INFO KOLEJ - forum kolejowe

woj. pomorskie - REGIOnalna ofensywa na lato 2011

Kuba_CH - 21-05-2011, 00:06
Temat postu: REGIOnalna ofensywa na lato 2011
Za stroną Przewozów Regionalnych:

Cytat:
Więcej pociągów REGIO wyjedzie również na trasy Kaszub i Kociewia. Wakacyjne pociągi kursujące od 23 czerwca do końca sierpnia wyjadą na trasy Gdynia – Kościerzyna i Kościerzyna – Chojnice. Podobnie jak w ubiegłym roku – jednak znacznie częściej, bo przez wszystkie dni tygodnia w czasie wakacji – będą kursowały pociągi z Gdyni do Kartuz. W obu kierunkach mieszkańcy i turyści odwiedzający Szwajcarię Kaszubską będą mieli do wyboru połączenia poranne i popołudniowe (z Gdyni o godz. 8:50 i 16:10, z Kartuz o godz. 10:30 i 18:27).

KLIK


Dodatkowe połączenia w Pomorskiem:

Chojnice (18:07) - Kościerzyna (19:07)
Kościerzyna (17:10) - Chojnice (18:20)

Chojnice (4:57) - Tczew (6:30)
Tczew (11:14) - Chojnice (12:53)
gdzieś im się ten zapodział, ale w rozkładzie jest wpisany: Chojnice (12:57) - Tczew (14:32)

Kościerzyna (12:57) - Gdynia (13:44)
Gdynia (21:30) - Kościerzyna (22:57)

Gdynia (8:50) - Kartuzy (10:00)
Gdynia (16:10) - Kartuzy (17:25)
Kartuzy (10:30) - Gdynia (11:40)
Kartuzy (18:27) - Gdynia (19:40)

Słupsk (19:00) - Ustka (19:21)
Ustka (19:30) - Słupsk (19:51)

Źródło Arrow Dokument
geordi - 21-05-2011, 01:48
Temat postu:
dumny jestem ze Struka. Oby mu nie odbiło z kolejkami Pomorskimi. Smile
A ten 12.57 z Chojnic to możliwość rannego wyjazdu z Poznania/Gorzowa[Berlina].
Super! Smile

W ogóle w szoku jestem, że coś na Kościerzyna - Chojnice dołożyli. Pytanie dla kogo ten pociąg?
TomekM - 21-05-2011, 08:01
Temat postu:
Ja jestem z kolei bardzo mile zaskoczony połączeniami z Lublina na Roztocze - sensowne godziny odjazdów, co prawda jedzie się dłużej niż busem ale podejrzewam, że wiele osób wybierze kolej niż ciasne i niebezpieczne busy.
sebek - 21-05-2011, 09:20
Temat postu:
Każdy dodatkowy pociąg cieszy, ale brakuje mi połączeń z Malborka do Chojnic bez przesiadek, przynajmniej w wekendy okres wakacji lub nawet połączenia Chojnice - Kwidzyn.
Hamer - 21-05-2011, 11:22
Temat postu:
Wiadomo, że zawsze może być lepiej, postęp jednak widoczny.
Jednak jak nie ma co się lubi to się lubi co się ma

Fajnie byłoby wydłużyć kilka połączeń szczególnie w weekendy, bo w świadomości ludzkiej wygląda to korzystniej jak ktoś na dworucu np. w Chojnicach na rozkładzie zobaczyłby pociąg na Hel, to jest wówczas większe prawdopodobieństwo że się wybierze.

Brakuje właśnie tego typu połączeń.
np.
Hel albo chociaż Władysławowo - Chojnice
Kartuzy - Hel/Władysławowo
Chojnice - Malbork, a najlepiej dolej do Fromborka nadzalewówką.
jubikej - 21-05-2011, 11:29
Temat postu:
zacznijmy od Kościerzyna-Hel
sebek - 21-05-2011, 12:00
Temat postu:
Temat "nadzalewówki" od lat umiera i przy tak pięknej turystycznie lini przez Tolkmicko, Frombork, aż żal że przynajmniej w wakacje nie ma ruchu, ale skoro z Elbląga do Gdyni coraz gorzej dojechać bezpośrednimi regio, to połączenia nadzalewowe chyba nikogo nie interesują, poza miłosnikami kolei.
W ogóle Elbląg zostaje na uboczu, miał być IR do Warszawy przez Malbork, cisza w temacie.
Latem powinien być bezpośredni pociąg Elbląg - Hel lub Elbląg- Chojnice, ale to marzenia, a tymczasem miasto prawie 130tys i wydostanie się nawet do Trójmiasta przysparza problemów.
Ale cieszmy się, że Kościerzyna i Kartuzy zostały zauważone, każdy nowy pociąg, szczególnie teraz przed i w trakcie wakacji to napewno dobra decyzja i pasażer zamiast PKSu wybierze PKP.
Kuba_CH - 21-05-2011, 16:05
Temat postu:
geordi napisał/a:

W ogóle w szoku jestem, że coś na Kościerzyna - Chojnice dołożyli. Pytanie dla kogo ten pociąg?

Żeby nie było za różowo, są też minusy.
Pociąg z Gdyni (15:41) przez Kościerzynę (17:10) na Chojnice (18:20), się z TURem (15:58) dubluje. Chodź TUR w nowym rozkładzie ma się meldować dopiero o 19:11 w Chojnicach, także jest trochę szybciej ale za to przesiadka. Gdyby był skomunikowany ten pociąg z tym o 21:30 z Gdyni Głównej, to by było coś porządnego i długo oczekiwanego przeze mnie (choć lepiej puścić koło 22:30 z Tczewa na Chojnice). Nie widzę bezpośredniego pociągu z Gdyni do Chojnic (ten wcześniejszy od TUR-a), choć to pewnie spowodowane jest remontami między Gdynią a Tczewem.
Pawel_15 - 22-05-2011, 19:55
Temat postu:
Jest jakiś postęp, więc jest swoisty plus. Wiadomo, że mogłoby być lepiej ale mogłoby być też dużo gorzej. Szczególnie mnie cieszy to że w sezonie pociągi do Kartuz będą jeździć codziennie. Mogłoby być w sumie tak przez cały rok.

Co do relacji długodystansowych to w pełni się zgadzam. Przydałoby się parę połączeń które jadą z jednego końca województwa na drugi koniec.

Fajnie że są nowe połączenia itd ale powinny być planowane z głową, nie chodzi o to żeby wozić powietrze tylko żeby wieźć pasażerów.
sebek - 23-05-2011, 16:18
Temat postu:
Z jednej strony nowe połączenia zyskają Kartuzy, Kościerzyna czy Chojnice, ale pogorszy nieco oferta od strony Malborka, gdzie część składów, dotychczas do/z Gdyni Gł, zostanie skrócona tylko do Gdańska, lub nawet Tczewa.
Regio Malbork - Gdańsk Gł godz.9.10
regio Gdańsk - Elbląg g.6.30
regio Gdańsk - Elbląg g.14.11
regio Gdańsk - Malbork g.16.45
regio Malbork - Tczew g.15.45
W okresie letnim, w miejsce regio Elbląg - Malbork(11.50) - Gdynia i w relacji powrotnej w miejsce regio Gdynia - Gdańsk(16.12) - Malbork(17.12), pojedzie IR "Lazur" honorujący bilety na pociągi regio na w/w odcinkach i mający postoje jak regio na wszystkich stacjach na ww/w odcinku.
jubikej - 23-05-2011, 16:46
Temat postu:
skrócenie do Gdańska nie ma związku z remontem linii do Gdyni??
Pawel_15 - 23-05-2011, 18:50
Temat postu:
Skrócone relacje mają związek z remontami. Część będzie kończyła bieg w Tczewie, część w Gdańsku.
geordi - 25-05-2011, 22:45
Temat postu:
o k...
Chyba przedwcześnie pochwaliłem naszych rozkładowców na rk.
Kilka spostrzezen;
1) w SKM bilety PR beda honorowane w zwiazku ze skroceniem relacji wiekszosci pociagow, na obszarze Gdynia -> Gdańsk Gł. Niestety, NIE DOTYCZY TO biletów jednorazowych (co miało miejsce w odwrotnym przypadku). Ergo, dojazd do Gdańska w weekendy będzie conajmniej o 1/4 droższy. To sie juz do gazety nadaje.


2) ostatni pociąg w dobie z Gdańska, zaiste PKPowy pomysł.
Pół roku ludzie pracujacy do 22 mogli nim wracac do Malborka, w C do Elbląga.
Co mamy teraz?
Pociąg skrócony do Tczewa w D (!!!!!), w C planowo do Elbląga. Do 22 VI. Od 24 VI ponownie bedzie mozna nim w D dojechac do Malborka. Ciekawe jak przebyć przez 3 tygodnie 18km. Po PS-94 truchcikiem? Czy PRy podstawią chociaż Autosana ?
Nie zdziwie sie, jak po wywaleniu ludzi jako podsyl luzakiem bedzie jechal do Malborka... Sad

3) od tej korekty mamy pierwsze rozkomunikowanie na trasie do Elbląga.
91232 (Eg ->Mk) przyjeżdża 9 minut po odjeździe 6039 do Trójmiasta. Dotychczas było 5min na przesiadke.
W efekcie, popołudniem z Elbląga jest 3h czarnej dziury na Gdańsk. Na TLK przesiasc sie nie mozna, bo odcinek Eg <-> Mk nie ma nawet 30km.

Reasumując, spodziewałem się równie ciekawego rozkładu jak ostatnie 3-4, wyszedł cyrk objazdowy. Ktoś dojeżdżający z Elbląga w weekend do Trójmiasta zamiast 1, będzie miał już 2 przesiadki i konieczność sterczenia z Malborczykami w kasie po nowy bilet SKM.

Tyle po pierwszej godzinie studiowania. Pierwsze pół zajęło wykminienie przesiadek w używanych dojazdach :/
Damian Łódź - 25-05-2011, 22:52
Temat postu: Re: REGIOnalna ofensywa na lato 2011
[quote="Kuba_CH"]Za stroną Przewozów Regionalnych:

Cytat:
Dodatkowe połączenia w Pomorskiem:

Chojnice (18:07) - Kościerzyna (19:07)
Kościerzyna (17:10) - Chojnice (18:20)

Źródło Arrow Dokument



Zdaje mi się, że trasa jest jednotorowa, więc pytanie gdzie one będą się mijac? Smile
Pawel_15 - 25-05-2011, 23:09
Temat postu:
Brusy ?
yusek - 25-05-2011, 23:19
Temat postu:
Mijać można się Lipusz, Brusy orazLubni ale tam nie ma semaforów. Ogólnie pomiędzy Chojnicami a Kościerzyną przepustowość teoretyczna wynosi 19 par więc nie tak źle. A co do wschodu województwa to jedno lato będzie gorzej ale za to po remoncie będzie się śmigać a w węźle kościerskim na razie po staremu.
geordi - 25-05-2011, 23:54
Temat postu:
yusek: na jesień rozryją Malbork, Iławe i Hel (dzis byl artykul na rk). I pewnie zajmie im to tyle co z Tczewem, gdzie notabene połowa toru jest spartaczona. Rok babrania.
A lato 2012 rozryją Kościerzyne chyba?
Pawel_15 - 26-05-2011, 11:23
Temat postu:
Cytat:
A lato 2012 rozryją Kościerzyne chyba?

Raczej 2112 Very Happy Zanim tak jakiekolwiek prace się rozpoczną to minie tyle czasu że hej. Najpierw niech tę lipną PKM doprowadzą do końca...
Kuba_CH - 26-05-2011, 23:40
Temat postu:
Od 23 czerwca pojawi się połączenie bezpośrednie w relacji Chojnice - Hel - Chojnice (przedłużenie TUR-a, który wyjdzie już o 6:51)

Pojawi się też bezpośrednie połączenie do Gdyni Głównej o 3:47 z Chojnic (R 77420), skład z tego pociągu również powinien jeździć na Hel. Powrót 14:44 z Gdyni Głównej.
Czyli tutaj mamy pewniaki jeżeli chodzi o składy wagonowe na Helską. Co z resztą, to się pewnie okaże w trakcie sezonu.
Pawel_15 - 27-05-2011, 17:43
Temat postu:
Nie zdziwiłbym się jakby jechały takie cuda: NEWAG + Bipa + NEWAG albo NEWAG + Bonanza + NEWAG...
geordi - 28-05-2011, 00:26
Temat postu:
No prosze, w szoku jestem. PZPR przewodnim zakładem w Polsce.
2024(+91326/7), 2026(+6040) i 2028(+ ...) na odcinku Gdynia - Tczew maja jezdzic w zestawieniu 2xEZT. Na stacji Tczew bedzie nastepowalo rozdzielenie skladow na relacje Bydgoszcz/Elblag. Numery w nawiasach na wiare, bo nie pamietam dokladnie - mialem nadzieje, ze taki sam plakat wisi w internecie.

Informacja z sobotnia data, jutro postaram sie zrobic fotke/spisac dokladne numery elblaskie.

Z innych informacji, przedluzeniem 6035 od Tczewa do Gdyni ma byc I-45100 (z Katowic). Dodatkowe postoje, honorowanie biletow PR.

Troche zdziwiło mnie to, ale czekam na obiecaną odpowiedź z Gdyni - zasugerowałem m.in dogadanie z SKM, bo 6minut na przesiadke do 10337 jest w Tczewie, na 45100 bez zmian trzeba czekać 42minuty.
yusek - 28-05-2011, 10:43
Temat postu:
PZPR przewodnią siłą narodu.

A ja taki zdziwiony nie jestem, gdyż już wcześniej wszystko się tutaj dobrze układało.
sebek - 30-05-2011, 08:24
Temat postu:
Od czerwca jak ktoś dojeżdża z Trójmiasta do Elbląga czy Prabut/Iławy, to czeka go jeszcze więcej przesiadek. Tak kombinują z tymi rozkładami, dojazd np. z Iławy do Gdańska czasami będzie wymagał kilku przesiadek np.
Iława 11.47 regio do Malborka przyjazd 13.01
Malbork 13.47 regio do Tczewa p.14.11
Tczew 14.16 regio do Gdańska p. 15.10
Do tego kilka relacji kończy bieg w Gdańsku Gł, co dla dojeżdżających do Wrzeszcza czy Sopotu, spowoduje kolejną przesiadkę na SKM.
Tak sie czasem zastanawiam, wystarczyłoby zrobić jedno przedłużone połączenie np. Iława - Gdańsk Gł, pasażer zamiast zwiedzać wszystkie dworce i biegać po peronach, miałby ułatwione życie. Przyjdzie zima, to będzie masakra, jeden skład opóżni, pozostałe uciekną.
Ale zamiast przedłużania relacji, wszystko idzie w odwrotnym kierunku, a zmiany typu skracanie relacji zniechęci pasażera do korzystania z PKP. Przynajmniej połączenia Gdynia - Gdańsk - Elbląg powinny być rozwijane, a nie skracane i robienie w Malborku przesiadek. Iława niby już dalej jest, ale też wielu mieszkańców dojeżdża do Tczewa i Gdańska, oferta połączeń bardzo słaba.
Pawel_15 - 30-05-2011, 08:51
Temat postu:
Jest iR Pomorze z Iławy, można jechać bez przesiadki do samej Gdyni, ale on kursuje tylko raz dziennie...
sebek - 30-05-2011, 11:05
Temat postu:
W wakacje oferta na odcinku Iława - Malbork - Gdańsk jest dosyć dobra dzięki sezonowym IR Lazur z Łodzi i Słonecznemu KM. W "Lazurze" obowiązuje nawet taryfa regio co jest dobrym pomysłem.
Ale mimo wszystko, jak sie widzi zapełnienie w "Łynie", to przydały by się, 2-3 składy bezpośrednie z Iławy do Gdańska dodatkowo. Wiadomo, że ciężko dogadać jak linia przebiega przez 2 wojew. ale pasażer najbardziej na tym traci. Przykład, non stop zapchanego regio "Łyna", świadczy jednak o potrzebie takich połączeń.
yusek - 30-05-2011, 11:13
Temat postu:
Wszystko pięknie ale jeśli chodzi o Tczew-Gdańsk linie mają ograniczoną przepustowość i nie zdziwię się, że ten pociąg będzie się składał z 3xEN57 albo i być może jeszcze z czego dłuższego i że w Tczewie będą spotykać się składy ze wszystkich stron. Natomiast jeśli chodzi o Malbork to tu akurat lepszym rozwiązaniem wydaje się łączenie/dzielenie składu i relacja.

Tczew-Malbork-(Elbląg-Olsztyn/Iława-Olsztyn) z tym, że większość tej relacji jest za granicą a UMWWM płacić nie chce.
kowal331 - 30-05-2011, 11:25
Temat postu:
sebek,takie połączenia są potrzebne,tylko jak wytłumaczyć to Marszałkom.Województwa mają silne dążenia "niepodległościowe",czego efektem jest rozpad PRów i powstawanie kolejnych lokalnych przewożników.Jak powstaną Koleje Warmińsko-Mazurskie nawet dojazd z Gdańska do Elbląga stanie się skomplikowany.Na tym rozpadzie kolei skorzystają tylko busiarze,którym separatyzm województw nie przeszkadza.
sebek - 30-05-2011, 11:39
Temat postu:
Elbląg ma sporą ilość połączeń PKS z Gdańskiem, niektóre kursy mocno obłożone, ale sporo pustych autobusów też lata i bilety wcale nie są takie tanie, a korki na 7 i remonty też robią swoje. Czy busiarze na tej trasie mieli by zarobek? Chyba, że z każdym nowym rozkładem PKP coś wytnie z Elbląga do Gdańska to faktycznie będzie okazja dla busów i PKSu. W sumie można w 1h przejechać EL-GD bez korków, latem nieco gorzej, ale mimo wszystko podróż koleją jest bezpieczniejsza i mam nadzieję, po wszystkich modernizacjach i remontach E65, oferta z Elbląga czy Iławy, a także Olsztyna do Trójmiasta, jednak zmieni na lepsze.
PKS nie może zbierać żniwa, a pociągi do likwidacji albo skracanie tras. A busiarze, hmm, jak kiedys wsiadłem do takiego w Gdyni pod dworcem i jechałem do Władysławowa, to gość zasuwał 120-140km/h tam gdzie sie dało, a bezpieczeństwo ludzi mniej ważne od zarobku. Jednak mimo wszystko, kolej jest najlepsza i najbezpieczniejsza, a cena przejazdu busem, choć atrakcyjna, to jazda z takimi szaleńcami jest ryzykiem.
yusek - 30-05-2011, 12:02
Temat postu:
Połączenia autobusowe Elbląg-Nowy Dwór Gdański-Gdańsk są w duże mierze użytkowane przez mieszkańców powiatu nowodworskiego. W zasadzie jedynym ratunkiem dla kolei w Elblągu była by korekta granicy województwa tak by Elbląg znowu był przy Gdańsku bo naturalnie do Gdańska ciąży. Z tymże mielibyśmy tak bogate województwo, że zagrażało by to Warszawie.
geordi - 01-06-2011, 08:49
Temat postu:
ale kiedy te remonty sie skoncza? LCS Malbork to czas wykonania 30miesiecy. A fakt, ze sie k* PRy nie dogadaly z jednorazowymi w weekendy, powoduje ze studenciaki, galerniani turyści i zwykli ludzie beda musialy nie dosc ze ekstra sie przesiadac, to doplacac za to.

Aczkolwiek tak pokombinowali, ze Elbląskie robotnicze pociągi jezdza bez zmian przesiadkowych. Czyli jak byla przesiadka tylko w Mku, to tak zostaje. Wiekszosc do samego Malborka jest pochlastana w Tczewie/Gdańsku. Więc jakos mozna sobie zminimalizowac te niedogodności.

W kwestii WarmMazu dochodzi jeszcze ten problem, ze jakby mogli to by pesoplastiki do Malborka wysylali - upieraja sie, ze im taniej SZT jezdzic. To jeden "przeciw", drugi to likwidacja rewidentów w Malborku. Ciekaw jestem czy na te manewry w Tczewie od dzisiaj wynalezli emeryta jakiegos, czy z Gdynii bedzie chlopina jechal.
Zastanawiam sie, czy jako "mały krok" nie mozna by wnioskowac do nastepnego rozkladu o wydluzenie Łyny do 2xEZT przynajmniej w okresie maj - pazdziernik od Iławy. Zmiana kierunku jest, szopa jest, mozna doczepić bez zbędnych opóźnień - od Olsztyna moze jeszcze powietrze wozic, pozatym Struk by za to płacił.
Motława w wakacyjne niedziele na 2xEZT ma >100% frekwencji Very Happy

PS. 2004-2006. SKM Sprinter z Malborka do Gdańska Gł. 40min. Pamiętamy, czekamy.
Na wszystkostających tele.. pociągach da sie do Malborka wykręcić 1-1.05 i to do Elbląga (1h30-1h35) nie jest zły czas. Przyspieszone z Mka nie powinny telepać się dłużej niż 50-55 (od biedy) minut.

[ Dodano: 01-06-2011, 10:20 ]
ps2. na odcinku do Iławy (69km) to tragedia, Massel przegiął z tymi rezerwami.
Wydłużyli czasy o 20%, mimo że roboty maja sie zaczac we wrześniu. Chyba że IZ Olsztyn coś planuje w wakacje?
- IR Pomorze z Warszawy 43 min => 69 min (czyzby wakacyjna ofensywa Grójeckiej? czy SM42 bedzie ciagnac ? Razz )
- Łyna 51min => 62min , dzisiaj sie po 57 zameldowała w Mku ze śpiącym z nudów mechem Razz
- Osobówki 63-67 => 70-77(!)min

W Pryszczu krzyżowania juz sa zaplanowane. Handlowe wychodza na Tczew-Pryszcz od 45 km/h dla osobówek do 66 km/h dla Łyny.
sebek - 01-06-2011, 10:32
Temat postu:
Malbork ma to szczęście, że po reformie administracyjnej jest w Pomorskim, bo dziś dzieliłby los Elbląga, a składy regio zamiast do MB, to w Tczewie pewnie większość kończyła. I tak wydaje mi się, że ilość połączeń z Malborka do Gdańska, mimo tych remontów i utrudnień, jest całkiem zadowalająca, ale niektóre jednostki w godzinach szczytu zbyt krótkie. Sporo osób dosiada w Tczewie, do prawie pełnych składów jadących z MB/EL. Przydało by się więcej regio czy SKM od Tczewa do Gdańska, ale to temat na przyszłość jak skończą remonty.
Elbląg i Iława, również generują potoki pasażerów w kierunku Trójmiasta, a przykłady pełnych składów jak "Łyna" i "Motława", świadczą o potrzebie większej ilości połączeń w tym kierunku.
Kwidzyn i Sztum, kolejne miasta z których dojazd do Trójmiasta jest kiepski, oferta ze strony ARV wcale nie rewelacyjna, choć jak wchodzili na rynek miało być dużo lepiej niż za PR. Moim zdaniem w dni robocze zdecydowanie o 1-2 pociągi za mało w rel. Kwidzyn - Malbork - Kwidzyn.
archi88 - 01-06-2011, 21:21
Temat postu:
Skomunikowania pociągów Arrivy z PR są bardzo dobre. Z 9 par pociągów na Kwidzyn-Malbork prawie wszystkie mają minutowe przesiadki w Malborku. Najlepsze skomunikowanie z Łyną daje czas przejazdu do Gdańska 1h 38min, czegoś takiego nie było nawet za czasów bezpośredniego przyspieszonego Bursztyna czy Liwy.

Do zeszłego roku Arriva śrubowała czasy przejazd 38 kilometrowego odcinka Kwidzyn-Malbork nawet do 34 minut przy szlakowej 80 km/h. Teraz trochę odpuścili zwiększając liczbę postojów na przystankach.

Oferta Arrivy jest dużo lepsza od tego co 3 lata temu pokazywały PR.
Kuba_CH - 01-06-2011, 22:12
Temat postu:
archi88 napisał/a:
Skomunikowania pociągów Arrivy z PR są bardzo dobre. Z 9 par pociągów na Kwidzyn-Malbork prawie wszystkie mają minutowe przesiadki w Malborku.
[...]Oferta Arrivy jest dużo lepsza od tego co 3 lata temu pokazywały PR.

Najlepsze są te przesiadki w Chojnicach, które nie pasują na nic Smile
W Bydgoszczy słyszałem o przypadku gdy wjeżdża pociąg z Tucholi czy tam z Chojnic rano, a przed nim minutę wcześniej wyjeżdża IR do Warszawy. Nic tylko gratulować układania rozkładu, no albo doszli do wniosku, że to pod nich PR powinien się podporządkowywać.
archi88 - 01-06-2011, 23:27
Temat postu:
W Malborku Arriva podporządkowuje się tylko pociągom regio. Z IC to już jest na chybił-trafił niestety.
geordi - 02-06-2011, 00:50
Temat postu:
teelek to zostalo z 6-8sztuk. 2 wawa, 1 zakopiec , 2 olsztyn/bialystok. A Regio jest >12 Smile
sebek - 02-06-2011, 07:54
Temat postu:
Arriva zdecydowanie lepiej dostosowała przesiadki do PR, niż dawniej same PR nie do końca miały dobry układ skomunikowań, tu zgadzam sie z wami. W Malborku nie ma jakiś długich oczekiwań z jednego składu na drugi. Brakuje mi jedynie jak pisałem 1-2 składów AR więcej:
z Malborka ok. 5.20-5.30
z Malborka po godz. 21, lub pomiędzy 21-22
Czyli jeden skład wcześniej rano i jeden póżno wieczorny. Dużo osób wracając wieczorem składami TLK czy Ex, a nawet regio, nie zdąży na ostatni pociąg do Grudziądza, zdecydowanie brakuje czegoś póżniejszego, podobnie rano, dojazd do pracy do Kw czy Grudziądza, byłby lepszy przy dodatkowym połączeniu po godz. 5 rano.
Kuba_CH - 22-06-2011, 20:41
Temat postu:
R 77420/1 (Chojnice 3:46 - Gdynia Główna 7:28), na Hel jeździć nie będzie. Z Chojnic na Hel bezpośrednio tylko "TURem". Po 16 trzeba się zawijać z Helu najpóźniej, tak by zdążyć na ostatni pociąg z Tczewa do Chojnic. Szkoda, że ten wcześnie rano nie jedzie na składzie wagonowym na Hel (tak jak to miało miejsce w ostatnich latach).
TUR skład wagonowy + rowerowy. R 77420/1 do Gdyni, również.

Pojedyncze REGIO Gdynia Główna - Hel - Gdynia Główna też na składzie wagonowym (dzisiaj z TURem jechał podsył):

* R 93528 Hel 10:04 - Gdynia Główna 12:22
* R 93533 Gdynia Główna 15:27 - Hel 17:53
* R 93540 Hel 18:06 - Gdynia Główna 20:05
* R 93539 Gdynia Główna 20:13 - Hel 22:34
Damian Łódź - 22-06-2011, 20:45
Temat postu:
Kuba_CH, 20:05/20:13 przejście składu w Gdyni,to bedzie napewno bo trochę mało?
Kuba_CH - 22-06-2011, 20:50
Temat postu:
Damian Łódź napisał/a:
Kuba_CH, 20:05/20:13 przejście składu w Gdyni,to bedzie napewno bo trochę mało?

To jest dokładnie obieg wagonu rowerowego, możliwe, że będą go podpinać pod szynobus, choć liczę na to, że będzie to obieg składu wagonowego.
geordi - 22-06-2011, 22:58
Temat postu:
wiadomo czemu?
Kontrwiadomość jest taka, że Kartuzy w tym roku mają jeździc codziennie (!) Wink
Pawel_15 - 22-06-2011, 23:36
Temat postu:
Tylko szkoda że nie będą jeździć poza sezonem. Po co czekają na powstanie tej PKM ? Przecież można już teraz dać całoroczne połączenia. Chetnych nie zabraknie. Przy dobrej ofercie, dać kilka połączeń Kartuzy - Somonino - Kartuzy i szybko wygryźć busiarzy.

Skończyły się czasy gdzie nie było śniegu zimą i było 15 stopni. Teraz będa mroźne i śnieżne zimy. Nawali 30 cm śniegu w nocy i co zrobi busiarz ? Odkopie się i pojedzie zawieźć dzieciaki do szkoły ? G.. Nic nie zrobi, będzie spał pod ciepłą pierzyną. A DH, Trabant (SA103 i pochodne) czy Newag sobie poradzą bez problemów. Nie wspominam tutaj o składzie wagonowym bo to zbyt piekne by było...
wujekczarls - 23-06-2011, 17:50
Temat postu:
Rowerowy dzisiaj jeździł w składzie SU42 + 3x Bh + rowerowy (Ds chyba). Drugi obieg robiła SU42 + 2x Bhp + 2x Bh. Tur tylko do Gdyni, na Hel dzisiaj nie jechał, skład SU42 + 4x Bhp. Reszta na SA138.
Kuba_CH - 20-07-2011, 23:32
Temat postu:
Tradycyjnie jak co roku samorząd województwa pomorskiego zamawia pociąg "Transcassubia" z racji XIII Światowego Zjazdu Kaszubów, który odbędzie się w sobotę 23 lipca br. w Lęborku. Przejazd oczywiście jest darmowy, a połączenia realizuje Pomorski Zakład Przewozów Regionalnych.

Rozkład składu z Chojnic:
http://www.przewozyregionalne.pl/img_in//regiony/pomorskie/NOWY%202010/TRANSCASSUBIA_2011%20Chojnice.JPG

Rozkład składu z Helu (tu też pojadą bipy z Chojnic):
http://www.przewozyregionalne.pl/img_in//regiony/pomorskie/NOWY%202010/TRANSCASSUBIA_2011%20HEL.JPG

Składy oczywiście są zapełnione do ostatnich miejsc, ale niewątpliwie jest to gratka fotograficzna Smile

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group