INFO KOLEJ - forum kolejowe

Tabor - Lista lokomotyw SP32

CarnageLink - 10-02-2012, 17:27
Temat postu: Lista lokomotyw SP32
Witam. Czy posiada może ktoś listę tych lokomotyw i gdzie one stacjonują? Prosiłbym także, żeby ta lista była jak najbardziej aktualna Jest mi ta lista bardzo potrzebna. Jeśli ktoś posiada taką listę to proszę mi ją przesłać na pw. Pozdrawiam i z góry dziękuję
Marduq - 10-02-2012, 19:01
Temat postu:
PRowskie:

Chojnice:
SP32-073
SP32-096
SP32-147
SP32-207
SP32-205
SP32-210

Krzyż, stan z dnia 8.02.2012:
SP32-201 w naprawie bieżącej
SP32-202 w naprawie bieżącej
SP32-203 w naprawie bieżącej
SP32-204 w naprawie bieżącej
SP32-206 jeździ
SP32-208 oczekuje rewizji, robi za magazyn części
SP32-209 oczekuje rewizji, robi za magazyn części

Z Cargo:

SP32-149 Kamieniec Ząbkowicki

SP32-148 Lublin
sebol71 - 10-02-2012, 23:18
Temat postu:
SP32-206 (+ Bmnopux + B11p) obsługiwała dzisiaj pociąg R-78137 Poznań (odj. 17:40) - Krzyż (przyj. 17:13).
Marduq - 11-02-2012, 10:04
Temat postu:
Tak, znów posypały się EN57. Może to potrwać dłuższy okres czasu, ale dokładnie ile tego nikt nie wie.
enstone - 11-02-2012, 16:44
Temat postu:
SP32-204, 10.02.2012 jechał jako Regio 80224 Krzyż-Piła.
Marduq - 12-02-2012, 12:15
Temat postu:
Sprawne są 202, 204 i 206. Nie wiem jak z 201, bo tam prądnica ogrzewcza miała swoje fochy czasem.
enstone - 12-02-2012, 16:54
Temat postu:
SP32-201 dostała bodajże dodatkowe 50tyś km do przejechania, 202 prawdopodobnie zostanie odstawiona i na jej miejsce przyjdzie 203.
Marduq - 12-02-2012, 18:29
Temat postu:
150 tysięcy, o tyle dostali przedłużenia z UTK. 203 ma spaloną instalację elektryczną i odstawienie 202 akurat jej średnio pomoże.
OLDSKUL - 12-02-2012, 19:37
Temat postu:
A jak tam modernizacja w Interloku Piła Twisted Evil
Kiedyś coś zrobią z tymi zemstami czy będą gnić, za tymi lokami nie przepadam, i uważam że powinny trafić do IC w 2008 na linie helską na przykład, jakby na polskiej kolei byli mądrzy ludzie.
EU07-469 - 12-02-2012, 22:37
Temat postu:
Te akurat loki nieźle radziły sobie na Kudowiance i wraz z przywróceniem ruchu na 309 przydałoby się przerzucić do Kłodzka (jak dobrze pamiętam, do Kudowy jeździły 096, 208, 209 i 210).
enstone - 13-02-2012, 09:28
Temat postu:
Marduq racja 150tys.
Ale słyszałem taką wersje, że jak 202 już się wyjezdzi to na jej miejsce przyjdzie 203.
pacy - 18-02-2012, 21:58
Temat postu:
Dzisiaj o 0:30 SP32 204 przyprowadziła TLKę do Gorzowa
elen21 - 20-02-2012, 10:31
Temat postu:
A dziś zdefektowała przy wyjeździe TLK z Gorzowa
enstone - 24-02-2012, 10:10
Temat postu:
Jeżeli np. SP32 wyrusza rano z tą TLKą z Gorzowa to ciągnie ją bezpośrednio aż do Lublina, czy jest gdzieś zmiana lokomotywy.??
Robikon - 24-02-2012, 11:50
Temat postu:
Zmiana jest w Pile,ostatnio widziałem Sp-32 na IR Wilda z Gorzowa do Poznania.
enstone - 29-03-2012, 19:43
Temat postu:
Do Krzyża przyprowadzono 073 z jakiego powodu.??
Jakub.MFN - 22-08-2013, 00:28
Temat postu: Stan obecny!
Na chwilę obecną sytuacja z SP32 wygląda zupełnie inaczej...
W Chojnicach pozostała jedynie 096, która została skreślona i oczekuje złomowania.
Maszyny, które do niedawna tam stały, tzn: 205, 207 i 210 zostały przetransportowane całkiem niedawno do Krzyża. Tak więc wszystkie SP32 należą obecnie do PR Poznań - PRSP Krzyż. Stan na dzień dzisiejszy:
073 - odstawiona
147 - odstawiona
201 - odstawiona
202 - sprawna
203 - odstawiona
204 - sprawna
205 - odstawiona
206 - sprawna
207 - odstawiona
208 - odstawiona
209 - odstawiona
210 - odstawiona.
enstone - 29-08-2013, 15:15
Temat postu:
203, 205, 207, 210 będą jeździły czy przyprowadzono je jako złom/dawcy części tak jak 073, 147, 208, 209
sympatyk - 27-07-2014, 00:01
Temat postu:
Jaka przyszłość lokomotywy SP32-148?

Przed niespełna rokiem pojawił się apel o zachowanie lokomotywy spalinowej SP32-148. Postulowano w nim o wstrzymaniu procedury likwidacji pojazdu oraz przetransportowanie go do Zamościa do celów ekspozycyjnych. Niestety, nie udało nam się uzyskać informacji o planach właściciela co do tego pojazdu.

Więcej:

http://www.rynek-kolejowy.pl/53236/jaka_przyszlosc_lokomotywy_sp32_148.html
enstone - 03-08-2015, 14:19
Temat postu:
Stan lokomotyw SP32 w PRST KRZYŻ na dzień dzisiejszy nie wygląda kolorowo.... Sad
SP32-073 - ODSTAWIONA/ZŁOM
SP32-147 - ODSTAWIONA/ZŁOM
SP32-201 - ODSTAWIONA niesprawna
SP32-202 - ODSTAWIONA niesprawna
SP32-203 - ODSTAWIONA niesprawna
SP32-204 - ODSTAWIONA niesprawna
SP32-205 - ODSTAWIONA niesprawna
SP32-206 - SPRAWNA W CIĄGŁEJ EKSPLOATACJI
SP32-207 - ODSTAWIONA niesprawna
SP32-208 - ODSTAWIONA niesprawna
SP32-209 - ODSTAWIONA niesprawna
SP32-210 - ODSTAWIONA niesprawna

Lokomotywy rdzewieją w krzakach i nikt nie chce się nimi zająć, a jeszcze nie tak dawno 201, 202, 204 prowadziły pociągi w obrębie Krzyża, Gorzowa czy Poznania.
Maykin - 03-08-2015, 19:29
Temat postu:
W 2007roku Sp32-204,prowadziła Bieszczady do Zagórza...4wagony zawsze były nahaku i więcej.Teraz gama 2 ciągnie..ale czasy nastały na kolei
ET05 - 04-08-2015, 00:13
Temat postu:
Lata wygaszania popytu zrobiły swoje. Taką SP32 przebudować a'la 6Di i byłby całkiem sensowny lok. Na wszelkie Zagórze, Zamoście, Kudowy, Hele itp., o Skarżysko - Łódź nie wspomnę.
DarekP - 04-08-2015, 08:58
Temat postu:
Powód jest banalny - SP32 nie należą do Intercity, a tylko ta spółka ma jakieś możliwości finansowe, by coś modernizować. Choć, jak widać, bardzie wolą kupić nowe z dłuższą gwarancją, niż bawić się w niepewne modernizacje, co oczywiście nie przekreśla sensowności modernizacji wszystkich 6Dg.
enstone - 04-08-2015, 17:43
Temat postu:
No właśnie IC przyklaśnie i dostają pieniądze na nowy tabor przykład to GAMA która ma ciągać jakieś pociągi Kostrzyn/Gorzów/Krzyż, a tylko my chcemy aby przeprowadzili jakąś modernizacje na SP32 czy SU45....
DarekP - 05-08-2015, 13:46
Temat postu:
Nie widzę problemu, aby PR lub CARGO napisały projekt zakupu nowych lokomotyw spalinowych. Tak się pewnie nie stanie, bo PR skupia się na działalności Regio, a w tej materii używa SZT, pomijam już brak funduszy na wkład własny.
CARGO natomiast jest bardziej zainteresowane ekspansją poza Polską i będzie kupować nowe wielosystemowe lokomotywy elektryczne, a na linie niezelektryfikowane mają odpowiednio duży zapas Gagarów, turbostonek, turbotamar i innych, choć niezmodernizowanych typów lokomotyw.
enstone - 06-08-2015, 23:54
Temat postu:
PR skupia się na działalności Regio nie swoim taborem, bo przecież SZT należą do "województwa" i gdzie Marszałek zarządzi, tam szynobus pójdzie.
Pamięta ktoś jeszcze SA132, które to regularnie obsługiwały odcinek Krzyż-Piła/Chojnice do końca 2010r, potem nagle wszystkie SA132 zostały odstawione na bocznicę nie wiadomo czemu, a potem zostały przekazane do nowo powstałych KW, a na wyżej wymienionym odcinku Ostbahnu zaczęły kursować SP32, i SU45 ze składem wagonowym. Teraz odcinek Krzyż-Piła/Chojnice obsługują wyeksplatowane SZT SA108-004/005/008, SA105-001/002, z tym, że SA108-005 idze na NG, gdzie po której najprawdopodobniej trafi do KW bo będzie nówka funkiel nieśmigana ......
sympatyk - 05-12-2017, 19:55
Temat postu:
Za nieco ponad trzy tygodnie SP32 zakończą służbę.

Bliski koniec kolejne serii lokomotyw na polskiej sieci kolejowej. Tylko do 29 grudnia ostatnia z serii – SP32-206 ma ważne świadectwo dopuszczenia do ruchu. Niestety nie udało nam się uzyskać od Przewozów Regionalnych – właściciela lokomotywy – informacji co dalej? Maszynę czeka prawdopodobnie odstawienie "w krzaki", a co za tym idzie powolne niszczenie i w końcu kasacja.

Więcej:

http://inforail.pl/za-nieco-ponad-trzy-tygodnie-sp32-zakoncza-sluzbe_more_100936.html

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group