INFO KOLEJ - forum kolejowe

woj. małopolskie - Zarys rozkładu jazdy 2010/2011

aanniiaa - 28-10-2010, 09:24
Temat postu: Zarys rozkładu jazdy 2010/2011
Kursy w kierunku Trzebini podam za parę godzin, danych dotyczących "zakopianki" na razie nie mam. W wykazie umieściłem tylko pociągi Regio; IR, RE, EIC oraz TLK są znane z innych tematów Wink W razie pytań prosze pisać, postaram się odpowiedzieć.

Kraków->Tarnów:


2:20 (1.I.)
4:11 (B Nowy Sącz, 6 do Tarnowa)
5:06 (H prócz kilku dni)
6:06 (H, Tarnów)
6:32 (H, przyspieszony osobowy do Koszyc)
7:26 (Rzeszów)
9:07 (H, Tarnów)
10:45 (H, Krynica)
12:40 (B, Rzeszów)
13:49 (D oprócz ferii i wakacji)
14:25 (H, Tarnów)
15:10 (H prócz kilku dni, Rzeszów)
15:45 (D, Tarnów)
16:30 (H, przyspieszony "Dunajec" do Nowego Sącza)
16:44 (H, Tarnów)
17:27 (H, przyspieszony "Rzeszowianin" do Rzeszowa)
17:51 (H, Nowy Sącz)
18:30 (D, przyspieszony "Mościcki" do Tarnowa)
18:50 (H, Tarnów)
19:47 (H, Nowy Sącz)
20:46 (H, Tarnów)
21:58 (H, Rzeszów)
23:16 (H, Tarnów)

Kraków->Kozłów:

6:31 (H, Kielce)
8:35 (H, Kozłów)
10:35 (D, Kielce)
13:35 (H, Sędziszów)
14:35 (H, Kielce)
15:35 (H, Sędziszów)
16:35 (H, Kozłów)
17:35 (B oprócz wakacji, Kozłów)
19:22 (H, Kielce)
21:33 (H, Sędziszów)
23:16 (H, Sędziszów)
Anonymous - 28-10-2010, 09:39
Temat postu:
kamil_krk, A Kryniczanke masz może? Z góry dzięki za wszystko!
aanniiaa - 28-10-2010, 10:15
Temat postu:
Kraków->Trzebinia:

2:10 (1.I.)
3:49 (H, Katowice)
4:45 (H, Oświęcim)
5:10 (H, Katowice)
5:35 (D, Wieliczka-Krzeszowice)
6:00 (H, Wieliczka-Oświęcim)
6:15 (H, Katowice)
6:45 (H, Wieliczka-Oświęcim)
7:15 (H prócz kilku dni, przyspieszona "Skalnica" do Żyliny p. Katowice)
7:43 (D, Wieliczka-Oświęcim)
8:25 (H, Wieliczka-Oświęcim)
8:55 (H, Katowice)
9:40 (D, Wieliczka-Oświęcim)
10:40 (H, Wieliczka-Oświęcim)
11:40 (H, Wieliczka-Oświęcim)
11:56 (H, Katowice)
12:40 (D, Wieliczka-Oświęcim)
13:15 (D, Katowice)
13:40 (H, Wieliczka-Oświęcim)
14:15 (H, Katowice)
14:40 (D, Wieliczka-Oświęcim)
15:15 (H, Katowice)
15:40 (H, Wieliczka-Oświęcim)
16:15 (D, Katowice)
16:40 (H, Wieliczka-Oświęcim)
17:15 (H, Katowice)
17:40 (D, Wieliczka-Oświęcim)
18:06 (H, "Orlik" do Częstochowy)
18:40 (H, Wieliczka-Oświęcim)
19:40 (H, Wieliczka-Oświęcim)
20:15 (H, Katowice)
20:40 (D, Wieliczka-Oświęcim)
21:36 (H, Wieliczka-Oświęcim)
22:40 (H, Chrzanów)
23:10 (H, Oświęcim)

kryniczanin, nie mam "kryniczanki" i raczej nie będę mieć; jest szansa, że dostanę natomiast "zakopiankę" Smile
Anonymous - 28-10-2010, 10:19
Temat postu:
kamil_krk, Szkoda ale trudno a masz relacje odwrotne Tarnów - Kraków?
aanniiaa - 28-10-2010, 10:50
Temat postu:
Tarnów->Kraków (podane przyjazdy do stacji Kraków Gł.):

5:00 (H, Tarnów)
5:55 (H, Tarnów)
6:26 (H, Rzeszów)
6:56 (H, Tarnów)
7:18 (H, "Rzeszowianin" z Rzeszowa, na odc. Trzciana-Kraków Gł. postój na każdej stacji i przystanku)
7:51 (D prócz ferii i wakacji, Tarnów)
8:23 (H, Rzeszów)
8:36 (H, przyspieszony "Dunajec" z Nowego Sącza)
9:28 (H, Krynica)
10:48 (D, Tarnów)
11:51 (D, "Mościcki" z Tarnowa, postój na każdej stacji i przystanku)
13:02 (H, Tarnów)
14:57 (H, Rzeszów)
16:01 (H, Tarnów)
17:03 (H prócz kilku dni, Tarnów)
17:55 (B z Nowego Sącza, 6 z Tarnowa)
18:54 (H, Tarnów)
20:03 (H, Krynica)
20:57 (H, Rzeszów)
22:33 (H, Rzeszów)
22:51 (H, przyspieszony z Koszyc)
00:13 (H, Tarnów)
Anonymous - 28-10-2010, 11:00
Temat postu:
kamil_krk, Dzięki dzięki i już coś się wyjaśniło. Mimo uwalenia Jaworzyny komunikacja Kraków - Nowy Sącz / Muszyna / Krynica poprawia się znacznie.
aanniiaa - 28-10-2010, 11:33
Temat postu:
No właśnie z tą "Jaworzyną" jest coś nie tak; rano nie jedzie do Krynicy (mam nadzieję, że będzie jakiś "ogryzek" z Muszyny do Krynicy, skomunikowany z tym do Koszyc), natomiast wieczór jedzie we względnie normalnym rozkładzie (tyle tylko, że nie ma nadanej nazwy).
hurricane - 28-10-2010, 11:33
Temat postu:
kamil_krk, dzięki wielkie za informacje.

Plus: załatali tę dziurę wreszcie między 7:30 a 10:40 z Krakowa do Tarnowa
Minus i to duży minus: wszyscy dojeżdżający rano do pracy Rzeszowianinem ucieszą się na pewno, że pojedzie ze 20 minut wcześniej i na dodatek będzie się w każdej dziurze zatrzymywał... Evil or Very Mad Większość przerzuci się na RE WOŚP, gdzie będzie jeszcze większy ścisk...
urban2604 - 28-10-2010, 11:37
Temat postu:
kamil_krk, a masz może relacje z Oświęcimia ma Kraków/Wieliczke ??
aanniiaa - 28-10-2010, 11:55
Temat postu:
hurricane, z tego co widzę, to między 7:18 a 7:26 do Krakowa Głównego codziennie przyjeżdżają aż 3 pociągi z kierunku Rzeszowa: 7:18 "Rzeszowianin", 7:22 RE "WOŚP" oraz 7:26 TLK relacji Przemyśl-Szczecin. Miejmy nadzieję, że pozostałe dwa pomogą trochę rozładować ścisk.

Trzebinia->Kraków (podane przyjazdy do stacji Kraków Gł.):

4:55 (H, Chrzanów-Wieliczka)
5:49 (H, Oświęcim-Wieliczka)
6:19 (H, Oświęcim-Wieliczka)
6:44 (D, Oświęcim-Wieliczka)
7:08 (D, Krzeszowice)
7:19 (H, Oświęcim-Wieliczka)
7:40 (H, Katowice)
8:04 (H, "Orlik" z Częstochowy)
8:19 (D, Oświęcim-Wieliczka)
8:40 (H, Katowice)
9:19 (H, Oświęcim-Wieliczka)
9:40 (D, Katowice)
10:19 (H, Oświęcim-Wieliczka)
10:40 (H, Katowice)
11:19 (D, Oświęcim-Wieliczka)
12:19 (H, Oświęcim-Wieliczka)
12:40 (H, Lubliniec)
13:19 (D, Oświęcim-Wieliczka)
14:19 (H, Oświęcim-Wieliczka)
15:19 (H, Oświęcim-Wieliczka)
15:40 (H, Katowice)
16:19 (D, Oświęcim-Wieliczka)
16:40 (H, Katowice)
17:19 (H, Oświęcim-Wieliczka)
17:40 (H, Katowice)
18:19 (H, Oświęcim-Wieliczka)
18:40 (H, Katowice)
19:19 (D, Oświęcim-Wieliczka)
19:39 (H, Katowice)
20:19 (H, Oświęcim-Wieliczka)
20:40 (D, Katowice)
21:19 (H, Oświęcim)
21:46 (H prócz kilku dni, "Skalnica" z Żyliny, p. Katowice)
23:07 (H, Oświęcim)
Anonymous - 28-10-2010, 12:03
Temat postu:
kamil_krk, Wszystko pasuje wieczorem o 17:45 leci do piachu osobówka z Krynicy do Tarnowa pewnie będzie coś do Muszyny skomunikowane z Koszycami.
urban2604 - 28-10-2010, 12:15
Temat postu:
kamil_krk dzięki za informacje
Anonymous - 28-10-2010, 15:19
Temat postu:
Cieszy załatana dziura w polaczeniach Krakowa z Tarnowa: ludzie spod tarnowskich wiosek na pewno uciesza sie z dodatkowego porannego polaczenia do Tarnowa.

Dunajec bez zmia (ogromna szkoda), fajnie ze są Koszyce i ostatni pociag z Sacza do Krakowa nie bedzie o 16:35 tylko po 19 Smile

Tylko co z Jaworzyną ....

Ogolnie bez rewolucyjnych zmian. A , i nie ma REGIO Tarnow-Krakow-Kielce-Skarzysko Rolling Eyes innych relacji tez widac nie polaczyli.

EDIT: a i jest osobowka z Tarnowa do Krakowa po 23, pewnie po to by EN81 wracal na przeglady do Krakowa, wiec pewnie bedzie w dzien jezdzil po kryniczance.
Adams - 28-10-2010, 15:29
Temat postu:
Tak jak sądziłem miejsce "Jaworzyny" zajął skład do Koszyc, ale zauważ że jest skład z Krynicy przyjeżdżający do Krakowa o 20.03 mniej więcej jak dotychczas "Jaworzyna", więc wiele się nie zmieniło, a wręcz przeciwnie bo godziny kursowania pociągu do Koszyc są super.

[ Dodano: 28-10-2010, 15:33 ]
Co do łączenia relacji to faktycznie szkoda bo sprzydałyby się regio Katowice-Tarnów, czy Kraków-Przemyśl.
hurricane - 28-10-2010, 17:43
Temat postu:
Pułtuś, Dunajec bez zmian? No chyba żartujesz, do Krakowa bez postojów za Tarnowem
Adams - 28-10-2010, 18:25
Temat postu:
I bardzo dobrze. "Dunajec" ma być szybkim i tanim połączeniem Nowego Sącza z Tarnowem i Krakowem, przecież z Tarnowa do Krakowa jest dostateczna ilość pociągów regio zatrzymujących się na każdej stacji.
Tomasz - 28-10-2010, 19:20
Temat postu:
Według mnie ten poranny pociąg WieliczkaR-Krzeszowice powinien jeździć jako REGIO do Kraków Business Park, a dalej jechałby jako pusty podsył do Krzeszowic i potem wracałbym do Krakowa jako REGIO na całej trasie. To bez sensu by do Krzeszowic woził powietrze.

Ten wieczorny coś koło 22-iej też powinien jeździć do Oświęcimia albo do Trzebini a nie do Chrzanowa bo znowu będzie muchy woził. I będzie pretekst do uwalenia.

Jakby jeździł do Trzebini to potem rano mógłby wrócić jako pociąg Trzebinia-Wieliczka R bo ten kibel o 3:13 z Oświęcimia do Wieliczki Rynek wozi muchy na odcinku Oświęcim-Trzebinia, ale z drugiej strony jakby o 22 jechał ten do Chrzanowa to też bez sensu bo za pół godziny jest następny i jedzie jeszcze do Oświęcimia więc ludzie albo poczekają na niego, albo w ogóle zrezygnują z podróży, chociaż to jest teoretycznie bo sam nie bywam na dworcu w Trzebini o tak późnej porze więc mogę się mylić.

Ciekawe czy ten skład do Chrzanowa jechałby na kiblu? I ten do Krzeszowic też? Bez sensu według mnie, o późniejszej porze jedzie do Oświęcimia, a wcześniej puszczają takiego do Chrzanowa bez skomunikowania. Mogliby zrobić tak jak jest teraz i połączyć parę kursów z Czechowicami czego dalej nie zrobili.
Masny - 28-10-2010, 19:48
Temat postu:
A jak wygląda rozkład na odcinku Kraków- Kalwaria- Bielsko, Kraków - Kalwaria- Sucha Beskidzka?
kris123 - 28-10-2010, 20:11
Temat postu:
Ogolnie na plus zapełnienie luki do tarnowa, Jaworzyna zastąpiona przez Kosice i jedzie przyśpieszona, dodatkowy pociąg do Sącza przez wydłużenie relacji i 2 wieczorne z Krynicy i Kosic. czyli można powiedzieć , ze rozkład raczej z kosmetycznymi zmianami, zobaczymy co z tego wejdzie w nowy rozkład.

[ Dodano: 28-10-2010, 20:15 ]
Kamil KRK dzięki za info- super robota
CottonwoodEN71 - 28-10-2010, 21:02
Temat postu:
Jak to jest że do Muszyny są 2 a z Muszyny 3 kursy? Smile
Trzymam kciuki za ten rozkład: zwł. za Koszyce i charakter Dunajca. Podpisuję się pod prośbą rozkładu dla zakopianki, linii Kalwaria-Bielsko oraz dodaję prośbę o Kraków Pł.-Oświęcim Very Happy
Adams - 28-10-2010, 21:18
Temat postu:
Koszyce to super sprawa, ale jest jeden minus co do drugiego pociągu na Słowację, a mianowicie według zarysu RJ tamtejszej kolei Słowacy zamiast wydłużyć "Skalnicę" do Bratysławy skracają do Cadcy.
pavlo - 28-10-2010, 23:12
Temat postu:
Z tego co widze zero skomunikowań w Krakowie popołudniu na trasie Katowie-Kraków-Tarnów(Rzeszów) -czasy oczekiwania po 50 min.
aanniiaa - 29-10-2010, 09:07
Temat postu:
Masny, CottonwoodEN71, "zakopiankę" jak dostanę to z pewnym opoźnieniem w stosunku do reszty, bo tam jest najwięcej problemu (jak zwykle...).

Cytat:
Jak to jest że do Muszyny są 2 a z Muszyny 3 kursy?

Widocznie tak im pasowało ustawić obiegi; ja mam nadzieję, że w Muszynie będzie kibelek do Krynicy skomunikowany z pociągiem do Koszyc Smile

Cytat:
(...) zamiast wydłużyć "Skalnicę" do Bratysławy skracają do Cadcy

Ja w zarysie mam "Skalnicę bez zmian, czyli do Żyliny...

Poza tym przypominam wszystkim, że to jest co prawda "mocny i dość pewny", ale jednak zarys Wink
Anonymous - 29-10-2010, 10:28
Temat postu:
pavlo napisał/a:
Z tego co widze zero skomunikowań w Krakowie popołudniu na trasie Katowie-Kraków-Tarnów(Rzeszów) -czasy oczekiwania po 50 min.


PRy chcą na siłę przesadzic ludzi z osobowek do InterRegio, nieładnie Twisted Evil

Co do Dunajca i braku postojow miedzy Tarnowem a Bochnia: czyli z Sacza bedzie wyjezdzal troche pozniej, bo pora przyjazdu do Krakowa - 8:36 nie zmieniła sie chyba? Smile

TYlko jest mała zagadka: skoro ostatni osobowy z Krynicy zostaje zastapiony jakby przez Koszyce, to w takim razie musi ubyć coś w drugą stronę- czyzby z 5 par zostały 4 pary na Krynice? Surprised
Anonymous - 29-10-2010, 10:38
Temat postu:
Pułtuś, Kibel w relacji Krynica - Muszyna
aanniiaa - 29-10-2010, 10:44
Temat postu:
Pułtuś, "Dunajec" w drodze do Krakowa będzie przyjeżdżać do Tarnowa o 7:23; może to Ci pomoże jeśli chodzi o kwestię wyjazdu z Nowego Sącza Smile

kryniczanin, kibel Krynica-Muszyna to na razie tylko teoria... Sad
Anonymous - 29-10-2010, 11:08
Temat postu:
kamil_krk, Ja słyszałem właśnie o skomunikowaniach z Koszycami z kiblem do Krynicy w Muszynie.
Adams - 29-10-2010, 11:44
Temat postu:
Na taki ogryzek Muszyna-Krynica najlepszy by był EN81.

Kamil_krk. Co do Skalnicy to ja tą informacje że ma jeździć tylko do Cadcy zdobyłem z zarysu słowackiego i oby ten się nie sprawdził. Do tej pory Skalnica na terenie Słowacji był jako rychlik (pośpieszny), a od nowego rozkładu będzie jako osobowy.
sabatnik - 31-10-2010, 10:01
Temat postu:
Witam wszystkich.
Brawo, że w końcu trochę pomyśleli. Na trasie Kraków-Trzebinia pociągi do Oświęcimia i Katowic w końcu się uzupełniają a nie jeżdżą jeden po drugim jak teraz. Oby tylko tego nie zmienili. Jednak do oficjalnych wersji, wolę być jeszcze wstrzemięźliwy.
Dave - 01-11-2010, 08:10
Temat postu:
Po co aż tyle pociągów z Krakowa do Katowic i co godzinę w szczycie?! Rolling Eyes
Woojtek - 01-11-2010, 09:39
Temat postu:
bo jeżdżą nimi ludzie i aż tyle jest potrzebne !!!!!!!!!!!!!!
Adams - 01-11-2010, 16:09
Temat postu:
Co do Katowic to też uważam że większa ilość pociągów regio w tym kierunku nikomu nie zaszkodzi. Brakuje mi jedynie wieczornego regio z Katowic do Krakowa który przez wiele lat kursował i w zeszłym roku został uwalony, a pusty wcale nie jeździł.
Tym bardziej że jest planowany IR z Wrocławia który będzie wyjeżdżał z Katowic o 21.20, ale jedynie w niedziele Sad , a moim zdaniem powinien jeździć codziennie (najlepiej na odc. Katowice-Kraków jako regio), bo o tej porze z Katowic, Mysłowic czy Jaworzna ciężko się jest wydostać w kierunku Krakowa czymkolwiek.

Poza tym sprzydałyby się 2-3 pary Katowice-Tarnów-Katowice i by było całkiem znośnie.
hurricane - 01-11-2010, 23:30
Temat postu:
Ha, mówiłem, że będzie wieczorna osobówka do Zakopanego! Smile
Anonymous - 02-11-2010, 07:41
Temat postu:
A mówiłem że będą kible Krynica - Muszyna!
CottonwoodEN71 - 02-11-2010, 21:12
Temat postu:
Niech mi ktoś wytłumaczy takiego oto dziwoląga:
IR 3051 Kraków Gł. - Bohumin p. Wadowice, Bielsko-Białą - do KZL postój na każdym przystanku, od KZL tylko na wybranych. Czy DB ma złe oznaczenie tego cuda? Mają IR, a chyba raczej będzie to R+...

"Skalnica" oznaczona jako IR i kończy bieg na stacji Skalite, zaś pociąg do Koszyc do Koszyc nie pojedzie tylko do Plavca. To jakiś żart? Evil or Very Mad

43430 z Bielska do Krakowa też ma oznaczenie IR... zatrzymuje się wszędzie.
aanniiaa - 02-11-2010, 22:19
Temat postu:
CottonwoodEN71, ten do Bohumiona to normalny przyspieszony regio, "Skalnica" pojedzie do Żyliny i ten pociąg do Koszyc też pojedzie do Koszyc, niemniej DB zwykle podaje dla pociągów regio stacje graniczne jako stacje docelowe. Poza tym rodzaje pociagów są jak zwykle pomieszane Smile Ale ważne, że jakieś są Język Poza tym i tak nie ma części pociągów, m. in. IR "Ślązak" Kraków-Zielona Góra (powrotny natomiast jest).
kris123 - 03-11-2010, 18:05
Temat postu:
Co do pociągu 4.48 ze Stróż jest to pociąg kolejarski, ale i służy dowozowi do szkół i jeśli faktycznie ma być na 7 w Krynicy musi jechać o tej porze. Poza tym ci kolejarze też jakoś się do roboty dostać muszą. I proszę pociągi do Biecza znikły. Teraz dopłacać będą firmie autobusowej za to, żeby organizowały przewozy. Chore to wg mnie. Pociąg do Koszyc powinien być przyśp, ale nie ma pociągu który w obrębie 30 min zatrzymywał by się na każdym przystanku więc nie ma rady. Co do Zakopianki doszły 2 pociągi do Suchej 15.25 i do Zakopanego po 18.30, i wszystko by było dobrze gdyby nie durne zamknięcie kasy, która skutecznie obniży wpływy. Paranoja 60tyś biletów i wycvięli kasę... I durna info, że anjbliższa odprawa Sucha i Zakopane. Mam nadzieję, ze kasa w rabce powróci, zamiast tego można zamknąć lub ograniczyć Wadowice ( 22 tyś). Kolejny minus IR Gubałówka zamiast codziennie w wakacje pojedzie w 1 dzień w tygodniu, przykład spieprzenia czegoś co jest dobre.
Co do skalnicy pojedzie do Ziliny. takt na Wieliczkę zapewniony, dodatkowy kurs do tarnowa koło 9. Ogólnie bez rewelacji są plusy ale i ogromne minusy, a zamykane kolejne linie i kasy odbiją się na PR czkawką i kacem
Na Sedziszów raczej bez zmian. Spore cięcia na Zagórz, brakuje pociągów do Hyrowa...
lukasz92 - 03-11-2010, 18:44
Temat postu:
Cytat:
Co do pociągu 4.48 ze Stróż jest to pociąg kolejarski

On jedzie z Nowego Sącza, nie ze Stróż. Odnośnie przejazdów kolejarzy pisałem już wcześniej, no ale niestety mój post tajemniczo zaginął.
kris123 - 03-11-2010, 18:47
Temat postu:
w każdym razie niech kursuje. I tak i tak 100% zysku jest, 1 % kolejarz na ryczałt i 99 przewoźnik a czy dopłąca przewoźnik czy podróżny to specjalnego znaczenia nie ma
lukasz92 - 03-11-2010, 19:03
Temat postu:
W sumie obiektywnie rzecz biorąc PR w naszym rejonie lepiej zarobi przewożąc kolejarza do Stróż - 1,50 + wspomniany przez krisa ryczałt do pełnej stawki (bodajże 7zł) od pracodawcy niż pełny bilet "połączenie w dobrej cenie" za 3zł za który płaci marszałek województwa swoją dotacją. A jak to faktycznie się bilansuje wiedzą tylko same PR-y.
CottonwoodEN71 - 03-11-2010, 20:18
Temat postu:
Cytat:
Co do Zakopianki doszły 2 pociągi do Suchej 15.25 i do Zakopanego po 18.30

Nie, nie tak. Doszedł 1 pociąg, ten o 18.30. 15:25 to przesunięty pociąg z 14.44.

Odjazdy do Suchej z Krakowa, wg RJ 2010/11:
5:22 Zakopane (D)
7:45 Zakopane
12:25 Zakopane
15:25 Sucha Beskidzka
16:25 Sucha Beskidzka
18:43 Zakopane
22:34 Sucha Beskidzka

Podoba mi się takt motyw z końcówką 25. Myślę, że zarówno z godziny 12:25 jak i 15:25 skorzysta więcej pasażerów, szkoda jednak, że 15:25 jedzie tylko do SB.
Cieszy mnie też dodatkowy pociąg do Oświęcimia p. Spytkowice [odjazd 19:15].
Martwią Wadowice, choć pociąg do Bohumina jest pewnym polepszeniem oferty na tym odcinku.
kris123 - 03-11-2010, 20:44
Temat postu:
Oj troszku się mylkisz . Bo ja teraz zauważyłem, że przez zciachanie pociągu na odc. Sucha-Zakopane powstaje luka 6.5 godzinna, a z tego mamy problem. Bo obserwując odjazdy z rabki nie ma pociągu od Suchej do Zakopanego którym można wrócić z roboty. Bo kto będzie czekał na pociąg od 14.51( czyli 30 minut za wcześnie) do 21.27. Skopali to niestety. O ile na odc. Kraków-Kalwaria to jest plus,o tyle wycofanie pociągu roboczego zbierającego ludzi z makowa,jordanowa, Rabki i nowego targu i innych jest BLEDEM.
Odj z Rabki mamy takie:
kierunek zakopane
6.02
7.51
10.15
14.51
21.27
kier kraków
6.18
10.29
13.45
15.24
18.57
R-16 - 03-11-2010, 21:11
Temat postu:
Jeśli chodzi o relację OŚWIĘCIM - KRAKÓW GŁÓWNY p. Spytkowice, Skawinę to wygląda to tak:

Odjazdy z Oświęcimia:
Obecnie: 03.50, 05.34, 13.24, 15.41, 17.38.
Od grudnia: 03.32, 05.00, 06.18, 13.03, 15.35, 17.40.

Odjazdy z Krakowa Głównego:
Obecnie: 04.44, 06.01, 14.30, 15.20, 17.54,
Od grudnia: 04.20, 06.15, 14.40, 15.49, 18.05, 19.15.

Przynajmniej coś dodali a nie ujęli.
urban2604 - 04-11-2010, 13:02
Temat postu:
na papierze w sumie wygląda to pięknie . 26 pociągów Kraków - Oświęcim , PWDC , większa częsć trasy objęta strefą . Tylko ta prędkośc w nowym rozkładzie pociąg 15/20 minut dłużej ma jeżdzić co spowoduje odpływ pasażerów Sad
Anonymous - 04-11-2010, 22:42
Temat postu:
Aha, czyli jednak nie ma dodatkowej pary do Zakopanego, tylko przesunieta godz. odjazdu? Ten 14 42 tylko do Suchej, dalej sa tylko cztery pary:cry:
kris123 - 06-11-2010, 18:33
Temat postu:
Inaczej ten co był 14.44 do Zakopca, który zbierał pełno ludzi od Suchej do Zakopca z roboty został przesunięty na 15.24 i tylko do Suchej( kpina) i wprowadzono nowy pociąg do Zakopanego 18.40. Co jest plusem. Ale spore problemy wynikną po skróceniu 5527
MK_Rabka - 08-11-2010, 22:29
Temat postu:
Cytat:
Odj z Rabki mamy takie:

Dałem to przecie na pdf:
http://www.zlb.yoyo.pl/nowy_rozklad_rabka.pdf
Cytat:
Kolejny minus IR Gubałówka zamiast codziennie w wakacje pojedzie w 1 dzień w tygodniu, przykład spieprzenia czegoś co jest dobre.

W ferie zaś codziennie.
Cytat:
Mam nadzieję, ze kasa w rabce powróci, zamiast tego można zamknąć lub ograniczyć Wadowice ( 22 tyś).

Odpowiedź specjalnie dla ciebie:
http://picasaweb.google.com/maciek.vrp/DropBox#5537293822477654914
kris123 - 11-11-2010, 17:23
Temat postu:
Czyli po ptokach.....
czyli okazuje się, że jedyne co wychodzi MZPR z nowym dyrektorem to likwidacje i ZKA.
GRATULUJĘ GŁUPOTY MZPR
Czyli z dnia na dzień bez konsultacji i jakich kolwiek info zamyka się kolejne dworce i poczekalnie...

[ Dodano: 11-11-2010, 17:26 ]
A mam pytanie czy kasa w rabie Wyznej jest nadal czynna??
Anonymous - 11-11-2010, 19:38
Temat postu:
Gubałówka w nowych godzinach to kpina. Polowa dnia to nie jest czas na powrot z weekendu, weekend konczy sie w niedziele wieczor, a nie w niedziele o dwunastej Mad Pociagi dojezdzajace do kurortów, jak Gubałówka powinny dojezdzac do miejscowosci turystycznych w sobote rano albo w piatek wieczor a wracac w niedziele wieczorem. To proste.
MK_Rabka - 11-11-2010, 20:10
Temat postu:
Cytat:
A mam pytanie czy kasa w rabie Wyznej jest nadal czynna??

Tak, tak samo jak Sieniawa.
Podliczając zakopiankę: Zakopane, Poronin, B. Dunajec, Nowy Targ, Lasek, Sieniawa, Raba Wyżna, Osielec, Sucha Beskidzka, Stryszów, Stronie, Leńcze, Radziszów, Skawina, Kraków Płaszów.
kris123 - 11-11-2010, 20:12
Temat postu:
To już logiki PR nie rozumiem Very Happy
dziwi mnie cały czas że poszła rabka skoro jest niejako poza Zakopianka
MK_Rabka - 11-11-2010, 20:16
Temat postu:
Kalwaria też poszła nie wiadomo czemu i Łagiewniki.
Zostały tylko te kasy gdzie są kasy IC (Kraków Płaszów, Nowy Targ) oraz te gdzie kasjerzy pełnią też inne funkcje.
kris123 - 11-11-2010, 20:19
Temat postu:
Nieciekawie. Ale Rabka jako uzdrowisko mnie dziwi. Że Łagiewniki poszły to można przełknąć, ale o Kalwarię była awantura, zwłaszcza że zostawili Wadowice. Teraz znowu Rabka
sheva17 - 15-11-2010, 16:22
Temat postu:
To co zrobiono z Gubałówką to skandal. Pewnie z Zakopca już w życiu nie pojadę tym pociągiem, bo z całym szacunkiem, ale chciałbym tam chociaż zjeść obiad. Ciekawe komu godziny wieczorne przeszkadzały? Było to też dobre połączenie Krakowa ze stolicą, alternatywa dla pękającego w szwach Maliniaka. A czy przypadkiem Gubałówka do Zakopca nie pojedzie w sobotę, a stamtąd wróci w niedzielę? W rozkładzie dla Rabki kolega napisał coś innego.
A co do kas, prawa rynku są nieubłagane. Mieszkańcy Kalwarii spokojnie bilety miesięczne zakupią w Krakowie wracając z pracy, nie ma tragedii. Trzeba zwiększyć ilość automatów i rozwijać sprzedaż przez internet, to XXI wiek.

Cytat:
w każdym razie niech kursuje. I tak i tak 100% zysku jest, 1 % kolejarz na ryczałt i 99 przewoźnik a czy dopłąca przewoźnik czy podróżny to specjalnego znaczenia nie ma


A przewoźnik to niby z czego dopłaca? Kris to może dla mnie też ktoś uruchomi EZT by mógł z 2 kolegów wygodnie dojeżdżać do pracy. Ta osobówka to skandal, powinna kursować później, tak by wozić pasażerów, a nie tylko kolejarzy. Szkoda, ze takie kurioza jeżdżą po naszych torach i szkoda, że Kris myśli jakby żył w czasach Bieruta. Komuna Kris już dawno upadała, to nie Białoruś. Nie mam zamiaru dopłacać do podróży Twoich kolegów, te pieniądze powinny pójść na ważniejsze cele, a przewoźnik jak chce niech sobie zamówi pociąg służbowy. Jak go stać proszę bardzo.
hurricane - 15-11-2010, 16:30
Temat postu:
Do Zakopanego w (6) z Zakopanego w (7).
MK_Rabka - 15-11-2010, 16:33
Temat postu:
Cytat:
Trzeba zwiększyć ilość automatów i rozwijać sprzedaż przez internet, to XXI wiek.


Masz racje, ale chyba najpierw wprowadzamy automaty, a potem likwidujemy kasy, prawda?
sheva17 - 15-11-2010, 16:35
Temat postu:
No tak też myślałem, ale w rozkładzie przygotowanym przez kolegę pojawił się błąd. Fajne połączenie, szkoda tej durnej pory kursu powrotnego. Pewnie to ma być kolejny pociąg dla krakusów do stolicy, koło 17 w Krakowie pasażerów nie zabraknie.
kris123 - 16-11-2010, 16:01
Temat postu:
Oj Shewa Shewa. uwierz że są ważniejsze problemy w małopolsce niż ustawiczne czepianie się w kółko tego samego. Może powiesz jak ma wyglądać rozwój aglomeracji skorow ycina się Kalwarię przy powiedzmy 20 kursach zostawiajac Wadowice które dla małoposlki mają 2 pociągi? Po drugie jak można na Wadowiec dawać dublujace się pociągi. Mamy już "super"pociąg do Bielska po 13, to po co dawać kolejny w zbliżonej porze, czy nie lepiej wwprowadzić sensowną ofertę szynobusa 3/4 razy dziennie?
Po co dotować ZKA, skoro tory i infra jest?To jest wyrzucanie pieniędzy w błoto. Albo utrzymujemy siatkę połączeń albo rezygnujemy a nie robimy półśrodków. Bo skoro dało się zrobić wjazd busom do Gorlic, to czemu przez 3 lata nie dało się tego zrobić z pociągami? Co do Gubałówki ograniczenie jej w lecie i zmiana godzin to jej degradacja. Zresztą podobniue jak cyrk w postaci likwidacji 5527 na odc Sucha-Zakopane, czyli odcięcie ludzi od powrotu z Krakowa/Suchej. Ale co się dziwić mamy takiego dyrektora...

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group