INFO KOLEJ - forum kolejowe

Skargi i wnioski - [PKP IC] Sprawdzał bilety w trakcie strajku

Pirat - 27-01-2013, 11:46
Temat postu: [PKP IC] Sprawdzał bilety w trakcie strajku
Piątkowy poranek. Trwa akcja protestacyjna na kolei. Pociąg z Łodzi do Warszawy stoi na stacji w Koluszkach. Ale nie wszyscy strajkują. - Proszę bilety do kontroli - mówi konduktor, który wchodzi do przedziału. - Moim zdaniem bezczelność - komentuje pan Jacek, jeden z pasażerów.

Zobacz reportaż:
http://www.tvn24.pl/wideo/z-anteny/sprawdzal-bilety-w-trakcie-strajku-bezczelnosc,683503.html
Henryk - 27-01-2013, 13:52
Temat postu:
Chamstwo pracowników kolei na tej linii nie zna czasem granic...
klimeu44 - 27-01-2013, 14:54
Temat postu:
I bardzo dobrze, że sprawdzał, to jego obowiązek. Nikogo nie można zmusić do strajku, chociażbyły takie przypadki.
Sebcio - 27-01-2013, 16:42
Temat postu:
Sprawdzanie biletów to może być i z korzyścią dla pasażera. Mając stempel kasownika jest poświadczenie, że tym połączeniem się jechało i pasażerowi przysługują z tego tytułu prawa np. do odszkodowania z powodu źle wykonanej usługi...
czytelnik - 27-01-2013, 17:11
Temat postu:
Faktem jest, że zmuszać nie można i że bilet "gwarancje" daje itd.
Pozostaje kwestia uaktywnienia w takich sytuacjach (prawdopodobnie posiadanej?!) komórki dającej poczucie "odpowiedniości chwili" i umiejętność zachowania się.
Czynność tę z powodzeniem można było przeprowadzić trochę później bez takich "efektów propagandowych".
Jeśli już nie "zdrowy rozsądek" to chociażby "odrobina taktu" by się przydała w kontakcie z ludźmi (jeśli o swojej osobie się nie myśli) tym bardziej, że pociąg i tak nigdzie nie jechał i odłożenie tej czynności w czasie nie pociągało żadnych skutków!
Jakaś mała "odrobina", której tu zabrakło... albo nigdy jej nie było.
FranzMaurer - 30-01-2013, 17:41
Temat postu:
klimeu44 napisał/a:
I bardzo dobrze, że sprawdzał, to jego obowiązek. Nikogo nie można zmusić do strajku, chociażbyły takie przypadki.



popieram.. strajk był dobrowolny.. i nikt nie był zmuszony do strajkowania.. pan kierownik dobrze wykonał swoją pracę..

[ Dodano: 30-01-2013, 17:42 ]
Henryk napisał/a:
Chamstwo pracowników kolei na tej linii nie zna czasem granic...



idiotyczny post świadczy o kulturze tegoż osobnika..
Borys_q - 30-01-2013, 17:44
Temat postu:
Cytat:
Pozostaje kwestia uaktywnienia w takich sytuacjach (prawdopodobnie posiadanej?!) komórki dającej poczucie "odpowiedniości chwili" i umiejętność zachowania się.
Czynność tę z powodzeniem można było przeprowadzić trochę później bez takich "efektów propagandowych".


I miał czekać aż wejdą rewizorzy i mu dop!@#$lą za nieodkasowane bilety?
loony - 31-01-2013, 00:03
Temat postu:
No sorry - jak jest strajk, to jest strajk! Albo nikt nie sprawdza albo wszyscy. Albo wszystkie pociągi stoją albo żaden. No ludzie, nie bądźcie śmieszni...
Rzeszowianin - 31-01-2013, 06:03
Temat postu:
loony tak jak ktos tu wspomnial : strajk byl dobrowolny . Z tego co pamietam w referendum strajkowym nie bylo 100% glosow na TAK strajkujemy ,
Anonymous - 31-01-2013, 07:47
Temat postu:
Nie można nikogo zmusić do strajku. Kond mógł sobie sprawdzać, chociaż pasażerowi też sie nie dziwię czy się irytował. Zwykłych ludzi nie interesuje o co chodzi, wkurzają się, że pociąg stoi.
Brajdak - 31-01-2013, 09:12
Temat postu:
To był zapewne pasażer z typu tych co to " uprzejmie donoszę" . Ludziom już się w głowach pop.......ło dokładnie !
FranzMaurer - 31-01-2013, 12:07
Temat postu:
loony napisał/a:
No sorry - jak jest strajk, to jest strajk! Albo nikt nie sprawdza albo wszyscy. Albo wszystkie pociągi stoją albo żaden. No ludzie, nie bądźcie śmieszni...


po poście wnioskuję, że albo nie umiesz czytać i słuchać to co mówili nt strajku albo jesteś studentem, który kłapie dziobem, że mu sie wszystko należy nawet nie sprawdzanie biletu w czasie strajku..


Strajk był dobrowolny.. kto chciał to strajkował.. facet wykonywał swoje obowiązki, z tego co widać na filmiku, który oglądałem nie wykazał inicjatywy jak jego koledzy by strajkować więc po prostu wziął sie do roboty i wypełniał należycie swoje obowiązki służbowe..

[ Dodano: 31-01-2013, 12:12 ]
dddbb napisał/a:
Nie można nikogo zmusić do strajku. Kond mógł sobie sprawdzać, chociaż pasażerowi też sie nie dziwię czy się irytował. Zwykłych ludzi nie interesuje o co chodzi, wkurzają się, że pociąg stoi.


taa zwłaszcza najwięcej do powiedzenia mają pasażerowie z Łodzi.. co widać na filmiku.. z miłą chęcią gościowi wwaliłbym kwita.. rzuca się? dziękuję za miłą podróż.. tym pociągiem pan nie pojedzie.. gdyż nie okazał pan biletu.. a niech pisze raport.. i tak wyszłoby na stronę pracownika.. nie pasażera.. (patrzcie regulamin PiC)

[ Dodano: 31-01-2013, 12:14 ]
czytelnik napisał/a:
Faktem jest, że zmuszać nie można i że bilet "gwarancje" daje itd.
Pozostaje kwestia uaktywnienia w takich sytuacjach (prawdopodobnie posiadanej?!) komórki dającej poczucie "odpowiedniości chwili" i umiejętność zachowania się.


na miejscu tego kierpocia za udostępnianie materiału bez zgody autora oraz jego publikacji podałbym do sądu.. jest paragraf.. gościa można uciszyć..
lukiluk - 02-02-2013, 18:19
Temat postu: :))
TAK TAK. Wszyscy macie dużo racji a mnie się wydaje że podstawowym obowiązkiem konduktora jest nie sprawdzanie biletów a obserwowanie pociągu (bezpieczeństwo podróżnych) podczas jego postoju na stacji.
NIE MA SPRAWDZANIA NA POSTOJU, czy technicznym czy protestacyjnym.
Tyle w temacie
Gacek - 19-02-2013, 20:54
Temat postu: Re: :))
lukiluk napisał/a:
TAK TAK. Wszyscy macie dużo racji a mnie się wydaje że podstawowym obowiązkiem konduktora jest nie sprawdzanie biletów a obserwowanie pociągu (bezpieczeństwo podróżnych) podczas jego postoju na stacji.
NIE MA SPRAWDZANIA NA POSTOJU, czy technicznym czy protestacyjnym.
Tyle w temacie


W temacie tyle, ze znasz sie jak świnia na gwiazdach.
Podstawowym obowiązkiem konduktora jest odprawa handlowa podróznych. Stanowiskiem ruchowym jest kierownik pociągu.
alf1923 - 20-02-2013, 10:31
Temat postu:
Cytat:
Stanowiskiem ruchowym jest kierownik pociągu.

Podstawowym obowiązkiem kierownika pociągu jest odprawa handlowa podróżnych, jeśli tego nie rozumie nie jest potrzebny w żadnej firmie,bo najważniejsze jest zabezpieczenie wpływów .Ruchowe Stanowisko kierownika kończy się najczęściej na podaniu sygnału odjazd, w innych przypadkach jest to tak znikome ruchowe działanie, że nawet jeśli było by 2 konduktorów, poradzili by sobie tak samo:)
A w tej sytuacji drużyna zachowała się okropnie. Ktoś tu powiedział prawdę, że konduktor i kierownik powinien być na peronie przy pociągu podczas postoju.
lukiluk - 20-02-2013, 16:03
Temat postu: Re: :))
Kod:
W temacie tyle, ze znasz sie jak świnia na gwiazdach.
Podstawowym obowiązkiem konduktora jest odprawa handlowa podróznych. Stanowiskiem ruchowym jest kierownik pociągu.


Gacek skąd Ty się urwałeś. Nie dość, że obrażasz to jeszcze farmazony opowiadasz. Może zastanów się dwa razy zanim pierdoły napiszesz. Dlaczego?? Instrukcja Br21 paragraf 5 punkt 2. Tam dokładnie napisano co powinien robić konduktor podczas postoju pociągu na stacji. Tu podsyłam linka jakbyś nie mógł znaleźć
http://www.eu06.pl/instrukcje/ruchowe/Br-21.pdf
oporny301 - 20-02-2013, 18:36
Temat postu:
To nie kolega, pracownik, konduktor. To zwykła menda. Embarassed Embarassed Embarassed
A może nie tylko? Może być to pluskwa. Embarassed Embarassed Embarassed
Brajdak - 20-02-2013, 21:37
Temat postu:
>Gacek<, wyszło na to, że to jednak Ty nie znasz się na pracy kondiego i kierpocia. Na Twoim stanowisku przydała by się chociaż podstawowa wiedza. Śmiech
Gacek - 21-02-2013, 12:40
Temat postu: Re: :))
lukiluk napisał/a:
Kod:
W temacie tyle, ze znasz sie jak świnia na gwiazdach.
Podstawowym obowiązkiem konduktora jest odprawa handlowa podróznych. Stanowiskiem ruchowym jest kierownik pociągu.


Gacek skąd Ty się urwałeś. Nie dość, że obrażasz to jeszcze farmazony opowiadasz. Może zastanów się dwa razy zanim pierdoły napiszesz. Dlaczego?? Instrukcja Br21 paragraf 5 punkt 2. Tam dokładnie napisano co powinien robić konduktor podczas postoju pociągu na stacji. Tu podsyłam linka jakbyś nie mógł znaleźć


To, że mają "... i obserwować skład pociągu, podróżnych oraz podawane sygnały." nie czyni go stanowiskiem ruchowym. Stanowiskiem ruchowym jest kierownik pociągu (między innymi). Polecam lekturę stosownych instrukcji.

Za link dziękuję. Mam własne egzemplarze.

[ Dodano: 21-02-2013, 12:44 ]
alf1923 napisał/a:
Cytat:
Stanowiskiem ruchowym jest kierownik pociągu.

Podstawowym obowiązkiem kierownika pociągu jest odprawa handlowa podróżnych,.


Podstawowym zadaniem kierownika pociągu jest troska o bezpieczeństwo podróżnych a nie odprawa handlowa. Jakoś prokuratorzy nie mają takich problemów z interpretacją jasnych przepisów. Ostatnią rzeczą, którą powinien robić k.p jest odprawa handlowa podróżnych. OSTATNIĄ.
Brajdak - 23-02-2013, 10:53
Temat postu:
I tu się >Gacek< z Tobą zgodzę ! Sprawdzanie biletów kierpoc. powinien prowadzić tylko w szczególnych przypadkach. Bo teraz jest tylko jeszcze jednym kondim lub - jak to fajnie brzmi - kasjerem mobilnym. Tylko że nasi zwierzchnicy widzą to inaczej.
Gacek - 23-02-2013, 12:53
Temat postu:
Przewodniczący PKBWK p. Tadeusz Ryś powoli prostuje te patologie, którą fundowała nam chciwość władzy.
alf1923 - 24-02-2013, 10:01
Temat postu:
Cytat:
Sprawdzanie biletów kierpoc. powinien prowadzić tylko w szczególnych przypadkach

I pewnie ma siedzieć w przedziale i pierdzieć w krzesło za 3 tys zł. Zastanów sie co Ty opowiadasz, facet.
W takim przypadku niepotrzebny byłby Pan kierownik pociągu. Po prostu problem jest w tym, że kier poc odpowiada po trochu za wszystko, podobnie jak młodszy kolega kond, i odpowiedzialność bierze za wszystko, a jeśli znasz się na wszystkim to nie znasz się na niczym, i taka jest prawda, dotyczy to wagonów, ruchu kolejowego, i bezpieczeństwa, ile razy widać było drużyny które stały przy szafie wagonowej i nie zrobiły zupełnie nic, bo nic nie potrafiły. Nie wiem czemu tylko tak ujmuje niektórym sprawdzanie biletów,to dzięki czemu drużyny żyją.
Gacek - 24-02-2013, 19:58
Temat postu:
Wiesz w ogóle co robi - POZA SPRAWDZANIEM BILETÓW- kierownik pociągu? Ile i jakie ma zadania? Nie wspomnę o tym czego nie robi, bo nIE MA CZASU, bo mu każą handelek odprawiać.
Brajdak - 25-02-2013, 08:18
Temat postu:
>alf1923<, chciałeś tylko zaistnieć cz tak naprawdę jesteś niekoszernym zwierzęciem? Gdybym chciał być złośliwy, to bym Ci napisał że w przedziale nie ma krzeseł ! Stałeś razem z tą drużyną przy szafie, czy tylko płakałeś że zimno, ciemno i straszno? I jeszcze gwoli ścisłości, drużyny nie są od grzebania w szafie, od tego są np. elektromonterzy lub inni odpowiedni rzemieślnicy.Jeżeli nie wiesz, co należy do zakresu obowiązków druż. kond., to się udaj w odpowiednie miejsce i zapytaj, bo " więcej wysiłku wymaga udawanie, że się wie, niż dowiedzenie się... ". Nie męcz się więc. Śmiech
alf1923 - 26-02-2013, 11:17
Temat postu:
Stałem i płakałem że straszno.
Miałkie dupki z drużyn jak nie są od grzebania w szafie podczas jazdy, nie potrafiąc nic zrobić cóż,elektromonter może przyda się na CMK Smile
W końcu zaistniałem! bo powiedziałem że kierownik musi sprawdzać bilety w pociągu, no cholera ameryke odkryłem Laughing
Czytaj misiu cały mój wpis ;* Bo wylapujesz tylko fakt, że kierownik musi sprawdzać bilety resztę pomijasz, ale już nie złóść się nie warto;*
Brajdak - 26-02-2013, 13:47
Temat postu:
Alfiku, słownictwo Twe każe mi się domyślać, że kanały ściekowe to Twoje naturalne środowisko. Jak masz jakiś problem z sobą, to chociaż nie obrażaj innych i nie zabraniaj wyrażania opinii, pomimo że nie są zgodne z Twoją. Cały Twój post był napastliwy, nie musiałem nic wyłapywać. W dalszym ciągu polecam Ci słowa A.Christie - wytłuszczone w moim poprzednim poście - . Tuszę, że wiesz kto zacz? Pozdrawiam.

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group