Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
"Śniegu i mrozu nie było, a PKP... jak zwykle"
Autor Wiadomość

Henryk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Lis 2010
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: 08-05-2011, 21:09   "Śniegu i mrozu nie było, a PKP... jak zwykle" Odpowiedz z cytatem

Gazeta.pl Warszawa


Podróż ze stacji Warszawa Zachodnia do Siedlec, czyli 96 kilometrów, może trwać pociągiem prawie cztery godziny. O "przygodzie" kolejowej pisze do nas w liście czytelnik TresD.

"Witam,

W dniu 06-05-2011 rozpocząłem podróż pociągiem TLK 11103 (rozkład jazdy) relacji Warszawa Zach -Biała Podlaska, zamierzałem odbyć ją na odcinku Warszawa Zach.-Siedlce (zgodnie z posiadanym biletem) . O godz. 17.20 pociąg wyruszył ze stacji Warszawa Zachodnia, ze stacji Warszawa Centralna pociąg wyruszył z opóźnieniem ok. 20 minut - obsługa pociągu miała kłopoty tech. z zamknięciem i zablokowaniem drzwi.

Pociąg dojechał do stacji Warszawa Wsch. i zaprzestał dalszej rozkładowej jazdy. Dopiero o godz. 18.10 przez nagłośnienie obsługa poinformowała o problemach technicznych. Następnie po kolejnych ok. 30 minutach, a więc ok. godz. 18.40 pasażerowie z drugiej jednostki ED74 zostali poinformowani, aby przesiąść się do pierwszej, gdyż druga część składu pociągu zostanie wyłączona z jazdy.

I tutaj pojawił się problem z rozłączeniem jednostek. Cały czas na peronie odbywała się bieganina konduktora, kierownika pociągu oraz mechanika chcących usunąć awarię. Przez cały czas nie została wygłoszona jakakolwiek informacja nt. orientacyjnego czasu odjazdu (z megafonów peronowych była tylko zapowiedź, że pociąg ma nieokreślone opóźnienie). O godzinie 20.08 opuściłem skład pociągu TLK 11103 nadal stojący na stacji Warszawa Wsch. i udałem się w dalszą podróż inną drogą.

Tak więc rozpoczynając podróż z Warszawy o godz. 17.20 korzystając z usług PKP Intercity można było dotrzeć w piątek 6-5-2011 do stacji Siedlce - odległość wg biletu 96 km około godziny 21.30, a więc po niemal CZTERECH GODZINACH. Jest to skandal i brak jakiegokolwiek poziomu obsługi klienta!

Co ciekawe Intercity nie umieściło informacji o opóźnieniu tego pociągu oraz pociągu powrotnego TLK 11112 (relacji Terespol -Warszawa Zach) na stronie :http://www.kow.com.pl/infokolej/ lub http://rozklad.sitkol.pl/bin/help.exe/pn?tpl=him_map&, na której są zamieszczane opóźnienia nawet o 20-30 minut, natomiast opóźnienie widocznie opóźnienie rzędu 150 minut nie pretendowało to tego.

Sumując, jakość świadczonej przez Intercity usługi jest niedopuszczalna:

- BRAK JAKICHKOLWIEK (poza w/w) informacji dla pasażerów nt. przewidywanego czasu usunięcia awarii -obsługa w/w pociągu potraktowała pasażerów jak powietrze - nie przekazując informacji umożliwiających INNE zaplanowanie dalszej podróży, określenie "opóźnienie nieokreślone" jest odrobinę mało... konkretne w XXI wieku,

- niekompetentne i pozbawione zdroworozsądkowego podejścia do zaistniałej sytuacji osób odpowiedzialnych w firmie PKP Intercity za tego typu sytuacje kryzysowe. Dlaczego nie został podstawiony skład zastępczy ? Tego typu zachowanie (próby naprawy składu przez niemal 3 godziny na stacji Warszawa Wsch.) i traktowanie podróżnych jako ludzi, dla których pojęcie czasu nie istnieje jest skandaliczne,

- dlaczego nie zawarto "chwilowego" porozumienia z Kolejami Mazowieckimi nt. honorowania w tej wyjątkowej sytuacji biletów na przejazd w pociągu TLK w pociągach przewoźnika KM w relacji Warszawa -Łuków? Część podróżnych (w tym również ja) nie dysponowała dodatkowymi środkami finansowymi na zakup nowego biletu KM.

- panujący chaos informacyjny i "bieganina" po peronie obsługi pociągu i mechaników wyglądała żenująco i uwypuklała panujący w Państwa firmie bałagan decyzyjny. Czy tak trudno przez blisko 3 godziny wygospodarować skład zastępczy składający się z 3 wagonów?

Opisywana sytuacja zdarzyła się nie gdzieś w dalekim polu , ale na jednej z największych stacji węzłowych w Polsce, nieopodal dwóch wagonowni Warszawa Grochów i Warszawa Szczęśliwice. Zapewne ta sytuacja przerosła znowu narodowego przewoźnika kolejowego - choć nie ma mrozu , opadów śniegu lub innego w Ich mniemaniu kataklizmu pogodowego.

Pozdrawiam, TresD"

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,9560221,_Sniegu_i_mrozu_nie_bylo__a_PKP____jak_zwykle_.html

_________________
Szukam pracy w strukturach PKP w Warszawie.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl