INFO KOLEJ - forum kolejowe

woj. małopolskie - Ostatnie opóźnienia - Kraków Główny, Kraków Płaszów

Radek - 27-10-2010, 18:46
Temat postu: Ostatnie opóźnienia - Kraków Główny, Kraków Płaszów
Od kilku już dni sporych opóźnień doznają pociągi PR kursujące przez Kraków, chyba głównie te kursujące między Głównym a Płaszowem. Czy ktoś wie, co jest ich przyczyną? Na stronie PR nie ma żadnej informacji na ten temat...
egon - 27-10-2010, 18:53
Temat postu:
Powodem jest dostępny tylko jeden tor pomiędzy tymi stacjami-drugi jest zamknięty na czas robót.
Anonymous - 27-10-2010, 21:06
Temat postu:
Jestem codziennie na KG i powiem Wam, ze to co sie dzieje to masakra... Pozmieniane perony, odwolane pociagi, zmienione godziny.

Fajnie że kopią miedzy Glownym a Płaszowem, tylko czy będą tego jakies pozytywne efekty w posta likwidacji sierzantow, badz szybszej jazdy ? Bo obecnie jest to kilkukilometrowe wąskie gardlo, a pociagi wloką się 20 na godzine, ograniczajac przepustowosc szlaku i generujac opoznienia.
hurricane - 27-10-2010, 22:06
Temat postu:
Masakra to dopiero będzie jak wreszcie odważą zamknąć i wyremontować wiadukt nad ulicą Kopernika (w planowych zamknięciach jest już od 2 lat - ale takowy remont się nie wydarzył, w tym roku także bodaj są planowe zamknięcia 26.06-31.07 tor 1 oraz 1.08-31.08. tor 2 - wiadukt jest w stanie krytycznym i prędzej czy później jego remont nastąpi), a wtedy wszystkie będzie dopiero bajzel.

Gdyby wyremontować cały odcinek Kraków Płaszów - Kraków Główny byłby to najefektywniejszy remont na całej sieci PLK, suma oszczędzonego czasu przejazdu w ciągu doby na wszystkich pociągach plus wyjazdy z postojówek i manewry bije na głowę wszystkie wielkie modernizacje.
Anonymous - 27-10-2010, 22:37
Temat postu:
Cytat:
Gdyby wyremontować cały odcinek Kraków Płaszów - Kraków Główny byłby to najefektywniejszy remont na całej sieci PLK, suma oszczędzonego czasu przejazdu w ciągu doby na wszystkich pociągach plus wyjazdy z postojówek i manewry bije na głowę wszystkie wielkie modernizacje.


I dawne czasy bez zatrzymania 4-5minut a z zatrzymanie w Zabłociu 5-6 minut. No ale mamy ważniejsze cele zrywać badziewne tory na 130km/h Wawa - Łódz i dać świetlne 160km/h. Twisted Evil
loker - 27-10-2010, 22:38
Temat postu:
Jakiś tam remont wiaduktu nad Kopernika już był - zamknęli ulicę i coś dłubali od dołu. Założono wzmocnienia metalowe. Pół miesiąca temu.
hurricane - 27-10-2010, 22:42
Temat postu:
Taa to było zabezpieczenie przed groźbą zawalenia chyba, żeby Nadzór Budowlany nie nakazał jego zamknięcia... Hmm
aanniiaa - 05-11-2010, 10:28
Temat postu:
Pułtuś napisał/a:
(...) Fajnie że kopią miedzy Glownym a Płaszowem, tylko czy będą tego jakies pozytywne efekty w posta likwidacji sierzantow, badz szybszej jazdy ? Bo obecnie jest to kilkukilometrowe wąskie gardlo, a pociagi wloką się 20 na godzine, ograniczajac przepustowosc szlaku i generujac opoznienia.


Muszę Cię rozczarować... Jedyne co było robione to wymiana rozjazdu (patrz zdjęcia poniżej). Na pocieszenie dodam, że po cichu został roztrzygnięty przetarg na remont odcinka Kraków-Katowice w dwóch "LOTach": 1) Mysłowice-Trzebinia oraz 2)Trzebinia-Kraków Mydlniki Smile
Anonymous - 05-11-2010, 11:08
Temat postu:
faktycznie rozczarowales mnie Confused tyle roboty przy jednym rozjezdzie... Taaa a oni chca setki kilometrow modernizowac, kiedy jedna zwrotnica zajmuje im 2-3 tygodnie czasu.

Zreszta co sie dziwic, widzialem ewidentnie, ze robotnicy piją sobie spokojnie Żubry- podczas pracy Exclamation U prywaciarza wylecieliby na zbity pysk, ale w panstwowej spolki wyglada to identycznie jak w PRLu Rolling Eyes czy sie stoi czy sie lezy ...

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group