INFO KOLEJ - forum kolejowe

Praca i nauka - Wars poszukuje asystentów obsługi podróżnego

Victoria - 13-06-2014, 17:20
Temat postu: Wars poszukuje asystentów obsługi podróżnego
Przygotowanie wagonu sypialnego, kuszetki do podróży, przyjęcie podróżnego do wagonu – sprawdzenie biletów, pomoc przy wnoszeniu bagażu, obudzenie go o określonej porze, pomoc przy wysiadaniu - to tylko niektóre z wyzwań, jakie stoją przed asystentem obsługi podróżnego. Rekrutacja współpracowników Wars, którzy będą pomagać przy obsłudze wagonów sypialnych i kuszetek potrwa tylko do 4 lipca. Nabór prowadzony jest w czterech miastach Polski - Warszawie, Krakowie, Gdyni i Szczecinie.

Więcej:
http://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/19904/Wars-poszukuje-asystentow-obslugi-podroznego.html
mateusz123 - 13-06-2014, 19:47
Temat postu:
Bardzo późno w tym roku rusza rekrutacja rok temu wszystko było załatwiane około miesiąc, półtora szybciej. Ja w tym roku ta sama trasa co rok temu czyli Łebsko plus Wydmy. Praca jako przygoda dla osób które lubią kolej bardzo fajna
andrej - 13-06-2014, 22:16
Temat postu:
Ja trafiłem na tak niekompetentną asystentkę , że po reklamacji zwrócili mi cała kasę za przejazd .
Embarassed
mateusz123 - 14-06-2014, 08:34
Temat postu:
andrej,
Niestety wielu asystentów w ogóle nie łapie tematyki kolejowej i takie są skutki. Ja podczas jazdy szkoleniowej jako "drugi" już podczas przyjmowania ludzi w Krakowie dostałem informację od mojego patrona-konduktora że tak ładnie ogarniam że on idzie spać i mam go obudzić w Szczecinie;d
międzynarodowy - 16-06-2014, 17:40
Temat postu:
A jakich pytań można się spodziewać na rozmowie kwalifikacyjnej o ile będzie? Very Happy
mateusz123 - 16-06-2014, 17:47
Temat postu:
Żadnych, i mówię to całkiem serio;] pewność siebie, wygadanie i starczy
międzynarodowy - 16-06-2014, 20:03
Temat postu:
Ciekawe, bo właśnie wybieram się w środę na takową ;D
mateusz123 - 16-06-2014, 21:29
Temat postu:
Rozmowa raczej jest jednoznaczna z przyjęciem do pracy, do tego od razu mussiz wyrabiać książeczkę sanepidowską. Dla przykładu z Wrocławia obieg wygląda tak: czterodniówka łebsko/wydmy/wydmy/łebsko. Z Krakowa są dwudniówki oraz czterodniówki.
międzynarodowy - 16-06-2014, 21:47
Temat postu:
Zobaczymy Smile
Grad - 16-06-2014, 22:16
Temat postu:
Byli konduktorzy WARS a będą asystenci ponieważ lepiej brzmi dla osób z młodzieżówki PO (oraz absolwentów SGH). Teraz to zupełnie co innego i tego typu partyjni bezrobotni będą zainteresowani. Lepiej wygląda to w CV i łatwiej naściemniać (co się robiło) ubiegając się o nową posadę z polecenia banksterów kolejowych.
wisla9110 - 17-06-2014, 19:21
Temat postu:
mateusz123 bo widze ze Ty oblatany kilka pytań z racji tego, że 26 mam szkolenie i zaczynam od 1 lipca. Jak z kimą w pociągach i prysznicem? można na sypialny iść się wykąpać? i jak z jedzeniem ogarniałeś ;> Pozdrówki
młody warsiarz - 19-06-2014, 00:07
Temat postu:
to może ja pośpieszę z odpowiedzią na Twoje pytania, myślę, że Mateusz się nie pogniewa:

1. spanie: śpisz na postojach pociągu, czyli po przyjeździe do stacji docelowej po posprzątaniu wagonu sypialnego (zmiana pościeli, kosmetyka, toalety, śmieci itd..) Oczywiście możesz nie sprzątać wagonu sypialnego, którego nie obsługujesz (jesteś na Bangladeszu), ale jest zasada że asystent pomaga konduktorowi.

2. prysznic: w zależności od stacji docelowej jest pewna możliwość skorzystania z prysznica.. nie ma problemu w Katowicach, Lublinie, Gdyni, Krakowie (tylko KGZ), Wrocławiu, Bielsku. W Helu, Raciborzu, Zakopanem, Lęborku zapomnij o prysznicu. Dwie butelki wody Słowianki muszą Ci wystarczyć. Generalnie dla chcącego nic trudnego.
Yaszczyk - 22-06-2014, 17:44
Temat postu:
Mam zamiar zacząć pracować na okres wakacji na stanowisku Asystenta w kuszetkach w Warsie w Krakowie, stąd mam kilka pytań:

Które pociągi są obsługiwane przez ten oddział? Można to gdzieś sprawdzić? Czy z Zakopanego, Raciborza i Wrocławia również należą do oddziału południowego?

Jak z zarobkami? Na których trasach płacą najwięcej, a na których najmniej i ile?

Jak często zdarzają się szesciodniowki?


Proszę i dziękuję za wszelkie odpowiedzi, pozdrawiam.
mateusz123 - 23-06-2014, 07:55
Temat postu:
Jeżeli jeździsz z Krakowa to bardzo rzadko są 6-dniówki. Racibórz i Wrocław to jeden obieg i jest on obsługiwany z Wrocławia, przez lokalnych konduktorów-asystentów. Trasy są mniej więcej podobnie płatne, sam nie wiem czemu są różnice w różnych nockach itd. ale ogólnie podobnie.
Zakopane? Albo z Warszawy albo z Krakowa obsługiwane, sprawdź na zestawieniu składów IC na stronce czy kuszetki są włączane w Krk czy w Zakopanym.
No i tak swoją drogą bardzo późno się zgłaszasz do pracy.
międzynarodowy - 25-06-2014, 16:49
Temat postu:
młody warsiarz napisał/a:

2. prysznic: w zależności od stacji docelowej jest pewna możliwość skorzystania z prysznica.. nie ma problemu w Katowicach, Lublinie, Gdyni, Krakowie (tylko KGZ), Wrocławiu, Bielsku. W Helu, Raciborzu, Zakopanem, Lęborku zapomnij o prysznicu. Dwie butelki wody Słowianki muszą Ci wystarczyć. Generalnie dla chcącego nic trudnego.


W Helu można iść kąpu do morza Very Happy
mateusz123 - 04-07-2014, 20:20
Temat postu:
No i jak nowo przyjęci? Ja niestety zauważam bardzo duże zamieszanie, brak umów, nie wiadomy grafik i zbywanie w kwestii terminów jazd. Rok temu było to nieporywnywalnie lepiej zorganizowane. Np. teraz siedzę 4 dzień w domu po 1-szej służbie, co w ogóle nie jest opłacalne bo jakbym wiedział to wcześniej to spokojnie mógłbym załatwić sobie jakąś fuchę na parę dni.
radus.mrozek - 05-07-2014, 07:09
Temat postu:
Wychodzi na to, że przyjeli za dużo nowych osób (w ogóle po co było je przyjmować?). Kierownictwo chyba specjalnie milczy i nie odbiera telefonów, po to właśnie aby ludzie się zniechęcili i żeby problem rozwiązał się sam.
pajeczaki - 05-07-2014, 09:26
Temat postu:
Jak tak dalej będą postępować z ludźmi to w przyszłym sezonie mogą mieć problemy z naborem.Jedni mają 3 jazdy w miesiącu inni 5-6.(na układy nie ma rady).Ogólnie to zamieszanie , brak grafiku.Nic sobie nie można zaplanować.
radus.mrozek - 05-07-2014, 09:57
Temat postu:
To jeszcze może im sie odbić w tym sezonie. Na razie pałeczka jest po ich stronie, mogą robić co chcą bo przecież mają w czym wybierac. Gorzej może być już w sierpniu, jak nowi współpracownicy szczerze im podziękują za taką pracę i wtedy wrócimy do starych zwyczajów, jak obdzwanianie wszystkich 2 godziny przed odjazdem pociągu, bo nagle się okazało że nie ma kto jechać ... Sad
mateusz123 - 05-07-2014, 20:54
Temat postu:
Porażka, w poniedziałek dzwonię o 10,12 i chcę mieć terminy do końca lipca, bo miarodajnie, konkretnie miałem okazję dorobić sobie parę dni w innej pracy, niezależnie, a czekałem na kurs bo wielka afera ze będzie dużo jeżdzenia itd.
A skąd jeździcie? Ja Wrocław, ale podlegam pod Krk
pajeczaki - 05-07-2014, 21:54
Temat postu:
Mateusz 123. Nie rozumie , jak wielka afera że będzie dużo jeżdżenia ? Po to się przychodzi na sezon na 2 miesiące żeby pojeździć , a nie w domu siedzieć i czekać na trasę? Wydaje mi się , że powinno być minimum przynajmniej w sezonie 5 tras 4 dniowych!
radus.mrozek - 05-07-2014, 22:29
Temat postu:
@mateusz 123 - na składową non stop ktoś dzwoni z pytaniem o grafik i ludzie są zbywani. Niie licz na to że czegoś się dowiesz. Takim postępowaniem oni próbują wymusić samodzielne wyeliminowanie się osób, bo widać ciężko u nich z asertywnością. Boją się ludziom powiedzieć na samym starcie, że pracy jednak nie będzie...

@pajeczaki - jakims cudem obecnie trasy są obstawione i nie ma problemu z ludźmi, więc po co w ogóle były przyjęcia? Obawiam się, że to nie wina ludzi z oddziału Południe, tylko wina centrali, która w ostatniej chwili pozabierała pociągi do innych oddziałów i teraz Kraków ma problem i nie wie co z tymi biednymi asystetami zrobić ...
mateusz123 - 05-07-2014, 22:52
Temat postu:
pajeczaki,
No wielka afera z ich strony, że prosze być gotowym itd do jazdy, a ja już 5 dzień w domu siedzę. No właśnie ja chcę jeździć. I w poniedziałek dzwonię i proszę o terminy do końca lipca, ja nie będę sobie pozwalał na takie traktowanie.
pajeczaki - 06-07-2014, 09:47
Temat postu:
mateusz 123 Jeżeli będzie oczywiście grafik i tylko kilka jazd to proponuję podzwonić po innych oddziałach , może będzie możliwość dorobienia pojechania w trasę z innego oddziału?
mateusz123 - 06-07-2014, 17:20
Temat postu:
pajeczaki,
No ale kilka jazd to chyba starcza w miesiącu, prawda? 4 jazdy i akurat.
międzynarodowy - 11-07-2014, 19:10
Temat postu:
W Warszawie jest tak samo?
mateusz123 - 12-07-2014, 10:05
Temat postu:
Ogolnie syf organizacyjny jest, nie dziwię się, że ludzie rezygnują, szczególnie jak mają lepszą ofertą-fuchę
wisla9110 - 14-07-2014, 20:17
Temat postu:
4 jazdy tylko... masakra co sie zarobi 1200 zl!? smiech na sali
pajeczaki - 16-07-2014, 22:04
Temat postu:
4 jazdy i 7 dni wolnego.To co się dzieje w tym roku to masakra.Jak tak dalej będą postępować z ludźmi to będą mieć problem w przyszłym sezonie z rekrutacją jeżeli będzie istniał jeszcze Wars .Najgorszy sezon od 4 lat.Zgadzam się w 100% z Mateusz 123 i Wisła 9110.Miejmy nadzieje , że po wyborach coś zmieni się na lepsze.
radus.mrozek - 16-07-2014, 23:25
Temat postu:
Cudów bym się nie spodziewał za rok, niezalżnie kto wygra wybory to pociągów będzie jeszcze mniej Smile

Problemy z rekrutacją w przyszłym roku? Jestem realistą i powiedzmy sobie szczerze, mięso armatnie znajdzie się zawsze Smile
Razio1 - 12-06-2015, 02:10
Temat postu:
Hej, ktoś ma już przesłanki jak to będzie w tym roku wyglądać (trasy, płaca, rekrutacja)?
mateusz123 - 12-06-2015, 08:11
Temat postu:
No niestety ja chyba się wycofuję. Dwa sezony poprzednie byłą czterodniówka z Wrocławia do Łeby/Raciborza. Obecnie chyba nie zrobią żadnych podmian w peronie itp. i dlatego trasy będą z Krakowa. Stawki podobne. Tylko nei uśmiecha mi się jechać PolskimBusem o 10 w poniedziałek żeby rozpocząć cztery nocki pod rząd, skończyć w piątek o 12 i wracać PolskimBusem na 18. No niestety, za te pieniądze to wolę jako kierowca pośmigać 10h na miejscu, we Wrocławiu bez stresów.
Razio1 - 12-06-2015, 17:05
Temat postu:
@Mateusz123 nie wiesz czy zwracali za dojazd do miejsca pracy?
mateusz123 - 12-06-2015, 18:37
Temat postu:
Nie, nie ma takiej praktyki.
Jadę na szkolenie we wtorek, ale szczerze mówiąc jeżeli będą jazdy tylko z krakowa to rezugnuję
Razio1 - 12-06-2015, 19:08
Temat postu:
Ja mam z kolei szkolenie w środę i od razu jazdę próbną. Na pytanie o zwrot za dojazd odpowiedzieli, że muszą uzgodnić to jeszcze z centralą.
mateusz123 - 12-06-2015, 20:39
Temat postu:
A skąd jesteś? Mówili ci coś o trasach jakie będą?
Razio1 - 12-06-2015, 21:54
Temat postu:
Ja z Przemyśla Smile Pani, która rozmawiała ze mną, mówiła, że na ten sezon potrzebują czterdziestu asystentów w zakładzie południowym. Pewniki to Kraków->Świnoujście i Kraków->Kołobrzeg. Ma być jeszcze jakaś czterodniówka. W zeszłą środę nie mieli jeszcze dokładnych informacji od centrali.
mateusz123 - 13-06-2015, 07:12
Temat postu:
kurde, no to znowu całkiem inne info. Ja słyszałem o dwóch czterodniówkach: hel/racibórz i Kołobrzeg/Lublin. A ty znowu masz info o uznamie i ustroniu. No mi w tym sezonie zdecydowanie bardziej by pasowały dwudniówki
Razio1 - 13-06-2015, 07:45
Temat postu:
Takie "przecieki" usłyszałem na rozmowie rekrutacyjnej. Korsarz i Posejdon mają takie same zestawienia, więc rzeczywiście może być czterodniówka Kołobrzeg/Lublin.
pajeczaki - 13-06-2015, 10:00
Temat postu:
Mateusz 123 . Na 100% w Południowym Zakładzie będą 2 4 dniówki tj. Kraków - Kołobrzeg- Lublin (obieg Korsarz - Posejdon) , Kraków - Hel-Racibórz (obieg Ustronie - Wydmy). Ponadto może się zdarzyć że będzie 3 4 dniówka Wrocław -Łeba - Racibórz (obieg Łebsko -Wydmy). Miał zestawiony być w składzie 1 wagon Wl a prawdopodobnie będą na obiegu 2 wagony Wl.

[ Dodano: 25-11-2015, 11:23 ]
ASYSTENT OBSŁUGI PODRÓŻNEGO
WARS SA ODDZIAŁ ZACHÓD - Szczecin, zachodniopomorskie
Kontrakt
WARUNKI PRACY I PŁACY

Miejsce pracy:
00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Zakres obowiązków:
OBSŁUGA PODRÓŻNYCH W WAGONACH SYPIALNYCH I DO LEŻENIA; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, AKTUALNA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY 914823585 LUB PRZESŁANIE CV NA e-maila: oz@wars.pl; MIEJSCE PRACY NA TERENIE POLSKI;

Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie

Praca tymczasowa oferowana przez agencję:
NIE

Zmianowość:
nie dotyczy

Data rozpoczęcia:
13.12.2015

Wynagrodzenie brutto:
1 500 - 2 500 PLN

Zawód:
konduktor

Zapewnienie wyżywienia:
NIE

Zapewnienie zakwaterowania:
NIE

Zatrudnienie od zaraz:
NIE

Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:
NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne

Wykształcenie:
średnie ogólnokształcące

Zawód:
Konduktor

Umiejętności i uprawnienia:
KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH
Pozostałe wymagania
DANE PRACODAWCY

Pracodawa:
WARS SA ODDZIAŁ ZACHÓD

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy



Adres:
00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie



Numer telefonu:
914823585

E-mail:
oz@wars.pl

Język aplikacji:
polski

Wymagane dokumenty:
CV, e-mail: oz@wars.pl; AKTUALNA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group