Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Nowe połączenia na Dolnym Śląsku od grudnia 2012

Które z poniższych połączeń kursujących od grudnia 2012, według Państwa będzie miało najlepszą frekwencję?
IR MAMRY Międzylesie- Olsztyn p. Kłodzko, Wrocław, Leszno, Poznań, Toruń
11%
 11%  [ 7 ]
TLK Zielona Góra- Kraków Główny p. Głogów, Wrocław, Opole, Katowice
8%
 8%  [ 5 ]
IR RUDAWY Jelenia Góra- Białystok p. Wałbrzych, Wrocław, Ostrów Wlkp., Poznań, Konin, Kutno, Warszawę
8%
 8%  [ 5 ]
TLK ŚNIEŻKA Jelenia Góra- Warszawa Wschodnia p. Wałbrzych, Wrocław, Ostrów Wlkp., Kalisz, Łódź Kaliską
4%
 4%  [ 3 ]
TLK ROZEWIE Jelenia Góra- Gdynia Główna p. Wałbrzych, Wrocław, Ostrów Wlkp., Poznań, Bydgoszcz, Gdańsk
0%
 0%  [ 0 ]
TLK WROCŁAWIANIN Legnica- Warszawa Wschodnia p. Wrocław, Ostrów Wlkp., Kalisz, Łódź Kaliską
9%
 9%  [ 6 ]
IR GALICJA Jelenia Góra- Kraków Główny p. Wałbrzych, Wrocław, Opole, Katowice
11%
 11%  [ 7 ]
IR ŁUŻYCE Węgliniec- Kraków p. Legnicę, Wrocław, Opole, Katowice
16%
 16%  [ 10 ]
TLK KARKONOSZE Szklarska Poręba- Warszawa Wschodnia p. Jelenią Górę, Wałbrzych, Wrocław, Opole, Katowice, Częstochowę, Piotrków Trybunalski, Koluszki
11%
 11%  [ 7 ]
REGIO KAMIEŃCZYK Szklarska Poręba Górna- Poznań Główny p. Jelenią Górę, Wałbrzych, Wrocław, Leszno
19%
 19%  [ 12 ]
Głosowań: 62
Wszystkich głosów: 62

Autor Wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 10-09-2012, 21:24    Odpowiedz z cytatem

Tylko najgorsze jest to, że Pan Pomieczyński na konferencji 22 sierpnia stwierdził, że ruch na tej linii nadal się odbywa. KATASTROFA!

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

MK_PŁASZÓW Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Maj 2012

PostWysłany: 10-09-2012, 21:32    Odpowiedz z cytatem

Światowid, trzeba było temu Panu pogratulować poczucia humoru, skoro jedna weekendowa para pociągów jest dla niego ofertą Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krkonoš Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Wrz 2010

PostWysłany: 11-09-2012, 21:46    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Nigdy już nie wrócą czasy że pociąg jechał ze Szczecina do Kostrzyna,Frankfurtu nad odrą,Gubina,Lubska,Zar,Węglińca,Jeleniej Góry,Kamiennej Góry do Jańskich Łaźni.

Nie może wrócić coś, czego nigdy nie było. Do Jańskich Łaźni nigdy nie było torów.

Cytat:
O Drezno- Kłodzko się nie martw. Prace nad przywróceniem tego połączenia wznowimy już w przyszłym miesiącu. Niemcy pojadą, tylko potrzebna jest modernizacja odcinka Jelenia Góra- Zgorzelec, a ta odbędzie się w przyszłym roku, więc jeżeli wszystko pójdzie bez problemów to pierwsze weekendowe połączenia między Saksonią a Sudetami ruszą w grudniu 2013.

To świetna wiadomość! Trzymam kciuki, żeby wszystko zakończyło się sukcesem. Dobrym pomysłem byłoby, moim zdaniem, skomunikowanie z tym pociągiem autobusu do Karpacza na stacji w Jeleniej Górze. Coś w rodzaju interREGIO Bus, z możliwością zakupu jednego biletu (np. w relacji Drezno-Karpacz), w tym z uznawaniem EURO-NYSY. Gdyby Niemcy mieli pewność, że na dworcu w Jeleniej Górze zawsze będzie czekał autobus, którym dojadą w Karkonosze, sądzę, że takie połączenie byłoby frekwencyjne w sezonie (a i taka kompleksowa oferta napędzałaby pasażerów do samego pociągu). A jeśli byłoby frekwencyjne, może stanowiłoby impuls dla wyremontowania toru do Karpacza?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

wafel Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lut 2009
Skąd: NRDFN

PostWysłany: 11-09-2012, 23:35    Odpowiedz z cytatem

A może obejrzyj sobie co nieco.
zobacz
zobacz zobacz


A pociąg kursujący w tamtym czasie miał symbol E231

[ Dodano: 12-09-2012, 00:53 ]
E231,E232

_________________
Stoi na stacji lokomotywa, pełna miedzi i stali...I przyszli żule i ją zaje.ali!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 12-09-2012, 05:38    Odpowiedz z cytatem

Na Karpacz raczej bym nie liczył. Stacja jest za nisko (gdzieś na 400 m n.p.m.), a droga do choćby Osiedla Skalnego (o Białym Jarze (bodaj 640 m n.p.m.) czy Karpaczu Górnym (jakoś 750 m n.p.m.) nie wspominając) prowadzi stromo pod górę. Nie chce mi się wierzyć, że komuś by się chciało taszczyć ciężkie bagaże 2-3 km pod strome podejście. Jeśli tam miałby wrócić pociąg, to tylko przy dobrze rozwiniętym transporcie autobusowym spod dworca. Inaczej przy całej sympatii dla linii 308+340 nie widzę tego połączenia.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krkonoš Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Wrz 2010

PostWysłany: 12-09-2012, 22:21    Odpowiedz z cytatem

Wafel (żeby nie rozwlekać off-topa): stacja z dwuczłonową nazwą (Freiheit-Johannisbad) w podanych przez Ciebie rozkładach to w rzeczywistości dzisiejsza Svoboda n. Úpou, odległa o ok. 3 km od uzdrowiska Janské Lázně. Zauważ też, że puszczenie niemieckich pociągów na czeską stronę Karkonoszy stało się możliwe dopiero po zagarnięciu czeskich Sudetów przez niemiecką Rzeszę (więc nie wiem, czy jest za czym tęsknić). My jeszcze bodajże w ub. roku mieliśmy pociąg do tej samej stacji z Jeleniej Góry, bez zabierania Czechom Sudetów Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

wafel Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lut 2009
Skąd: NRDFN

PostWysłany: 13-09-2012, 15:00    Odpowiedz z cytatem

No i wyjaśniliśmy sobie.

Brakuje pociągu który by spinał zachodnie województwa.
Wszystko spieprzyło się po powodzi w 1997 roku.Infrastruktura pod psem,wydłużyła czas przejazdu WIKINGA a co za tym poszło odpływ pasażerów.
A teraz doszedł Lubań i ogólne kłopoty na tej trasie nie wróży długiego powrotu pociągu na tej trasie.

_________________
Stoi na stacji lokomotywa, pełna miedzi i stali...I przyszli żule i ją zaje.ali!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzysztoff Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Mar 2008
Skąd: Chojnów/Legnica

PostWysłany: 18-09-2012, 17:48    Odpowiedz z cytatem

Niech w końcu elektryfikują ten odcinek przy Zgorzelcu, bo wtedy TLK Wrocławianin w relacji Zgorzelec-Warszawa to byłby hit... a tak to będziemy mieć znów jakieś nie wiadomo co - choć i tak dobrze, że w ogóle go wydłużyli do Legnicy, bo dla niektórych DŚ kończy się na Wrocławiu... ale i tak głosuję na Wrocławianina, ponieważ będzie jeździć w rozsądnej porze + w obleganej relacji Wrocław-W-wa+nieco ludzi z L-cy. Jak IR Rudawy będzie jeździć o normalnej porze to również wróżę mu dobrą frekwencję. Natomiast IR Łużyce no cóż - ja osobiście jak tylko będzie się trzymać w rozkładzie będę nim regularnie jeździć, bo brakuje mi bezpośr. połączenia do Katowic z okolic Legnicy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lis 2005
Skąd: Kraków

PostWysłany: 18-09-2012, 17:56    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Które z poniższych połączeń kursujących od grudnia 2012, według Państwa będzie miało najlepszą frekwencję?

A co my wróżki jakieś?

_________________
KOLEJ tak - PKP nie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 2 Idź do strony Poprzedni  1, 2
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl