INFO KOLEJ - forum kolejowe

Przewozy Regionalne - Oficjalna zapowiedź oferty IR na 2012 r.

Jarul - 22-11-2011, 22:20
Temat postu: Oficjalna zapowiedź oferty IR na 2012 r.
interREGIO 2012
Wraz z marką REGIOekspres do Lublina zawitają wygodne klimatyzowane wagony z internetem na pokładzie! Pociągi interREGIO dotrą do Chełma, Gorzowa Wielkopolskiego, Kłodzka i Międzylesia. Od 11 grudnia wchodzi w życie nowy rozkład jazdy Przewozów Regionalnych, który przyniesie wiele nowych bezpośrednich połączeń.
 
Do Lublina, wraz z marką REGIOekspres i pociągiem "Warta" z Poznania, zawitają wygodne klimatyzowane wagony z internetem na pokładzie i możliwością rezerwacji miejsc za 3 zł. Natomiast do Chełma dotrą pociągi interREGIO. Codziennie będzie stamtąd wyruszał "Bolko" do Wrocławia (przez Kielce i Katowice), a w weekendy w przeciwnym kierunku będzie mu towarzyszył IR "Prosna", jadący jednak inną trasą przez Łódź i Warszawę. Mieszkańcy Chełma i Lublina powinni być także zadowoleni z bezpośrednich połączeń z Warszawą: w poniedziałkowe i sobotnie poranki pojedzie IR "Cisy", a w niedzielne popołudnia "Bystrzyca". Włączenie białostockich pociągów interREGIO do sieci połączeń dalekobieżnych oznacza także poprawę oferty dla pasażerów z Podlasia. Bez uciążliwych przesiadek będą oni mogli dojechać m.in. do Łodzi, Poznania, Wrocławia i Międzylesia. Więcej możliwości otrzymają także mieszkańcy Podkarpacia. Do Przemyśla zostaną wydłużone pociągi interREGIO: "Władysław Reymont" z Łodzi kursujący dotąd tylko do Krakowa oraz zmierzająca teraz do Rzeszowa "Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy" z Warszawy. Z Przemyśla codziennie będzie także jeździła "Galicja" do Jeleniej Góry.
 
Nie tylko na EURO 2012 przydadzą się bezpośrednie pociągi interREGIO łączące dwa miasta goszczące drużyny z tej samej grupy turnieju: Warszawę i Wrocław. Do "Prosny" kursującej przez Łódź dojdą: IR "Piast" (jadący Centralną Magistralą Kolejową, przez Katowice i Opole) i "Szczeliniec" (przez inne piłkarskie miasto - Poznań), którym zresztą będzie też można dotrzeć i do Kłodzka, i do Międzylesia. Natomiast z Kotliny Kłodzkiej bezpośrednio będzie można dojechać aż do Olsztyna. Inną dobrą wiadomością dla dojeżdżających do stolicy Wielkopolski z Gorzowa jest wygodny, pojemny i szybki weekendowy pociąg IR "Wilda". Wracając zaś do CMK-i, warto odnotować drugą parę pociągów z Warszawy na Śląsk, która zapewni codzienne połączenie z Bielskiem-Białą ("Skrzyczne").
 
Nowy rozkład jazdy pociągów na 2012 rok, który wchodzi w życie już 11 grudnia br., ze strony Przewozów Regionalnych zawiera optymalne rozwiązania kompromisowe pomiędzy chęcią poprawy oferty dla pasażerów a ograniczeniami wynikającymi z ogromu prac modernizacyjnych prowadzonych przez zarządcę infrastruktury. Dlatego też zostanie ograniczona liczba pociągów IR, np. na odcinku Katowice - Kraków - Rzeszów oraz w rejonie przebudowywanej stacji Wrocław Główny.



Źródło
Anonymous - 22-11-2011, 22:41
Temat postu:
Slazak, Wielkopolanin, Łuzyce, San .... [*] Sad


Czemu nie napisali nic o IR Gubałówka i IR Łysica ?
maciej30 - 22-11-2011, 22:59
Temat postu:
Pułtuś bo San w koncu będzie teraz prawdziwym Sanem, czyli powrót do korzeni, tyle tylko że w innej spółce ale będzie kontynuował tradycje dawnego Sana, który kursował w czasach pospiesznych w PRach. Tyle, żeby nie denerwować miłośników IR. Mr. Green
dyżurny - 23-11-2011, 00:13
Temat postu:
Pułtuś, SAN już dawno nie jeździ. W zasadzie to tylko formalność. Ciekawostką ma być sobotni iR Kraków - Przemyśl, który pojedzie przez... Nową Hutę. Tak, tak, przez Nową Hutę Smile

Gubałówka i Giewont pojadą, podobnie jak Harpun i Delfin (co ciekawe, jadąc do/z Kołobrzegu nie pojadą prosto przez Białogard, tylko zahaczą o Koszalin, i po zmianie kierunku jazdy pojadą w dalszą trasę Wink

Ślązaka wykonczyły remonty na E-30, podobnie jak Łużyce i Wielkopolanina, a dodatkowo fatalny stan CE-59 na odcinku Głogów - Zielona Góra. Niestety..
Kuba MK - 23-11-2011, 16:25
Temat postu:
Cytat:
Inną dobrą wiadomością dla dojeżdżających do stolicy Wielkopolski z Gorzowa jest wygodny, pojemny i szybki weekendowy pociąg IR "Wilda


Nie wiem czemu, ale mnie to rozśmieszyło Very Happy Dostaniemy zamiast dotychczasowych wagonów w standardzie RE za cenę R stare trupy w taryfie IR. I z czego tu się cieszyć? No i nie będzie połączenia z Warszawy, lecz z Poznania.
Beatrycze - 26-11-2011, 14:38
Temat postu:
Dodatek do rozkładu jazdy - Plan Zestawienia i Obsługi Składów pociągów interREGIO i REGIOekspres (PZiOS-B) dostępny jest w "Strefie VIP":

http://infokolej.pl/vip/PZiOS-B_2012_v1.pdf
sheva17 - 26-11-2011, 15:04
Temat postu:
Cytat:
Ślązaka wykonczyły remonty na E-30, podobnie jak Łużyce i Wielkopolanina, a dodatkowo fatalny stan CE-59 na odcinku Głogów - Zielona Góra. Niestety..


Bzdura. Te pociągi były bardzo popularne i na pewno by nadal jeździły gdyby nie prace na E30. To wręcz cud, że pojedzie IR Galicja czy popularny IR BARBAKAN.


Cytat:
Slazak, Wielkopolanin, Łuzyce, San .... [*]


@Pułtuś prawo jest prawem. Na E30 pierwszeństwo mają i REGIO i TLK-i, więc dla IR zabrakło miejsca, ale coś się jednak zmieściło i spokojnie nadal można planować podróż z IR. Zauważ, że skomunikowania z kryniczanki nam się poprawiły, teraz sensownie można nawet do stolicy dojechać Very Happy . Nie narzekajmy, jest lepiej niż myślałem. Szczerze to obstawiałem, że IR BARBAKAN wyleci, super że jednak pojedzie. Dla wielu miejscowści ten pociąg to okno na świat.


Cytat:
Dostaniemy zamiast dotychczasowych wagonów w standardzie RE za cenę R stare trupy w taryfie IR.


Nie takie trupy, bo zdeklasowane jedynki. Nie przesadzaj. Ja też jeździłem rok temu RE WOŚP teraz jako IR WOŚP i żyję. Starymi jedynkami fajnie się jeździ, także nie narzekaj. Wagonów nikt nam nie namnoży a obiektywnie lepiej by takie wagony jeździły jednak do większych miast np. do Lublina.W tym roku z nich znów będę miał okazję skorzystać. Nie ma powodu by uprzywielejowywać tylko 1 region.
Lil_Peter - 26-11-2011, 16:31
Temat postu:
Beatrycze napisał/a:
Dodatek do rozkładu jazdy - Plan Zestawienia i Obsługi Składów pociągów interREGIO i REGIOekspres (PZiOS-B) dostępny jest w "Strefie VIP":

http://infokolej.pl/vip/PZiOS-B_2012_v1.pdf


A czy dla zwykłych "śmiertelników" może być też dostępny?
sebek - 26-11-2011, 16:47
Temat postu:
Dlaczego pociągi Łużyce i Ślązak, nie zostały na trasie skróconej do/z Katowic? Przecież nie musiały z powodu remontu Katowice - Kraków, lecieć na całej trasie.
Pirat - 26-11-2011, 17:11
Temat postu:
Cytat:
A czy dla zwykłych "śmiertelników" może być też dostępny?

Po login i hasło dostępowe proszę się zgłaszać do Beatrycze lub do mnie.

Beton tylko czeka na pretekst, żeby napuścić na nas policję i prokuraturę, więc nie wszystko możemy publikować w tradycyjny sposób. Niektóre dokumenty, które pozyskujemy swoimi tajnymi kanałami będą dostępne pod hasłem. Po przeniesieniu forum na zagraniczny serwer, gdzie macki polskich służb nie sięgają, dokumenty będą dostępne w normalnym trybie.
pospieszny - 26-11-2011, 17:32
Temat postu:
sebek, "Problem" z biletem rewelacyjnym, w weekendy mogli jednak pozostawić ale zarządy spółek dogadały się na innych "odcinkach" Rolling Eyes
sebek - 26-11-2011, 19:57
Temat postu:
Nie wiem jak wygląda frekwencja w IR Ślązak, ale na Łużycach widziałem spore potoki pasażerów, wysiadających w Katowicach po przyjeżdzie z Bolesławca i wsiadających w relacji do Bolesławca. Spokojnie skład mogli zostawić w relacji Bolesławiec - Katowice - Bolesławiec. Pociąg cieszył popularnością, a ze względu na remonty, spokojnie trasa mogła byc skrócona, ale nie od razu likwidacja. Lub ograniczyć terminy do powiedzmy piątek, sobota, niedziela.
pospieszny - 26-11-2011, 20:05
Temat postu:
Dokładnie tak, tabor będzie stał a w planach dzisiejszych IR pojadą z małą korektą +/- poszatkowane relacyjnie Regio Mr. Green
Kuba MK - 27-11-2011, 03:10
Temat postu:
sheva17, zupełnie nie rozumiem co piszesz. Ten RE co od nowego RJ będzie wydłużony do Lublina, nadal mógłby kursować do Gorzowa, a rano wyjeżdżać do Poznania i dalej do Warszawy/Lublina, Gorzów dzięki temu uzyskałby atrakcyjne ranne połączenie z Poznaniem i Warszawą. Niestety zabrakło dobrej woli PR.
sheva17 - 27-11-2011, 12:50
Temat postu:
Cytat:
Ten RE co od nowego RJ będzie wydłużony do Lublina, nadal mógłby kursować do Gorzowa, a rano wyjeżdżać do Poznania i dalej do Warszawy/Lublina, Gorzów dzięki temu uzyskałby atrakcyjne ranne połączenie z Poznaniem i Warszawą. Niestety zabrakło dobrej woli PR.


Skoro nie pojedzie z Gorzowa to znaczy, że nie było ani takiej możliwości ani potrzeby. Na pewno natomiast te wagony bardziej są potrzebne w dużym studenckim ośrodku Lublinie niż w Gorzowie, potoki podróżnych są nieporównywalne. Nie ma co biadolić, Ja też załuję, że wagonów z RE nie ma już na WOŚP-ie, ale zdeklasowane jedynki nie są złe, da się nimi jeździć.


Cytat:
Dokładnie tak, tabor będzie stał a w planach dzisiejszych IR pojadą z małą korektą +/- poszatkowane relacyjnie Regio


Jasne, bo to PR-y same chciały stracić jedną z najbardziej dochodowych linii w Polsce....Zrozum wreszcie, że REGIO i TLK-i miały pierwszeństwo przed PR-ami, gdy jest remont zarządca infrastruktury ma prawo dokonać ograniczeń. Nie dziw się, że poc. REGIO pojadą, dla tych musi być miejsce w pierwszej kolejności. Trzeba poczytać trochę przespisów zamiast opowiadać bzdury o złych PR-ach.


Cytat:
Spokojnie skład mogli zostawić w relacji Bolesławiec - Katowice - Bolesławiec. Pociąg cieszył popularnością, a ze względu na remonty, spokojnie trasa mogła byc skrócona, ale nie od razu likwidacja. Lub ograniczyć terminy do powiedzmy piątek, sobota, niedziela.


Jak widać nie było takiej możliwości, tym bardziej że na szlak z Katowic do Wrocławia dochodzi nam dodtakowe IR ze stolicy, które z pewnością nie będzie mniej popularne od pociągu do Bolesławca. Poza tym zauważ, że udało się zachować IR GALICJĘ i IR BARBAKAN, to już bardzo dużo przy ograniczeniach na tej linii.
Anonymous - 27-11-2011, 13:02
Temat postu:
A ten IR Piast na Katowice-Wroclaw nie pojedzie czasem w godzinach IR Łuzyce ? Cos obilo mi sie o uszy...
pospieszny - 27-11-2011, 13:20
Temat postu:
Cytat:
sheva17, zupełnie nie rozumiem co piszesz

Oj, nie Ty jeden...
Cytat:
Zrozum wreszcie, że REGIO i TLK-i miały pierwszeństwo przed PR-ami

Jasne, Ty to już zrozumiałeś Śmiech
Cytat:
Trzeba poczytać trochę przespisów

Ach to tak... tylko nie mów gdzie przeczytałeś te trochę "przespisów".

Jest całkowicie odwrotnie przy realizacji normalnego rozkładu jazdy, pociągi otrzymują "wd" według kategorii od najwyższej do najniższej.
Wiec IR wcale nie jest tu na gorszej pozycji.
Przy realizacji natomiast rozkładów tymczasowych i zamknięciowych to przewoźnicy ustalają miedzy sobą wykres ruchu.

Przy tak dotkliwych często pracach na sieci siatka IR wzrasta, to tyle dobrych wiadomości Smile
Lil_Peter - 27-11-2011, 16:00
Temat postu:
W godzinach Wielkopolanina z Wrocławia będzie jechać Piast, więc chociaż tyle...

Swoją drogą, nie sądzicie, że IR Wilda to lekka przesada? (żeby uruchamiać IR na tak krótkiej relacji) On będzie wozić muchy.
Kuba MK - 27-11-2011, 16:37
Temat postu:
sheva17 o połączeniach komunikacyjnych Gorzowa lepiej się nie wypowiadaj, bo nie masz o tym pojęcia. Przytoczę ci przykład sprzed roku: IR "Mazowsze" (2-3 wagony), jeździł z Gorzowa o 5:30, w Warszawie o 11:30). Mimo iż pora przyjazdu późna, w Strzelcach K.W. wolnego miejsca w tym pociągu już nie znajdziesz, a to dopiero druga stacja na kursie pociągu. W Poznaniu z wagonów gorzowskich nie wysiadł prawie nikt i większość nadal jedzie do Warszawy. Nadal uważasz że ranny z GW do Warszawy nie jest potrzebny? Mylisz się i to bardzo. Teraz aby na rano dostać się do Warszawy, mamy nocny z przesiadką w Krzyżu (Gorzowianie są to tego przyzwyczajeni od lat, taka naturalna kolej rzeczy), albo ranny EIC, który przeciętną osobę kosztuje majątek. Na nocny do Warszawy zawsze przesiada się w Krzyżu ok. 50 osób. Rano tych ludzi jest jeszcze więcej (mimo że EIC, to wolą jechać w dzień niż nocą), nadal uważasz że nie ma potoku podróżnych do Warszawy ?

Kolejną głupotą którą wygadujesz jest fakt, że w Gorzowie w ogóle nie ma potoków studentów. Tu kolejny przykład: R+ do Poznania który kursuje w pt i nd, na 4 wagonach, ma frekwencję w okolicach 100 %, większość to ludzie młodzi, wszyscy do Poznania. Oprócz tego w zwyczajnych Regio również przy sprawdzaniu biletów widać masę osób wyciągających legitymację studencką, szczególnie w piątki i niedziele właśnie. Zobacz sobie frekwencję w obu połączeniach relacji Kostrzyn-Poznań, codziennie po 150-170 % frekwencji, szynobus nie domyka się, również bardzo dużo osób do Poznania. I nie chodzi mi nawet o te wagony RE, ok zabrali dadzą inne, chodzi mi o to, że miasto wojewódzkie, jakim jest Gorzów, również potrzebuje szybkiego połączenia do Warszawy!
A twoje porównywanie potoków pasażerskich Gorzów ws. Lublin też jest beznadziejne, przecież wiadomo, że w Lublinie ludzi będzie więcej, bo jest więcej mieszkańców, porównanie bez sensu po prostu. I naprawdę jeśli nie jeździsz pociągami w okolicach Gorzowa, to się nie wypowiadaj na temat, na który nie masz zupełnie pojęcia. Gdyby PR chciały,RE z Gorzowa wyjeżdżałby ok. godziny 04:20, Poznań 06:20, Warszawa 09:52, Lublin 12:10). Przecież aż się prosi tutaj o wydłużenie do Gorzowa .....

Lil_Peter, na pewno frekwencja w Wildzie będzie mniejsza niż w obecnym Regio+. Bo to będzie taryfa IR, czyli droższe bilety. Więc zapewne wiele osób wybierze późniejszy Regio do Kostrzyna (jakoś 2,5 godziny później). Bo różnica cenowa jest naprawdę dosyć spora. Na odc. Krzyż-Gorzów, do tego IR nikt na pewno się nie dosiądzie, bo pół godziny po nim jedzie Regio do Kostrzyna. To samo w powrotną stronę. 18:55 Regio do Krzyża, pół godziny później IR Wilda. Niestety nie wróżę dobrej przyszłości temu połączeniu....
FranzMaurer - 27-11-2011, 18:30
Temat postu:
Z tym co Kuba MK napisał powyżej mogę potwierdzić.. jak mam wolną chwilę wybieram się w tamte strony .. i fakt.. jest dość spora frekwencja.. a zniesienie tego kursu.. byłoby wielką porażką.. choć wydaje mi się że IR powinny jakoś usprawnić możliwość dojazdu Gorzowianom do stolicy(chodzi mi o przesiadkę, o której wspomniałeś) ..
Anonymous - 27-11-2011, 18:31
Temat postu:
Kuba MK

Niekoniecznie jeśli w ślad za tym poszłoby wydłużenie Wildy do Kostrzyna i powrót rano (dopinka do RE Mewa) Smile Wagony bezpośrednie z Warszawy mogłyby być wypinane w Krzyżu z Portowca.
Anonymous - 27-11-2011, 18:42
Temat postu:
IR (Przemysl) Krakow-Łódź jedzie stanowczo za wczesnie - o 15:00, o 15:33 jest TLK do Poznania przez Łódź i jedzie szybciej. Plusem IRa bylo to, ze jechal wieczorem, a tak to od nowego rozkladu nie bedzie sie jak dostac z Krakowa do Łódzi po godzinie 15:30 Sad
FranzMaurer - 27-11-2011, 18:52
Temat postu:
Virakocha, za duża kombinacja ...
Urbi - 27-11-2011, 19:14
Temat postu:
Pułtuś, Zgada się, najgorsza jest bliskość odjazdów TLK do Poznania i iR do Łodzi...

Tak jak pisałem wcześniej, iR do Łodzi powinien odjeżdżać z Krakowa tak jak obecnie, o 17:10 ( może nawet trochę później 17:30, albo 18:00).

Szkoda, że nadal nie ma połączenia z Łodzi do Krakowa które by przejeżdżało koło godziny 8 lub 9. (jak obecnie TLK Gdynia-Bielsko Biała: przyjazd do Katowic 8:45.)
pospieszny - 27-11-2011, 19:28
Temat postu:
Cytat:
IR Piast na Katowice-Wroclaw nie pojedzie czasem w godzinach IR Łuzyce ?

Prawie... 46 minut przed planem obecnych Łużyc Rolling Eyes
Cytat:
W godzinach Wielkopolanina z Wrocławia będzie jechać Piast, więc chociaż tyle...

Prawie... Mr. Green Piast będzie startował 11:00 a Wielkopolanin ma plan 12:18 Sad
mkfilmykolejowe - 27-11-2011, 20:58
Temat postu:
IR Bolko znowu na "kiblach" a wiele razy zdarzyło się, że jechał plastik Surprised Surprised
IR Prosna Wrocław-Chełm p. Ostrów Wlkp., Łódź i Warszawę na "kiblach" Surprised i to EN57, więc pewnie będzie też zdarzać się "plastik"......
Skrzyczne i Piast ufff dobrze, że na wagonach Happy
ale dla podróżnych korzystających z Prosny i innych pseudoIR to naprawdę współczuję krzyż na drogę..... Mad
endrju - 27-11-2011, 21:12
Temat postu:
@mkfilmykolejowe, raczej wszystko się zgadza oprócz iR Prosna, ostatnio puszczają tam zmodernizowane jednostki do standardu SPOT, więc wygoda jest zdecydowanie większa. To tylko takie sprostowanie, bo po jednej z przygód z iR więcej się tym tworem nie wybiorę.
Tomasz K. - 28-11-2011, 11:02
Temat postu:
Cytat:
IR Prosna Wrocław-Chełm p. Ostrów Wlkp., Łódź i Warszawę na "kiblach" Surprised i to EN57, więc pewnie będzie też zdarzać się "plastik"......

Tak dla Twoich marnych wiadomości na temat zestawień pociągów interREGIO to przyjmij do wiadomości, że na "Prośnie" od dłuższego czasu jeżdżą SPOT-y.
Cytat:
IR Bolko znowu na "kiblach" a wiele razy zdarzyło się, że jechał plastik Surprised Surprised

Powtarza jak Ci się nie podoba to interREGIO nie jeździj, albo wyłóż PR kasę to specjalnie dla Ciebie puszczą wagony Śmiech
Cytat:
ale dla podróżnych korzystających z Prosny i innych pseudoIR to naprawdę współczuję krzyż na drogę..... Mad

Pseud pociągów to szukaj w Twoim wielkim i bezbłędnym kochanym PKP IC.
Lil_Peter - 28-11-2011, 11:22
Temat postu:
Co jak co, ale na IR Bolko to aż się prosi skład wagonowy.
Pirat - 28-11-2011, 15:36
Temat postu:
EU07 poprowadzi IR Barbakan, Brda, Pomorze

Przewozy Regionalne informują, że już wiadomo, na jakie trasy wyjadą pociągi InterREGIO prowadzone lokomotywami elektrycznymi wypożyczonymi od PKP Intercity.

Od 11 grudnia 2011 r. do 31 marca 2012 r. lokomotywy EU07 będą prowadzić pociąg IR "Barbakan" na trasie Szczecin - Poznań - Katowice - Kraków. Natomiast docelowo, po tej dacie, mają obsługiwać pociągi IR "Brda" i "Pomorze": Bydgoszcz - Toruń - Warszawa - Toruń - Gdynia, ale przez pierwsze trzy miesiące - do marca - oba te pociągi będą zestawiane z ED72 lub EN71.

źródło: Przewozy Regionalne / Rynek Kolejowy

---

Forumowiczom przypominam, że zdobyliśmy dodatek do rozkładu jazdy - Plan Zestawienia i Obsługi Składów pociągów interREGIO i REGIOekspres (PZiOS-B). Dodatek dostępny jest w "Strefie VIP":

http://infokolej.pl/vip/PZiOS-B_2012_v1.pdf

Po login i hasło, którym zabezpieczony jest dokument, proszę się zgłaszać do mnie na PW. Dokument nie może być opublikowany w normalnym trybie, ponieważ beton PR dostałby piany na ustach i napuściłby na nas policję bądź prokuraturę za ujawnianie tajemnicy przedsiębiorstwa. Ponieważ na polskiej kolei wszystko jest tajne (nawet rozkład jazdy) i póki co żyjemy w nienormalnym kraju, po przeniesieniu forum na zagraniczny serwer utworzymy dział "KolejLeaks"...
Lil_Peter - 28-11-2011, 15:58
Temat postu:
PR je będą tylko dzierżawić? Szkoda, że nie będzie tych siódemek więcej. Swoją drogą ciekawe czy dostaną naklejki "PR" czy będą jeździć jako "IC".
Pirat - 28-11-2011, 16:17
Temat postu:
Lil_Peter, z tego co wiem to niektóre pociągi IR/RE obsłuży PKP IC w charakterze podwykonawcy. Nawet widziałem stosowny dokument. Beatrycze jest w jego posiadaniu.
Lil_Peter - 28-11-2011, 17:18
Temat postu:
Ale w charakterze podwykonawcy te 3 wyżej wymienione czy jakieś inne? Bo z tego dokumentu wynika, że oni je będą dzierżawić. Chyba...
pospieszny - 28-11-2011, 20:29
Temat postu:
Pirat, Ten dokument to formie planu, rozumiem Rolling Eyes

Ciekaw jestem jak sobie poradzono z kwestiami UZP, czy też doszli to wniosków że przetarg to nie jest coś co może utrudniać współpracę Smile
Kuba MK - 30-11-2011, 03:14
Temat postu:
Pociąg IR 'Wilda" rel. Poznań-Gorzów-Poznań już można kwalifikować do skasowania, bowiem nie dość że będą wyższe ceny biletów (z taryfy R na IR), to jeszcze znikną wagony standardu RE, a w zamian będą nie zdeklasowane jedynki, lecz wagony B11p, czyli popularnie nazywane "bonanzy". Ponadto pociąg nie będzie jeździć w wakacje, fajnie prawda? Po prostu masakra !
Beatrycze - 30-11-2011, 19:55
Temat postu:
Pirat napisał/a:
Lil_Peter, z tego co wiem to niektóre pociągi IR/RE obsłuży PKP IC w charakterze podwykonawcy. Nawet widziałem stosowny dokument. Beatrycze jest w jego posiadaniu.

A oto ten dokument (fragment). Jest to uchwała (wytyczne głosowania) zarządu UMWD podczas Nadzwyczajnego Zgromadzenia Wspólników PR.
snajper - 30-11-2011, 20:22
Temat postu:
Jednym słowem spółki które nie dawno walczyły na noże, teraz zaczynają współpracować ! Dla mnie super !

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group