INFO KOLEJ - forum kolejowe

woj. zach.-pomorskie - Rozkład jazdy 2017/2018

kalpom92 - 29-08-2017, 22:49
Temat postu: Rozkład jazdy 2017/2018
Witam. Czy są już jakiekolwiek wieści odnośnie nowego rozkładu od 10 XII 2017? Czy szykują się jakieś "rewolucyjne" zmiany? Smile
lukien213 - 16-09-2017, 14:04
Temat postu:
Wejdź na https://portalpasazera.pl/ i popatrz. W wyszukiwarce połączeń wpisz datę po wejściu nowego rozkładu. Są już wpisane pociągi, chociaż pewnie jeszcze trochę się pozmienia.

Z nowości:
Koszalin - Kołobrzeg zostają 2 pary osobowych. To akurat było już wiadomo jakiś czas temu.
Dodatkowa para Koszalin - Szczecin - Koszalin. Rano około godzinę za "Albatrosem", wieczorem podobnie. Szykują się powroty ze Szczecina osobowymi mniej więcej co 2 godziny od 12:50. Oprócz nich TLKi.
Co do tych TLK. "Swarożyc" z Kołobrzegu do Katowic przez Białogard, Świdwin, Stargard i dalej nadodrzanką, "Gwarek" i "Malczewski" (ten drugi zmienione godziny ma) również z Białogardu na 202 i do Stargardu, tam zmiana kierunku jazdy i na Poznań. Postoje handlowe w Świdwinie i Łobzie.
"Szkuner" znowu IC, tym razem z Kołobrzegu z samego rana, do Piły i tam po Ostbahnie do Krzyża, dalej na Poznań.
W wakacje 2 pary EIP Kołobrzeg - Kraków. Odjazdy 6:04 i 8:04.
Dużo jeszcze pewnie będzie zmian, polecam popatrzeć samemu Smile
annazwanawanda - 04-10-2017, 10:32
Temat postu:
2 pary Koszalin - Kołobrzeg to jawny sabotaż. Godziny wyjazdu z Kołobrzegu też bardzo atrakcyjne.
Dla regionu wykluczonego komunikacyjnie to właściwie likwidacja regionalnego ruchu kolejowego.
Bartek1981 - 05-10-2017, 19:59
Temat postu:
Jak wybudują s6, pewnie regio w ogóle znikną z tej trasy.
annazwanawanda - 07-10-2017, 12:56
Temat postu:
Bartek1981 napisał/a:
Jak wybudują s6, pewnie regio w ogóle znikną z tej trasy.

zrównoważony transport polega na tym by jeden środek komunikacji nie zdominował drugiego.
Zatłoczona DK11 , w sezonie wieczne korki i wypadki , budowa S6 przeciągnie się pewnie do 2020. Wystarczy dołożyć 2, 3 pary na dobę i ludzie zaczną jeżdzić Regio na tej trasie.
Bartek1981 - 07-10-2017, 20:33
Temat postu:
Kilka lat temu, jak kursowały szynobusy (wtedy nowe SA136) w relacji Szczecin - Kołobrzeg - Koszalin frekwencja była spora.
Obecnie przydałoby się około 8połączeń np. z Koszalina:
05:05 06:45 09:00 11:45 14:55 16:30 18:15 20:40

z Kołobrzegu:
05:15 06:30 08:45 11:05 13:35 15:10 16:55 18:30
annazwanawanda - 09-10-2017, 11:33
Temat postu:
Bartek1981 napisał/a:
Kilka lat temu, jak kursowały szynobusy (wtedy nowe SA136) w relacji Szczecin - Kołobrzeg - Koszalin frekwencja była spora.
Obecnie przydałoby się około 8połączeń np. z Koszalina:
05:05 06:45 09:00 11:45 14:55 16:30 18:15 20:40

z Kołobrzegu:
05:15 06:30 08:45 11:05 13:35 15:10 16:55 18:30

Próbowałem zainteresować lokalne media tematem , posłów i senatorów z regionu , samorząd - bez jakiejkolwiek odpowiedzi.
Bartek1981 - 18-11-2017, 21:08
Temat postu:
Koszalin. Od nowego rozkładu jazdy znikają, oprócz RADWI, regio do/z Poznania. Ostały się tylko dwa połączenia regio do/z Kołobrzegu. Cieszy dodatkowe regio Słupsk- Szczecin - Słupsk, oraz Koszalin - Białogard - Koszalin. Marginalizacji ciąg dalszy.

Wszystkie pociągi Szczecin - Olsztyn ciągle jako TLK, Rybaka by chociaż zrobili jako IC. Ciągle ten sam szrot na torach.
Anonymous - 18-11-2017, 23:25
Temat postu:
Bartek1981 napisał/a:
Koszalin. Od nowego rozkładu jazdy znikają, oprócz RADWI, regio do/z Poznania. Ostały się tylko dwa połączenia regio do/z Kołobrzegu. Cieszy dodatkowe regio Słupsk- Szczecin - Słupsk, oraz Koszalin - Białogard - Koszalin. Marginalizacji ciąg dalszy.

Wszystkie pociągi Szczecin - Olsztyn ciągle jako TLK, Rybaka by chociaż zrobili jako IC. Ciągle ten sam szrot na torach.

A mi pokazuje, że w nowym rozkładzie nadal jeździ popołudniowe Regio z Poznania do Koszalina ( o 16:46). Wycięcie tego pociągu to byłby strzał w stopę. Powrót o 17:11. Bardzo dobre godziny odjazdów, nie narzekam.
Bartek1981 - 19-11-2017, 12:12
Temat postu:
Cytat:
A mi pokazuje, że w nowym rozkładzie nadal jeździ popołudniowe Regio z Poznania do Koszalina ( o 16:46).


Napisałem, że oprócz Radwi, a pociąg odjeżdżający z Poznania o 16.46 to Radew. Na myśli miałem poranny sobotni kurs około 8 z Poznania do Koszalina oraz z Koszalina codziennie o 4.55 i w niedziele o 12.18 (godziny kursowania obecne)
wojtekbrd - 19-11-2017, 13:57
Temat postu:
Z tym rannym Koszalin - Poznań to rzeczywiście porażka zwłaszcza, że teraz będzie kursował z Białogardu i to codziennie. Pewnie ma to związek z ograniczeniem kursowania Regio Kołobrzeg - Koszalin bo popołudniowy pociąg dostarczał jednostkę na Radewa a teraz pewnie Radew przyjedzie wieczorem i będzie czekał prawie całą dobę na kurs powrotny do Poznania. Dziwnym posunięciem jet też relacja Białogard - Szczecinek odj. 13:25, powinien jak dotąd jechać z Koszalina oraz relacja Kołobrzeg - Białogard odj. 19:24 a dalej do Szczecinka jest pokazana tylko relacja Białogard - Szczecinek odj. 20:36. Na plus na pewno dodatkowa relacja Słupsk - Szczecin a w 67 Słupsk - Koszalin. Na minus dochodzi ograniczenie kursowania ostatniego Regio Słupsk - Białogard do 1-6 oraz zmiana godzin i relacji Pobrzeża, dochodzi też egzotyczna relacja Ustronia. Fajnie, że Słupsk i Koszalin zyskują dodatkowy pociąg na południe bo Malczewski koło 10 pociągnie wagony ze Słupska i z Kołobrzegu. Dochodzi nowa relacja Kochanowskiego Kołobrzeg - Lublin codziennie oraz połączenie Kołobrzeg - Katowice jadące nadodrzanką jako Swarożyc.
lukien213 - 19-11-2017, 19:34
Temat postu:
Bartek1981 napisał/a:
Wszystkie pociągi Szczecin - Olsztyn ciągle jako TLK, Rybaka by chociaż zrobili jako IC. Ciągle ten sam szrot na torach.


Mówisz, że szrot? Zgadzam się. Ale jest coś lepszego w tym wszystkim, a mianowicie zapisy z dodatku B o zestawieniach wagonów. I tak:
TLK Gryf - 3 wagony (tylko 2 klasa). Dodatkowe 2 tylko w 5 i 7 do Szczecina oraz 4 i 6 do Olsztyna;
TLK Stańczyk - 2 wagony (tylko 2 klasa). Dodatkowy wagon w 5 i 7 do Szczecina oraz 5 i 6 do Olsztyna;
TLK Żuławy - aż 4 wagony (w tym 1 klasa). Dodatkowe 2 w 5 i 7 do Szczecina oraz 1 i 6 do Olsztyna;
TLK Albatros - 3 wagony (w tym 1 klasa). Dodatkowy wagon w 5 i 7 w obu kierunkach;
TLK Rybak - 4 wagony (w tym 1 klasa). Dodatkowy wagon w 1 i 5-7 do Szczecina oraz 4-7 do Białegostoku.

Także jeśli to się sprawdzi, to idźcie już kupować bilety na święta. Będą cyrki i to niezłe. Mógłby im ktoś w końcu zrobić jakiś przewrót w centrali.
Bartek1981 - 19-11-2017, 20:18
Temat postu:
Cytat:
TLK Gryf - 3 wagony (tylko 2 klasa). Dodatkowe 2 tylko w 5 i 7 do Szczecina oraz 4 i 6 do Olsztyna;

TLK Stańczyk - 2 wagony (tylko 2 klasa). Dodatkowy wagon w 5 i 7 do Szczecina oraz 5 i 6 do Olsztyna;

TLK Żuławy - aż 4 wagony (w tym 1 klasa). Dodatkowe 2 w 5 i 7 do Szczecina oraz 1 i 6 do Olsztyna;

TLK Albatros - 3 wagony (w tym 1 klasa). Dodatkowy wagon w 5 i 7 w obu kierunkach;

TLK Rybak - 4 wagony (w tym 1 klasa). Dodatkowy wagon w 1 i 5-7 do Szczecina oraz 4-7 do Białegostoku.



Także jeśli to się sprawdzi, to idźcie już kupować bilety na święta. Będą cyrki i to niezłe. Mógłby im ktoś w końcu zrobić jakiś przewrót w centrali.



Zapewne braki taborowe też są powodem. Przecież te połączenia miały zawsze dobrą frekwencję. Coś zaczyna tu śmierdzieć...
ŚlepyMaszynista - 16-12-2017, 14:22
Temat postu:
A do zacofanego Szczecinka nadal nie dojedziesz na rano z Piły i ze Słupska (chociażby z Miastka)....Ale jest nadzieja że po remoncie coś puszczą (ma być więcej mijanek). A UMWZ ma jakieś nieaktualne strony internetowe odnośnie kolei
wojtekbrd - 04-10-2018, 21:43
Temat postu:
Ostatnie roszady rozkładu jazdy w naszym rejonie są skandaliczne odnośnie skomunikowań pociągów. Podczas dzisiejszego powrotu ze Szczecinka do Białogardu doznałem szoku. Pociąg Regio Szczecinek - Runowo Pomorskie odjeżdża o godzinie 19:27 podczas gdy na ten sam peron o 19:31 wjejżdża Regio Poznań - Kołobrzeg, dzisiaj pociągi minęły się na końcu peronu III, na pewno znaleźli by się przesiadkowicze w stronę Szczecina i to w miarę sporej ilości. Po dotarciu do Białogardu ,zobaczyłem regio Białogard - Szczecinek stojącego na peronie, okazało się , że odjeżdża o dziwo o godzinie 20:59, po co? dla kogo? Nie dość , że rozdzielono relację tego pociągu bo jeszcze niedawno jechał w bezpośredniej relacji z Kołobrzegu to teraz funduję się potencjalnym klientom godzinę oczekiwania z Kołobrzegu oraz 40 minut ze Słupska. Ten pociąg zawsze miał fatalną frekwencję ale dzisiaj odjechał w 64 kilometrową trasę z dwoma pasażerami na pokładzie. Mało tego po paru minutach po odjeździe na peron wjechał Regio Szczecin - Koszalin a przez cały czas o 21 przyjeżdżał do Białogardu TLK Stańczyk ale wtedy skład do Szczecinka odjeżdżał o 20:12/ 20:20
Frekwencja w składach także jest przytłaczająca, bo regio do Chojnic, Runowa Pomorskiego, Kołobrzegu i Poznania ( tam jest remont i KKA) odjeżdżające ok. 18 - 19 ze szczecineckiego dworca miały w SUMIE frekwencję ok. 50 osób
Bartek1981 - 01-11-2018, 21:00
Temat postu:
Czy nie uważacie, że głupotą jest, iż szynobus z Darłowa wracający do Kołobrzegu na noc nie kursuje jako kurs handlowy? Przecież oferta przewozowa na linii 402 jest tragiczna i taki kurs o 20.50 z Koszalina byłby potrzebny. A jak wygląda frekwencja na trasie Sławno - Darłowo?

[ Dodano: 02-11-2018, 18:11 ]
Kolejny kwiatek. Po jaką cholere Radew odjeżdża z Koszalina o 16.45 po czym w Bialogardzie stoi aż 29 minut!!! Niedorzeczne to, przecież to początek trasy.

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group