Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Sardynki w pociągu do Drezna
Autor Wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 17-08-2010, 17:55    Odpowiedz z cytatem

No wlasnie, ja tez sie dziwie ze na pociagach Drezno-Wroclaw nie ma wagonow, ale jednostki desiro mozna uzywac w trakcji wielokrotnej maksymalnie 3 sztuki. Nie zaszkodziloby gdyby to wlasnie trzy szynobusy desiro jezdzily pomiedzy tymi miastami.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Mih Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Maj 2009

PostWysłany: 17-08-2010, 19:12    Odpowiedz z cytatem

Przecież PR mają wagony - lokomotywy spalinowe też. Marna to jednak pociecha, bo Niemcy nie chcą ich wpuszczać na swoje tory.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateuszpiszcz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Gru 2007

PostWysłany: 17-08-2010, 20:21    Odpowiedz z cytatem

Zacznijmy od tego , że te pociągi uruchamia DB Regio jedynie w kooperacji z PR. Gdyby nie dobra wola niemieckiego przewoźnika, oraz dostrzeżenie potencjału w szybkich przewozach między Dreznem a Wrocławiem, żaden IR Wrocław- Drezno by do dziś nie jeździł. Przypomnę , że polski przewoźnik takie połączenia uwalił w 2004 roku pod pretekstem niskiej frekwencji, a że to bzdura udowadniają dzisiejsze składy DB, ale także wcześniejsze pociągi przyśpieszone Kowalski i Schmidt z Gorlitz do Wrocławia skomunikowane w Gorlitz z pociągami RE z Drezna. Nie ma co gdybać na temat wagonów, trzeba się cieszyć, że są te trzy pary pociągów i walczyć o pociągi przyśpieszone ze Zgorzelca do Wrocławia.

_________________
Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Modliszka Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 15 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 17-08-2010, 20:31    Odpowiedz z cytatem

mateuszpiszcz napisał/a:
Co ma zrobić Wrocław? Na początek spłacić swoje długi wobec DB Regio. To chyba będzie najlepszy pierwszy krok.

Skąd wiadomo, że PR mają jakieś długi wobec DB Regio? Władze spółki nie wydały żadnego komunikatu w tej sprawie, a jedynym źródłem informacji są konduktorzy PR. Szeregowi kolejarze nie są dla mnie wiarygodnym źródłem informacji, ponieważ zajmują się głównie rozsiewaniem plotek.

_________________
Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kaszub Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Kwi 2009
Skąd: Kaszuby/Lębork

PostWysłany: 17-08-2010, 20:33    Odpowiedz z cytatem

Przeważnie problemy PR są spowodowane brakiem odpowiedniego taboru Sad Gdyby Wrocław dysponował odpowiednią ilością szynobusów, np. SA136, większe by były szanse na pociągi bezpośrednie Zgorzelec - Wrocław. Obsługa szynobusem generowała by oszczędności. Gdyby nasz sąsiad chciałby wpuścić np. wymienione przeze mnie SA136 na swoje tory, można by zwiększyć liczbę pociągów RE. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 19-08-2010, 22:19    Odpowiedz z cytatem

Na linii zgorzeleckiej jest ogromne zapotrzebowanie na pociągi przyspieszone (głównie w rannym i popołudniowym szczycie), które zatrzymywałyby się tylko w Legnicy, Chojnowie, Bolesławcu i Węglińcu. Jeśli ktoś ma do wyboru REGIO zatrzymujący się na każdej pipidówie i niewiele droższy ale o wiele szybszy interREGIO to wiadomo co wybierze. Niestety ta oczywista oczywistość nie dociera do mądrych głów w UMWD.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

pawelW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2009
Skąd: Legnica

PostWysłany: 20-08-2010, 14:06    Odpowiedz z cytatem

mmgg, Tak przeważnie ET22 i aż 3 Bohuny czasem 2 Bohuny i jedna dwójaka jak w obecnym ŚLĄZAKU. Ludzie je lubili bo były wygodniejsze niż ETZ i szybsze . Przeważnie były tam pnełmatycznie zamykane drzwi które zamykały się same przed odjazem pociągu czego teraz w ŚLĄZAKU nie ma .. To był przykład że ludzie tęskinili za wagonami za prawdziwą koleją i wygodą no teraz w Dresio tymbardziej zarówno tam jak i tu były dużo ponad 100% frekfy co szczególnie cieszyło w przypadku aż 3 tak dużych wagonów jak Bohuny.. Maże osobiście by to wróciło i była dotacja na te biedne pociągi do/z Zgorzelca..

Pozdrawiam

[ Dodano: 20-08-2010, 15:10 ]
krzysztoff, Tak też je pamiętam to było ok 5wagonów klimatyzowanych przeważnie wszystkie białe lub czerwone zmiana loka w Węglińcu na bodaj EU06 czasem EU07 i był jeszcze jeden pociąg o którym mało kto pamięta a który cieszył się wielką popularnością miał przeważnie ok 10wagonów jechał z Przemyśla do Lipska właśnie przez Węgliniec ,Zgorzelec ,Gerlic , Bauzen i Drezno tą samą trasą.. Teraz..? Doczekaliśmy się praktycznie nowej elektronicznie sterowanej Magistrali z LCS gdzie oprócz kibli z prędkością 70km/h IZERY(kurs przyśpieszony) 100km/h i RE do Drezna 120km/h nie ma nic... Po prostu nic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Picolo Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 23-08-2010, 18:10    Odpowiedz z cytatem

Znalezione na pl.misc.kolej:

W kazdym razie wieczorne desiro w niedziele do Drezna mialo na wyjezdzie z Wroclawia 60 minut, glownie z uwagi na bunt pasazerow i niedopuszczenie do wyjazdu. Drugie tyle chetnych w koncu zostalo na peronie (!), z pewnym pocieszeniem - na ten sam bilet moga sobie jechac jutro... Kolega zmiescil sie tylko dlatego, ze mial regiokarnet i w jedynce byl mikroluz. W pociagu kondi skwapliwie wypierniczyl wszystkim doplaty do 1 klasy, a gdzies 1/3 pasazerow wydal nowy bilet, bo mieli bilety na... TLK. Za to na peronie na pewno zostala grupa osob z biletami PR...

_________________
"Demokracja to rządy hien nad osłami."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

karass Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Lip 2010

PostWysłany: 25-08-2010, 01:38    Odpowiedz z cytatem

no i mamy kochane DB na naszych torach jakos nie jest super pieknie i kolorowo

_________________
DB=Doją Biedaków
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 25-08-2010, 02:02    Odpowiedz z cytatem

karass, a co ma do tego DB? Niemiecki jest tylko skład, a całą obsługą połączenia na terenie Polski zajmuje się PR Wrocław.

Problem w tym, że UTK dopuścił tylko 5 składów Desiro do poruszania się po naszych torach, więc pretensje należy kierować do UTK, w którym rządzą kolejarze z PKP. W przypadku awarii lub przeglądu technicznego DB nie mogą wysłać innego składu, który nie ma dopuszczenia UTK.

Nie byłoby tłoku w pociągach Wrocław - Drezno gdyby UMWD zamówił dodatkowe przyspieszone pociągi Wrocław - Zgorzelec - Wrocław. Niemcy nie są temu winni, że w UMWD, PR Wrocław i KD rządzą nieudacznicy, którzy nie potrafią zaspokoić popytu na linii zgorzeleckiej.

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

karass Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Lip 2010

PostWysłany: 25-08-2010, 02:38    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
karass, a co ma do tego DB

DB ma to do tego że uruchamia te pociągi razem z PR Wrocław.
Jak była wycieczka to DB puściło dwie jednostki i wtedy kolejarze z UTK jakoś im nie przeszkodzili.
Jak DB chce puszczać pociągi to niech zadba o to żeby były dopuszczone do ruchu po polskich torach.
To leży w ich interesie a nie UTK.

_________________
DB=Doją Biedaków
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 25-08-2010, 10:57    Odpowiedz z cytatem

Pirat napisał/a:
Nie byłoby tłoku w pociągach Wrocław - Drezno gdyby UMWD zamówił dodatkowe przyspieszone pociągi Wrocław - Zgorzelec - Wrocław.

Niestety w UMWD uważają, że każdy pociąg regionalny musi zatrzymywać się na każdej pipidówie, co jest absurdem! Co drugi pociąg z Legnicy do Wrocławia mógłby być pociągiem przyspieszonym, bo wymiana pasażerów na wioskach i tak jest znikoma.

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 25-08-2010, 14:04    Odpowiedz z cytatem

Jak rozładować tłok na linii do Zgorzelca Question
Dobrym rozładem jazd:

Proszę bardzo (od Wrocławia)

5.30 Jelenia Góra p.Węgliniec
6.30 Legnica
7.00 Drezno IR
8.30 Jelenia Góra p.Węgliniec
10.30 Jelenia Góra p.Węgliniec
12.30 Jelenia Góra p.Węgliniec
13.00 Drezno IR
13.30 Węgliniec
14.30 Jelenia Góra p.Węgliniec
15.00 Zgorzelec KWISA przyspieszony
15.30 Lubań Śląski
16.30 Jelenia Góra p.Węgliniec
17.30 Legnica
18.00 Drezno IR
18.45 Zgorzelec KACZAWA przyspieszony
19.30 Lubań Śląski
20.30 Węgliniec
22.30 Legnica
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 25-08-2010, 14:10    Odpowiedz z cytatem

Exsimus, problemem jest brak druta między WG a ZG. Chociaż PRy mają spalinowozy, ale wiesz koszta, koszta i jeszcze raz koszta, ale pociagi przyspieszone powinny byc.

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 25-08-2010, 14:35    Odpowiedz z cytatem

A popatrz ile Wielkpolskie ma składów na wagonach brzydko mówiąc w piz.... i nikt nie narzeka Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 8 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl