Czy ktoś wie o co chodzi, że na liście podmiotów uprawnionych do szkolenia i egzaminowania osób ubiegających się o licencje maszynisty i świadectwa maszynisty są ośrodki Przewozy Regionalne" sp.z o. o ?. , a po zadzwonieniu do jednego z zakładów PR pani mi powiedziała, że oni tylko tylko na kurs biorą kolejarzy, którzy są w rezerwie kadrowej i że jak nie jestem kolejarzem to mam spadać na drzewo.
Czy ktoś wie o co chodzi, że na liście podmiotów uprawnionych do szkolenia i egzaminowania osób ubiegających się o licencje maszynisty i świadectwa maszynisty są ośrodki Przewozy Regionalne" sp.z o. o ?. , a po zadzwonieniu do jednego z zakładów PR pani mi powiedziała, że oni tylko tylko na kurs biorą kolejarzy, którzy są w rezerwie kadrowej i że jak nie jestem kolejarzem to mam spadać na drzewo.
To oznacza nic innego jak to, że PR są uprawnione do prowadzenia szkoleń i organizowania egzaminów lecz korzystają z tego jedynie na własne potrzeby i nie szkolą usługowo ludzi z przysłowiowej "ulicy".
en57-2000 możesz spróbować w CS-ie lub u H. Skwarki, chociaż pewnie usłyszysz, że jak zbierze się kilka osób, to zorganizują kurs. Jeżeli masz trochę cierpliwości, to poczekaj, aż znowu będzie organizować kurs IC, albo jakis inny przewoźnik (moze Cargo).
Droga tej pani do do bycia Panią Maszynistą jest, jak wynika z artykułu, ciekawa i dość daleka.
1. Otrzymała licencję maszynisty. A jak wiadomo licencja nie upoważnia do prowadzenia pojazdów trakcyjnych.
2. Już w czerwcu poprowadzi?? To jakoś BARDZO ma przyspieszony kurs uprawniający do podejścia do egzaminu na świadectwo maszynisty. Chyba że w czerwcu 2013 roku, to rozumiem.
3. Czy Pani Michalina zda egzamin to inna bajka, ale życzę powodzenia i trzymam kciuki.
Cały artykuł jest zlepkiem niedomówień, półprawd i faktów. Ale hurraoptymizm jest najważniejszy.
Wcale bym sie nie zdziwił, gdyby Koleje wielkopolskie wpadły na "genialny" pomysł. żeby po 3 miesiącach dać tej pani prowadzić pociąg. Chociaż z drugiej strony to tylko autobus szynowy, a więc niewielkie różnice od tego, czym pewnie jeździła w MPK. Ciekaw jednak jestem jaka firma szkoli na świadectwo tę panią, bo KW nie są ośrodkiem szkolacym?
Widzę że tu się panie na byka pchają Tak na serio jak koleżance się wydaje że to prosta robota wsiadasz i prowadzisz elektrowóz, to się grubo myli...jak posiedzisz z 3 miechy na warsztacie to ci się odechce, robota maszynisty to ciężki owoc. Nie wiem czy nie lepiej iść tą starą drogą na maszynistę niż licencją albo prywatnie wtedy jesteś nie zależny i takie IC cię z miłą chęcią zatrudni.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum