INFO KOLEJ - forum kolejowe

Tabor - LOTOS dostaje BR285 (diesel Traxx)

ACR - 04-05-2011, 01:53
Temat postu: LOTOS dostaje BR285 (diesel Traxx)
moze nie jestem tutaj na najnowszych informacjach, jednak dzis dostalem dla mnie zadziwajace zdjecie ktore pokazuje na jazdach probnych fabrycznie nowa BR285 w niemczech. z tego co wiem lok po jazdach probnych znowu stoi w kassel u producenta. wiece cos wiecej na ten temat? fajnie sie prezentuje BR285 dla lotosa !

pozdrowienia !
Anonymous - 04-05-2011, 06:57
Temat postu:
1.06. do 31.08 jest zamknięcie Tarnów - Stróże w weekendy Lotos kursuje tutaj bardzo dużo do Gorlic i powinni jechać przez Rzeszów może do tego im potrzebna wersja diesel. Ostatnio widziałem na łącznicy Stróż piękny widok Traxx-Beczki-Popych Traxx Ładnie wygląda ten diesel!
sphinx - 04-05-2011, 17:10
Temat postu:
Spalinowych Traxxów będzie w sumie 10, jeden już jest w Polsce, ten na zdjęciu to lotosowski numer 3.
ACR - 05-05-2011, 01:13
Temat postu:
no extra ! w polsce coraz wiecej naprawde nowoczesnego taboru ! wiece czy to jest w leasing czy tez lotos kupuje te spalinowe traxxy?
Anonymous - 05-05-2011, 07:44
Temat postu:
Jaką prędkość maksymalną ma wersja diesel? Tak jak elektryk 140km/h?
railman93 - 05-05-2011, 09:04
Temat postu:
ACR napisał/a:
wiece czy to jest w leasing czy tez lotos kupuje te spalinowe traxxy?


kupił
ACR - 05-05-2011, 13:51
Temat postu:
@railman dzieki za info !

@kryniczanin :dokladnie- v max jest 140.
Bardi78 - 05-05-2011, 16:00
Temat postu:
v max 140:)
Super jest ten traxx nasze przewozy pasażerskie bardzo potrzebują nowego taboru bo wysłużone suczki choc piękne to jednak bardzo kosztowne i paliwożerne-a jako że jestem patriotą:)mam nadzieje że powstanie szybko jakaś nowoczesna polska spalinówka na wzór traxxa-w zasadzie już podstawy są:
buda,rama,wózki od elephanta
do tego silnik od któregoś z producentów po ostrej selekcji-tak jak to było w przypadku newagu 311...

[ Dodano: 05-05-2011, 16:10 ]
... a do czasu opracowania tej lokomotywy wziąść coś w leasing np jakże znane nam malowanie kótre pierw jeździło w PR a potem w IC od siemensa-wersja salinowa oczywiście:))))
http://fc06.deviantart.net/fs23/f/2009/255/9/e/NOB_ER_20_by_ZCochrane.jpg
ecavon - 05-05-2011, 18:02
Temat postu:
Bardi78, Najpierw to musi przyjść nowa krew aby umieć obsługiwać takie maszyny. Bo siądzie Taki maszynista z xx doświadczeniem i nawali mu cos po drodze i co zrobi? Z resztą było omawiane na wypadzie do Krynicy ten wątek Smile

Pozdrawiam
sphinx - 05-05-2011, 22:20
Temat postu:
Najpierw to musiałyby przyjść wielkie pieniądze na zakup nowego taboru i pokrycie ogromnego deficytu generowanego przez takie pociągi.
pawelW - 07-05-2011, 20:43
Temat postu:
Bardi78, " DRAGON" mówi Ci to coś ? Wink To pierwsza od lat całkowicie Polska lokomotywa. Z tym że jest to elektrowóz .
sphinx - 07-05-2011, 21:21
Temat postu:
Newag pracuje nad spalinówką wspólnie z GE, ale w tym roku raczej jeszcze nie wyjedzie na tory. I raczej będzie to cięższy lok niż Traxx.
Bardi78 - 08-05-2011, 00:13
Temat postu:
pawelW napisał/a:
Bardi78, " DRAGON" mówi Ci to coś ? Wink To pierwsza od lat całkowicie Polska lokomotywa. Z tym że jest to elektrowóz .

No toż właśnie temat dotyczy spalinówek a Ty sie mnie pytasz czy Dragon mi coś mówi...Śmiech)
Nie martw sie jestem dobrze pionformowany,wiem o Dragonie,wkrótce zaprezntowany zostanie Elephant i na jego podstawie sugeruję wybudować spalinówkę coś na wzór jak to zrobił Bombardier ze swoim traxxem-buda praktycznie ta sama tylko inne silniki
ACR - 09-05-2011, 15:23
Temat postu:
bardi, tutaj robisz blad myslac ze po prostu wlosysz sobie spalinowy silnik i generator i zrobisz z elektrycznej lokomotywy fajna spalinowa. szczegolnie przy pradzie trojfazowym i silinikach asynchronicznych oraz silinkusterowanie generatora i silnika oraz falownikow na tym diesel traxxie jest beradziej skomplikowana niz na forum do wydyskutowania.

dla informacji : traxx napedzany jest 16 cylindrowym MTU 4000 R43 o mocy 2200KW also w najnowszej wersji
MTU 4000- R43L o mocy 2400 KW. obydwa maja system wtrysku comman rail. jest to szybkoobrotowy diesel (1800 u/min)
yusek - 09-05-2011, 21:18
Temat postu:
Nie ma już normalnych dieseli lokomotywy są napędzane silnikami elektrycznymi tylko część pobiera prąd z sieci a inne wytwarzają go sobie same w agregacie.
ACR - 09-05-2011, 21:23
Temat postu:
yusek, nie mow tego voithowi, bo pokaza ci maxime Wink

http://de.wikipedia.org/wiki/Voith_Maxima
yusek - 09-05-2011, 21:35
Temat postu:
No dobra może by się kilka na świecie znalazło natomiast zdecydowana większość to jednak hybrydy.
Bardi78 - 09-05-2011, 22:53
Temat postu:
[quote="ACR"]bardi, tutaj robisz blad myslac ze po prostu wlosysz sobie spalinowy silnik i generator i zrobisz z elektrycznej lokomotywy fajna spalinowa. szczegolnie przy pradzie trojfazowym i silinikach asynchronicznych oraz silinkusterowanie generatora i silnika oraz falownikow na tym diesel traxxie jest beradziej skomplikowana niz na forum do wydyskutowania.

...O Najwyższy widzisz i nie grzmisz...Ja wiem doskonale że nie jest to takie chop siup ale chciałem tylko wspomnieć że jest to jednak jakiś sposób działania do zbudowania rodzimej spalinówki-idąć wzorem bombardiera-zaporzyczyć JEDYNIE PEWNE ELEMENTY Z LOKOMOTYWY ELEKTRYCZNEJ JAK BUDA,KABINA,RAMA,WÓZKI i tyle...a ogromną większość opracować indywidualnie do potrzeb projektu...

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group