INFO KOLEJ - forum kolejowe

woj. śląskie - Frekwencja w pociągach w województwie śląskim

Exsimus - 16-09-2011, 12:07
Temat postu: Frekwencja w pociągach w województwie śląskim
Zachęcam w tym temacie do wpisywania obserwacji frekwencji w pociągach REGIO na terenie województwa Śląskiego. Frekwencję można wpisać procentowo "na oko" lub dokładnie liczbowo. Zacznę ja Smile

poniedziałek 22 sierpnia 2011
poc 1030 odjazd z Cieszyna 7.55

Cieszyn +15
Cieszyn Marklowice 0/0 15
Pogwizdów 0/0 15
Kaczyce +1/-1 15
Kończyce 0/0 - 15
Zebrzydowice +3/-1 17
Pruchna +2/0 19
Drogomyśl 0/0 19
Chybie +6/-1 24
Zabrzeg Czarnolesie 0/0 24
Zabrzeg +3/0
Czechowice Dziedzice 27

ten sam dzień pociąg nr 1037 odjazd z Czechowic o 14.39
Czechowice Dziedzice +67
Zabrzeg +2/- 1 68
Zabrzeg Czarnolesie +4/-3 69
Chybie -27/+2 44
Drogomyśl -5/0 39
Pruchna -8/0 31
Zebrzydowice -17/+1 15
Kończyce 0/1 16
Kaczyce -1/0 15
Pogwizdów 0/0 15
Cieszyn Marklowice -2/0 13
Cieszyn 13

Dziś tj 16 września odjazd z Czechowic do Cieszyna 8.08

Czechowice Dziedzice +23/0 =23
Zabrzeg +5/0 =28
Zanrzeg Czarnolesie -1 = 27
Chybie -11/+3 = 19
Drogomyśl -1/0 = 19
Pruchna 0/0 = 19
Zebrzydowice -10/+15 =24
Kończyce +2/0 = 26
Kaczyce +1/0 = 27
Pogwizdów 0/0 = 27
Cieszyn Marklowice 0/0 = 27
Cieszyn = 27

"Kamratem" z Katowic do Cieszyna do stacji docelowej pojechały 44 osoby.
MaRcin1987 - 17-09-2011, 15:00
Temat postu:
Dobry temat Smile proponuję w każdym poście dodać jeszcze jaka jednostka obsługiwała dane połączenie .
pilot1123 - 17-09-2011, 15:03
Temat postu:
(regionalny flejm ) i zmienic nazwę tematu na "Frekwencja w pociągach w województwie śląskim"
pod Ślask podpada też Woj. Opolskie i Dolnośląskie ;D, a połowa śląskiego to Małopolska Very Happy (/regionalny flejm)
Edit. o, nei można znaków większości/mniejszości dawać
R-16 - 19-09-2011, 09:13
Temat postu:
18 września 2011 r. Niedziela. Regio 43338 Czechowice Dziedzice (18.37) - Oświęcim (19.16). Pociąg odjechał i przyjechał planowo (co do minuty). Już na wstępie z Czechowic bardzo dobra według mnie frekwencja. W Oświęcimiu wysiadło około 50, 60 osób. Z czego połowa przesiadła się na pociąg do Krakowa (odjazd 19.20), w którym trochę ludzi już wcześniej siedziało. Ogólnie rzecz biorąc, bezpośrednie połączenia Czechowce Dziedzice - Kraków bardzo wskazane.
Exsimus - 19-09-2011, 13:05
Temat postu:
Nazwa tematu zgodnie z prośbą została zmieniona
Exsimus - 21-09-2011, 11:34
Temat postu:
Dziś porannym pociągiem do Cieszyna z Czechowic przyjazd o 7.29 przyjechało 78 osób
Kamratem z Katowic o 10.44 przyjechały 44 osoby

Natomiast 17 sierpnia w pierwszym pociągu z Katowic do Oświęcimia 10 minut przed odjazdem znajdowało się 11 osób.
sabatnik - 27-09-2011, 13:09
Temat postu:
26.09: Regio z Czechowic do Cieszyna (p. 7:24) przywiózł ok. 40 osób. "Kamrat" zabrał z Cieszyna też ok. 40 osób. Ludzie jeszcze nie rezygnują z pociągów.
MaRcin1987 - 30-09-2011, 00:09
Temat postu:
Czwartek 29 września Regio 70112 relacji Rybnik - Bielsko Biała Główna frekwencja przy odjeździe z Żor
14 osób skład EN57 993
Patryk180 - 20-10-2011, 19:16
Temat postu:
Witam po dłuższej nieobecności:
Wtorek: 18.10.2011r.
Regio 617 Katowice(14:41)- Lubliniec
Skład: EN57 SPOT
Frekwencja: ok.50osób.
sebek - 20-10-2011, 19:33
Temat postu:
To i ja dodam swoją relację:
Regio:Katowice - Lubliniec, odjazd z Katowic 16.46,
frekwencja ok. 25% na starcie, w Bytomiu dosiadło ok 10 pasażerów,
skład to zmodernizowana jednostka EN, bardzo przyjemna podróż, ogrzewany, czysty skład i punktualny.
Przed odjazdem z Katowic, na peron przyjechały pociągi regio KŚ z Częstochowy i EIC z Warszawy do Wrocławia, spokojnie można przesiąść na regio do Lublińca.
Adam M. - 21-10-2011, 15:52
Temat postu:
Regio 445 Katowice - Zwardoń. Odjazd ze stacji Tychy ok. 15 dnia 21.10.2011
Frekwencja grubo ponad 100% dużo ludzi stało między siedzeniami i przy drzwiach
lukiluk33 - 23-10-2011, 20:57
Temat postu:
Podpowiem wam coś, musicie patrzeć na raporty kasowe a nie na to ile ludzi stoi między siedzeniami, teraz już się nie liczy tłok ale utarg, kilkadziesiąt osób kupujących całe bilety wystarczy żeby pociąg był rentowny. Pociągi do Cieszyna są na samym dnie rentowności, Kamrat paredziesiąt złotych wpływu z kursu.
danio - 24-10-2011, 07:48
Temat postu:
To niech skontrolują drużyny czy prawidłowo obsługują pasażerów .
Bo rentowność na tak niskim poziomie przy 40 osobach może być spowodowana innymi czynnikami .
Poza tym są wymiany pasażerów po drodze . W Pszczynie , Czechowicach , Tychach ,Zabrzegu , Chybiu i Zebrzydowicach . Jak się policzy dobrze , może się okazać że na całej trasie było max 40 osób na składzie , ale przewiezionych 130 osób .......
sebek - 24-10-2011, 08:47
Temat postu:
Ostatnio na odcinku Tarnowskie Góry - Katowice, non stop są kontrole rewizyjne, zastanawiam po co, skoro w składach tak mało pasażerów, nawet po 15 osób na całej trasie, a często w przedsionku służbowym siedzi kilku konduktorów, pracowników PR i rewizorzy. Pasażerowie śmieją, że więcej obsługi niż ludzi w pociągu.
Nigdy nie złapali gapowicza, ta garstka ludzi to posiadacze miesięcznych, a z każdym miesiącem frekwencja niższa niestety Sad
Patryk180 - 24-10-2011, 17:00
Temat postu:
sebek,
Cytat:
Nigdy nie złapali gapowicza, ta garstka ludzi to posiadacze miesięcznych, a z każdym miesiącem frekwencja niższa niestety

Prosze nie pisać bzdur frekwencja w pociągach rel Katowice-Tarnowskie Góry-Katowice jest stała.

Dziesiejszy Regio 612 Lubliniec-Katowice( 06:37)
Frekwencja: ok. 60% myśle że z powodu poniedziałku normalnie jest niższa.
EN57- plastikowy
Planowo jak zawsze w końcu to PR nie KŚ

Regio 621 Katowice ( 15:19) - Lubliniec
EN57-1931 plastikowy
Frekwencja: 25%
Odjazd ze stacji Katowice w zmienionym rozkadzie jazdy tj, 15:32 - planowo
mike_sc3 - 24-10-2011, 18:35
Temat postu:
sebek napisał/a:
Ostatnio na odcinku Tarnowskie Góry - Katowice, non stop są kontrole rewizyjne, zastanawiam po co, skoro w składach tak mało pasażerów, nawet po 15 osób na całej trasie, a często w przedsionku służbowym siedzi kilku konduktorów, pracowników PR i rewizorzy.


Odpadł im odcinek Czewa-Gliwice, a etatów zapewne nie ubyło
MaRcin1987 - 26-10-2011, 19:39
Temat postu:
Dziś Regio Rybnik odj 18:31 -> Bielsko Biała Główna przez Żory , Pszczynę , Czechowice Dziedzice . Frekwencja przy odjeździe z Żor 17 osób w Żorach wysiadło 5 podróżnych skład EN57 110 .
Patryk180 - 27-10-2011, 22:54
Temat postu:
Dzisiejszy Regio 621 Katowice ( 15:19) - Lubliniec
Skład: EN57 SPOT
Frekwencja wysoka około 50%
Odjazd +6 do zmienionego rozkładu jazdy tj. 15:32, podróż wygodna ciepło, nie trzeba żadnych flirtów, elfów w których siedzienia twarde i ogólne mało wygodne.
adas - 28-10-2011, 13:04
Temat postu:
Patryk180 napisał/a:
Dzisiejszy Regio 621 Katowice ( 15:19) - Lubliniec
Skład: EN57 SPOT
Frekwencja wysoka około 50%
Odjazd +6 do zmienionego rozkładu jazdy tj. 15:32, podróż wygodna ciepło, nie trzeba żadnych flirtów, elfów w których siedzienia twarde i ogólne mało wygodne.

Też jechał nim - staliśmy przed Bytomiem Północ z 10 minut. Czyli byliśmy w plecy w sumie jakieś 20 minut w TG i Koszęcinie. :/
Exsimus - 28-10-2011, 17:41
Temat postu:
Dziś w Cieszynie

odjazd o 15.34 do Zebrzydowic na stracie 44 osoby
odjazd o 16.23 do Katowic na stracie 17 osób

przyjazd o 15.57 z Czechowic przyjechało 14 osób
Patryk180 - 28-10-2011, 21:28
Temat postu:
Dzisiejszy wieczorny Regio Katowice ( 18:41) -Wieluń Dąbrowa
Odjazd z Katowic z opóźnieniem 5min z powodu opóźnionego pociągu KŚ, Przed Ch. Batorym oczekiwanie ok. 10min., odcinek. Ch.Stary- Bytom jazda z małą prędkością efekt w Bytomiu opóźniony 20min.
Skład: EN57-1415 dermowy.
Frekwencja szok! ok, 50% zawsze pustki na tym pociągu a dzisiaj duże zaskoczenie.
witja - 29-10-2011, 09:39
Temat postu:
Patryk180 napisał/a:
Ch.Stary- Bytom jazda z małą prędkością

To jechał tam kiedyś z dużą prędkością? Smile
Patryk180 - 29-10-2011, 10:16
Temat postu:
witja, Szlakowa na odcinku Chorzów Stary - Bytom wynosi 100km/h, dla obu tórów.
witja - 29-10-2011, 10:48
Temat postu:
Prędkość pociągu to nie tylko szlakowa. Wprawdzie rzadko tędy jeżdżę, ale nie wydaje mi się, żebym kiedykolwiek z taką prędkością jechał tą trasą. Nawet według rozkładu pociąg ten pięciokilometrowy odcinek pokonuje w 7 minut.
adas - 29-10-2011, 10:55
Temat postu:
Od Chorzowa Starego do Bytomia jeździ się szybko. Od Chorzowa Miasto to Ch. Starego jest bardzo wolno.
sebek - 01-11-2011, 10:55
Temat postu:
Frekwencja spada na odcinku Tarnowskie Góry - Katowice, coraz częściej mozna spotkac puste perony w Chorzowie Miasto, Starym, Batorym, gdzie jeszcze do nie dawna ta ostatnia stacja, cieszyła sporą wymianą pasażerów, min. przesiadki do/z - Gliwic/Zabrza. Nie wiem czy to ma związek z powstaniem KŚ i brakiem honorowania stefówek? Bo niestety coraz mniej osób wysiada na Batorym i wydaje mi się, sporo pasażerów jadących od strony Bytomia, Tarn. Gór, przesiadło na komunikację autobusową.
Dotychczasowa cena strefówki 4,20 była bardzo atrakcyjna, obecnie przejazd jest już mniej opłacalny.
Patryk180 - 02-11-2011, 21:01
Temat postu:
sebek, Nie siej paniki frekwencja w tych pociągach na tym odcinku jest stała.

Katowice 02.11.2011r.
Regio Kluczbork-Katowice( 17:37)
Frekwencja: ok. 25%
Skład: EN57- 1409 dermowy, ogrzewanie było włączone bardzo mocno co jest lekką przesadą.

Regio 531 Katowice - Wieluń Dąbrowa
Frekwencja: z Katowic 8osób, Ch.Batowy +4osób, Ch.Miasto +5osób, Ch.Stary +3osoby, Bytom +10osób, wysiadło 6osób.
Skład: EN57-806 dermowy
Pele - 05-11-2011, 18:37
Temat postu:
Wie ktoś jak wygląda frekwencja w porannych KŚ 44361 i 44489 na odcinku Katowice - Gliwice (odjazdy odpowiednio 7.03 i 7.33), co zwykle puszczają (Flirty/Elfy/AKM/Traxx+CD) i czy jeżdżą podwójne jednostki? Byłbym wdzięczny za wszelkie informacje...
Adam M. - 05-11-2011, 19:20
Temat postu:
Regio 7717 Katowice - Bielsko-Biała Odjazd ze stacji Tychy 15:49 dnia 04.11.2011
Frekwencja grubo ponad 100% dużo ludzi stało między siedzeniami i przy drzwiach. Osoby w Tychach miały problem wsiąść do tego pociągu. Zaobserwowałem że pociągi w kierunku Bielska po 15 w piątki (nie wiem jak w inne dni) są tak zapchane, że powinny puszczać 2 EZT na każdym pociągu.
Patryk180 - 07-11-2011, 19:21
Temat postu:
Adam M., A jaka jechała jednostka ?
Pele, Skład wagonowy jeździ 06:48, 07:48 o 07:03, 07:33 jeździ pojedynczy flirt/elf.

Dzisiejszy Regio 621
Katowice ( 15:19) -Lubliniec
EN57-987 Plastik. Frekwencja 40%, Planowo
Exsimus - 16-11-2011, 14:48
Temat postu:
Wczoraj w Cieszynie.

Czechowice - Cieszyn (przyjazd 13.24) do stacji docelowej dojechało 14 osób
Czechowice - Cieszyn (przyjazd 15.57) do stacji docelowej dojechało 17 osób
Zebrzydowice - Cieszyn (przyjazd 18.26) do stacji docelowej przywiózł 11 osób

Cieszyn - Czechowice (odjazd 14.16) ze stacji początkowej z 39 osobami
Cieszyn - Zebrzydowice (odjazd 15.34) ze stacji początkowej z 48 osobami
Cieszyn - Katowice (odjazd 16.23) ze stacji początkowej z 17 osobami
Cieszyn - Czechowice (odjazd 18.34) ze stacji początkowej z 14 osobami
Bardi78 - 16-11-2011, 17:04
Temat postu:
Dzisiaj poranny regio do Katowic z Oświęcimia o 6:30
Oświęcim-20 osób
Bieruń+około 20 osób
Chełm Śl+około 20 osób
Imielin+ jakieś 45 osób
Mysłowice kilka osób
Łącznie ponad 100 osób dojechało do Katowic ale niektórym baranom nie da się wmówić że pomimo tragicznego odcinka Chełm-Imielin to i tak można poniżej godziny dojechać z Oświęcimia do Katowic i potrzeba więcej połączeń...
bartek 27 - 16-11-2011, 17:58
Temat postu:
Ja jechałem pare dni temu z Oświęcimia do Katowic kursem popołudniowym , osób w pociągu było około 95 .
Najmniej jest chyba w kursie z Katowic o 6.22 . Co do szlkakowej zostawiam to bez komentarza , choć już zauważyłem od Imielinia w kierunku Katowic są sierżanty . I jeszcze jedno co koliduje , że nie można uruchomić poc. Regio o 18.40 ?
Patryk180 - 17-11-2011, 20:01
Temat postu:
Dzisiejszy Regio 612 Lubliniec-Katowice ( 06:37)
EN57 SPOT
Frekwencja ok.40%
przyjazd do Bytomia planowo niestety postój trwał 12min z powodu że towarowy jechał pierwszy. Do Katowic +10min.'
Jeżeli mam porównywać wygodę to nie widzę różnicy pomiędzy siedzeniami w Spocie i w elfie.

Regio 619 Katowice(14:41)- Lubliniec
Frekwencja: ok.20%
EN57-1816 niestety plastik
Planowo
Tomasz K. - 25-11-2011, 23:44
Temat postu:
Dzisiejszy REGIO Katowice-Wieluń Dąbrowa z Katowic planowo tj. 18.41. Skład EN57-996 siedzenia plastikowe, po odjeździe z Katowic 51 osób na składzie.
Patryk180 - 25-11-2011, 23:59
Temat postu:
Dzisiejszy Regio Lubliniec-Katowice ( 16:37)
EN57-1575, siedzienia dermowe
planowo Frekwencja ok. 25%
Exsimus - 28-11-2011, 17:41
Temat postu:
Dziś "szkolniakiem" Czechowice Dz (6.20) - Cieszyn (7.34) przybyło do Cieszyna 78 osób.
sebek - 29-11-2011, 15:43
Temat postu:
Regio Kluczbork - Katowice przyjazd 9.38, frekwencja końcowa ok 15 osób, zmodernizowany skład o oznaczeniach EN57 2005 S/2005 Rb. Z jakiego zakładu przewozów jest ta jednostka? Przyznam, że takie komfortowe składy to rzadkość na regio pomiędzy Kluczborkiem a Katowicami. W środku zwracał uwagę, bardzo duży przedział dla rowerów, z czyms takim nie spotkałem w EN57. Znajdował się, zaraz na początku składu, gdzie zwykle są przedsionki służbowe, idealny na przewóz wielu rowerów. Co do wnętrza, to wszystko nowoczesne, siedzenia, oświetlenie, toalety, ogrzewanie, choć już widać było, troche brudu i zastanawiam, skąd taki skład na tej trasie, gdzie codziennością są stare kible, a takie rarytasy od razu rzucają w oczy.
pospieszny - 29-11-2011, 15:58
Temat postu:
EN57 2005 jest z PR Katowice, tak na marginesie została "wytworzona" przez Mińsk Maz. z EN57 1106 Rolling Eyes
sebek - 29-11-2011, 19:20
Temat postu:
Jazda takimi jednostkami jest niesamowicie przyjemna. Tymbardziej, jak się widzi, ładne składy KŚ, to jadąc zmodernizowanym EN57, nie czuje się gorzej w PR, ale niestety, ciężko trafić na takie EN57, może wkrótce na lini Bytom - Gliwice, pojawią dobre składy wraz z nowym rozkładem i dodatkowymi kursami.
Exsimus - 09-12-2011, 12:20
Temat postu:
Całodzienne cieszyńskie zestawienie:

Pociąg 9011 przyjazd 6.10 przyjechało 11 osób
Pociąg 1031 przyjazd 7.34 przyjechało 78 osób
Pociąg 1033 przyjazd 9.20 przyjechało 31 osób
Pociąg 2211 przyjazd 10.44 przyjechały 34 osoby
Pociąg 1035 przyjazd 13.22 przyjechało 14 osób
Pociąg 1037 przyjazd 15.56 przyjechały 22 osoby
Pociąg 9013 przyjazd 18.27 przyjechało 29 osób

RAZEM PRZYJECHAŁO 219

Pociąg 9012 odjazd 6.16 pojechało 12 osób
Pociąg 1030 odjazd 7.55 pojechało 18 osób
Pociąg 1032 odjazd 11.59 pojechało 29 osób
Pociąg 1034 odjazd 14.16 pojechały 34 osoby
Pociąg 9014 odjazd 15.34 pojechały 54 osoby
Pociąg 2210 odjazd 16.23 pojechały 22 osoby
Pociąg 1036 odjazd 18.34 pojechało 18 osób

POJECHAŁO 187

RAZEM 406 OSÓB PRZEWINĘŁO SIĘ PRZEZ STACJĘ W CIESZYNIE 8.12.2011
eurek - 13-12-2011, 19:29
Temat postu:
Daleko jest szkoła od dworca w Cieszynie?Smile bylem tam kilka razy ale nie widzialem:) bo ciekawi mnie czy młodzież po wyjsciu z ciaponga biegnie czy ma tuz "pod nosem"Smile
mike_sc3 - 13-12-2011, 19:51
Temat postu:
Pociąg KŚ Gliwice (15:50)-Częstochowa jak zwykle już na starcie był przepełniony. Niestety dla KŚ godziny szczytu w Gliwicach kończą się o 15:00. Skład to Elf chyba w wersji "Premium" - 2 toalety, zagłówki skóropodobne, dodatkowe półki na bagaż... Czy to jedyny skład o podwyższonej klasie?
Anonymous - 13-12-2011, 23:02
Temat postu:
Tak. A dokładnie jest to Elf o numerze 006.
sebek - 14-12-2011, 08:23
Temat postu:
Z tymi zapełnieniami w KŚ, też mam z wczoraj kilka spostrzeżeń. Skład Zawiercie - Gliwice, przyjazd do Katowic o 15.00, to sporo wysiadających, ale odjazd do Gliwic bardzo słabe zapełnienie, może 50%, może ciut więcej. Niestety kolejny, o godz. 15.30/15.32 z Częstochowy do Gliwic, to już ponad 100% i sporo miejsc stojących. Jak widać, w ciągu pół godziny składy znacznie różniły frekwencją. Dużo osób kończy pracę o 15 w Katowicach i jazda powrotna to tłok.
Skład regio PR, Katowice - Lubliniec, odjazd 15.39, to ok. 25 osób na starcie, stacje pośrednie do Bytomia może dosiadło 5 pasażerów, w Bytomiu też ze 4 osoby i ogólnie skład niestety pustawy. Jazda po fatalnych torach na całym odcinku Chorzów - Tarnowskie Góry, coraz bardziej odstrasza pasażerów, a szkoda, bo naprawde jednostki są w dobrym stanie, czysto i ciepło w składach.
aso - 14-12-2011, 09:07
Temat postu:
sebek napisał/a:
Z tymi zapełnieniami w KŚ, też mam z wczoraj kilka spostrzeżeń. Skład Zawiercie - Gliwice, przyjazd do Katowic o 15.00, to sporo wysiadających, ale odjazd do Gliwic bardzo słabe zapełnienie, może 50%, może ciut więcej. Niestety kolejny, o godz. 15.30/15.32 z Częstochowy do Gliwic, to już ponad 100% i sporo miejsc stojących. Jak widać, w ciągu pół godziny składy znacznie różniły frekwencją. Dużo osób kończy pracę o 15 w Katowicach i jazda powrotna to tłok.


Aż prosi się puszczenie dodatkowego pociągu o 15:21 (w odbiegu za I-27101) w (D) oprócz wakacji z Katowic do Gliwic, który odciążałby KS-40631. Można na to przeznaczyć pracę eksploatacyjną z planowanego od marca nocnego KS-40229, zmieniając mu terminy na (C).
sebek - 14-12-2011, 10:41
Temat postu:
Brakuje jak najbardziej dodatkowego składu z Katowic do Gliwic o 15.20, który by odciążył przepełniony o 15.32. W ciągu 30min zbierają tłumy na dworcu. Lepiej wygląda sytuacja do Częstochowy, gdzie składy odjeżdżają co około 15min. 15.02 - 15.20 - 15.32.
katowicer - 22-12-2011, 11:16
Temat postu:
Wczoraj Regio Kraków Gl. (11.55) - Katowice. Z Krakowa Gł. 90 %, później 100%. Jednostka EN57-013 Full Plastik. W pociagu ciepło. Natomiast czas jazdy tragedia. Już nigdy nie wybiore pociagu na tej trasie. Bus jedzie czasem i 50 minut. Dziwie się ludziom, że jeszcze jeżdzą pociagami. No ale zdecydowana większość to studenci więc ulga robi swoje.
Patryk180 - 22-12-2011, 18:34
Temat postu:
Wczorajszy Regio Bytom ( 07:45) -Gliwice
EN57-1011 plastik
Frekwencja ok. 20osób
Exsimus - 03-01-2012, 14:15
Temat postu:
1 stycznia

Pociąg wyjeżdżający z Czechowic do Cieszyna po godzinie 12 do stacji docelowej dowiózł 7 osób

"Kamrat" do Katowic tradycyjnie jak co roku na starcie ładna frekwencja 76 osób Happy
Patryk180 - 03-01-2012, 15:12
Temat postu:
Dzisiejszy Regio Gliwice(07:41)-Bytom
Skład: EN57 z Opola.
skład na ten pociąg przeszedł z Regio Opole-Gliwice(07:39)
Podobno to jest stały obieg.
Frekwencja 2 osoby Sad
witja - 03-01-2012, 23:35
Temat postu:
Patryk180 napisał/a:
Frekwencja 2 osoby

Maszynista i kierownik? Very Happy
mike_sc3 - 03-01-2012, 23:59
Temat postu:
Po tym jak skrócono relację pociągu odjeżdżającego z Katowic po 15:30 w kierunku świętokrzyskiego, frekwencja w nim jakby zmalała. Zamiast do Kielc teraz jeździ do Sędziszowa. Pytanie dlaczego?
pilot1123 - 04-01-2012, 00:00
Temat postu:
pewnie chodzi o spójność terytorialną województwa
sebek - 04-01-2012, 08:50
Temat postu:
Wczoraj widziałem regio Bytom(14.15) - Gliwice(14.42), to też frekwencja z 5 pasażerów. Dramat na tej trasie, pociągów przybyło, pasażerów nie ma. Może gdyby zrobili relację bezpośrednią Bytom - Opole, to byłby to jakiś ratunek, a tak pociągi wożą powietrze.
Exsimus - 04-01-2012, 14:36
Temat postu:
Cytat:
Może gdyby zrobili relację bezpośrednią Bytom - Opole, to byłby to jakiś ratunek


Może nie chodzi tyle o wydłużenie relacji, a stabilność rozkładu jazy. Dziwisz się, że jest tak tragicznie. Na początku było pięknie dużo pociągów, przyzwoita frekwencja, a potem cięcia i cięcia i cięcia.
Ludzie nie wrócą tak szybko do pociągów, nie są ufni po tym co się działo z rozkładem na tej trasie.

Rozkład jazdy musi być stabilny. W Cieszynie od 3 lat każdy kolejny rozkład jest kalką kolejnego z minutowymi zmianami i liczna pasażerów w poszczególnych pociągów ustabilizowała się. Teraz nic nie przybywa i nic nie ubywa, aczkolwiek w przedziale czasu maj - wrzesień liczba podróżnych w Cieszynie idzie lekko w górę (sezon wakacyjny)

Jeżeli rozkład w Cieszynie utrzyma się nadal jest szansa, że więcej osób przejdzie na pociągi, z resztą zobaczcie sami:

Pociąg Cieszyn - Zebrzydowice 3,50zł
Bus Cieszyn - Zebrzydowice już 6 zł

Dzięki ostatniej podwyżce mamy w Cieszynie +4 nowych pasażerów. Możecie się śmiać, ale jak jest się na cieszyńskim dworcu codziennie to zna się niektóre twarze bardzo dobrze Very Happy
sebek - 05-01-2012, 10:20
Temat postu:
Brakuje stabilności rozkładu na trasie Bytom - Gliwice, to rzeczywiście problem numer 1 od lat, ale za dużo kombinowali i pasażerowie odwrócili od kolei na tej trasie. Wprowadzenie nowych połączeń na tej trasie, przeszło bez rozgłosu. Trudno było znaleść informacje w prasie lokalnej czy nawet na przystankach i peronach. Dziś pewnie połowa pasażerów lini autobusowych do Gliwic, nie wie, o tym, że jest wiele nowych połaczeń kolejowych. Miesiąc jak mamy nowy rozkład, frekwencja na tej trasie bez zmian, dramatyczna.
Patryk180 - 08-01-2012, 21:22
Temat postu:
Ciąg dalszy moich obserwacji które pokazują dramatyczną frekwencje w pociągach Regio Bytom- Gliwice
Wczoraj tj. 07.01. 2012r.
Regio Bytom - Gliwice z godz. 16:20
EN57-1399 siedzienia materiałowe/
Frekwencja: 3 osoby

Regio Gliwice - Bytom z godz. 17:41
EN57-1399
Frekwencja: 5 osób
Skład: w Zabrzu Biskupicach się zepsuł, do Bytomia scholowała nas lokomotywa spalinowa efekt opóźnienie 90min w Bytomiu.
katowicer - 08-01-2012, 21:43
Temat postu:
No i po kiego są te pociągi ?
Zlikwidować w cholere a nie żebym z podatków dopłacał do 3 osób na kiblu :/
kamkat - 14-01-2012, 01:54
Temat postu:
Cytat:
Wczoraj widziałem regio Bytom(14.15) - Gliwice(14.42), to też frekwencja z 5 pasażerów. Dramat na tej trasie, pociągów przybyło, pasażerów nie ma. Może gdyby zrobili relację bezpośrednią Bytom - Opole, to byłby to jakiś ratunek, a tak pociągi wożą powietrze.

To juz lepiej w druga strone Tarnowskie Gory - Bytom - Gliwice. Przy okazji zbierajac ludzie gdzie sie da po drodze. Tylko jeszcze musialoby to byc konkurencyjne z KZK GOP bo autobus nr 80 jest w stanie dostac sie z TGor do Gliwic w rowna godzine.

Cytat:
Ciąg dalszy moich obserwacji które pokazują dramatyczną frekwencje w pociągach Regio Bytom- Gliwice
Wczoraj tj. 07.01. 2012r.
Regio Bytom - Gliwice z godz. 16:20
EN57-1399 siedzienia materiałowe/
Frekwencja: 3 osoby

Regio Gliwice - Bytom z godz. 17:41
EN57-1399
Frekwencja: 5 osób
Skład: w Zabrzu Biskupicach się zepsuł, do Bytomia scholowała nas lokomotywa spalinowa efekt opóźnienie 90min w Bytomiu.

Przy takiej frekwencji sama lokomotywa by wystarczyla do wozenia pasazerow Wink
Adam M. - 16-01-2012, 10:56
Temat postu:
16.01.2012
Pociąg regio nr 714 relacji Żywiec - Katowice widziany na stacji w Katowicach Ligocie, opóźniony ok. 20 minut, a ludzi mnóstwo - nie wiem co się stało, jedna jednostka, przedsionki, korytarze pełne. Przez megafon było mówione że jest skomunikowany w Katowicach z IR Skrzyczne do Warszawy.
Fan ciapongów - 16-01-2012, 19:00
Temat postu:
Dzisiejszy REGIO 1037 z Czechowic-Dziedzic wjechał na stację docelową Cieszyn spóźniony o 48 min. Z pociągu wysiadło "aż" 4 pasażerów.
LukE83 - 16-01-2012, 23:24
Temat postu:
Adam M., wygląda na to iż Skrzyczne zamiast z Bielska wyruszył z Katowic, a R714 wiózł jego pasażerów do Katowic na przesiadkę.
tomasso86 - 17-01-2012, 01:20
Temat postu:
mike_sc3 napisał/a:
Po tym jak skrócono relację pociągu odjeżdżającego z Katowic po 15:30 w kierunku świętokrzyskiego, frekwencja w nim jakby zmalała. Zamiast do Kielc teraz jeździ do Sędziszowa. Pytanie dlaczego?


Wszystko za sprawą pojawienia się pociągu REGIO Kraków Gł.- Ostrowiec Świętokrzyski, który wskoczył na odcinku Tunel - Kielce w miejsce tego pociągu, jest skomunikowanie jednak zniechęca 20 min. postój w Sędziszowie
mike_sc3 - 17-01-2012, 06:48
Temat postu:
A jako, że to skrócone połączenie było ostatnim bezpośrednim połączeniem Katowic z Kielcami to reszty chyba nie muszę dopowiadać... Dobrze, że jeszcze PKSem można popołudniu bez przesiadki dojechać do Jędrzejowa i Kielc i to o godzinę krócej...
Patryk180 - 17-01-2012, 15:50
Temat postu:
16.01.12r.
Regio 623 Katowice ( 16:39 ) - Lubliniec
EN57-1415
Frekwencja niska około 25 pasażerów na starcie.
Exsimus - 17-01-2012, 15:54
Temat postu:
Dziś w Cieszynie

o 7.28 przyjechały 73 osoby
Kamerat z Katowic przywiózł 19
Exsimus - 20-01-2012, 10:13
Temat postu:
ŚREDNIA FREKWENCJA W CIESZYNIE

Miłej lektury
Patryk180 - 20-01-2012, 22:09
Temat postu:
Dzisiejszy Regio Katowice ( 16:16) - Bielsko Biała
Odjazd z Katowic z frekwencją ok. 60%
EN57-1791

Również dzisiejszy Regio Katowice ( 18:39) - Wieluń Dąbrowa
Z Katowic, frekwencja 50%.
EN57-2007 Smile
Szkoda ze taka frekwencja w wieczornym Wieluniu w Katowicach jest tylko w piątki.
okrutny69 - 22-01-2012, 19:20
Temat postu:
Wczorajszy REGIO Gliwice (15:42)- Bytom (16:09). Jednostka EN57-1412, frekwencja 11 osób. Na Bobrku wymiana zerowa. O dziwo na składzie 2 konduktorów.
Rademenes - 25-01-2012, 12:28
Temat postu:
Dziś REGIO 714 z Żywca do Katowic prawie 100 procent przywiózł.
Exsimus - 25-01-2012, 12:46
Temat postu:
Może ktoś napisać jak jest frekwencja na Stożku, bo ponoć tragicznie tam jest Confused
pospieszny - 25-01-2012, 13:10
Temat postu:
Cytat:
prawie 100 procent przywiózł.

Rozumiem że czystego powietrza... a ilu pasażerów Question
Rademenes - 25-01-2012, 16:49
Temat postu:
Oj @pospieszny , jak się pisze o ilości podróżnych w pociągu to logiczne, że te prawie 100 procent które napisałem to ilość pasażerów.
Exsimus - 07-02-2012, 14:32
Temat postu:
Dzisiaj pociąg przyjeżdżający do Cieszyna po godzinie 13 przywiózł 7 normalnych pasażerów i 15 osobową wycieczkę studentów z Warszawy.
egon - 07-02-2012, 18:50
Temat postu:
@Exsimus
Brawo 7 normalnych i 15 warszawiaków Smile
Exsimus - 08-02-2012, 15:44
Temat postu:
Oj egon nie jestem źle nastawiony do mieszkańców Warszawy w końcu bywam tam co dwa tygodnie, ale warto podkreślić, że przyjeżdżają pociągami do grodu nad Olzą ;-) Ogólnie zimą i latem ten właśnie pociąg dość często przywozi ludzi z różnych zakątków Polski. Sam nie wiem czemu akurat ten?
Exsimus - 13-02-2012, 11:29
Temat postu:
Trzy dni z życia Kamrata.
Piątek: Do Cieszyna przyjechały 34 osoby.
Z Cieszyna odjechało 16 osób.
Sobota: Do Cieszyna przyjechało 15 osób.
Z Cieszyna odjechało 26 osób.
Niedziela: Do Cieszyna przyjechało 6 osób.
Widziany w Pogwizdowie-17 osób+2 osoby dosiadły.
chybieic - 26-02-2012, 15:52
Temat postu:
Dzisiejszy pociąg Gliwice Bytom przyjazd 9:09 przywiózł 3 osoby, Pociąg Bytom 9:15 - Gliwice 6 osób na całej trasie.
sebek - 29-02-2012, 11:06
Temat postu:
Wczoraj w regio:
Kluczbork - Katowice(przyjazd 9.45), odcinek Tarn Góry - Bytom 15 pasażerów, od Bytomia do Katowic 10.
Katowice(odjazd 11.39) - Kluczbork, stacja Katowice 15 osób, Bytom dosiadło 5.
Puste składy na odc. Katowice - Tarnowskie Góry to codzienność, poza szczytem garstka ludzi, w powrotach z pracy nieco lepiej, czasami 40-50 osób. Czas przejazdu koleją przegrywa z autobusami, ale ceny 4,20 za strefowy naprawde atrakcyjne, tylko te tory i jazda miejscami 30km/h to dramat i dla wytrwałych.
Na plus czyste, zabane składy, jakby od jakiegoś czasu ktoś bardziej dbał o czystość na tych trasach do Lublińca i Kluczborka. Mydło w wc czy papier, to kiedyś rzadkość, ostatnio standard.
Rzeż połączeń na Śląsku oszczędziła trasę przez Bytom, Tarnowskie Góry, ale ta frekwencja jest zatrważająca.
okrutny69 - 29-02-2012, 16:34
Temat postu:
Dzisiejszy regio kluczbork-bytom(9:13)- Katowice (9:45) w bytomiu wysiadly 4 osoby wsiadło 5 (w tym ja). Frekwencja na całym składzie to 3-5 osób w każdej części członu. Przyjazd do Katowic punktualnie. Natomiast regio o 9:15 do gliwic miał frekwencję ok. 35 osób- w większości byli to studenci. A tak btw wybiera sie ktoś na ostatni regio do gliwic, pożegnać ?

[ Dodano: 29-02-2012, 19:52 ]
Ostatnie REGIO do Gliwic- na pokładzie 4 pasażerów i 4 osoby obsługi
Rademenes - 02-03-2012, 06:58
Temat postu:
Na te linie gdzie zawieszono kursowanie pociągów przydałby się tabor typu EN81. Wystarczyłby taki skład w zupełności.
cidra - 03-03-2012, 12:17
Temat postu:
okrutny69, trochę tych ludzi było więcej, wiem bo tym pociągiem jechałem.
MaRcin1987 - 07-03-2012, 11:09
Temat postu:
Wczoraj 6.03.2012
Bielsko Biała Główna ->Rybnik przyj 16 :09
EN57 614 frekwencja przy odjeździe z Żor 8 osób
Anonymous - 17-03-2012, 20:10
Temat postu:
Dzis pociag WIsla-Katowice o 10.37 w dzien sloneczny mial 10 osob za Skoczowem, pozniej za Pszczyna cos 25-30 osob. Tu i owdzie byla wymiana, 3 zablocone rowery, wiec chyba nie najgorzej. Sliczny Elfik, mila obsluga, ktora nawet wiedziala co to RegioKarnet:-) A pozniej w IR jakas starsza konduktorka mietolila ten bilet ze sto razy, zanim oddala. Maxymalnie wkurzajace,ze po tylu latach, sa jeszce niektorzy konduktorzy, ktorzy nie wiedza co to jest...
Exsimus - 27-03-2012, 13:58
Temat postu:
Pociąg REGIO 90130 z Tychów Miasta do Sosnowca w ubiegłą niedzielę odjechał z Katowic z powalającą frekwencją wynoszącą 0 osób na pokładzie 1EN57 SPOT.
mike_sc3 - 27-03-2012, 20:04
Temat postu:
Tak właśnie działa rozbicie biletowe. Z Sosnowca do Katowic pociągi co 15 minut. Ale co z tego jak raz trzeba kupić bilet KŚ a drugim razem PR. Bezsens!
Krzysiek - 27-03-2012, 21:16
Temat postu:
Jak tak czytam te wypowiedzi,to odnoszę wrażenie,że to zamykanie linii kolejowych jest w pełni uzasadnione.Po co trzymać w użyciu linie,które są w jakimś stopniu uciążliwe?? .

Jednak jakoś z drugiej strony odnoszę wrażenie,że to kolej* zniechęca pasażerów do podróży.Sami spójrzcie,cała masa pozamykanych linii,pociągi...z epoki,co niektóre ledwie ciągną skład.Ktoś kiedyś zainwestował i zbudował przy użyciu prymitywnych(jak na dzisiejsze czasy)narzędzi kolej,która miała umożliwić nam w miarę komfortowe podróżowanie.Niestety plan nie wypalił do końca,i mamy to,co mamy.W innych krajach inwestuje się w kolej głównie po to,by odciążyć drogi-u nas się tego nie stosuje,a szkoda.Po paczcie się czasem na programy np.na discowery.Tam czasem pokazują budowę linii kolejowych(czasem metra). U nas...znając życie,już w fazie planu pojawiła by się "opcja" "nieopłacalne". O ile mnie pamięć nie myli,to w jakimś państwie TIRy chcące przejechać przez państwo muszą korzystać z kolejowych taksówek.To rozwiązanie należało by wprowadzić i u nas,choćby po to,by TIR'y nie niszczyły dróg.


*określenie ogólne
Exsimus - 15-04-2012, 23:22
Temat postu:
Cytat:
Pociąg REGIO 90130 z Tychów Miasta do Sosnowca w ubiegłą niedzielę odjechał z Katowic z powalającą frekwencją wynoszącą 0 osób na pokładzie 1EN57 SPOT.


A dziś tym samym pociągiem znowu pojechała ogromna liczba osób patrz 0
egon - 16-04-2012, 17:36
Temat postu:
Nie ma co ukrywać że część pociągów Sosnowiec Gł-Tychy Miasto ma bardzo małą frekfencję.Z drugiej jednak strony UM Tychy bardzo dużo inwestuje w tym kierunku aby utrzymać połączenia na tej trasie.Gdyby wszyscy Prezydenci miast na śląsku poszli w tym kierunku,to mielibyśmy potęgę bez precedensu.
mike_sc3 - 16-04-2012, 20:17
Temat postu:
Bo jeśli w kasach w Katowicach "uświadamiają", że jak do Sosnowca to tylko bilet KŚ to tak potem jest... Z drugiej strony to chore, że niby z Katowic do Sosnowca jest pociąg co 15, ale żeby z tego skorzytsać trzeba utrafić odpowiedni bilet (lub kupić w taryfie km, ale 1) kto przepłaci? 2) kto tak powie w kasie?)
sebek - 17-04-2012, 17:33
Temat postu:
Pociągi do stacji Tychy Miasto, są poza szczytem dosyć lużne. Jechałem z Katowic po godzinie 11 to ok 10 pasażerów, ale również w relacji Tychy M.(13.43) - Katowice(14.10), na starcie 4 pasażerów, po drodze do Katowic dosiadło ok. 8 osób. Słaba frekwencja, ale cieszy dobry rozkład jazdy, cykliczne połączenia, można spokojnie zaplanować podróż i co ważne na niektórych trasach bardzo tanio. Jadąc odcinek Tychy Miasto - Tarnowskie Góry na bilecie strefowym, mieszcząc w 2 godz jazdy, koszt to 4,20. Dobre skomunikowanie w Katowicach i jazda niemal za grosze.
Wczoraj jechałem regio Tarnowskie Góry - Katowice(16.05), frekwencja 10-15 osób na całej trasie, relacja powrotna Katowice(17.39) - Kluczbork, to na starcie w Katowicach 12 osób po podstawieniu regio, ale co mnie zaskoczyło, po przyjeżdzie Ex Korfanty z Warszawy, przesiadło kilka osób do regio w sumie ok. 17 osób na wyjeżdzie. Dramatyczna frekwencja na tej trasie na odcinku Katowice - Tarnowskie Góry. Ceny biletów niższe od autobusowych, a ludzi coraz mniej. Może remont i poprawa prędkości, ożywiła by ten szlak, bo jednak 70min jazdy i ograniczenia do 20km/h odstraszyły wielu pasażerów.
Exsimus - 20-04-2012, 10:41
Temat postu:
Cytat:
Wczoraj jechałem regio Tarnowskie Góry - Katowice(16.05), frekwencja 10-15 osób na całej trasie


A podczas ostatnich cieć zlikwidowano pociąg z Cieszyna do Czechowic na trasie którego przewijało się średnio 50-60 osób. Ręce opadają...
Fan ciapongów - 22-04-2012, 18:04
Temat postu:
Exsimus napisał/a:
Cytat:
Wczoraj jechałem regio Tarnowskie Góry - Katowice(16.05), frekwencja 10-15 osób na całej trasie


A podczas ostatnich cieć zlikwidowano pociąg z Cieszyna do Czechowic na trasie którego przewijało się średnio 50-60 osób. Ręce opadają...


Ale przecież każdy mieszkaniec Śląska Cieszyńskiego ma własny samochód - oto "argómęt" trafiający do "znafcóf" problematyki transportu publicznego w naszym regionie. Masz rację - ręce opadają...
qwerty188 - 22-04-2012, 19:01
Temat postu:
Kiedyś w sobotę 2,5h siedziałem na dworcu w Katowicach czekając na jakikolwiek pociąg w kierunku Bielska. W tym czasie przyjeżdżały i odjeżdżały pociągi do i z Tarnowskich Gór i Kluczborka - oczywiście część z nich pusta, a w części max 10 osób. Po długim czasie mojego oczekiwania pojawił się skład do Zwardonia - 130% na wyjeździe z Katowic...
Bardi78 - 22-04-2012, 21:43
Temat postu:
Katowice-Oświęcim-Katowice nie wspomne...przed rzezią połączeń średnia frekwa 80osób na kurs-dane od drużyn,sam jak jeżdże czasami porannymi to do Imielinia pociąg ma średnio juz około 100 osób na pokładzie ale dla PR wystarczy 3 kursy na dobe...
Paradoks - 22-04-2012, 22:34
Temat postu:
Cytat:
W tym czasie przyjeżdżały i odjeżdżały pociągi do i z Tarnowskich Gór i Kluczborka - oczywiście część z nich pusta, a w części max 10 osób.]

Nawet Żywiec-Sucha Beskidzka, która nie przebiega przez żadne wielkie miasta miała wyższą frekwencję, ale niestety co do piachu to do piachu!
MaRcin1987 - 22-04-2012, 22:42
Temat postu:
Tak samo na lini 154 Rybnik - Pszczyna średnia frekwencja 56 osób na skład również uwalono linię pozostawiając 2 pary pociągów i to jeszcze nie najbardziej potrzebnych cóż ...
danio - 23-04-2012, 07:12
Temat postu:
Tyle to miał , ale przewiezionych na całej trasie osób , pociąg szczytowy Bielsko - Rybnik .
kami - 29-04-2012, 21:40
Temat postu:
Dzisiaj 29.04.2012 pociąg Bielsko- Rybnik widziany w Żorach 14:45 frekwencja 15 osób
Exsimus - 05-05-2012, 20:13
Temat postu:
Co ciekawe PR nie udało się odstaszyć za bardzo ludzi od pociągów.

Pociąg odjazd 6.12 średnio wywozi ze stacji początowej 20 osób podobnie ja ten po 18
Pociąg odjazd o 14.16 średnio wywozi 40 osób podobnie jak ten po 15

Taki sam stan był przed cięciami.
Exsimus - 24-06-2012, 11:40
Temat postu:
Nowości Cieszyńskie

Jedyny pociąg REGIO wjeżdżający do Cieszyna przywozi teraz rano ok 40 osób spadek ze 120

Pozostałe 80 osób dojeżdża do szkoły/pracy busami. Firma obsługująca kursy rozbiła poranny kurs na 4 busy. Dwa zbierają chętnych z Zebrzydowic, jeden z Kaczyc, a następny z Kończyc.
sebek - 24-06-2012, 18:27
Temat postu:
Może w końcu doczekamy remontu odcinka Chorzów - Bytom - Tarnowskie Góry, bo frekwencja w pociągach spada z każdym msc i nawet jadąc w piątek dwoma regio do/z Katowic w godzinach popołudniowych, po kilkanaście osób zaledwie na składach, gdzie jeszcze kilka msc wcześniej, przy piątkach bywała całkiem dobra frekwencja. Ale pocieszmy się, bo na nieczynnym torze Chorzów Miasto - Stary, trwają jakieś pomiary i również spotkałem ekipy PKP Energetyka grzebiące przy trakcji. Myśle, że to może mieć związek z naprawą nieczynnego toru. Trwa również wymiana, ale zaledwie kawałka toru między stacjami Bytom Północ a Radzionków Rojca. Całkiem nowe wszystko, może ze 150metrów. Być może pojadą dalej w kierunku Radzionkowa. Upadek frekwencji na tym odcinku to wyłącznie stan fatalnego torowiska, licze, że frekwencja z Tarnowskich Gór do Katowic, po naprawach i wymianach najgorszych odcinków, napewno poprawi, choć czy ludzie jeszcze wrócą na perony, skoro od lat jest taki odpływ pasażerów?
Anonymous - 24-06-2012, 18:43
Temat postu:
@Exsimus

W obecnej formule te pociągi nie mają sensu ze względu na kiepską relację. Was ratuje jedynie remont linii do Bielska ( o co powinniście walczyć) i kursy Czeski Cieszyn-Bielsko oraz pociągi Cieszyn-Katowice przez Bielsko a także jakiś łącznik do IR Giewont odczepiany w Bielsku w sezonie.
Exsimus - 26-06-2012, 10:16
Temat postu:
Uwierz mi kolego, że od strony Górnego Śląska tj Katowice lepiej dojechać jest do Cieszyna przez Zebrzydowice. Jazda przez Bielsko miała by sens gdyby nie powlająca prędkość handlowa tamtego połączenia. Jak na razie prędkośc handlowa połączenia Czechowice - Zebrzydowice - Cieszyn to 46 km/h czyli nie jest źle.
sebek - 26-06-2012, 19:17
Temat postu:
Może pisze o rzeczach nierealnych, ale wierze, że KS wejdą na odcinek Tarnowskie Góry - Katowice, a to może skończy przedłużeniem tras wielu regio, dotychczas kończących bieg w Katowicach. Mam na myśli relacje typu Tarnowskie Góry - Bielsko B czy TG - Wisła. Ratunkiem dla poprawy frekwencji w strone Bytomia, Tarn. Gór czy Lublińca, jest nie tylko remont torów, ale przede wszystkim ciekawe i dłuższe relacje. Setki ludzi w wekendy jeżdzi w góry i autem oczywiście, bo dojazdy i przesiadki, zwykle niedopasowane w Katowicach odstraszają a do tego pociągi róznych spółek na torach dodatkowo zniechęcają. Myśle, że KS są w stanie ożywić trasę TG - Bytom - Katowice, ale tylko zmianami typu nowe relacje i ciekawe oferty promocyjne.
PR kiedyś próbowały z pociągami Lubliniec - Wisła czy Lubliniec - Kraków, ale jakoś to było niedopracowane, często fatalne godziny dojazdu w góry czy do Krakowa(zbyt póżno) i zbyt wczesne wyjazdy powrotne.
Pasażer wróci z auta do pociągu, ale przy dobrej ofercie czyli jak najdalej bezpośrednimi pociągami regio.
Tomasz - 17-08-2012, 23:37
Temat postu:
Oświęcim-Czechowice-Dziedzice ostatni pociąg EN57-1797(o dziwo krakowski), jechało 17 ludzi, plastik jak nic, wysiadłem w Brzeszczach Jawiszowicach. Potem jechałem powrotnym (przedostatni pociąg EN57-1712 katowicki z jedynką) jechało 30 luda.
eu07-223 - 18-08-2012, 10:01
Temat postu:
sebek napisał/a:
Może pisze o rzeczach nierealnych, ale wierze, że KS wejdą na odcinek Tarnowskie Góry - Katowice

A ja w to nie wierze. Mało tego uważam, że przy braku taboru, a takiego nie ma na dziś na pokrycie wszystkich linii i nie wiadomo czy będzie w grudniu, obsługa linii T.G. - Katowice zostanie wstrzymana ze względu na małe potoki ludzi, małą prędkość. Oczywiście można pomarzyć, bo któż nam tego zabroni...
dyżurny - 18-08-2012, 10:52
Temat postu:
eu07-223, na przyszły rozkład są wpisane w KWR pociągi KŚ relacji Katowice - Lubliniec.
eu07-223 - 18-08-2012, 13:09
Temat postu:
Wpisać można wiele, pytanie na dziś czym będą jeździć w rozkładach, które są dla nich ułożone i czy PLK-a bierze kase za blokowanie trasy na wykresie ruchu, na której nic nie bedzie jeździć przez np. 3 m-ce ?
dyżurny - 18-08-2012, 13:31
Temat postu:
eu07-223, wydaje mi się, że będzie czym jeździć, bo kilka obiegów jest na ROE na wypożyczonych wagonach i elektrowozach.
eu07-223 - 18-08-2012, 14:52
Temat postu:
To jest rewelacyjne, już sa obiegi, a jeszcze nie ma sprzętu. Na te wypożyczone wagony to w sierpniu ma byc ogłoszony jeden przetarg, na te wypożyczone loki też ma być ogłoszony w sierpniu drugi przetarg. To ma dać 15 składów, z tym co mają teraz to ok. 37, a gdzie reszta ?
dyżurny - 18-08-2012, 16:53
Temat postu:
eu07-223, do tego dolicz szynobusy.

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group