Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Modernizacja E30 Kraków-Reszów
Autor Wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 08-07-2012, 20:21   

Niesamowite. Wychodzi na to, ze:

Linia na Vmax = 120 bez rezerw daje taki czas przejazdu jak linia z Vmax = 160 ze smiesznymi rezerwami PLK, ktore zażynają dobre czasy przejazdu. Wstrząsające bedzie, jesli po modernie za kilka miliardow osiagniemy czas przejazdu taki jak w 1968 roku Exclamation
Przejdź na dół

Robert83 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Sty 2010
Skąd: KATOWICE/MYSŁOWICE

PostWysłany: 08-07-2012, 20:29    Odpowiedz z cytatem

Pułtuś napisał/a:
Niesamowite. Wychodzi na to, ze:

Linia na Vmax = 120 bez rezerw daje taki czas przejazdu jak linia z Vmax = 160 ze smiesznymi rezerwami PLK, ktore zażynają dobre czasy przejazdu. Wstrząsające bedzie, jesli po modernie za kilka miliardow osiagniemy czas przejazdu taki jak w 1968 roku Exclamation


Pytanie czy cały odcinek Jęzor-Kraków będzie na 160? Szczakowa i Trzebinia-te stacje na pewno zostawią na koniec do przebudowy tak jak to było z Brzegiem i Oławą. A generalnie jaki z tego wniosek? Iż lepiej byłoby zrewitalizować linie na 120 a o ile taniej! Zysk na odcinku Opole Wrocław (82km) jest 13 minutowy(różnica między 120 a 160).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 08-07-2012, 21:17   

Pewnie ze taniej i szybciej. Ale Jewropa każe dostosowac szlaki CE (tak to sie chyba nazywa?) do standardow 160 dla pasazerskich i 120 dla towarowych, nawet jesli te wartosci sa na papierze i zaden pociag nie kursuje z maksymalna nominalną predkoscia. Modernizacje w polskim stylu to iście pyrrusowe zwyciestwa.
Powrót do góry

Robert83 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Sty 2010
Skąd: KATOWICE/MYSŁOWICE

PostWysłany: 09-07-2012, 13:44    Odpowiedz z cytatem

Pułtuś napisał/a:
Pewnie ze taniej i szybciej. Ale Jewropa każe dostosowac szlaki CE (tak to sie chyba nazywa?) do standardow 160 dla pasazerskich i 120 dla towarowych, nawet jesli te wartosci sa na papierze i zaden pociag nie kursuje z maksymalna nominalną predkoscia. Modernizacje w polskim stylu to iście pyrrusowe zwyciestwa.


Zgadzam się-ponieważ mam przykład TLK Przemysław który mimo iż wagony są na 160 i często jest prowadzony EP09 to i tak na odcinku Opole-Wrocław nie wykorzystuje możliwości i jedzie i tak 120.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

PKPfan Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lip 2007
Skąd: STAL RZESZÓW

PostWysłany: 23-07-2012, 22:22    Odpowiedz z cytatem

Wczoraj (22.07.2012r.) pokonowyłem wspomnianą trasę TLK Brzechwa. W porównaniu do mojego postu sprzed kilku miesięcy nastąpiło kilka zmian (od razu zaznaczam, że mogłem coś przeoczyć, raz z powodu tzw "przycięcia komara" od czasu do czasu oraz dużego tłoku - po prostu głupio było co chwilę przepraszać współpasażerów w przedziale i wychodzić na zewnątrz sprawdzić co się dzieje na drugim torze). Zmiany, które zauważyłem:

- roboty weszły na dwa nowe odcinki tzn. Rzeszów Zach. - Rudna Wielka oraz Bochnia - Kłaj (w obu przypadkach zamknięcie toru nr 2)

- zmodernizowany tor nr 2 na odcinku Rudna Wielka - Trzciana tym razem zamknięty - powód to rozgrzebanie wspomnianego toru na odcinku kilkuset metrów tuż za stacją Rudna Wielka. Ale nie umiem powiedzieć czy jest to po prostu jakieś dokończenie wcześniej nie zmodernizowanego odcinka toru nr 2 czy też poprawianie niedoróbek.

- gotowe są już perony na przystanku Świlcza

- gotowy jest już tor nr 1 na odc. Grabiny - Czarna Tarnowska - i to właśnie po nim odbywa się ruch

- gotowe są oba tory w okolicach post. Rudzice (ten za Podłężem w kierunku Krakowa)

Jeśli coś błędnie podałem proszę o poprawki!

_________________
Setki serc - jedno bicie - miłość na całe życie - ZKS STAL RZESZÓW
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Edik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Gru 2010

PostWysłany: 24-07-2012, 11:38    Odpowiedz z cytatem

Przy samym przejeździe kolejowym w Grabinach wyremontowany tor jest zamknięty z uwagi na budowę tunelu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 24-07-2012, 21:01   

Na jednym torze na odc. Kłaj - Bochnia rozpoczęto demontaż szyn. Na razie zgarnięto tłuczen. Na pozostalych odcinkach nie widzialem nawet jednego robotnika, a jeżdze tamtędy regularnie co 2-3 dni Rolling Eyes Tak czy siak fajnie wygladaja te nowe podkłady miedzy Biadolinami a Bogumiłowicami.
Powrót do góry

Elektronik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2011
Skąd: Kraków

PostWysłany: 25-07-2012, 15:47    Odpowiedz z cytatem

Jeszcze grzebią przy moście w Rudzicach na torze 1.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 25-07-2012, 16:23   

Ale owe grzebanie zwiazane jest z remontem linii Podłęze-Mydlniki przez Nową Hutę i z modernizacja E30 nie ma nic wspolnego Razz Jadac przez Rudzice przez chwile jedzie sie jak na prawdziwej magistrali: swiezy tłuczeń, nowiutkie słupy trakcyjne, lśniące tory. Szkoda ze to tylko 500 metrow Razz
Powrót do góry

Elektronik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2011
Skąd: Kraków

PostWysłany: 25-07-2012, 16:38    Odpowiedz z cytatem

Ważne, że w ogóle coś tam robią. Między nasypami tworzył się basen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomek-Gliwice
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 25-07-2012, 22:03   

http://www.rmf24.pl/news-mniej-polaczen-lotniczych-i-drozej-z-olt-express,nId,624661
Upada mit konkurencyjności samolotów...w połączeniach krajowych.
Kolej na całym odcinku E30 od Wrocławia do Przemyśla powinna kopnąć się w tyłek i modernizować na maksa.
Dlaczego skasowano połączenia lotnicze Katowice-Rzeszów? Rynek nie znosi próżni i jakby pociągi w 3 h jechały z G.Śląska do Rzeszowa to byłaby to realna konkurencja nawet dla samochodów.. Realnie jakby na całym odcinku było 140-160, to dałoby się wyciągnąć nawet 2 h!! Twisted Evil
Powrót do góry

Robert83 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Sty 2010
Skąd: KATOWICE/MYSŁOWICE

PostWysłany: 26-07-2012, 15:09    Odpowiedz z cytatem

Tomek-Gliwice napisał/a:
http://www.rmf24.pl/news-mniej-polaczen-lotniczych-i-drozej-z-olt-express,nId,624661
Upada mit konkurencyjności samolotów...w połączeniach krajowych.
Kolej na całym odcinku E30 od Wrocławia do Przemyśla powinna kopnąć się w tyłek i modernizować na maksa.
Dlaczego skasowano połączenia lotnicze Katowice-Rzeszów? Rynek nie znosi próżni i jakby pociągi w 3 h jechały z G.Śląska do Rzeszowa to byłaby to realna konkurencja nawet dla samochodów.. Realnie jakby na całym odcinku było 140-160, to dałoby się wyciągnąć nawet 2 h!! Twisted Evil

Nie jest możliwe wyciągnięcie 2 godzin bo na zmodernizowanym odcinku Opole-Wrocław EC Wawel który kursuje tam z rozkładową 160 pokonuje ten odcinek w 47 min więc zakładając 160 od Katowic do Rzeszowa możliwe jest dla EX 2h 21 min. Wiadomo jednak że Katowice-Sosnowiec Jęzor będzie na 120 i Kraków Główny-Kraków Bieżanów też więc realny czas przejazdu dla pociągu TLK to będzie 3h a dla EX 2 h 40 min.To i tak będzie powrót do normalności.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Elektronik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2011
Skąd: Kraków

PostWysłany: 27-07-2012, 06:24    Odpowiedz z cytatem

W Cikowicach nad rzeką Rabą rozebrali już część mostu toru nr 2.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rzeszowianin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Kwi 2012
Skąd: Rzeszow

PostWysłany: 18-09-2012, 12:11    Odpowiedz z cytatem

Pociągiem z Rzeszowa do Krakowa w 75 minut?
Tak, w 2015 roku

Zrodlo : http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120918/REGION00/120919608
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 18-09-2012, 20:31   

Te same nowiny24 napisały w 2009, że 160 pojedziemy w .... 2012 wiec niech sie kuźwa nie odzywaja teraz, bo znowu zapeszą Rolling Eyes


Miedzy Tarnowem a Podlezem wreszcie położono pierwsze nowe szyny - w obrębie stacji Biadoliny Cool
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 6 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl