INFO KOLEJ - forum kolejowe

Administracja - Nowa siedziba spółki PKP Przewozy Regionalne

Victoria - 13-06-2009, 21:35
Temat postu: Nowa siedziba spółki PKP Przewozy Regionalne
Oto nowa siedziba spółki PKP Przewozy Regionalne na ul. Wileńskiej 14, do której zaczęli przenosić się stopniowo od lutego br. Na ul. Grójeckiej 17 pozostała część Biura Sprzedaży (w celu łatwiejszego dostępu do składania reklamacji) oraz kilka osób z marketingu. Dla członków zarządu pomieszczenia są z klimatyzacją, w pozostałych klimatyzacja będzie w późniejszym terminie. Budynek wyposażono w nowe meble. Część (25%) budynku jest użytkowana przez PKP PR już od końca 2003 r.

Proszę zwrócić uwagę na tablicę informacyjną budowy (zdjęcie w załączniku). Jest tam napisane, że budynek remontuje firma z Leszna. Planowanie i realizacja inwestycji odbywa się w Biurze Techniki i Rozwoju. Biuro to wraz z dyrektorem ma siedzibę w Warszawie, ale drugi z dwóch wydziałów tego Biura mieści się w Poznaniu. Natomiast przetargi prowadzi Biuro Logistyki i Zaopatrzenia. Dyrektorem Biura Techniki i Rozwoju (Poznań ul. Kolejowa 5) jest Paweł Stefański zamieszkały... w Lesznie!

Biura Techniki i Rozwoju oraz Logistyki i Zaopatrzenia są w pionie członka zarządu dyr. ds. technicznych. Kiedy zapadała decyzja o remoncie siedziby spółki na ul. Wileńskiej, członkiem zarządu dyrektorem ds. technicznych był Henryk Szklarski, obecnie dyrektor PR Bydgoszcz.
tomex_0111 - 13-06-2009, 22:05
Temat postu:
dogodniejsza miejscówka? na przenoszenie sa pieniadze,ale na modernizacje ni ma
kkrisss - 18-06-2009, 01:22
Temat postu:
Ursus Victorius skąd wiesz, że Paweł Stefański mieszka w Lesznie? Znam go osobiście i powiem Ci, że się mylisz. Sprawdź sobie gdzie mieszkają ludzie, którzy na rejestracjach samochodów mają PKS ...., a stamtąd do Leszna jeszcze daleka droga. Szkoda czasu na szukanie taniej sensacji i zaśmiecanie forum.

Co do pieniędzy. PKP PR zostały zmuszone do opuszczenia murów na Grójeckiej. Lokum na Wileńskiej było rozwiązaniem tego problemu, a nie robieniem czegoś na pokaz za pieniądze pasażerów. Poza tym Grupa PKP jest dotowana z funduszy państwowych więc nie my (pasażerowie) za to płaciliśmy. Remont budynku musiał się odbyć, a wyposażanie nowego lokum w nowoczesne meble i osprzęt nie jest niczym dziwnym. Słyszałaś o czym takim jak ergonomia na stanowisku pracy. Kłaniają się tutaj zapisy Inspektora Pracy i BHP.

Co do modernizacji. PKP PR planują i robią modernizacje taboru, ale nie można tego robić jak się chce. Są procedury (m.in. UZP), jest niestabilny kurs walut, są w opracowywaniu nowe urządzenia, które może będą zabudowane w modernizowanym taborze. Jest wiele czynników wpływających na opóźnienia w ogłaszaniu przetargów niezależnych od PKP. Taką ciekawostką jest fakt iż PKP PR już w zeszłym roku były gotowe do przeprowadzenia poważnej modernizacji ezt wykorzystując fundusze unijne, ale przydzielający te fundurze nie zdążyli przygotować warunków i procedur dla ubiegających się o tą dotację.

Popatrzcie trochę optymistyczniej na starania i osiągnięcia PKP PR: modernizacja 81 wagonów, modernizacja 75 ezt, zakup ED74, zakup i modernizacja lokomotyw EU07. A to dopiero początek...
Gacek - 18-06-2009, 10:07
Temat postu:
A ponadto teraz PKP PR mają swój budynek a nie płacą PKP CARGO za wynajęcie.
Moim zdaniem jest to tąńsze rozwiązanie.
Andrzej - 18-06-2009, 10:31
Temat postu:
Cytat:
Popatrzcie trochę optymistyczniej na starania i osiągnięcia PKP PR: modernizacja 81 wagonów, modernizacja 75 ezt, zakup ED74, zakup i modernizacja lokomotyw EU07. A to dopiero początek...



Modernizacje finansowane ze środków Unii Europejskiej. Z tych stań pozostał im tylko 75 ezt bo resztę zabrała PKP IC. Śmiech
kkrisss - 18-06-2009, 16:40
Temat postu:
Niestety jedni się starają, a inni przychodzą na gotowe... Takie zarządzanie mieniem kolejowym.

Nie cytujemy przedmówcy // andrzej

Przepraszam, takie zwyczaje byłego kolejarza.
Rodriges - 18-06-2009, 21:22
Temat postu:
Kościan (PKS) to sąsiedni powiat dla Leszna. To odległość tylko 27 km. Można być zameldowanym (z zarejestrowanym autem) w jednym mieście a mieszkać w innym.
Anonymous - 18-06-2009, 21:48
Temat postu:
kkrisss napisał/a:
Popatrzcie trochę optymistyczniej na starania i osiągnięcia PKP PR.


Ano patrzymy: w Opolu działa OKOK (Obywatelski Komitet Obrony Kolei), w Małoposce działa, na Górnym Śląsku działa, ostatnio powstał na Dolnym Śląsku i też już prężnie działa. Że tak powiem: starania i osiągnięcia PKP PR inspirują nas do zakładania takowych komitetów.

Dzielnie bronisz kkrisss PKP PR. Smile A budynek jak widzę godny króla: wszak taki zastęp dzielnych fachowców musi w komfortowych warunkach pracować dla dobra pasażerów i kolei regionalnej. Tak trzymać!

PS: kiedy kolejne cięcia pociągów? Pozdrawiam.
kkrisss - 18-06-2009, 23:57
Temat postu:
Uwierzcie mi, ale temu budynkowi do Sheratona bardzo daleko. Trzeba jednak przyznać, że PR nie ma czego się wstydzić. Jakby nie było jest to główna siedziba Spółki.
prezes11 - 19-06-2009, 09:48
Temat postu:
Pewnie niektórzy z Was byliby zadowoleni, gdyby to była główna siedziba spółki Przewozy regionalne :
Arek - 19-06-2009, 15:37
Temat postu:
Nikt nie neguje nowej siedziby PKP PR, więc skąd te głosy oburzenia? Wiktoria przedstawiła tylko suche fakty. PKP PR po usamorządowieniu nie są kolejową "świętą krową"! Teraz jeszcze bardziej będziemy patrzeć władzom spółki i ich właścicielom na ręce i rozliczać z publicznych funduszy ładowanych w Przewozy Regionalne z przeznaczeniem na utrzymanie przerośniętej administracji, zarówno w centrali jak i w terenie!
bahnman - 19-06-2009, 15:43
Temat postu:
kkrisss napisał/a:
Jakby nie było jest to główna siedziba Spółki.


A ja ciagle czekam, kiedy zapadnie decyzja o przeniesieniu tej centrali do innego miasta. Wszak z Warszawa i wojewodztwem mazowieckim nie laczy tej spolki zaden aspekt dzialalnosci operacyjnej...
Jedyne co laczy Mazowsze z obecnymi samorzadowymi PKP PR to najwieksza sposrod wszystkich wojewodztw liczba udzialow w tej spolce. Najwieksza, ale nie dajaca zadnych istotnych praw - sprzeciw samego Mazowsza nie udaremnilby ewentualnego przeniesienia centrali do innego miasta.
kkrisss - 20-06-2009, 15:17
Temat postu:
Cytat:
Teraz jeszcze bardziej będziemy patrzeć władzom spółki i ich właścicielom na ręce i rozliczać z publicznych funduszy ładowanych w Przewozy Regionalne z przeznaczeniem na utrzymanie przerośniętej administracji, zarówno w centrali jak i w terenie!



Jesteś pracownikiem NIKu? Przerośnięta administracja? co Ty człowieku wiesz o zarządzaniu Spółką, która ma 16 tys. pracowników i swojego czasu 3000 wagonów, prawie 1000 ezt i kupe innego taboru, oprócz tego na głowie rozwiązywanie bieżących problemów z utrzymaniem taboru i jego eksploatacją, planowanie napraw oraz wiecznie niezadowolonych klientów, którym trudno dogodzić, bo w tym samym przedziale jednemu jest za gorąco a drugiemu za zimno. Może ze szwagrem w dwójkę byście to wszytko ogarnęli? PKP to nie budka z piwem, gdzie robisz sobie co chcesz. Pamiętajcie, że nad koleją czuwają instytucje kontrolujące postępowanie z mieniem kolejowym.
Picolo - 20-06-2009, 18:21
Temat postu:
kkrisss, za to wy w centrali macie pojęcie o zarządzaniu spółką, co nie? Tak zarządzacie, że doprowadzacie ludzi do furii, szczególnie na Dolnym Śląsku, Opolszczyźnie, Śląsku i w Małopolsce, gdzie powstały Obywatelskie Komitety Obrony Kolei. I dziwię się, że tylko tam!

Zresztą, pewnie znasz takie powiedzonko: uderz w stół a nożyce się odezwą - pasuje do ciebie. Wink
kkrisss - 21-06-2009, 07:39
Temat postu:
Picolo gdybyś mnie znał byś się zdziwił. Uwierz mi ale mam bardzo duże pojęcie o pracy w Centrali.
Anonymous - 21-06-2009, 08:16
Temat postu:
No to wszystko jasne: faktycznie, praca w centrli PKP PR wyjaśniałaby Twoje wypowiedzi w tym temacie.

PS: czy spółka w takiej kondycji finansowej jak PKP PR nie ma ważniejszych zmartwień na głowie, niż budowa nowej siedziby?
Torreador - 21-06-2009, 11:57
Temat postu:
Cytat:
Grupa PKP jest dotowana z funduszy państwowych więc nie my (pasażerowie) za to płaciliśmy

Dość ciekawe spostrzeżenie Shocked A czy przypadkiem podatnik nie dopłacił do tej działalności przewozowej ? A czy pasażer nie jest także podatnikiem ? Chyba, że pociągiem PR jedzie lump, to wówczas zgodzę się z tobą.

[ Dodano: 21-06-2009, 12:03 ]
Cytat:
Remont budynku musiał się odbyć

Cytat:
Słyszałaś o czym takim jak ergonomia na stanowisku pracy. Kłaniają się tutaj zapisy Inspektora Pracy i BHP.


Kiedy podejmowano decyzję o tej inwestycji PKP PR był zadłużony na ponad 1 mld zł. Nie musiał być to taki standard budynku w takiej sytuacji finansowej spółki.
BHP owszem tylko, że PR na własne życzenie doprowadził do tego tworząc "co chwilę" nowe zbędne etaty w administracji.

[ Dodano: 21-06-2009, 12:22 ]
Cytat:
...mieszka w Lesznie? Znam go osobiście i powiem Ci, że się mylisz
Nie musi mieszkać w Lesznie. Wystarczy, że w okolicy spędził ileś lat i ma na bieżąco kontakt co widać po realizowanych przez PR inwestycjach Mr. Green
Grubego zna wielu. A szczególnie jego tatusia zapamiętano. Zamiast zamknąć buzie ty próbujesz ich "wybielić". Czy ty wiesz jaką funkcję pełnił tatulek S.P. w PRLu? Nic dziwnego, że synkowi posadkę utworzyli, której trzyma się od conajmniej lat 8 (patrz stara książka telefoniczna całych PR). Rotacja na stanowiskach kierowniczych takich ludzi powiązanych z dawnym środowiskiem "funkcjonariuszy" nie dotyczy. Stanowisko ma aż w Warszawie bo w Wielkopolsce nie tak łatwo o nietykalność nawet po zmianie nazwiska. Biuro którym kieruje ma 2 wydziały 1 w Poznaniu a 2 w Warszawie. Oczywiście do tego 2 na stanowisko naczelnika też przywieźli człowieka z Wielkopolski. To typowe rozwiązanie. Chodzi o to aby byli tylko sami zaufani ludzie, aby nie wydało się ...

[ Dodano: 21-06-2009, 12:38 ]
Cytat:
A ja ciagle czekam, kiedy zapadnie decyzja o przeniesieniu tej centrali do innego miasta.

Tak trzeba przenieść bo ty nienawidzisz Warszawy i to jest racjonalny powód Wink Pamiętaj, że spośród obecnych Warszawiaków tylko 52% urodziło się w Warszawie. Reszta to ludność tzw. napływowa. Być może są w tej grupie także osoby z twojej miejscowości...
Myślisz jak ludzie PSLu, jak najlepiej ale dla siebie i swoich krewnych.
A czy nie lepiej jeśli centrala PR ma położenie blisko środka kraju. Czy nie bliżej do urzędów centralnych typu ministerstwa. Wolałbyś aby przyjeżdżano do stolicy np. z Katowic lub np. z Poznania? A czy dojazd nie kosztuje. A czy hotel czasem nie trzeba wynająć aby załatwić sprawy itp itd. Najpierw oblicz opłacalność przedsięwzięcia.

[ Dodano: 21-06-2009, 12:42 ]
Cytat:
co Ty człowieku wiesz o zarządzaniu Spółką, która ma 16 tys. pracowników

16 tys. to było ale przed przejęciem pociągów pospiesznych. Teraz jest połowa tego ale biurwy ubyło 1% a ilość dyrektorów i naczelników wydziałów w centrali której pracujesz nie uległa zmniejszeniu nawet o 1 etat.

[ Dodano: 21-06-2009, 12:47 ]
Cytat:
Pamiętajcie, że nad koleją czuwają instytucje kontrolujące postępowanie z mieniem kolejowym.

Gdyby ktoś rzeczywiście kontrolował kolej i wyciągał konsekwencje, połowę naczelników centrali PR wywalono by na zbity pysk, likwidując przy okazji połowę wydziałów.
kkrisss - 21-06-2009, 16:04
Temat postu:
Co do ostatniej wypowiedzi:
- PKP PR zmieniły lokum bo musiały - zostały zmuszone do opuszczenia lokum na Grójeckiej ze względu na plan zajęcia całego budynku o ile dobrze pamiętam przez IC,

- piszesz:
"Kiedy podejmowano decyzję o tej inwestycji PKP PR był zadłużony na ponad 1 mld zł. Nie musiał być to taki standard budynku w takiej sytuacji finansowej spółki.
BHP owszem tylko, że PR na własne życzenie doprowadził do tego tworząc "co chwilę" nowe zbędne etaty w administracji."

- skąd wiesz o wielkości zadłużenia w tym czasie? Masz doliczone do biletu xx% tytułem spłaty tego zakupu?
- co rozumiesz pod pojęciem "standard"? Przystosowanie WC do korzystania przez inwalidę czy zamontowanie nowych drzwi, bo starych nie było, a może pomalowanie ścian i sufitów? To jest jakaś rewelacja? Byłem tam kilka razy i nie ma tam wielokolorowej fontanny, ani palmy kokosowej.
- podaj przykład "nowych etatów" wraz z opisem ludzi, którzy je objęli. Są też etaty czy raczej stanowiska likwidowane (napisane jest to na pierwszej stronie na www). Poza tym weźcie pod uwagę, że nowo zatrudniani mają przejąć sprawy tych, którzy za chwilę pójdą na emeryturę (a w Centrali jest ich sporo),

- to że Paweł S. ma dwa miejsca pracy nie świadczy o nietykalności tylko o rozbiciu jego biura w dwóch miastach. Nie rozumiem sensu tej wypowiedzi.

- informacja dla małobystrych (w tym dla Torreadora): wraz z przeniesieniem m.in. przewozów pośpiesznych do IC zostali też przeniesieni ludzie z PR, a nawet naczelnik z Wrocławia, który teraz dowodzi taborem w IC (uważam to za bardzo dobre posunięcie ze strony IC, a byłego Pana naczelnika - obecnego dyrektora gorąco pozdrawiam).

- nie jestem pracownikiem PR Język

- gdyby nie instytucje czuwające nad postępowaniem PR to byście jeździli zdewastowanym taborem z lat 50-tych.

Podsumowując sprawy finansowe - PKP PR jest finansowana przez samorządy, czyli należy przez to rozumieć, że 15 samorządów nie widzi zadłużenia PR i nadal pompują pieniądze pogrążając województwa w długach, tylko forumowicze widzą ten problem. Ciekawa sprawa. Ciekawe czy chcielibyście, aby zlikwidować wiecznego dłużnika? Byście pieszo, albo na rowerach dojeżdżali do najbliższej stacji gdzie zatrzymuje się pociąg pośpieszny i błagalibyście o miejsce. Przestańcie przesmradzać i szukać tylko haczyków.

Taka uwaga formalna: kultura wymaga, aby zwroty typu "Ty", "Wy" itp. pisać z dużej litery.
Paszczak - 21-06-2009, 16:54
Temat postu:
kkrisss, nie odwracaj kota ogonem, bo pewnie do tego zostałeś "oddelegowany" na forum. Gdybyś nie był związany zawodowo z PKP PR to by Cię tu nie było, tzn. nie zabierałbyś głosu w tej dyskusji z takim zaangażowaniem.

Cytat:
Podsumowując sprawy finansowe - PKP PR jest finansowana przez samorządy, czyli należy przez to rozumieć, że 15 samorządów nie widzi zadłużenia PR i nadal pompują pieniądze pogrążając województwa w długach, tylko forumowicze widzą ten problem.

Nie 15 a 16 samorządów! A co do długów PKP PR to tak na prawdę nikt nie wie ile one dokładnie wynoszą, do czasu upublicznienia wyników audytu. Jednak już dziś mówi się o 130 mln zł w plecy na koniec 2008 roku:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=7403

Do tego trzeba doliczyć kolejne 120 mln zł zadłużenia z tytułu rozliczeń z PKP IC ze sprzedaży biletów oraz z PKP S.A. za dzierżawę kas biletowych. W sumie jest to 250 mln zadłużenia, które wg Ciebie, widzą tylko forumowicze!

A tymczasem biurwa w centrali PKP PR funduje sobie nową klimatyzację!
bahnman - 21-06-2009, 21:21
Temat postu:
Torreador napisał/a:

bahnman napisał/a:
A ja ciagle czekam, kiedy zapadnie decyzja o przeniesieniu tej centrali do innego miasta.

Tak trzeba przenieść bo ty nienawidzisz Warszawy i to jest racjonalny powód Wink Pamiętaj, że spośród obecnych Warszawiaków tylko 52% urodziło się w Warszawie. Reszta to ludność tzw. napływowa. Być może są w tej grupie także osoby z twojej miejscowości...
Myślisz jak ludzie PSLu, jak najlepiej ale dla siebie i swoich krewnych.
A czy nie lepiej jeśli centrala PR ma położenie blisko środka kraju. Czy nie bliżej do urzędów centralnych typu ministerstwa. Wolałbyś aby przyjeżdżano do stolicy np. z Katowic lub np. z Poznania? A czy dojazd nie kosztuje. A czy hotel czasem nie trzeba wynająć aby załatwić sprawy itp itd. Najpierw oblicz opłacalność przedsięwzięcia.


Kto pisal cos o nienawisci do Warszawy? Paranoja rodem z PISsu! Skad wziales te 52%...
Postawilem konkretna teze - zarzad PR zauwazy pewnie, ze dla samej spolki byloby lepiej by sie przeniosla do innego duzego miasta, zwlaszcza ze z Mazowszem ani tym bardziej z Warszawa nie laczy jej zadna dzialalnosc operacyjna. Stweirdzanie, ze dobrze aby wszystkie centrale firm, wszystkie siedziby urzedow panstwowych musialby byc umieszczone w jednym miescie jest przykladem chorobliwego kompleksu i totalna bzdura. A podpieranie sie jeszcze teza "srodka kraju" jest juz wrecz dziecinne! Rownie dobrze moglbys kazac PR'om przeniesienie gnieznienskiego biura zajmujacego sie o ile dobrze pamietam reklamacjami i karami za przejazdy bez waznego biletu do miejscowosci Piatek pod Lodzia, bo tam jest srodek kraju i kazdemu bedzie najblizej...
Kazdy samorzad wojewodzki bedzie sie staral o taka instytucje z jednej prostej przyczyny - miejsca pracy! No i tu pojawia sie znowu kwestia tego, dlaczego siedziba ma byc w Wawie, skoro spolka w ogole nie obsluguje juz w zadnym prawie zakresie Mazowsza.
Gaspares - 21-06-2009, 22:13
Temat postu:
A niech przeniosą ten b****l bliżej geograficznego środka Polski - ot do Łodzi! Wtedy warszawiacy musieliby tam do pracy pociągami dojeżdżać.
kkrisss - 21-06-2009, 23:09
Temat postu:
Cytat:
Nie 15 a 16 samorządów


Niby który 16-ty? Mazowiecki? Tam są Koleje Mazowieckie, a nie PR.

Cytat:

Gdybyś nie był związany zawodowo z PKP PR to by Cię tu nie było, tzn. nie zabierałbyś głosu w tej dyskusji z takim zaangażowaniem.


NIE JESTEM PRACOWNIKEM PR Evil or Very Mad , ale znam tę Spółkę dokładnie i mam do niej swój wkład. Dzięki m.in. mojej osobie dzisiaj sobie jeździcie ED74, a 81 zmodernizowanych wagonów jest ciągnięte przez 69 zmodernizowanych lokomotyw EU07.

Cytat:
A tymczasem biurwa w centrali PKP PR funduje sobie nową klimatyzację!


Dzisiaj klima nie jest żadnym luksusem, ponadto nie każdy jest z tego zadowolony. Kolejny raz powtarzam, że istnieją wytyczne ergonomii stanowiska pracy (przykład http://www.ciop.pl/10981.html ), które mówią m.in. o utrzymaniu odpowiednich warunków klimatycznych, oświetleniowych a nawet kątach oparć w fotelach. Jak pracownicy PR dostaną podnóżki (wymagane wytycznymi) też będzie afera?

Gdybyś znał te wytyczne to też takich "luksusów" domagałbyś się od swojego szefa.
Arek - 21-06-2009, 23:26
Temat postu:
kkrisss, obaj dobrze wiemy, że w tej dyskusji nie chodzi o nową siedzibę spółki, bo gdzieś przecież centrala musi się pomieścić. Nie chodzi też o klimatyzację, bo to żaden specjalny luksus, choć nie wiem, czy w naszym klimacie konieczny. Tak naprawdę chodzi o to:

Ursus Victorius napisał/a:
Proszę zwrócić uwagę na tablicę informacyjną budowy (zdjęcie w załączniku). Jest tam napisane, że budynek remontuje firma z Leszna. Planowanie i realizacja inwestycji odbywa się w Biurze Techniki i Rozwoju. Biuro to wraz z dyrektorem ma siedzibę w Warszawie, ale drugi z dwóch wydziałów tego Biura mieści się w Poznaniu. Natomiast przetargi prowadzi Biuro Logistyki i Zaopatrzenia. Dyrektorem Biura Techniki i Rozwoju (Poznań ul. Kolejowa 5) jest Paweł Stefański zamieszkały... w Lesznie!

Biura Techniki i Rozwoju oraz Logistyki i Zaopatrzenia są w pionie członka zarządu dyr. ds. technicznych. Kiedy zapadała decyzja o remoncie siedziby spółki na ul. Wileńskiej, członkiem zarządu dyrektorem ds. technicznych był Henryk Szklarski, obecnie dyrektor PR Bydgoszcz.

I to właśnie z tego powodu rozmydlasz temat, żeby odwrócić uwagę od sprawy zasadniczej! Zarzekasz się, że nie pracujesz w PKP PR, a jednocześnie twierdzisz, że znasz osobiście dyr. Pawła Stefańskiego z Biura Techniki i Rozwoju oraz że masz duże pojęcie o pracy w centrali. Mamy Cię!

PS. Dla twojej wiadomości - Mazowsze też jest udziałowcem PKP PR, i to największym.
kkrisss - 22-06-2009, 00:00
Temat postu:
Cytat:
Zarzekasz się, że nie pracujesz w PKP PR, a jednocześnie twierdzisz, że znasz osobiście dyr. Pawła Stefańskiego z Biura Techniki i Rozwoju oraz że masz duże pojęcie o pracy w centrali. Mamy Cię!


Pudło! Nie macie mnie!


Cytat:
PS. Dla twojej wiadomości - Mazowsze też jest udziałowcem PKP PR, i to największym.


Odkąd istnieją KM to PR łączy z Mazowszem tylko główna siedziba Spółki. KM mają swój Zarząd i swojego Prezesa, więc jeżeli Samorząd mazowiecki daje jakąś kasę przewoźnikowi z Mazowsza to tylko KM.

Ta dyskusja jest tępa. Próbujecie udowodnić coś co się nie wydarzyło i jak pisałem wcześniej co niektórzy szukają sensacji. Jakby siedzibę PR remontowała firma z Kujawsko-pomorskiego to pewnie dostałoby się po uszach innej osobie z PR - H.S. Czekam, aż mi się oberwie, bo jestem z Poznania, a firma, która dostarczała GPS do ezt mieści się na rogu ulicy Kolejowej? Bezsens!
Arek - 22-06-2009, 00:06
Temat postu:
Cytat:
Próbujecie udowodnić coś co się nie wydarzyło i jak pisałem wcześniej co niektórzy szukają sensacji.

Niczego nie próbujemy udowadniać. Fakty same się obronią. I co niby takiego się nie wydarzyło?

Zresztą, zebrane przez nas informacje zweryfikują powołane do tego służby!

PS. Ustawianie jednego przetargu w PKP PR już wykryliśmy i udowodniliśmy:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=50330#50330
chester - 22-06-2009, 11:37
Temat postu:
bahnman napisał/a:
Postawilem konkretna teze - zarzad PR zauwazy pewnie, ze dla samej spolki byloby lepiej by sie przeniosla do innego duzego miasta, zwlaszcza ze z Mazowszem ani tym bardziej z Warszawa nie laczy jej zadna dzialalnosc operacyjna. Stweirdzanie, ze dobrze aby wszystkie centrale firm, wszystkie siedziby urzedow panstwowych musialby byc umieszczone w jednym miescie jest przykladem chorobliwego kompleksu i totalna bzdura.


Niekoniecznie. Obojętnie jak teraz zmalała spółka PKP PR, jest niewątpliwie wciąż bardzo duża, bardzo istotna, bardzo wyjątkowa, itd. (nawet, jeśli do coponiektórych stwierdzeń dopisze się pejoratywne określenia).
Taka - jedyna w kraju - spółka musi wręcz na bieżąco być w kontakcie ze spółką-matką, regulatorem, właściwym ministerstwem, centralami kluczowych pratnerów (np. PLK, PKP Energ.), itd. itp.

Powiem więcej - owego czasu bardzo gorąco myślano nad przeniesieniem centrali Orlenu do Warszawy - właśnie w opozycji do tego, co piszesz, siedziba władz spółki NIE MUSI mieć nic wspólnego z codzienną działalnością operacyjną - od tego są ludzie od operacji.

Na ogół, jeśli miejscem działalności jest cały kraj, to korzystniej umieścić się w stolicy. jeśli miejsce działaności jest zawężone (geograficznie), to inna bajka (np. porty, stocznie, czy kolejowo - SKM Trójmiasto).
Rodriges - 23-06-2009, 21:38
Temat postu:
Gaspares napisał/a:
A niech przeniosą ten b****l bliżej geograficznego środka Polski - ot do Łodzi! Wtedy warszawiacy musieliby tam do pracy pociągami dojeżdżać.

Tylko, że 80% pracujących tzw. państwowych spółkach kolejowych na terenie Warszawy to osoby codziennie dojeżdżające do stolicy; z Radomia(100km), Skierniewic (70km), Żyrardowa, Łowicza, Siedlec, Łukowa, Ciechanowa, Pilawy itd.
Warszawiacy nie chcą pracować na kolei. To nie z powodu zarobków. W sumie stabilna praca + nie najgorsza pensja i niewielki wysiłek powinno być wystarczające. Jednak z powodu chamstwa jakie panuje na kolei ludzie bez kolejowego "powołania" wolą poszukać sobie pracy w innym środowisku za taką samą lub nawet niższą płacę.

[ Dodano: 23-06-2009, 21:44 ]
Cytat:
Byłem tam kilka razy i nie ma tam wielokolorowej fontanny, ani palmy kokosowej.

Ale jest i było a także będzie zadłużenie spółki przy takiej gospodarności.

[ Dodano: 23-06-2009, 21:56 ]
Cytat:
- podaj przykład "nowych etatów" wraz z opisem ludzi, którzy je objęli. Są też etaty czy raczej stanowiska likwidowane

np. A. Wietrzyńska - Janiec utworzono dla niej stanowisko dyrektora zespołu radców prawnych. Pytam się po co ?
Nie dało rady zrobić dodatkowego biura gdyż na to potrzeba zgody Rady Nadzorczej to ominięto to i zrobiono synekurę innym sposobem. Idąc dalej takim tokiem myślenia w zarządzaniu personelem to za chwilę każdy 3 osobowy zespół może mieć swojego/ją/ dyrektora. Tylko, że w zespole przynajmniej grają (z talentem bywa różnie) a nie się opier..lają jak W.-J.
A Ireneusz S. -dyr. projektu ile czasu będzie się opier..ał. Niech mu odłączą internet to z nudów zwariuje. I wielu innych...
Torreador - 16-12-2009, 23:19
Temat postu:
Dosłownie kilka kroków od siedziby Centrali Przewozy Regionalne spółka z o.o.
Promocja menelstwa
Sprawdź na mapie jeśli nie wierzysz.

2.0 Powered by phpBB modified v1.9 by Przemo © 2003 phpBB Group