółka PKP Cargo SA ma nowego rzecznika prasowego. Został nim Piotr Apanowicz, który wcześniej był dziennikarzem czasopisma "Nowy Przemysł".

Poprzedni rzecznik Ryszard Jacek Wnukowski został zastępcą dyrektora Biura Promocji PKP Cargo SA.

http://rynek-kolejowy.pl/images/headlines/s_cdc6a38cbe9e3a2139e9a03d0b6b75fe.jpg

źródło: Rynek Kolejowy
Wytrych - 20-10-2009, 20:06
Temat postu:
Widziałem kolesia na konferencji prasowej na TRAKO Sad Skąd oni go wzieli? Był jakiś konkurs? Czy koleś jest z łapanki- kolejna wschodząca gwiazda?
Wojtek - 21-12-2009, 20:42
Temat postu:
Łukasz Kurpiewski będzie rzecznikiem prasowym Grupy PKP

Łukasz Kurpiewski od 1 stycznia 2010 roku zacznie pełnić obowiązki rzecznika prasowego Grupy PKP.

To nowe stanowisko. - Moim zadaniem będą sprawy korporacyjne, prywatyzacyjne oraz własnościowe Grupy PKP oraz koordynacja jej polityki informacyjnej. Moja prace nie będzie zbiegać się z pracą rzecznika prasowego PKP SA - wyjaśnia Łukasz Kurpiewski, który ostatnio był zastępcą dyrektora Biura Zarządu PKP SA, gdzie zajmował się m.in. public relations. W PKP pracuje od 5 lat. Przez 3 lata był rzecznikiem prasowym spółki PKP Przewozy Regionalne, skąd przeszedł do Centrali PKP SA. Jest absolwentem filologii polskiej na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu i public relations na SGH. Zanim trafił do PKP pracował w rozgłośniach radiowych. Od kilku lat jest konferansjerem na akademii z okazji Świata Kolejarza, która odbywa się w Sali Kongresowej.

http://rynek-kolejowy.pl/images/upload/800px-Dworzec_legnica%288%29.jpg
* Łukasz Kurpiewski, od 1 sytcznia 2010 r. rzecznik Grupy PKP (fot. Janusz Mincewicz).

źródło: Rynek Kolejowy
Rodriges - 21-12-2009, 21:34
Temat postu:
czyli co, został zdegradowany ? Był zastępcą dyrektora a będzie rzecznikiem prasowym.
Modliszka - 21-12-2009, 21:37
Temat postu:
Rodriges, nie nazwałabym tego degradacją skoro będzie reprezentował całą tzw. Grupę PKP.
Rodriges - 21-12-2009, 21:48
Temat postu:
stanie się ważniejszy od Wrzoska ?
Modliszka - 21-12-2009, 21:51
Temat postu:
Rodriges, sprawa jest trochę dziwna, bo formalnie nie ma czegoś takiego jak Grupa PKP. Każda spółka tzw. Grupy PKP ma przecież własnego rzecznika, więc nie rozumiem co i kogo będzie reprezentował Kurpiewski.
Rodriges - 21-12-2009, 22:22
Temat postu:
To coś w rodzaju kolejowego dyrektora projektu. Zanim pozbędą się całkowicie. Tylko, że dyrektor projektu to raczej dla ludzi krótko przed emeryturą.
Arek - 24-12-2009, 15:29
Temat postu:
Rzecznicy prasowi PKP

Aby usprawnić relacje z mediami ze strony spółki, Zarząd PKP SA zdecydował o zmianach organizacyjnych. Od grudnia 2009, wzorem wielu innych firm, Zarząd PKP SA będzie wspierany we współpracy z mediami przez dwóch Rzeczników Prasowych pracujących w jednym zespole do spraw relacji z mediami.

Rzecznik Prasowy Grupy PKP (ds. korporacyjnych) - Łukasz Kurpiewski, będzie odpowiadał za komunikację z mediami w sprawach dotyczących:

* Grupy PKP jako całości,
* spraw dotyczących nadzoru właścicielskiego, prywatyzacji oraz innych obszarów korporacyjnych.

Rzecznik Prasowy PKP SA (ds. produktowych) - Michał Wrzosek, będzie odpowiadał za komunikację z mediami w sprawach dotyczących:

* nieruchomości PKP SA,
* dworców PKP SA,
* inwestycji dot. tych dwóch obszarów.

źródło: PKP SA / RK
fury - 27-12-2009, 16:34
Temat postu:
Na stronie http://www.pkp.pl/media/kontakt można przeczytać coś, co bardzo zaciekawi niejednego dziennikarza. Rzecznik zarządu PKP S.A. udziela informacji w zakresie:
Cytat:
Dworce kolejowe (bez peronów), nieruchomości PKP S.A.
Nawet nie każdy kolejarz wie, że o peronach może mówić tylko Krzysztof Łańcucki, bo są one częścią infrastruktury zarządzanej przez PKP PLK S.A. Teraz mamy pełną jasność: perony i dworce mają swoich rzeczników. Proszę więc nie pisać, że zdarzenie miało miejsce na peronie Dworca Poznań Główny, tylko na peronie obok Dworca Poznań Główny, albo na stacji Poznań Główny. Proszę nie pisać: przyjadę na pierwszy peron Dworca Warszawa Centralna, tylko na pierwszy peron pod Dworcem Warszawa Centralna. W razie czego proszę nagabywać Łańcuckiego. Wrzosek może wypowiadać się o poziomie "0" i "-1". Poziom "-2" to kompetencje rzecznika PLK, porządek też. A rozsądek?
ic konduktor - 27-12-2009, 22:48
Temat postu:
Proponuje powołać jeszcze rzecznika od schodów ruchomych i tych zwykłych. Powód?
Bo ani one na poziomie -2, ani też na -1 Wink
andrzej_sz - 27-12-2009, 23:05
Temat postu:
ic konduktor ja proponuję jeszcze rzecznika schodów nieruchomych, które ruchome miały być i nigdy nie zostały tak w zasadzie uruchomione (te w Katowicach) Very Happy
szomiz - 28-12-2009, 00:05
Temat postu:
Oprócz schodów są jeszcze pochylnie. Bez sub-grupy PKP InterLevels S.A. mogą sobie nie poradzić. Dwie najważniejsze spółki sub-grupy:
* PKP InterLevels Dynamic (schody i pochylnie ruchome), która wejdzie na giełdę;
* PKP InterLevels Terakota (pozostałe) - to się opchnie samorządom.
fury - 28-12-2009, 12:19
Temat postu:
Fakt, nie wiadomo, do kogo należą schody ruchome, te czynne i te nieczynne. Podejrzewam, że Wrzosek powinien udzielić informacji. O nieczynne zegary jego nie pytajcie. Kompetentnym w tym przedmiocie jest dyrektor biura zarządu spółki Telekomunikacja Kolejowa Andrzej Cieciera. Krzysztof Łańcucki, rzecznik prasowy PKP PLK S.A. udziela informacji w zakresie:
Cytat:
Rozbudowa i utrzymanie dróg kolejowych (linii kolejowych), kierowanie ruchem pociągów, perony na przystankach kolejowych i wydarzenia na drogach kolejowych
Więc kto udziela informacji o peronach na dworcach? Dworzec to nie przystanek, a rzecznik prasowy dworców informacji o peronach na dworcach nie udziela.
szomiz - 30-12-2009, 02:23
Temat postu: Z cyklu "Myśli złote, brązowe i żółte"
Rzecznik PKP Intercity za niewygody przeprasza, ale... - No tak, ale z Żyrardowa jeździ się 35 minut. Ja z Kabat do centrum jadę często w gorszych warunkach - broni się Paweł Ney, rzecznik PKP Intercity.
Całość
Arek - 31-12-2009, 16:36
Temat postu:
Niedorzecznik Wrzosek znów dał popis, tym razem na forum Rynku Kolejowego:

"Do dzisiaj Zarząd spółki Przewozy Regionalne nie umożliwił PKP S.A. dostępu do jakichkolwiek dokumentów, obrazujących sytuację finansową tej spółki."

Poczytajcie komentarze internautów!
Rodriges - 02-01-2010, 18:42
Temat postu:
Michał Wrzosek wytyka każdy grosz, który spółka PR zalega PKP. A może by nam podał ile kosztuje PKP posada jego siostry w PKP Intercity. Kinga Wrzosek jest zatrudniona na stanowisku naczelnik wydziału w Biurze spraw Pracowniczych. Wydział ma "aż" 2 pracowników. Co nie było w IC lepszych, zdolniejszych, że aż sięgnięto po taką osobę, która przed zatrudnieniem w PKP IC miała kwalifikacje co najwyżej na domokrążcę.
Teraz będzie stawiała wysokie wymagania przed kandydatami do pracy, bo przecież jest nie byle kim i pracuje w kadrach...
Ps. To są te oszczędności w PKP IC z myślą o debiucie giełdowym ? I ciągłe utyskiwanie w mediach jakie to Przewozy Regionalne są niedobre. Oj jak im ciężko, nie ma pieniędzy na inwestycje w tabor. A na etaty dla kumotrów nigdy nie zabraknie.
szomiz - 05-01-2010, 16:02
Temat postu:
Z komentarzy na Rynku Kolejowym:
Ktoś go zrobił rzecznikiem.....w końcu co on winny....jak rozumuje to tak mówi...powyżej pewnego poziomu nie sięgnie....tego protekcja nie załatwi...do tego trzeba dojść samemu....Ale że jego szefowie to tolerują...???A może to ten sam poziom....??
buuuuum - 05-01-2010, 18:31
Temat postu:
Rodriges napisał/a:
Michał Wrzosek wytyka każdy grosz, który spółka PR zalega PKP. A może by nam podał ile kosztuje PKP posada jego siostry w PKP Intercity. Kinga Wrzosek jest zatrudniona na stanowisku naczelnik wydziału w Biurze spraw Pracowniczych. Wydział ma "aż" 2 pracowników. Co nie było w IC lepszych, zdolniejszych, że aż sięgnięto po taką osobę, która przed zatrudnieniem w PKP IC miała kwalifikacje co najwyżej na domokrążcę.
Teraz będzie stawiała wysokie wymagania przed kandydatami do pracy, bo przecież jest nie byle kim i pracuje w kadrach...
Ps. To są te oszczędności w PKP IC z myślą o debiucie giełdowym ? I ciągłe utyskiwanie w mediach jakie to Przewozy Regionalne są niedobre. Oj jak im ciężko, nie ma pieniędzy na inwestycje w tabor. A na etaty dla kumotrów nigdy nie zabraknie.


IC zatrudnia "swoich ziomów" czyli ręka ręke myje
znajomochy...
a tumany aż strach... poprzez niektórych konduktorów szczególnie tych młodych (nie wiedzieć co to bilet podróżnika) aż po biura obsługi klienta InterShity
Kiedyś w Gdańsku poszedłem sprawdzić co oni tak w ogóle tam robią i jaką mają wiedzę..
wynik ? : tumany , co w rzeczy samej wiedzą tyle co emeryt jeżdżący koleją raz na rok
Anonymous - 09-01-2010, 16:33
Temat postu:
Rzecznik Michał Wrzosek znowu dał popis na forum "Rynku Kolejowego". Forma wyraźnie zwyżkuje. Czyżby jakieś ukryte współzawodnictwo z Pawłem Neyem? Co na to wszystko Kurpiewski?

Proszę nie pisać bzdur, jeśli się czegoś nie wie, tylko pytać. Ludzie zorientowani wiedzą co mówią, niezorientowani mówią co wiedzą. Wystarczy zadać sobie "trud" i zajrzeć na stronę www.pkp.pl/dworce
PiterTarnów - 10-01-2010, 13:03
Temat postu:
w szczególności panie z COK IC w Szczecinie rok temu zaskoczyły mnie KOMPLETNYM brakiem wiedzy nt cen i taryf ze Szczecina do Niemiec. Nie umiały sprawdzić nawet ilekosztuje bilet do Pasewalku. Odpowiedź na moje pytanie,dlaczego prezentują takie dno i dlaczego tu pracują jeśli nic nie wiedzą była taka: "Bo my nie jeździmy do Niemiec" Smile Very Happy
Arek - 10-01-2010, 19:44
Temat postu:
Jak rozumieć słowa rzecznika PKP Intercity?

Rzecznik PKP Intercity Paweł Ney twierdzi, że opóźnione o kilka godzin pociągi z Krakowa do Warszawy jeżdżą, tylko powoli. Jak sprawdziła reporterka TVN24, tak naprawdę żaden z nich w niedzielę nie wyjechał.

Co miał na myśli rzecznik? - "Pociągi jeżdżą" znaczy tyle, że nie zostały odwołane - dowiedziała się Marta Gordziewicz. - Pociągi z opóźnieniami, ale jednak wyjeżdżają - mówił TVN24 Paweł Ney.

I zapewniał, że wszystkie pociągi, które wyjechały dzisiaj z Krakowa: poza jednym odwołanym "Kossakiem", prędzej czy później do Warszawy docierają.

Ale, jak informuje reporterka TVN24, z Krakowa żaden pociąg do Warszawy w niedzielę nie wyjechał, a przyjechał tylko jeden. Co więc miał na myśli rzecznik PKP Intercity?

Stoją, ale nie zostały odwołane

- Po jego wypowiedzi na naszej antenie zadzwoniłam do rzecznika i zapytałam, co miał na myśli mówiąc, że pociągi jeżdżą. Okazało się, że znaczy to tyle, co 'nie zostały odwołane' - mówiła reporterka TVN24 Marta Gordziewicz. Spodziewać się więc można, że wszystkie pociągi, o których mówił Paweł Ney, do stacji docelowej dotrą później niż prędzej.

Źródło: tvn24.pl
Noema - 11-01-2010, 21:09
Temat postu:
Rzecznik PKP: "Strasznie się wkurzam, gdy ludzie mówią, że nic nie robimy"

- To syzyfowa praca - tak pracę kolei zimą podsumował Paweł Ney, rzecznik Intercity. Według niego gigantyczne opóźnienia pociągów wynikają tylko i wyłącznie z oblodzenia trakcji.

Od kilku dni skrzynka pocztowa Alert24 jest zasypywana doniesieniami o fatalnej sytuacji polskich kolei. Ogromne opóźnienia, pociągi stojące godzinami w szczerym polu i, co najgorsze, brak jakiejkolwiek informacji. - Należy zrozumieć, że winna nie jest zima, ale anomalia pogodowa, mianowicie śnieg który marznie i obladza trakcje - tłumaczy Paweł Ney. Po wystąpieniu zwarcia pociągi muszą być przeciągane lokomotywami spalinowymi.

"Przepraszam pasażerów za brak informacji"

"Moja matka tkwi w pociągu w okolicach Częstochowy już kilka godzin, a w sumie jest w podróży z Wrocławia już ponad 17 godzin! Ludzie stoją w polu, bez jedzenia, bez picia, bez informacji kiedy pociąg znowu ruszy! Skandal i granda!" - pisze oburzony Marcin.

- Faktycznie muszę przeprosić pasażerów - mówi Paweł Ney. - Informacje nie są podawane w sposób właściwy, ale wychodzimy z założenia, że żadna informacja jest lepsza niż wprowadzanie w błąd- tłumaczy, dodając, że Intercity stara się cały czas usprawnić komunikację. Nie mówi jednak, w jaki sposób chce to zrobić.

"Kierownicy pociągów to poważni ludzie"

- Wyjazd pociągu Intercity relacji Warszawa Wschodnia - Berlin jest stopniowo opóźniany. Najpierw opóźnienie wynosi 15min, potem 40 min, przed chwilą 80 min. Jeżeli najpierw mówią, że pociąg z Warszawy Wschodniej dojedzie za 15 min, a nie dojeżdża przez 80 min, to albo nie mają pojęcia, gdzie znajdują się ich pociągi, albo jak mówili o 15 minutach to oszukiwali pasażerów bo wiedzieli - wścieka się nebulus.

- Doskonale wiemy gdzie znajdują się nasze pociągi - ripostuje rzecznik. - Wstępne prognozy są bardzo często zbyt optymistyczne. Rozmawiam z kierownikami pociągów, a są to poważni ludzie, i niezwykle trudno jest im oszacować jak duże będzie opóźnienie - mówi.

"Intercity i Przewozy Regionalne honorują swoje bilety"

Swoją historią podzielił się z nami Dabda, który ze względu na opóźnienie pierwszego pociągu nie zdążył na drugi podczas przesiadki. - O 19.15 dojechałem na miejsce. O 19.30 pociąg do Wrocławia (przewoźnik IC-pociąg TLK). Bilet miałem na Interregio. Konduktora przed wejściem pytam się, czy dojadę na moim bilecie. On mówi że trzeba kupić nowy bilet, bo nic nie słyszał o tym że dziś wyjątkowo można jeździć wszystkimi pociągami na trasie - żali się.

- Mam nadzieję, że to tylko drobna wpadka konduktora - komentuje sprawę rzecznik, dodając, że przy tak fatalnych warunkach pogodowych przewoźnicy honorują nawzajem swoje bilety. - Mamy dżentelmeńską umowę - wyjaśnia.

"PKP było bardzo dobrze przygotowane do zimy"

Na pytanie, czy zimy nie można było przewidzieć rzecznik odpowiada - Byliśmy świetnie przygotowani. Mogę powiedzieć, że nie było awarii ani jednej lokomotywy. Ale z pogodą jeszcze nikt nie wygrał, to niesamowity żywioł. Cała Europa ma teraz taki problem - dodaje. - Strasznie mnie wkurza jak ludzie mówią, że nic nie robimy. Dziś całą noc wagon sieciowy próbował centymetr po centymetrze odkuć trakcję pomiędzy Krakowem a Częstochową. Co odkuli po chwili znowu zamarzało. To syzyfowa praca, którą mało kto widzi - opowiada rzecznik.

"We wszystkich Warsach można dostać gorące napoje"

"... a w miarę możliwości i posiłki" zachwala Paweł Ney. Jest tak w każdym przypadku, gdy pociąg jest opóźniony. - Do pociągów które nie mają normalnie wagonów restauracyjnych dociągane są Warsy- mówi.

Na pytanie, czy można zorganizować jakikolwiek transport zastępczy Ney odpowiada z żalem - Próbowaliśmy porozumieć się z przewoźnikami autobusowymi, ale odmówili współpracy. Nikt w taką pogodę nie chce brać odpowiedzialności za pasażerów - mówi.

Na ciepłą herbatę można też liczyć na największych polskich dworcach kolejowych - jak poinformowała nas Barbara Leszczyńska z biura prasowego PKP.

Zachęciła też wszystkich planujących podróż do odwiedzenia strony internetowej www.pkp.pl, gdzie informacje są aktualizowane co trzy godziny.

Źródło: Alert24.pl
Iktorn - 11-01-2010, 23:04
Temat postu:
To mi przypomina walkę drogowców ze śniegiem. Ich filozofia jest taka "po co odśnieżać, skoro śnieg pada i po godzinie pracy nie widać". Tylko że po 6 godzinach na drodze będzie pół metra śniegu i nawet ten pług nie przejedzie...
Tak i z polskimi kolejami jest (tu akurat dla PLK wiele mam do zarzucenia), niby coś robią, ale efektów nie widać - i tak co roku to samo.
Victoria - 08-04-2010, 17:21
Temat postu:
Rzecznik PKP SA Michał Wrzosek ostatnio jakby zamilkł. Okazało się, że skupił się na pisaniu bloga:

http://www.kow.com.pl/blogi/michal-wrzosek-kolej-30/
Pirat - 29-06-2010, 01:37
Temat postu:
Rzecznik, czy jak niektórzy wolą - niedorzecznik PKP IC Paweł Ney sugeruje pasażerom, żeby korzystali z pociągów konkurencji.

---

Po porannej wypowiedzi rzecznika PKP Intercity na spółkę posypały się gromy. W swoich mailach i komentarzach internauci tvnwarszawa.pl podważają sensowność zawieszenia kilku połączeń na trasie Warszawa – Łódź. - Proszę nas nie traktować jak "towar gorszej kategorii" – żądają pasażerowie. – Podstawą naszych działań jest rachunek ekonomiczny – odpowiadają kolejarze.

(...)

W komentarzach internauci tvnwarszawa.pl są zaskoczeni, że rzecznik Intercity konsekwentnie sugeruje im podróżowanie Kolejami Mazowieckimi.

- Wypowiedź Pana Neya zakrawa na chamstwo wobec ludzi, którzy płacą za bilety. Idźcie do konkurencji - Kolejami Mazowieckimi Wam się spodoba. Co to, reklama konkurencji? – oburza się Kika.

- Pierwszy raz się spotykam z tym, że przedstawiciel firmy gorąco namawia do korzystanie z usług konkurencyjnej firmy – pisze Tycja.

Więcej...

źródło: TVN Warszawa
odczepionywagon - 30-06-2010, 18:22
Temat postu: Paweł Ney odwołany?
Rzecznik prasowy PKP Intercity odwołany

Jak dowiedział sie portal KOW, dziś z funkcji rzecznika prasowego PKP Intercity odwołany został Paweł Ney.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że następca Pawła Neya na tym stanowisku zostanie przedstawiony jutro (w czwartek).

źródło: KOW
Emillex - 30-06-2010, 18:39
Temat postu:
Szykujemy szampana? Napewno już zarządzie IC mieli go dość. Zapewne stwierdzili że w kłamstwa jakie padały z ust Ney'a nikt już nie wierzy... Ciekawe gdzie się teraz biedny Pawełek podzieje, i jakiego bedzie mieć następce
odczepionywagon - 30-06-2010, 18:45
Temat postu:
Emillex napisał/a:
jakiego bedzie mieć następce


Wróbelki ćwierkają, że ma to być kobieta. Ale fakty dopiero jutro.
amadeoen57. - 30-06-2010, 19:07
Temat postu:
Nareszcie Very Happy
ET40 - 30-06-2010, 19:11
Temat postu:
Osobiście żegnam bez jakiegokolwiek żalu (mam cichutką nadzieję, że zobaczy te słowa Cool ).
loker - 30-06-2010, 19:16
Temat postu:
Z jednym faktem zgadzam się z IC: Koleje Mazowieckie powinny gwarantować dojazd do Warszawy, ale i one mają problem z taborem...

Schodząc z tematu - pociągi i za komuny były przepełnione. Ale tyle wagonów czy jednostek co kupiono w ostatnich latach i mniejsza liczba podróżujących pociągami zmuszają do myślenia dlaczego ciągle jest tłok. I niektórzy pracownicy IC tu czy na IC Forum maja głupie wymówki. Sprawa jest poważna - bez zakupów taboru na wielką skalę spółka będzie staczać się coraz bardziej!

A co do Pana Ney'a - ostatni idiota, bądź biznesmen-samobójca go zatrudni! Po takich wypowiedziach?
Anonymous - 30-06-2010, 19:19
Temat postu:
No to spółka zaskoczyła mnie in Plus
Wolfchen - 30-06-2010, 19:28
Temat postu:
Cytat:
Z jednym faktem zgadzam się z IC: Koleje Mazowieckie powinny gwarantować dojazd do Warszawy, ale i one mają problem z taborem...
Przede wszystkim mają problem z myśleniem, bo wystarczy parę pociągów puścić po dalekobieżnych od Grodziska i czas przejazdu z Żyrardowa do Warszawy byłby porównywalny. Confused
Torreador - 30-06-2010, 19:34
Temat postu:
Jest mi bardzo miło usłyszeć, że odwołano rzecznika prasowego PKP Intercity, gburowatego obłudnika Pawła Neya. Mam nadzieję, że pozbawiono go też dyrektorskiej pensji.
Mam nadzieję, że na jego miejsce powołają ładną kobietę (ładną nie znaczy koniecznie młodą), bo kaszalotów w PKP Intercity pełno. Mam też nadzieję, że nie otrzyma dyrektorskiej pensji jak Ney.
Iktorn - 30-06-2010, 19:38
Temat postu:
Ojciec Neya na pewnie załatwi dla syna jakąś dobrą pracę na PKP, nie koniecznie w PKP IC, ale pewnie za miesiąc czy 2 znajdzie on zatrudnienie np w PKP PLK czy innej w grupie PKP - takie jest moje "czarnowidztwo".
Emillex - 30-06-2010, 19:42
Temat postu:
Cytat:
Mam nadzieję, że na jego miejsce powołają ładną kobietę (ładną nie znaczy koniecznie młodą)

Może Dagmarę Kowalską, prezenterkę KolejTV? Śmiech
Torreador - 30-06-2010, 19:47
Temat postu:
A chociażby...
Tylko nie łajdaczkę jakich pełno w Centrali PR w ... Warszawie. Szczególnie te w stanie wolnym grubo bo 30-tce.
PiterTarnów - 30-06-2010, 20:05
Temat postu:
beton nie do pokonania. I te betony tak krążą w kółko i wszędzie demolują polską kolej.Karuzela z madonnami jakby napisał Miron Białoszewski
mateuszpiszcz - 30-06-2010, 20:51
Temat postu:
odczepionywagon napisał/a:
Emillex napisał/a:
jakiego bedzie mieć następce


Wróbelki ćwierkają, że ma to być kobieta. Ale fakty dopiero jutro.


Ja stawiam , że będzie nim Pani Czermajda.
Dzi - 30-06-2010, 20:54
Temat postu:
Mimo tego, że podzielam Wasze opinie o fatalnym wypełnianiu obowiązków przez byłego rzecznik PIC. To jednak w tak ostrych słowach bym tego nie wyrażał. Cieszmy się, że osoba niekompetentna odeszła. Czy są znane powody ?
Modliszka - 30-06-2010, 21:02
Temat postu:
Myślę, że kroplą, która przelała czarę goryczy było to:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=136373#136373

Zarząd PKP IC nie mógł już dłużej udawać, że nie widzi jak rzecznik Ney kompromituje siebie i spółkę z aspiracjami giełdowymi.
Emillex - 01-07-2010, 11:53
Temat postu:
Małgorzata Sitkowska nowym rzecznikiem PKP Intercity

Jak dowiedział się "Rynek Kolejowy", nowym rzecznikiem spółki PKP Intercity została Małgorzata Sitkowska. Zastąpiła ona na tym stanowisku Pawła Neya, który został wczoraj odwołany.
W firmie jest także nowy dyrektor handlowy - Katarzyna Ziemnicka - Janikowska.

Źródło: Rynek Kolejowy
Noema - 01-07-2010, 12:04
Temat postu:
Dobrze, że nowym rzecznikiem nie została Czemerajda, która z premedytacją okłamywała lokalne media ws. likwidacji pociągów na linii zgorzeleckiej. Dziennikarzom wmawiała, że PKP IC nie planuje żadnych likwidacji, po czym miesiąc później pociąg do/ze Zgorzelca wylatywał z rozkładu jazdy. Czemerajda łgała bardziej niż Ney.

A Neya mi trochę szkoda. Było śmiesznie, komicznie, można było się pośmiać z PKP IC. Teraz nie wiadomo jak będzie...
andrzej_sz - 01-07-2010, 12:58
Temat postu:
Cóż, łabędzie i gęsi odstrzelone... myślę, że nowa pani rzecznik będzie miała ciężkie zadanie po poprzedniku a w zasadzie po poprzednikach. Stan spółki jaki jest to każdy widzi. Mimo wszystko życzę powodzenia.
Victoria - 01-07-2010, 15:08
Temat postu:
Paweł Ney został odwołany z funkcji rzecznika PKP Intercity - podał serwis PRoto.pl. Jego dziennikarze piszą, że prawdopodobną przyczyną odwołania była wypowiedź na antenie TVN Warszawa. PKP Intercity znalazło już następcę Neya: - Mój poprzednik rozstał się ze spółką za porozumieniem stron - wyjaśnia w rozmowie z tvnwarszawa.pl nowa rzecznik, Małgorzata Sitkowska.

Kontrowersyjna wypowiedź rzecznika padła w poniedziałek 28 czerwca na antenie TVN Warszawa. Paweł Ney tłumaczył, dlaczego wycofano cztery pary pociągów na linii Łódź - Warszawa i zasugerował, żeby pasażerowie korzystali z usług konkurencyjnych Kolei Mazowieckich.

Szczegóły w TVN Warszawa.
Victoria - 02-07-2010, 15:40
Temat postu:
Od 1 lipca 2010 roku spółka PKP Intercity ma nowego rzecznika prasowego. Jest nim Małgorzata Sitkowska.

Przez ostatnich 5 lat Sitkowska pracowała jako członek zarządu i współwłaściciel - zarządzała HPR Group Sp. z o.o. Selectone Sp. K. - firmą doradczą z zakresu polityki personalnej.

W tym czasie odpowiedzialna była za rozwój biura oraz budowanie wizerunku podległych jej marek. Wcześniej jako PR Manager współtworzyła dział Public Relations i marketingu dla jednej z międzynarodowych kancelarii prawnych Noerr Stiefenhofer Lutz.

http://www.kow.com.pl/typo3temp/pics/7ff4df5724.jpg

źródło: PKP Intercity
Emillex - 21-07-2010, 22:05
Temat postu:
Chrzest bojowy nowej pani rzecznik:
http://www.tvnwarszawa.pl/2,2358674,1,1,0,0,wideo.html
wykolejeniec - 21-07-2010, 23:39
Temat postu:
Ładniejsza od Neya - fakt.
Ale jeszcze duuużo pracy, zanim "język giętki..."
Arek - 13-09-2010, 13:39
Temat postu:
Michał Wrzosek odchodzi z PKP SA

14 września Michał Wrzosek, rzecznik prasowy PKP SA ds. produktowych, kończy swój pięcioletni okres pracy w kolejowej spółce. Jego obowiązki przejmie Łukasz Kurpiewski, rzecznik Grupy PKP.

- Czternastego września kończę mój pięcioletni etap pracy w PKP S.A. Od połowy września będę pracował w Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. gdzie będę razem z zespołem odpowiadał za działania promocyjne i marketingowe - poinformował Michał Wrzosek.

źródło: Rynek Kolejowy
Victoria - 13-09-2010, 18:51
Temat postu:
Spieszmy się kochać rzeczników...

... tak szybko odchodzą. Jak na państwowo-kolejowe układy bardzo szybko. W ciągu kilku miesięcy odchodzi drugi. Tym razem z samej spółki-mater. Zapewne w ramach poprawiania wizerunku kolei.

Do jego czołowych osiągnięć należy zaliczyć wykazanie, że kolej wcale nie musi być szybka oraz zapowiedź wykazania, że nie musi być punktualna. Niestety nie zdążył.

Jednak Polokoktowcom będzie się zawsze kojarzył z pewnym wpisem obok pewnych kondolencji...

Tylko czym i komu podpadła Agencja Rozwoju Przemysłu?

źródło: http://polokoktowiec.salon24.pl
Arek - 04-10-2010, 15:14
Temat postu:
Nowy rzecznik prasowy PKP Cargo

1 października br. funkcję dyrektora Biura Promocji i rzecznika prasowego PKP Cargo objął Marek Kłuciński.

Marek Kłuciński jest specjalistą od komunikacji i marketingu korporacyjnego, menedżerem z dużym doświadczeniem w pracy w mediach i instytucjach finansowych. Swoją karierę w 1993 roku związał z bankowością. Przez ostatnie siedemnaście lat sprawował szereg funkcji kierowniczych w działach Public Relations, Promocji i Marketingu, a także piastował funkcję rzecznika prasowego w takich bankach jak Powszechny Bank Kredytowy, Bank Przemysłowo-Handlowy oraz PKO BP.

Jest absolwentem Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Berlinie, a także Studium Podyplomowego Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim.

Piotr Apanowicz, pełniący do tej pory obowiązki Dyrektora Biura Promocji i Rzecznika Prasowego PKP Cargo pozostaje w strukturze Spółki jako Szef Zespołu Prasowego.

źródło: PKP Cargo, RK
IC_prukfa - 06-10-2010, 19:44
Temat postu:
Cytat:
Michał Wrzosek, rzecznik prasowy PKP SA ds. produktowych, kończy swój pięcioletni okres pracy w kolejowej spółce.


Cytat:
będę pracował w Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. gdzie będę razem z zespołem odpowiadał za działania promocyjne i marketingowe - poinformował Michał Wrzosek.


Idź, idź i nie wracaj. Zabierz ze sobą siostrę Kingę, którą ulokowałeś w Biurze Spraw Pracowniczych w centrali PKP Intercity S.A. Czas ją zredukować bo jest zbędnym drogim balastem dla IC.Jest naczelnikiem wydziału, podlegają jej aż dwie osoby. A pensja jak to zwykle bywa przesadnie wysoka.
oporny301 - 25-02-2011, 21:55
Temat postu:
Emillex napisał/a:
Małgorzata Sitkowska nowym rzecznikiem PKP Intercity


Źródło: www.kpinfo.pl

Jeśli w tej firmie sami tacy fachowcy, to będzie bankowo klapa.
Jak ktoś nie wie z czego, bierze się ogrzewanie wagonów, to tu się dowie. Śmiech
klimeu44 - 25-02-2011, 22:07
Temat postu:
Ale jaja, Pani niedorzecznik nawet nie zapytała nikogo jak odbywa się ogrzewanie składu pociągu. po co w takim razie to śmieszne biuro przez nią zarządzane?
Już wiem, w jej samochodzie ogrzewanie jest z akumulatora...

[ Dodano: 25-02-2011, 22:09 ]
oporny301, może prześlijmy do p. Sitkowskiej schemat grzania pociagu z lokomotywy? Ciekawe, czy zrozumie?
oporny301 - 28-02-2011, 19:05
Temat postu:
klimeu44 - sama ta Pani tego co powiedziała nie wymyśliła. Nie jest blondynką. Pewnie jakiś super fachowiec Jej to podpowiedział. Nadal nie wierzę w to, co czytam. Pozdrawiam.

PS. Schemat elektryczny wagonu by się przydał, żeby pokazać prawdę, ale nic takiego nie mam.
Pirat - 01-09-2011, 13:45
Temat postu:
Robert Kuczyński przechodzi do jednostki KDP

Wczoraj zakończył swoją współpracę z Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK dotychczasowy rzecznik prasowy Robert Kuczyński.

- Dziękuję za życzliwość, otwartość i zrozumienie, jakie wykazywaliście dla niełatwych przecież zagadnień inwestycyjnych. Dziękuję za wspólnie zwiedzanie placów budów, tuneli, nasypów, wbijanie pierwszych łopat i przecinanie wstęg. A tych ostatnich, jak zapowiadałem, będzie coraz więcej – napisał w informacji podsumowującej współpracę z mediami rzecznik prasowy.

Od dziś Robert Kuczyński pełni funkcję dyrektora projektu ds. komunikacji i planowania strategicznego w jednostce odpowiedzialnej za budowę Kolei Dużych Prędkości w Polsce.

Do czasu wyłonienia następcy w Centrum Realizacji Inwestycji, obowiązki Roberta Kuczyńskiego pełni rzecznik prasowy spółki Krzysztof Łańcucki.

źródło: Rynek Kolejowy
szkodnik - 04-09-2011, 14:49
Temat postu:
Cz takie stanowisko w ogóle jest potrzebne?! Przecież ta Pani nie ma chyba zielonego pojęcie o tematach na które odpowiada i w jakiej firmie pracuje. Czyj to pociotek lub protegowana? Idea Question
Arek - 16-09-2011, 15:08
Temat postu:
Maciej Dutkiewicz nowym rzecznikiem Centrum Realizacji Inwestycji PLK

Maciej Dutkiewicz został nowym rzecznikiem Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK. Poprzedni rzecznik, Robert Kuczyński, pełni funkcję dyrektora projektu ds. komunikacji i planowania strategicznego w jednostce odpowiedzialnej za budowę Kolei Dużych Prędkości w Polsce.

Maciej Dutkiewicz objął stanowisko rzecznika od 15 września. Jest autorem i pomysłodawcą telewizji kolejowej – KOLEJ TV, która działa już od ponad dwóch lat. Wcześniej pracował jako dziennikarz ekonomiczny w TVP INFO zajmując się między innymi tematyką kolejową. Debiutował w Radiu Łódź. Jest jednym z założycieli stowarzyszenia Łódzka Inicjatywa na rzecz Przyjaznego Transportu – IPT Łódź.

źródło: Rynek Kolejowy
Victoria - 22-08-2012, 10:06
Temat postu:
Na łamach "Wolnej Drogi" wypowiedział się Łukasz Kurpiewski, rzecznik Grupy PKP:
http://wolnadroga.pl/index.php?s=7&n=317258

Pan Kurpiewski mówi o dobrej współpracy PKP z mediami. Jak wygląda ta "dobra współpraca" Grupy PKP z naszym forum można przeczytać w załączniku. Polecam również rozmowę z adminami naszego forum, którzy ujawniają szczegóły "dobrej współpracy" z zarządem PKP SA na przestrzeni trzech ostatnich lat:
http://koldol.blog.ru/159320323.html

Rzecznikowi Grupy PKP życzę dalszego wzmacniania "dobrej współpracy" z niezależnymi od PKP kolejowymi mediami, ze szczególnym uwzględnieniem infokolej.pl.
fury - 22-08-2012, 10:51
Temat postu:
Kurpiewski w "Wolnej Drodze":
Cytat:
Najtrudniejsze oczywiście są sytuacje kryzysowe, kiedy trzeba działać pod ogromną presją czasu, a zadaniem rzecznika wówczas jest, jak najszybsze wyjaśnienie dziennikarzom przyczyn problemów i prowadzenie ich przez cały proces.
Zadziałał błyskawicznie, wyjaśnił i poprowadził...Sytuacja była kryzysowa, choć nie PKP S.A. dotyczyła, tylko nowego prezesa spółki Dworzec Polski S.A. i jego podkolorowanego c.v., które opublikował "Rynek Kolejowy" - Kurpiewski do Infokolej:
Cytat:
W przypadku odmowy usunięcia danych osobowych, podejmiemy stosowne kroki prawne
Chodziło o adres, pod którym prowadzona była działalność gospodarcza, który okazał się być miejscem zamieszkania biznesmena - to nam ujawnił Kurpiewski.
Modliszka - 31-08-2012, 13:51
Temat postu:
Przejrzałam temat i doszłam do wniosku, że rzecznicy spółek Grupy PKP to uosobienie nędzy intelektualnej.

Dziękuję za uwagę. Miłego weekendu!
Victoria - 05-12-2012, 10:50
Temat postu:
Małgorzata Sitkowska nie jest już rzecznikiem PKP Intercity. „Teraz przede mną nowe wyzwania związane z osobistą sferą mojego życia, które na dłuższy czas wyłączą mnie całkowicie z życia spółki” – poinformowała. Obecnie powołaną na pełniącą obowiązki rzecznika prasowego PKP Intercity jest Beata Czemerajda.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/37689/PKP_Intercity_bez_Malgorzaty_Sitkowskiej.htm
Victoria - 20-12-2012, 16:33
Temat postu:
Rzecznik Grupy PKP rezygnuje z pracy

Łukasz Kurpiewski, dotychczasowy rzecznik prasowy i dyrektor ds. komunikacji w Departamencie Marketingu Grupy PKP wraz z początkiem nowego roku przestaje pełnić swoją funkcję.

- W ostatnich dniach grudnia tego roku kończę pracę w Grupie PKP. Bardzo dziękuję za dotychczasową współpracę, wiedzę, doświadczenie i wspólne, często trudne projekty – napisał Łukasz Kurpiewski w swoim oświadczeniu.

Więcej:
http://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/11667/Rzecznik-Grupy-PKP-rezygnuje-z-pracy.html
Grad - 20-12-2012, 23:09
Temat postu:
Gdyby napisał, że z niego zrezygnowano, to prawdopodobnie rozwiązanie umowy nastąpiłoby nie za porozumieniem stron a z przyczyny leżącej po stronie pracownika.
Pirat - 20-12-2012, 23:23
Temat postu:
Grad, jak znam życie to Kurpiewski jeszcze wróci do PKP. Oni zawsze wracają. Najlepszy dowód to Michał Wrzosek, były rzecznik PKP SA. Wrzosek odszedł z PKP, podobnie jak teraz odchodzi Kurpiewski. Jednak po jakimś czasie Wrzosek po cichu wrócił na kolej i teraz pracuje w centrali PKP Intercity.
Rodriges - 21-12-2012, 00:04
Temat postu:
W PKP Intercity jest wakat po M.Sitkowskiej, która poraz trzeci nie chciała przepraszać za pluskwy w pociągu. Beton nie dopuści na to stanowisko żadnego przyzwoitego kolejarza. Też uważam, że o Łukaszu K. jeszcze w PKP usłyszymy.
nacz-kwsweterku - 22-12-2012, 21:35
Temat postu:
Cytat:
Łukasz Kurpiewski, dotychczasowy rzecznik prasowy i dyrektor ds. komunikacji w Departamencie Marketingu Grupy PKP wraz z początkiem nowego roku przestaje pełnić swoją funkcję.

To następny wywalony przez bankstera - Karnowskiego. Nie dał rady dłużej bronić się. Wcielał się na życzenie zarządu m.in. w rolę kuglarza i prześmiewcy prowadząc zajęcia w PKP z partyjnymi aktywistami Platformy Obywatelskiej. To następny z Centrali, który odchodzi do nikąd.
Victoria - 29-12-2012, 16:39
Temat postu:
Łukasz Kurpiewski opublikował komunikat, że odchodzi z funkcji rzecznika Grupy PKP. Brzmi to ładnie, elegancko, jak na rzecznika przystało, ale jest odległe od prawdy: nie odchodzi przecież z własnej woli, lecz dlatego, że przestał się mieścić w tabelkach korporacji. Korporacja ma teraz innych bohaterów, specjalistów. Ot Szymon Milczanowski, jeszcze niedawno dyrektor w Ministerstwie Finansów, lider firmy Winstone, istniejącej też od niedawna, zaczął doradzać Grupie... Jakoś tak dziwnym przypadkiem można go znaleźć w kręgach Google+ znajomych Filipa Wojciechowskiego i kilku innych osób z PKP SA. Jak się wygrywa takie przetargi?

źródło: http://www.facebook.com/pages/TwojaKolej/183822321756244
Victoria - 04-01-2013, 17:33
Temat postu:
Katarzyna Mazurkiewicz nowym rzecznikiem PKP SA

Polskie Koleje Państwowe znalazły następczynię Łukasza Kurpiewskiego na stanowisku rzecznika spółki. To Katarzyna Mazurkiewicz z biura komunikacji społecznej Komisji Nadzoru Finansowego.

Katarzyna Mazurkiewicz rozpocznie pracę na stanowisku rzecznika PKP SA w poniedziałek, 7 stycznia. Zastąpi na tym stanowisku Łukasza Kurpiewskiego, który był rzecznikiem spółki od 1 stycznia 2010 roku do końca grudnia 2012 roku. Mazurkiewicz przed ponad pięcioletnią pracą w Komisji Nadzoru Finansowego pracowała jako specjalista ds. marketingu w Totalizatorze Sportowym.

źródło: Rynek Kolejowy
Victoria - 16-01-2013, 16:19
Temat postu:
Kamil Migała nowym rzecznikiem PR

Przewozy Regionalne mają nowego rzecznika prasowego. Od wczoraj na tym stanowisku pracuje Kamil Migała, który odpowiadał wcześniej za kontakty z mediami w zespołach prasowych PKP Intercity i PKP S.A.

- Praca w firmach z branży kolejowej ułatwiła mi zdobycie wiedzy niezbędnej do pracy na wspomnianym stanowisku - mówi o sobie nowy rzecznik.

Kamil Migała rozpoczął pracę w spółkach kolejowych w 2010 r. Wcześniej był dziennikarzem branżowym. Posiada rozległą wiedzę na temat transportu kolejowego, o czym mogliśmy się wielokrotnie przekonać podczas współpracy z naszą redakcją.

źródło: Kurier Kolejowy

---

Od siebie dodam, że Kamil Migała zanim trafił do Grupy PKP, był związany z ZDG "TOR" (wydawca "Rynku Kolejowego"). Nie wiedzieć czemu "Rynek Kolejowy" nie chwali się tym faktem:

http://www.rynek-kolejowy.pl/38802/Nowy_rzecznik_prasowy_Przewozow_Regionalnych.htm
Torreador - 17-01-2013, 22:02
Temat postu:
Przecież w Przewozach Regionalnych sp. z o.o. jest zakaz zatrudniania kogokolwiek z zewnątrz. Wysyła się pracowników na bezpłatne urlopy lub nieświadczenie pracy, zwalnia się i wypłaca odprawy a tymczasem zatrudnia się osoby z zewnątrz, tylko dlatego, że pani Mirowskiej zachciało się być dyrektorem wobec czego potrzebuje "robotnika", który będzie za nią tyrał.
Victoria - 17-01-2013, 22:30
Temat postu:
Torreador, na propagandzie nie ma co oszczędzać.

Kiedyś spółki PKP miały tylko jednego rzecznika prasowego. Dziś mają biura prasowe zatrudniające po kilka osób. Ba, nawet każdy zakład w terenie ma swego rzecznika. A w centrali PKP PLK to już nawet trudno doliczyć się etatowych rzeczników: Łańcucki, Siemieniec, Dutkiewicz i czort wie kto jeszcze...
nacz-kwsweterku - 19-01-2013, 12:58
Temat postu:
Cytat:
Kamil Migała nowym rzecznikiem PR

Przewozy Regionalne mają nowego rzecznika prasowego. Od wczoraj na tym stanowisku pracuje Kamil Migała, który odpowiadał wcześniej za kontakty z mediami w zespołach prasowych PKP Intercity i PKP S.A.

Za kontakty z mediami w PKP S.A. odpowiadał Ł.Kurpiewski a nie K.Migała. Migała podlegał rzecznikowi prasowemu Ł.Kurpiewskiemu.
Dobrze, że chociaż temu udało się znaleźć robotę. 90%i wywalonych przez prezesa Karnowskiego są bezrobotnymi. Niech się PiS nauczy jak wywalać.
Brajdak - 19-01-2013, 15:27
Temat postu:
I znów ktoś z bankowości... .
Grad - 19-01-2013, 16:22
Temat postu:
K.Migała nigdy nie był bankowcem lub banksterem jak to woli.
Brajdak - 19-01-2013, 19:02
Temat postu:
>Grad<,nie bądz taki nerwowy... , miałem na myśli Panią K. Mazurkiewicz.
JakubWedrowycz - 19-01-2013, 20:56
Temat postu:
Jęczycie jak stare baby. Nominacja Migały na rzecznika prasowego to moim zdaniem jedno z lepszych posunięć personalnych na kolei w ciągu ostatnich miesięcy. W odróżnieniu od polityki kadrowej Pięknego Sławka i jego ziomali Kamil jest mikolem, jeździ na kółeczka i imprezy różnorakie a nawet czasem coś zafoci. Takiej kolei chyba chcemy no nie? Kolei ludzi znających się na swojej robocie i lubiących ją a nie drugoligowych bankierów.
Grad - 31-01-2013, 20:12
Temat postu:
Cytat:
Katarzyna Mazurkiewicz nowym rzecznikiem PKP SA


Właśnie przed chwilą nowa rzecznik prasowy po raz pierwszy skompromitowała się w prrogramie tv TVN Uwaga. A chodziło o nieczynne na peronach dworca centralnego windy dla podróżnych. Negatywnie o funkcjonowaniu dworca wypowiadali się aktorzy m.in. aktor Andrzej Kopiczyński.
Mam wrażenie, że nowa rzecznik nie była świadoma w co się "pakuje". Cóż pieniądze nie śmierdzą, żądza pieniądza jest tak silna że czasem blokuje płat czołowy odpowiedzialny za myślenie.
Arek - 12-02-2013, 10:08
Temat postu:
Daniel Matolicz, były dyrektor warszawskiej redakcji RMF FM, jest od lutego dyrektorem ds. komunikacji społecznej w Grupie PKP.

To nowe stanowisko w strukturach Grupy PKP. Matolicz odpowiada za strategię komunikacji, będzie też koordynował i nadzorował działania w tym zakresie poszczególnych spółek PKP.

Daniel Matolicz do końca ub.r. pracował w RMF FM, z którym związany był przez ponad sześć lat, ostatnio jako dyrektor warszawskiej redakcji rozgłośni. Wcześniej m.in. był dziennikarzem Radia Kolor i Radia PiN.

źródło: press.pl
Torreador - 12-02-2013, 22:49
Temat postu:
Następny nowy etat dyrektorski. Patrzcie jak prezes J.Karnowski szanuje pieniądze podatników.
Mareczku to nie jest nowe stanowisko w strukturach Grupy PKP. Doprecyzuję tylko, że to jest znowu kolejny nowy utworzony etat w centrali PKP S.A.
Uważasz, że: „Będzie też koordynował i nadzorował działania w tym zakresie poszczególnych spółek PKP”. A ja uważam, że to cenzor wypowiedzi wzorem z PRLu. Po co taki koordynator. Czyżby miał pełnić rolę selekcjonera wypowiedzi. Zamiast wolności wypowiedzi będzie zamordyzm. wychodzi szydło z worka. Polski liberał to nie liberał.
Pirat - 15-02-2013, 01:50
Temat postu:
Katarzyna Mazurkiewicz, rzeczniczka PKP SA, poinformowała "Rynek Kolejowy", że pensja żadnego z dyrektorów pracujących w PKP SA nie przekracza kwoty 15 tys. zł brutto miesięcznie.

W rozmowie z "Pulsem Biznesu" prezes PKP SA Jakub Karnowski stwierdził, że wynagrodzenie zasadnicze na stanowisku dyrektora departamentu w centrali PKP SA wynosi 4,3-krotność kwoty bazowej.

Kwota bazowa to prognozowane przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w gospodarce narodowej, zapisane w ustawie budżetowej. Rząd w ustawie budżetowej na 2013 rok przyjął kwotę bazową na poziomie 3713 zł brutto.

Zatem wynagrodzenie dyrektorów w centrali PKP SA wynosi co najmniej:

4,3 x 3713 = 15965,90 zł brutto

Proste równanie matematyczne wykazało, że rzeczniczka PKP SA mija się z prawdą.
Waldemar - 21-02-2013, 15:41
Temat postu:
Pirat napisał/a:
Katarzyna Mazurkiewicz, rzeczniczka PKP SA, poinformowała "Rynek Kolejowy", że pensja żadnego z dyrektorów pracujących w PKP SA nie przekracza kwoty 15 tys. zł brutto miesięcznie.

W rozmowie z "Pulsem Biznesu" prezes PKP SA Jakub Karnowski stwierdził, że wynagrodzenie zasadnicze na stanowisku dyrektora departamentu w centrali PKP SA wynosi 4,3-krotność kwoty bazowej.

Kwota bazowa to prognozowane przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w gospodarce narodowej, zapisane w ustawie budżetowej. Rząd w ustawie budżetowej na 2013 rok przyjął kwotę bazową na poziomie 3713 zł brutto.

Zatem wynagrodzenie dyrektorów w centrali PKP SA wynosi co najmniej:

4,3 x 3713 = 15965,90 zł brutto

Proste równanie matematyczne wykazało, że rzeczniczka PKP SA mija się z prawdą.


Kto Ci powiedzial ze bierze sie srednia z 2013 roku? W regulaminie wynagradzania bedzie wyznaczona srednia z ktorego roku jest brana - w kilku spolkach z grupy pkp jest to srednia nawet z 2008 roku w wysokosci mniejwiecej 3300.
Torreador - 21-02-2013, 19:09
Temat postu:
Waldemar, to wymień te Spółki.
Dla nowozatrudnionych nie mają zastosowania stawki z lat ubiegłych. Stosuje się stawki aktualnie obowiązujące. A więc z ostatniego kwartału 2012r. dla zatrudnionych w roku 2013.

Krystyna Mazurkiewicz –rzeczniczka prasowa perfidnie kłamie twierdząc, że: „pensja żadnego z dyrektorów pracujących w PKP S.A. nie przekracza kwoty 15 tys. zł brutto miesięcznie".
Także i prezes J. Karnowski manipuluje stawkami zarobków twierdząc, że: wynagrodzenie zasadnicze na stanowisku dyrektora departamentu w centrali PKP SA wynosi 4,3-krotność kwoty bazowej.

Chodzi o to, że odnieśli się tylko co najwyżej do zarobków dyrektorów departamentów. Sprytnie przemilczając nie podali natomiast innych dyrektorów a mianowicie chodzi o dyrektorów zarządzających (7 stanowisk), którzy są w hierarchii wyżej niż dyrektorzy departamentów i niżej niż dyrektorzy w Zarządzie Spółki. To taki pośredni szczebel dyrektorski utworzony przez bankowców. Ci nieuwzględnieni w wypowiedzi dyrektorzy zarządzający zarabiają więcej niż dyrektorzy departamentów i jest to ok. 6,0 krotności kwoty bazowej.

Zapamiętajcie sobie i nie mylcie się w przyszłości: dyrektorzy departamentów (21) a dyrektorzy zarządzający (7) to nie to samo. Nie dajcie się manipulować opowieściami przedstawicieli PKP S.A.
Rodriges - 19-03-2013, 00:43
Temat postu:
Zuzanna Szopowska została zatrudniona na stanowisku Dyrektora Biura Komunikacji i PR /Rzecznik prasowy/.

Dotychczas zatrudniona:
Partner
Thinkspire s.c.
styczeń 2011 – styczeń 2013 (2 lata 1 miesiąc) Warszawa
Thinkspire. Communication based on responsible relations.

PR Consultant, Power, Gas, Chemical Industry Department
On Board PR Ecco Network
listopad 2009 – grudzień 2010 (1 rok 2 mies.) Warszawa

To co prezesie Malinowski nie było w PKP Intercity odpowiedniej osoby na to stanowisko, że aż spoza kolejnictwa trzeba było sięgnąć po osobę? Na klika tysięcy zatrudnionych w PKP Intercity nie mogła kogoś odpowiedniego wyszukać kadrowa E. Boguszewska ? Bo ona uważa, że wszyscy kolejarze to jedna trzoda, starszy czy młodszy kawał smroda? A może by wypadało zainteresować się tymi, których zwolnił prezes PKP -J.Karnowski, co z nimi? A czy wiesz partyjny plastelinkowy misiaczku co robi teraz np. Łukasz K. były rzecznik? Nie nadawałby się do IC ? Nie ma wakatu, tak zwykle odpowiadasz...
Prezesie jak ty możesz ludziom spojrzeć w oczy ? Ale co tam aby dłużej przy żłobie, nawet Kube rozpruwacza byście zatrudnili gdyby tylko to spowodowało oddalenie na kilka tygodni groźby utraty posady.
Czy może na życzenie partii kogoś ci wsadzono? To jest twoja metoda na utrzymanie posady? Czy może w ten sposób spontanicznie spłaca się dług wdzięczności Partii Oligarchów, którzy pozwolili tak długo pierdzieć w fotel w PKP IC bez żadnej odpowiedzialności ?
TKMaxx - 19-03-2013, 10:57
Temat postu:
Torreador napisał/a:
Waldemar, to wymień te Spółki.


Chociażby PKP Intercity, gdzie stawka bazowa jest z 2008 roku i wynosi obecnie 3319 zł brutto.

Torreador napisał/a:

Dla nowozatrudnionych nie mają zastosowania stawki z lat ubiegłych. Stosuje się stawki aktualnie obowiązujące. A więc z ostatniego kwartału 2012r. dla zatrudnionych w roku 2013.


Mylisz się. Przelicznik obowiązuje także tych nowo zatrudnionych. Natomiast to da się łatwo obejść.
Waldemar - 20-03-2013, 19:02
Temat postu:
Torreador napisał/a:
Waldemar, to wymień te Spółki.
Dla nowozatrudnionych nie mają zastosowania stawki z lat ubiegłych. Stosuje się stawki aktualnie obowiązujące. A więc z ostatniego kwartału 2012r. dla zatrudnionych w roku 2013.



Torreador, myślisz się. Zależy do spółki. Dla jednych uchwała zarządu przyjmowała zmienne średnie wynagrodzenie ogłaszane przez GUS a w innych spółkach przyjmowała stałe. Sa spółki z grupy w których średnia jest z przed wielu lat. Możesz to potwierdzić pewnie ze związkami w końcu związkowcy sa naogol na wskaźnikach.
Arek - 14-05-2013, 15:16
Temat postu:
Były rzecznik Grupy PKP z własną agencją

Łukasz Kurpiewski, były rzecznik Grupy PKP, założył własną agencję PR – Mindset Communication Suport.

Firma specjalizuje się w szeroko pojętej komunikacji korporacyjnej, media relations, doradztwie kryzysowym oraz komunikacji procesów inwestycyjnych, zarówno na gruncie lokalnym, jak i w skali ogólnopolskiej.

Więcej:
http://www.proto.pl/informacje/info?itemId=124318
Torreador - 14-05-2013, 23:00
Temat postu:
Ciekawe czy będzie zatrudniał ludzi na śmieciówkach. Prawdopodobnie tak bo dotacja z urzędu pracy na działalność gospodarczą na długo nie wystarczy. Dobrze, że założył tą firmę, będzie miał opłacony ZUS, będzie miał bezpłatną opiekę medyczną. Jeśli interesik będzie słabo się kręcił spróbuje załatwić sobie rentę. Pociągnie do czasu odwołania obecnego prezesa PKP i powróci na kolej. Widać, że ciężko o robotę, bo działalność otworzył dopiero kiedy kończy mu się zasiłek dla bezrobotnych.
Jak do tej pory nie słyszałem żeby któremuś byłemu dyrektorowi kolejowemu udało się dostać podobną posadę w innej firmie. Wyjątek stanowią kolejowi dyrektorzy ds. technicznych.
Pirat - 14-05-2013, 23:20
Temat postu:
Torreador napisał/a:
Ciekawe czy będzie zatrudniał ludzi na śmieciówkach.

Ja u siebie zatrudniam wyłącznie na śmieciówkach (Kodeks pracy dla mnie nie istnieje). Kurpiewski byłby frajerem gdyby robił inaczej.

Torreador napisał/a:
Prawdopodobnie tak bo dotacja z urzędu pracy na działalność gospodarczą na długo nie wystarczy.

Jeśli dostał dotację to na otworzenie firmy (zakup niezbędnego sprzętu, usług itp.), a nie na jej bieżące prowadzenie czy na prywatne wydatki. Z takiej dotacji trzeba się rozliczyć co do grosza przedstawiając w urzędzie faktury i rachunki za zakupiony sprzęt i usługi potrzebne do uruchomienia firmy.

Torreador napisał/a:
Dobrze, że założył tą firmę, będzie miał opłacony ZUS, będzie miał bezpłatną opiekę medyczną.

Obowiązkowy ZUS sam sobie będzie opłacał. A bezpłatnej opieki zdrowotnej w Polsce nie ma. Ta utrzymywana jest ze składek, które płacimy w ramach ubezpieczenia zdrowotnego. W przypadku prywatnego przedsiębiorcy wysokość składki na ubezpieczenie zdrowotne wynosi obecnie 261,73 zł miesięcznie, bez względu na osiągany dochód lub generowaną stratę.
Rodriges - 06-06-2013, 21:48
Temat postu:
Poniżej podaję link do artykułu zamieszczonego na Gazeta.pl który za głupie pomysły zarządu Przewozy Regionalne sp. z o.o. niesłusznie obwinia Polskie Koleje Państwowe.
Podróżni będą myć toalety...

Wobec tego w tym miejscu za pośrednictwem Infokolej.pl zwracam się o interwencję w tej sprawie do Katarzyny Mazurkiewicz -rzecznika prasowego PKP S.A.
Ps. PKP S.A. wydaje pieniądze marnując je na różnego rodzaju kampanie propagandowe lansując ministra i prezesa a nie potrafi przypilnować aby nie pisano o PR, że należy do PKP.
Zamiast wydawania pieniędzy na przesadnie wysoką pensję prezesa wydajcie pieniądze na skuteczną kampanię aby nauczyć media odróżniania dwóch niezależnych i niepowiązanych podmiotów tj.: PR oraz PKP.
Nowa ekipa J.Karnowskiego stawiała sobie za cel poprawę wizerunku PKP. Tymczasem po roku ich "pracy" dla głównych mediów Przewozy Regionalne sp. z o.o. to nadal jest PKP. To dobitnie świadczy, że chmara pi-arowców z PKP S.A. nic pozytywnego nie zrobiła w tym temacie przez ponad rok.
Pirat - 10-12-2013, 06:46
Temat postu:
PKP Cargo ma nowego rzecznika prasowego. Funkcję rzecznika prasowego PKP Cargo i dyrektora ds. komunikacji objął Mirosław Kuk.

Więcej TUTAJ
Rodriges - 02-01-2014, 21:16
Temat postu:
Kamil Migała po niespełna roku obecności w Przewozy Regionalne sp. z o.o. został (słusznie) pozbawiony stanowiska rzecznik prasowy.
Pirat - 02-01-2014, 21:21
Temat postu:
Rodriges, dlaczego słusznie? Nie przypominam sobie, żeby Kamil Migała publicznie palnął jakąś głupotę, w przeciwieństwie do swych poprzedników.
Rodriges - 04-01-2014, 11:38
Temat postu:
Dlatego, że "podsiadł" lepiej wykwalifikowanych. Ludzie pracują po kilkanaście lat na kolei, są dobrymi fachowcami i nie otrzymują dobrej posady. A ten jak karierowicz przeskakuje z posady na posadę mając o kolejnictwie pojęcie takie jakie ma hobbysta - Mikol.
Nie chcę słyszeć kłamstw, że te swoje awanse zawdzięcza tylko i wyłącznie swoim zdolnościom i to, że jest Mikolem.
Ps. Ma on kogoś wysokopartyjnego, który mu pomaga i tyle. Na kolei bez układów jeszcze nikomu nie udało się awansować, tak wysoko żeby otrzymywać pensję menadżerską.
Waldemar - 04-01-2014, 18:46
Temat postu: Byl taki jeden co go wspieral...
Niezaleznie od tego ze z wiekszoscia spiskowych teorii i oszczerczych postow ktore wrzucasz sie nie zgadzam to tu akurat w jednej kwestii masz racje. On mial protektora bardzo wysoko w MTBiGM. Nie ma protektora to i PR nie musza go trzymac Smile
Victoria - 08-01-2014, 16:40
Temat postu:
Rodriges, dopiero teraz to odkryłeś? Pracujesz na kolei, jak sądzę, już dość długo. Ja przepracowałam w PKP niecałą dekadę i do takich wniosków doszłam po roku pracy w tej, pożal się Boże, instytucji. Dlatego rozstałam się z koleją, bez żalu z mojej strony, na której królują nepotyzm i kumoterstwo oraz postawy określane jako BMW (bierny, mierny, ale wierny).

Na kolei wielu mikoli zrobiło kariery, niektórzy nawet byli i są dyrektorami zakładów i biur w centralach spółek PKP. I bynajmniej nie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe o tym decydowały w większości przypadków, ale przede wszystkim układy (głównie rodzinne) i znajomości oraz umiejętne lizanie 4 liter kolejowym decydentom...

Mamy w naszym kraju zjawisko dziedziczenia pozycji społecznej. Wiecie, dzieci aktorów zostają aktorami, dzieci piosenkarzy - piosenkarzami, dzieci adwokatów - adwokatami... No a dzieci dygnitarzy kolejowych oczywiście zostają kolejarzami. W centralach spółek PKP przecież roi się od dzieci prezesów, dyrektorów, bossów związkowych! I to oni zrobią karierę na kolei, a nie ktoś taki jak Ty czy ja.
Rodriges - 21-03-2014, 20:02
Temat postu:
Kamil Migała od stycznia 2014r. został zatrudniony na stanowisku rzecznika prasowego Urzędu Transportu Kolejowego. Zastąpił na tym stanowisku Katarzynę Rud która (jak to zwykle bywa w UTK - rotacja personelu ok. 50% rocznie) nie zagrzała miejsca i odeszła po 3 miesiącach pracy.
Kuszeta - 21-03-2014, 23:40
Temat postu:
Ku..wa i to jest właśnie żenada.. Wylecisz z jednego stołka kolejowego, lądujesz na drugim.. jak betoniarnia.. Rzygać się chce od tego wszystkiego.. konkursy w UTKu to też jakaś parodia - laski w kadrach to chyba w PGR pracowały wczesniej.
Beatrycze - 08-06-2018, 15:23
Temat postu:
Nowy rzecznik PKP Cargo.

Nastąpiła zmiana na stanowisku rzecznika prasowego PKP Cargo. Funkcję tę pełni obecnie Krzysztof Losz.
Dotąd rzecznikiem PKP Cargo był Ryszard Jacek Wnukowski. O zmianie na tym stanowisku poinformował dziennikarzy prezes PKP Cargo Czesław Warsewicz.

W komunikacie nie podano biogramu nowego rzecznika, ale znajdziemy go na stronie Polskiego Radia PR24, którego Losz jest felietonistą. Jak czytamy, jest absolwentem Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego na wydziale historii, dziennikarzem i redaktorem "Naszego Dziennika", a także współpracownikiem Telewizji Trwam. W przeszłości przez kilkanaście lat związany z regionalnymi mediami w Radomiu. Zajmował się głównie tematyką społeczno-polityczną i gospodarczą.

Źródło:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/nowy-rzecznik-pkp-cargo-87360.html

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group