Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 28, 29, 30  Następny
Niebezpieczene incydenty na torach
Autor Wiadomość

Rafaello1973 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: ok. Wrześni

PostWysłany: 01-06-2012, 19:34    Odpowiedz z cytatem

Za Onet.pl

To już kolejny błąd na kolei w ostatnim czasie. Tym razem pociąg z Warszawy Zachodniej do Pilawy skręcił na zły tor i nie mógł się zatrzymać na stacji Olszynka Grochowska. Jak zapewnia Krzysztof Łańcucki, rzecznik PKP PLK, skład jechał torem niewłaściwym, ale bezpiecznym - informuje tvnwarszawa.pl.

O swoje bezpieczeństwo obawiali się podróżni, którzy bali się, że na horyzoncie pojawi się pędzący pociąg z przeciwnej strony i nastąpi zderzenie.

Pociąg relacji Warszawa Zachodnia-Pilawa może jechać torami podmiejskimi, a nie dalekobieżnymi, na które skręcił - podaje tvn warszawa.pl. Rzecznik PKP PLK zapewnia, że nie było zagrożenia wypadkiem.

P.S. Oj na Euro kibice będą mogli pograć w kolejową rosyjska ruletkę ,na zasadzie dojedzie pociąg czy rozwali się wraz z nimi.. Śmiech
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Taurus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2010

PostWysłany: 01-06-2012, 20:43    Odpowiedz z cytatem

Pociąg skręcił ? Czy został skierowany ?

Ciekawą grę słów prowadzi Pan Łańcucki...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Horror Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Gru 2011
Skąd: 3miasto

PostWysłany: 02-06-2012, 18:53    Odpowiedz z cytatem

Ale to właśnie gra słów jest kluczowa dla tego idealnie "białego" PR prowadzonego przez PLK. Pociąg skręcił, maszynista skręcił. PLK ma tylko tory przecież. Ważne, co myśli społeczeństwo, smrodek trzymać jak najdalej od domu.

_________________
Ignorancja->ksiazka. Glupota->strzelba+szpadel
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jacwol Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lis 2008
Skąd: Siemianowice

PostWysłany: 02-06-2012, 20:18    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Wolałbym mieć pewność że jadę po ułożonej i ZABEZPIECZONEJ drodze.... Jestem stanowczo ZA obłożeniem używania Sz silnymi restrykcjami. Nie ma pewności co do drogi >>S1.

Horror mozesz napisać jak wyobrazasz sobie takie restrykcje? Nie bardzo mogę sobie je jako dyż. ruchu wyobrazić. W Ir-1 wszystko jest dobrze opisane jakie warunki muszą być spełnione zanim się poda Sz lub wręczy/podyktuje rozkaz. Każdy Sz jest rejestrowany licznikiem i w dokumentacji w której trzeba też wskazać jak jest zabezpieczona droga przebiegu. Jeżeli nie działa blokada liniowa i jedziesz na Sz to masz telefoniczne zapowiadanie i przyjazd poprzedniego pociągu powiniem być potwierdzony telefonicznie. W 100% zgadzam sie z tym że z powodu długotrwałych remontów, usterek, kradzieży lub dewastacji urządzeń srk Sz używany jest przez długi czas i wpada się w rutynę, spada czujnośc itd. Ale gdyby wprowadzić jakieś grubsze restrykcje to trzeba by wstrzymać ruch na bardzo wielu liniach. Nie można patrzeć w ten sposób że tylko dla maszynisty jazda na Sz jest niekomfortowa bo nie ma pewności czy jedzie po dobrze ułożonej drodze i na wolny szlak a dyz. ruchu pociągnie Sz i mu to wisi. Dla dyż ruchu tez jest to sytuacja stresująca i zapewniam że nikt z tego powodu się nie cieszy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Horror Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Gru 2011
Skąd: 3miasto

PostWysłany: 02-06-2012, 20:26    Odpowiedz z cytatem

To proste. Nieustalona i niezatwierdzona droga = S1. Zobacz.. nikt nie wypusci autobusu pelnego ludzi w trase na ktorej jest most nad przepascia, ktory moze wytrzyma a moze nie. A jak kierowca bedzie jechal ostroznie to wytrzyma. w razie jakby co, zatrzyma sie przed dziura i cofnie. Wyobrazasz sobie cos takiego? Tory sa jak autostrady. Wyobrazasz sobie autostrade dziurawa tak bardzo, ze trzeba po niej jechac 20km/h?? Momentalnie zostalaby naprawiona. Jadac chce miec PEWNOSC ze nic sie nie stanie. Nie musiec wierzyc w dobre intencje ludzi. byc pewnym. Ja naprawde nie mam nic przeciwko dyzurnym ruchu, Ci z ktorymi sie spotykam na codzien naprawde DOSKONALE wykonuja swoja prace i BARDZO pomagaja mi w mojej. Ale nie wszedzie i nie zawsze tak jest. I tak naprawde chodzi mi nie o zniesienie Sz ale o wykorzystywaniu go WYJATKOWO. Bo przeciez o tym piszemy. Brak utwierdzonej drogi = S1 chyba ze TRZEBA wypuscic pociag a ktos na gruncie sprawdzil co sie dzieje i jak jest ulozona droga, mimo ze SRK tego nie wskazuje.

_________________
Ignorancja->ksiazka. Glupota->strzelba+szpadel
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jacwol Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lis 2008
Skąd: Siemianowice

PostWysłany: 02-06-2012, 21:24    Odpowiedz z cytatem

Jeżeli urządzenia na nastawni nie wskazują jak jest ułożona droga przebiegu to bez sprawdzenia na gruncie Sz raczej nikt Ci nie poda chyba że kamikadze. Rozumien że masz na myśli Starzyny ale to jeszcze nie jest do końca wyjaśnione. Porównanie toru do autostrady jest trochę nietrafione. Owszem, można porównać do drogi a te wiadomo są różne. Oczekiwanie że cała droga pociągu od stacji początkowej do końcowej będzie "na semafor" to jest trochę idee fixe. Jak jedziesz samochodem to tez czasem na skrzyżowaniu sygnalizacja jest wyłączona ale jest kodeks drogowy i reguluje kto ma pierwszeństwo. Mimo to wypadki były, są i będą. Na torach to samo. Ir-1 wszystko reguluje a wypadki były, są i będą niestety. Bo człowiek niestety jest istotą omylną.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mpuchatek Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 05 Mar 2012

PostWysłany: 02-06-2012, 21:55    Odpowiedz z cytatem

A co do Pilawy... Na Wschodniej są dwa pulpity - jeden dla ruchu dalekobieznego, drugi dla podmiejskiego. Jak kiedyś tam byłem, to było tez dwóch dyzurnych... Niestety byłem za mało przytomny, aby zapytać jak się realizuje przebiegi z grupy P na D i na odwrót. A tu musiał być taki przebieg. Czyzby był już tylko jeden dyzurny ? Albo zwykły błąd. Od 1.06 mamy pociągi do Lotniska Chopina, więc być moze ktoś się na chwilę zgubił. Przejechanie człowieka przy W-Wa Zwirki i Wigury mocno rozwaliło rozkład.To bym zrozumiał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 11-06-2012, 19:44    Odpowiedz z cytatem

Z powodu przejechanie semafora wjazdowego przez pociąg pasażerski na stacji Legionowo, występują utrudnienia w ruchu pociągów.

Przewidywane opóźnienia pociągów od 30 do 60 minut.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mikiyee Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Gru 2009

PostWysłany: 18-06-2012, 22:35    Odpowiedz z cytatem

Kilka sekund od katastrofy pociągu na trasie Elbląg-Olsztyn?

Chwile grozy przeżyli pasażerowie pociągu na trasie Elbląg-Olsztyn, którego tylko kilka chwil dzieliło od zderzenia z innym pociągiem informuje nas internauta. Informacji nie potwierdzają oficjalne dokumenty konduktorskie.

Niedawno otrzymałem telefon od swojej matki. Roztrzęsiona oświadczyła, że wspólnie z pasażerami pociągu relacji Elbląg-Olsztyn przeżyła chwile grozy. Pociąg, który z Elbląga wyjechał o godz 17:04, omal nie zderzył się z innym pociągiem - relacjonuje internauta.

Po przejechaniu miejscowości Gamerki Wielkie zaczął gwałtownie hamować. Pasażerowie myśleli, że ktoś wcisnął hamulec bezpieczeństwa. Konduktor zaczął biec na tył składu, aż mu słuchawki od radiostacji wypadły z uszu. Nagle pociąg zaczął niespodziewanie i szybko cofać się do stacji Gamerki Wielkie, gdzie sekundy po zatrzymaniu pociągu na rozwidleniu z przeciwnej strony przefrunął pociąg Intercity. Pociąg Intercity poruszał się tym torem po którym wcześniej jechał pociąg w kierunku Olsztyna.

Kiedy pasażerowie zorientowali się dlaczego pociąg tak dziwnie się zachowywał na wszystkich padł blady strach. Okazało się, że od tragedii dzieliły ich tylko sekundy - Kończy internauta.

Informacji tych nie potwierdzają dokumenty sporządzone przez drużynę konduktorską. - Sprawdzamy jeszcze dokumenty, ale nie ma w nich żadnej informacji o takim wydarzeniu - mówi Antoni Orłowski naczelnik Warmińsko-Mazurskiego Zakładu Przewodów Regionalnych.

Zdarzenia też nie odnotowano w dokumentach stacji Gamerki Wielkie informuje - Ireneusz Marchel, dyrektor Zakładów Linii Kolejowych w Olsztynie.

źródło: http://gazetaolsztynska.pl/110143,Kilka-sekund-od-katastrofy-pociagu-na-trasie-Elblag-Olsztyn.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

szadrak Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Mar 2012
Skąd: NL

PostWysłany: 19-06-2012, 00:13    Odpowiedz z cytatem

Swego czasu[jakies 7 lat temu przez prawie 5] jeziłem 2 razy w tygodniu na tej trasie z Pasłęka do Olsztyna. Na trasie od Bogaczewa do Olsztyna jest szlak jednotorowy. Gamerki to stacja z tzw. "mijanką". Jeśli to prawda o tym incydencie, to rzeczywiście pasażerowie mieli dużo szcześcia.
Z tego co pamiętam, to trase olsztyn - elbląg z pociągami PR obsługiwały kible.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Szymek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: IC: Zakład Zachodni

PostWysłany: 19-06-2012, 00:16    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Konduktor zaczął biec na tył składu, aż mu słuchawki od radiostacji wypadły z uszu




Buahahaha Cool to ja chce zobaczyć tego "konduktora"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

EP07Budyn Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2009

PostWysłany: 19-06-2012, 06:25    Odpowiedz z cytatem

Słuchawki z uszu Question To dobre Very Happy

_________________
Kolejarze wszystkich spółek łączcie się Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Taurus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2010

PostWysłany: 19-06-2012, 07:45    Odpowiedz z cytatem

To najpierw posprawdzano dokumenty nastawni i konduktorów ? A od czego jest rejestracja predkości i tym podobnych parametrów (taśma lub dysk twardy), systemy monitorowania ? Kto to badał komisja czy jakiś redaktor ? Bo jak komisja, to zakrawa to na śmiech.
Pachnie mi tutaj trochę teorią spiskową i informacjami wyssanymi z palca Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 19-06-2012, 08:00    Odpowiedz z cytatem

Przecież widać na pierwszy rzut oka że jeśli to prawda, to wszystko było załatwione żeby władza się nie dowiedziała, bez radiostopu, bez komisji, pewnie nawet maszynista z IC nic nie zauważył.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 19-06-2012, 12:52    Odpowiedz z cytatem

Przestańcie i tu chrzanić o tym przypadku, bo jak już dawno wyjaśniono - to były manewry. Aferę zrobiło kilka osób nieznających się na niczym. Ciekawe, co by powiedzieli jakby zobaczyli na Warszawa Powiśle kibla wjeżdżającego na S1 do tunelu na widoczność na przykład. Zaraz i tu będą artykuły "o włos od tragedii, setki osób mogło zginąć". Nie róbmy z tego forum Faktu czy SE.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 30 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 28, 29, 30  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl