Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Połączenie Kościerzyna - Gdynia
Autor Wiadomość

burek132 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Cze 2010

PostWysłany: 08-04-2011, 12:10    Odpowiedz z cytatem

Czy pociąg odjeżdżający z Kościerzyny do Gdyni o 9:13 oczekuje na pociąg z Chojnic przyjeżdżający o 9:10 w przypadku jego opóźnienia?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kuba_CH Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lis 2010
Skąd: Chojnice

PostWysłany: 08-04-2011, 15:10    Odpowiedz z cytatem

burek132 napisał/a:
Czy pociąg odjeżdżający z Kościerzyny do Gdyni o 9:13 oczekuje na pociąg z Chojnic przyjeżdżający o 9:10 w przypadku jego opóźnienia?

Zawsze, z reguły każdy pociąg Przewozów Regionalnych czeka za tym opóźnionym jeżeli jest możliwość przesiadki, a w razie czego można awaryjnie się jeszcze zapytać kierownika pociągu Smile

_________________
Niech Przewozy Regionalne wracają na połączenia Chojnice - Bydgoszcz!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

geordi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Lis 2009
Skąd: Malbork/GDN/POZ

PostWysłany: 08-04-2011, 16:39    Odpowiedz z cytatem

Pawel_15 napisał/a:

(...) jeżeli dojdzie to albo się obudzę i stwierdzę że to zły sen albo rzucę się pod pierwszego kibla/ pośpiecha jaki przejedzie w tej relacji. Nie dla elektryfikacji D29-201 oraz D29-203 poza odcinkiem Kostrzyn - Krzyż.


mozesz wyjasnic publice, jaki masz problem? Bo rozumiem, ze panicznie sie prądu boisz i komputer wraz z modemem do internetu napędzasz na rope? Smile

Cytat:
Jeszcze kilka lat temu na Chojnice - Tczew jeździł fiat z poczwórną bipą i było w sam raz, dziś jeździ tramwaj z PESY.


I o czym to świadczy według Ciebie?
Porównałem rozklad tabela 426 2006/7 i 2010/11. I co widzimy? O ogryzek do Starogardu o 13 więcej.
To źle? W dobie orania kolei w skali krajowej przy orkiestrze Wiodących Mediów?

I więcej, co zimą jechałem do Tczewa, to widziałem, że ruch prowadzili tym co jezdzilo i na drzewo nie uciekalo (jak tramwaje popadaly, to masa obiegow na SU42+2x Bhp była i za to bombonierka dla Struka wielka!). To też źle?
Wolałbyś dolnośląskie kka na H9 i trzy godziny jazdy Chojnice-Tczew?

--
Jedyne co pozostawia ciągle wiele do życzenia to postawa PZPR.

a) Zaplecze
jak już wynajęli od SKMki jeden kanał w Cisowej, tak już na opłacenie ludzi nie wystarczyło. I jak coś jeździ jeszcze, to na młotek i taśmę klejącą. Za to powinni kopa w zad dostać panoramicznego, że w Patalongiach Śląskich by wylądowali.

b) pracownicy i ich motywacja
Na mojej trasie (Malbork -> 3city) patologia jeździ (z małymi wyjątkami). Jak już wychyną łaskawie z kanciapy bilety sprawdzić (Co nie jest oczywiste, często piwo żłopią w okresie wakacyjno-jesiennym) to często subtelni jak rewolucja październikowa bywają. Na grzeczne zwrócenie uwagi/zasugerowanie interwencji np. w kwestii ogrzewania drą jape "a co ja moge?" albo śmieją się do rozpuku całym przedziałem służbowym, chociaż sami tam siedzą w kufajkach. Ale oni mają herbate od firmy. Ludzie na skladzie - nie.
Co ciekawe, na trasie do Bydgoszczy jest +/-: czasem WszystkoMajacyWzadzie (ale przy tym wciaz uprzejmi i pomocni jak sie uwage zwroci), czasem siedza w kanciapie bo na 2xEZT obsada 1+1 a masa ludzi bilety kupuje, a czasem biegajacy po skladzie usmiechnieci od ucha do ucha.
Za to dla pracowników z Chojnic wielka pochwała. Ile razy tamtędy jeżdżę, właściwie nie ma się do czego przyczepić. Są do rany przyłóż. Może im bardziej widmo bezrobocia w oczy zagląda, bo zawsze najpierw spalinowe linie lecą?

No i obserwowalna już pewnie w skali krajowej częsta zależność. Motywacja i podejście do pasażera kolejarza jest proporcjonalna do odległości od przedizału służbowego jaką zajmuje jadąc "na służbę".

_________________
2010: przejechane 14136km. Zarządom Kolejowych Przewoźników Pasażerskich życzę szybkiego bezrobocia!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomek1990 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Lis 2009
Skąd: Kościerzyna

PostWysłany: 08-04-2011, 19:06    Odpowiedz z cytatem

Zawsze czeka, przez co zawsze jest opóźniony.
Powinni ten z Chojnic przyspieszyć tak, żeby z Kościerzyny wyjeżdżał punktualnie do Gdyni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 08-04-2011, 19:15    Odpowiedz z cytatem

Albo w rozkładzie przestawić o powiedzmy 10 minut odjazd i opóźnień nie będzie.

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomek1990 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Lis 2009
Skąd: Kościerzyna

PostWysłany: 09-04-2011, 11:40    Odpowiedz z cytatem

Tak, racja to druga możliwość, może nawet dla bezpieczeństwa, o 5 minut przyspieszyć z Chojnic i 10 minut opóźnić z Kościerzyny:P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 28-01-2013, 12:51    Odpowiedz z cytatem

Przybliża się elektryfikacja linii Gdynia - Kościerzyna.

Gdański oddział Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK ogłosi w lutym przetarg na opracowanie studium wykonalności i dokumentację projektową dla elektryfikacji linii kolejowej Gdynia - Kościerzyna. Elektryczne pociągi na Kaszuby mają szansę pojechać jeszcze przed 2020 r.

Więcej:
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Przybliza-sie-elektryfikacja-linii-kolejowej-do-Koscierzyny-n65790.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

CowboyFromHell Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Lut 2011
Skąd: Wszędzie

PostWysłany: 29-01-2013, 00:23    Odpowiedz z cytatem

W końcu coś się będzie elektryfikowało na Pomorzu. Jest inicjatywa. Dobra wiadomość.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 08-05-2014, 19:23    Odpowiedz z cytatem

Połączenie linii PKM z trasą do Kościerzyny ma być gotowe do września 2015 r.

Projekt zakładający połączenie linii Pomorskiej Kolei Metropolitalnej z linią PKP PLK 201 (łączącą m.in. Gdynię z Kościerzyną) ma być zakończony we wrześniu 2015 r. Jeszcze w tym miesiącu PLK planują podpisanie umowy z wykonawcą robót.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/52181/polaczenie_linii_pkm_z_trasa_do_koscierzyny_ma_byc_gotowe_do_wrzesnia_2015_r.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Hamer Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Lip 2010
Skąd: Orunia

PostWysłany: 29-07-2014, 06:49    Odpowiedz z cytatem

Dziennik Bałtycki informuje, że trwa budowa stacji kolejowej Żukowo, która zmieni swoją lokalizację na centrum miasta, a stara stacja Żukowo Wschodnie ma być wyłączona.

I bardzo dobrze, tyle że ... z tego co kojarzę to dopiero co stacja w Żukowie Wschodnim była kompleksowo remontowana. Nasuwa się pytanie po co, jeżeli rzeczywiście ma być za kilka miesięcy zamknięta ???

Ale w PL wszystko jest możliwe szczególnie marnotrawienie publicznych pieniędzy.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

REXus Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Maj 2010
Skąd: Żelistrzewo

PostWysłany: 31-07-2014, 19:13    Odpowiedz z cytatem

Stacja a przystanek... dwie bajki.

Z tego, co widziałem, bliżej centrum Żukowa budowany jest peron, natomiast na stacji Żukowo Wschodnie w kwestii peronów nie jest zrobione nic. W wielu innych z resztą też nie.

Swoją drogą, zapraszam do Wieżycy. Niech mi ktoś wyjaśni, co autor miał na myśli.

_________________
... już pociąg będzie dyszał, powiesz krótko - mamy czas...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Hamer Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Lip 2010
Skąd: Orunia

PostWysłany: 03-08-2014, 08:21    Odpowiedz z cytatem

Sprawdziłem, rzeczywiście tylko budynek dworca został wyremontowany, natomiast same perony zostały po staremu.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 21-01-2015, 13:35    Odpowiedz z cytatem

Szybciej z Kościerzyny do Gdyni dopiero w czerwcu.

Mimo ubiegłorocznych zapowiedzi PKP PLK, że czas przejazdu z Kościerzyny do Gdyni skrócił się o 20 min., na trasie, jak informują „Kurier Kolejowy” czytelnicy, wciąż znajdują się ograniczenia prędkości. Ostatnie z nich mają ostatecznie zniknąć dopiero w czerwcu tego roku.

Więcej:
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/22884/Szybciej-z-Koscierzyny-do-Gdyni-dopiero-w-czerwcu.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jacwol Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lis 2008
Skąd: Siemianowice

PostWysłany: 02-05-2015, 22:37    Odpowiedz z cytatem

A ja tak z innej beczki zapytam: czy skład z poc.90993 Kościerzyna-Gdynia przyj 16.45 przechodzi na poc.90313 Gdynia_Hel odj. 16.47? Z góry dzięki za info.

_________________
Zapraszam na mój kanał na YouTube http://www.youtube.com/user/jawol5?feature=mhee
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 11-07-2018, 14:32    Odpowiedz z cytatem

Coraz bliżej elektryfikacji linii z Trójmiasta do Kościerzyny.

Ruszają przygotowania do jednej z najważniejszych inwestycji kolejowych na Pomorzu. Spółka PKP PLK ogłosiła przetarg na opracowanie pełnej dokumentacji dla rozbudowy linii kolejowej z Gdyni do Kościerzyny wraz z elektryfikacją. Realizacja tego przedsięwzięcia umożliwi elektryfikację PKM-ki. Inwestycja ma być gotowa w 2021 r.

Więcej:

http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Coraz-blizej-elektryfikacji-linii-z-Trojmiasta-do-Koscierzyny-n108860.html#tri

---

Projekt elektryfikacji linii kolejowej z Trójmiasta w stronę Kaszub za 92 mln zł.

Kolejarze będą musieli wyłożyć ponad 92 mln zł za projekt m.in. elektryfikacji linii z Trójmiasta w kierunku Kaszub i dalej do Bydgoszczy. Dokumentacja ma być gotowa jesienią 2018 r.

Więcej:
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Projekt-elektryfikacji-linii-kolejowej-z-Trojmiasta-w-strone-Kaszub-za-73-mln-zl-n111159.html

---

Wygodniejszy dostęp i szybsza kolej w regionie pomorskim.

Projekt kolejnego etapu inwestycji pomorskich linii kolejowych przewiduje 50 km nowego toru między Kościerzyną a Gdańskiem Osową oraz elektryfikację 88 km linii. Trasa od Kościerzyny do Trójmiasta będzie dwutorowa. Wymienionych będzie także 86 km toru i 88 rozjazdów. Pasażerowie zyskają łatwiejszy dostęp do kolei i zapewniona będzie komfortowa obsługa dzięki budowie i modernizacji 33 peronów. Czas przejazdu na trasie Kościerzyna - Gdynia Główna skróci się z obecnych 1h16 min do około 1 godziny. Projekt usprawni także przewóz ładunków do portu w Gdyni.

Więcej:
https://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/30891/wygodniejszy-dostep-i-szybsza-kolej-w-regionie-pomorskim.html

---

Dodatkowy tor kolejowy między Osową i Gdynią Główną.

Trzeci tor między Gdynią i Osową jest potrzebny, ale sytuację pasażerów kolei na Pomorzu radykalnie zmieni dopiero elektryfikacja i budowa drugiego toru kolejowego do Kościerzyny.

Więcej:
https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Dodatkowy-tor-kolejowy-miedzy-Osowa-i-Gdynia-Glowna-n125496.html#tri
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 5 z 6 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl