Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 583, 584, 585  Następny
Zestawienia i frekwencja w pociągach dalekobieżnych
Autor Wiadomość

Patryk180 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Gru 2009
Skąd: Katowice

PostWysłany: 07-03-2010, 17:04    Odpowiedz z cytatem

TLK ( d.Ślazak) Przemyśl/Zakopane-Zielona Góra/Poznań
Lok+2+B+1+2+2/+2+1+2
Frekwencja 2 klasa wagony do Z.G: 90%, do Poznania 40%
Frekwencja 1 klasa wagony do Z.G: 20% do Poznania 10%

TLK ( d.Wielkopolanin ) Poznań-Przemyśl/ ( wagony do Kijowa )
Lok+2+1+2+2/+syp+syp
Frekwencja 2 klasa 70%
Frekwencja 1 klasa 25%

TLK ( d.Sztygar ) Bielsko Biała-Lublin
Lok+2+2+2
Frekwencja 100%
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hurricane Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Sie 2009
Skąd: TARNÓW

PostWysłany: 07-03-2010, 22:10    Odpowiedz z cytatem

Przez 2 ostatnie dni widziałem we Wrocławiu w sumie kilkanaście wagonów w różnych pociągach TLK, którym kończą się odroczenia rewizji w ciągu miesiąca...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 07-03-2010, 22:15    Odpowiedz z cytatem

A właśnie ile jest czasu miedzy rewizjami i jak dostać odroczenie i na ile jest?

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Patryk180 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Gru 2009
Skąd: Katowice

PostWysłany: 08-03-2010, 18:00    Odpowiedz z cytatem

dzisiaj:
TLK Katowice-Gdynia[( Przez: Sosnowiec, Częstochowe, Łódź K., Toruń, Tczew )( odjazd z Katowic 06:57 )]
Skład: lok+2+2+1+2+2+2

[ Dodano: 09-03-2010, 16:01 ]
InterRegio Ślązak Legnica-Rzeszów[ opóźniony w Katowicach 120min. ( planowy. odj. 12:13)]
skład: Lok+bohun+bohun+2

TLK Zielona Góra/Poznań-Przemyśl [ opóźniony w Katowicach 80min. ( planowy. odj. 12:55)]
skład: lok+2+1+2+2/+2+1+2

TLK Wrocław-Kraków [ opóźniony w Katowicach 30min. ( planowy. odj. 13:55)]
skład: lok+1+2+2

InterRegio Wielkopolanin Poznań-Rzeszów[ opóźniony w Katowicach 60min. ( planowy. odj. 14:15)]
skład: lok+2+bohun+bohun+bohun

TLK Kraków-Wrocław ( odjazd z Katowic 14:17 )
skład: 2+2+1
Frekwencja 10%
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pabianiczanin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2008
Skąd: Pabianice

PostWysłany: 09-03-2010, 17:54    Odpowiedz z cytatem

9.03.2010 Stacja Pabianice

TLK 16102 Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
skład: Lok+2+2+2+2 Frekwencja marna 20 - 30%

A najciekawsze jest to ,że w RJ jest napisane jest że w tym pociągu kursują tylko wagony 2klasy
A na końcu jest napisane ,że 1. kl. rezerwacja fakultatywna

Oto jest link tego pociągu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Vince
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 11-03-2010, 11:05   

Jelenia Góra

TLK 66103/2 Lok-B-Bv około 15os. kierownik wyposażony w terminal
TLK 16201 Lok-Bc-B-B-B-Bv-WL-Bc-B-B-Bc-WL 92os. -45min. opóźnienia
Powrót do góry

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 11-03-2010, 17:43   

Vince napisał/a:
TLK 16201 (...)


92 pasażerów na 11 wagonów. Moim zdaniem tragedia.
Powrót do góry

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 11-03-2010, 17:49    Odpowiedz z cytatem

92 pasażerów na stacji końcowej- moim zdaniem suuper.

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 11-03-2010, 18:13   

A moim zdaniem wręcz przeciwnie. Dlaczego? Już wyjaśniam:

Skład pociągu to: LOK + Bc + B + B + B + Bc + WL + Bc + B + B + Bc + WL

Kolorem zielonym oznaczyłem ogólnodostępne wagony klasy 2. Domniemam, że były to klasyczne "mechpomy", czyli wagony oznaczone jako Bdnu. Wagon Bdnu posiada 10 przedziałów, każdy po 8 miejsc siedzących. Daje nam to 80 miejsc siedzących w jednym wagonie. Wagonów klasy drugiej w składzie pociągu TLK 16201 było aż 5, co daje nam łącznie 5*80 miejsc siedzących, a to się równa 400 miejsc.

Kolorem niebieskim oznaczyłem popularne w polskich pociągach wagony kuszetki - Bcd/Bcdu. Nigdy takim wagonem nie jechałem, dlatego nie jestem w stanie stwierdzić, po ile miejsc leżących znajduje się w każdym przedziale takowego wagonu. Zakładając, że w jednym przedziale mamy do dyspozycji 4 miejsca leżące, a przedziałów w kuszetce mamy 10, daje nam to liczbę 40 miejsc leżących na jeden wagon. W pociągu TLK 16201 mieliśmy aż 4 kuszety, a co za tym idzie otrzymujemy 4*40 miejsc leżących, a to się równa 160 miejsc.

Bez koloru oznaczone są wagony WL, czyli popularne sypialki WLABd. Szkoda, że nigdy taką sypialką nie jechałem, gdyż po raz kolejny nie jestem w stanie stwierdzić, ile miejsc leżących w każdym przedziale takiegoż wagonu mamy do dyspozycji. Ale działa to tylko i wyłącznie na Twoją korzyść kolego @Światowid, gdyż zaniżę tę liczbę do 4 miejsc na jeden przedział. Daje nam to minimum 40 miejsc w jednym wagonie sypialnym. W składzie były dostępne dwie sypialki, czyli 2*40 miejsc leżących, a to się równa 80 miejsc.

Podsumowując:

400+160+80=640 miejsc w składzie pociągu TLK 16201.
640 - 100%
92 - x%
x= 92*100/640= 14,37%

Chyba wiesz, co w tym wypadku oznacza wynik 14,37%? Z taką frekwencją dojechał do Jeleniej Góry pociąg TLK 16201. Wniosek niech każdy wyciągnie sobie sam.
Powrót do góry

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 11-03-2010, 18:24    Odpowiedz z cytatem

Ale musisz wziąć to pod uwagę że jest to stacja początkowa dolicz jeszcze Marciszów, Wałbrzych Główny, Wałbrzych Miasto ( kolejne 100 osób średnio) Jaworzynę Sląską i wychodzi około 300 osób dziennie tylko na odcinku Jelenia Góra- Wrocław co daje 50%. A frekwencja dla każdego TLK jadącego z Jeleniej Góry jest liczona na odcinku Jelenia Góra- Wrocław a nie w samej Jeleniej Górze.

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 11-03-2010, 18:41   

Światowid napisał/a:
kolejne 100 osób średnio


W samym Wałbrzychu?
Powrót do góry

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 11-03-2010, 18:44    Odpowiedz z cytatem

Tak w samym Wałbrzychu. Wałbrzych to duże miasto, gdzie jedynym środkiem transportu jest tylko kolej, bo PKS na razie raczkuje.

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 11-03-2010, 19:05   

Ale nie oszukujmy się, że w samym tylko Wałbrzychu do 16201 wsiada średnio 100 osób! W pewną sierpniową niedzielę (rok 2009) spędziłem w tym mieście połowę dnia. Widziałem kilka pociągów dalekobieżnych przejeżdżających przez to miasto i nigdy nie wsiadało do żadnego 100 osób. Pragnę przypomnieć, że był to okres wakacyjny, czyli przynajmniej teoretycznie frekwencja w pociągach dalekobieżnych powinna być zdecydowanie większa. Z tego co zaobserwowałem, w Wałbrzychu do każdego pociągu wsiada średnio 30 osób.

Do Katowic wracałem "Śnieżką" z Jeleniej Góry, która jakoś szczególnie nie zapełniła się w Wałbrzychu. O kolejnych stacjach nawet nie wspominam...

@Światowid, prosiłbym, abyś nie zawyżał frekwencji w tych pociągach. Bądź rzetelny i podawaj prawdziwe informacje. Nie mam nic przeciwko pociągom do Jeleniej Góry (mimo katastroficznego czasu przejazdu, ale to już nie od IC zależy), ale 11 wagonów w pociągu do tego miasta to zdecydowanie za dużo. Maksymalnie 5, ale w życiu 11.
Powrót do góry

obiezykraj Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Kwi 2009
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 11-03-2010, 19:45    Odpowiedz z cytatem

Wałbrzych zawsze nabija frekwencję w Karkonoszach.
Zauważcie, że we Wrocławiu skłąd jest rozdzielany na Warszawę i Gdynię i często trudno od Wrocławia o wolne miejsca zarówno siedzące jak i te w wagonach sypialnych i kuszetkach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 11-03-2010, 19:51   

Moim zdaniem Karkonosze powinny kursować w relacji Zgorzelec - Warszawa - Gdynia, z wagonami z Jeleniej Góry, a w sezonie ze Szklarskiej Poręby. Wtedy ten pociąg będzie miał większą rację bytu (5 wagonów z JG i 5 ze Zgorzelca). Dziwię się, że w PKP IC jeszcze na to nie wpadli. Najwidoczniej wolą wozić powietrze w 9 wagonach...
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 24 z 585 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 583, 584, 585  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl