Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
[PR] Modernizacja EZT
Autor Wiadomość

sabatnik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 31 Paź 2010
Skąd: krakowskie

PostWysłany: 20-01-2013, 11:36    Odpowiedz z cytatem

Żaden EZT skierowany (wg listy powyżej) do remontu nie pochodzi z Krakowa i nie planuje się przydziału żadnego po modernizacji. Czyżby jednak były jakieś obawy?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 20-01-2013, 21:51    Odpowiedz z cytatem

Kraków dostał awansem pośląski ED72A Wink

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 22-01-2013, 18:34    Odpowiedz z cytatem

Nie tylko dla mnie niezbyt podobał się pomysł pozostawienia przekładni starego typu. Odwołanie Newagu:

http://przewozyregionalne.pl/img_in//0000%20ZAMOWIENIA%20PUBLICZNE%202013/0%20CENTRALA/7%20-%20modernizacja%20ezt/6.%20O%20Newag%2021.01.2013.pdf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

grzesik56 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Lip 2011

PostWysłany: 24-01-2013, 20:29    Odpowiedz z cytatem

w Małoplsce w ubiegłym roku wyremontowano ok 30 jednostek,w tym wszystkie spoty 4 EN71 4 ED72,więc może z tego tytułu nie załapali się na ten przetarg,choć naprawy te nie miały takiego zakresu jak te z przetargu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 24-01-2013, 21:30    Odpowiedz z cytatem

Spotom mogli dać w naprawach napęd asynchroniczny.

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 04-02-2013, 20:11    Odpowiedz z cytatem

http://www.przewozyregionalne.pl/img_in//0000%20ZAMOWIENIA%20PUBLICZNE%202013/0%20CENTRALA/7%20-%20modernizacja%20ezt/7.%20SIWZz%2004.02.2013.pdf

Najwyraźniej Newag wygrał w KIO. Zmiany SIWZ obejmują zarzuty nowosądeckiej firmy. Innymi słowy zmieniono zasady korzystania z dokumentacji oraz dopuszczono rozwiązania równoważne w zakresie napędu.

[ Dodano: 09-04-2013, 18:28 ]
ZNTK i Newag zmodernizują EZT-y dla PR
Fot. Kuba Batorowicz
Jak dowiedział się "Kurier Kolejowy", w przetargu na modernizację 44 EZT-ów dla Przewozów Regionalnych wpłynęła tylko jedna oferta – od konsorcjum ZNTK Mińsk Mazowiecki i Newagu.

Oferenci zaproponowali wykonanie modernizacji pojazdów za kwotę 381 mln zł brutto. Zamówienie ma zostać zrealizowane w terminie 18 miesięcy od chwili podpisania umowy.(...)

Całość na: kurierkolejowy.eu

[ Dodano: 05-07-2013, 21:46 ]
Przetarg został unieważniony:

http://przewozyregionalne.pl/sites/default/files/przetargi/12655/11._zou_05.07.2013.pdf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 10-12-2013, 06:47   PR zmodernizują 21 EZT-ów Odpowiedz z cytatem

Przewoźnik, należący do 16 województw ogłosił przetarg na modernizację 21 elektrycznych zespołów trakcyjnych. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 155,7 mln zł bez VAT.

Modernizacja będąca przedmiotem zamówienia obejmie maksymalnie 21 sztuk elektrycznych zespołów trakcyjnych, przy czym zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia – maksymalnie o 6 sztuk – liczby EZT przekazanych do modernizacji.

Ostateczną liczbę pojazdów przeznaczonych do modernizacji PR podadzą przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia.

Modernizacja obejmie zmianę napędu i wózków, a także pozwoli na podwyższenie prędkości maksymalnej do 120 km/h. Nowe będzie też czoło EZT-ów. Pojazdy zostaną wyposażone w klimatyzację i monitoring. Ponadto, pasażerowie będą mieli do dyspozycji m.in. dwie toalety w systemie zamkniętym, przedział dla niepełnosprawnych, tablice boczne i wewnętrzne LED i LCD. Zmodernizowane pojazdy mają zostać skierowane do obsługi połączeń międzywojewódzkich.

Więcej TUTAJ

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

michasio115 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Wrz 2012
Skąd: Giżycko

PostWysłany: 10-12-2013, 21:32    Odpowiedz z cytatem

A jakie będą miały oznaczenia po NG????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dudzio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Kobyłka

PostWysłany: 10-12-2013, 23:20    Odpowiedz z cytatem

Obstawiam EN57APR lub pozostawienie zwykłego EN57 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 10-12-2013, 23:20    Odpowiedz z cytatem

EN57A

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

CarnageLink Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Cze 2010
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: 22-08-2014, 12:13    Odpowiedz z cytatem

Jednak będą EN57A!!!

http://przewozyregionalne.pl/sites/default/files/przetargi/13889/12._wp_21.08.2014.pdf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 22-08-2014, 22:42    Odpowiedz z cytatem

Te kible z powodzeniem będą mogły powrócić na CMK Smile. Limit 120 km/h osiągnięty Very Happy .

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 08-04-2015, 18:08    Odpowiedz z cytatem

Przewozy Regionalne oddają 21 pociągów do modernizacji.

Przewozy Regionalne podpisały umowę na modernizację 21 pociągów typu EZT. Pracę zrealizuje konsorcjum, w skład którego wchodzą Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego „Mińsk Mazowiecki” oraz Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz SA. Według harmonogramu pierwszy zmodernizowany pociąg Przewozów Regionalnych wyjedzie na tory we wrześniu, a ostatni – w grudniu 2015 r.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/55306/przewozy_regionalne_oddaja_21_pociagow_do_modernizacji.html

---

Cegielski zmodernizuje pięć ezetów Przewozów Regionalnych.

Jak poinformował prezes Przewozów Regionalnych Tomasz Pasikowski, została już podpisana umowa na modernizację pięciu pociągów przewoźnika przez FPS Cegielski. To kolejny plan ratowania fabryki przez Agencję Rozwoju Przemysłu.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/56905/cegielski_zmodernizuje_piec_ezetow_przewozow_regionalnych.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 17-11-2016, 11:09    Odpowiedz z cytatem

http://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/najbardziej-zaawansowana-modernizacja-na-polskim-rynku--ezt-en57-feniks-gotowy-do-jazdy-79031.html

Jeśli AL to turbokible, to Feniksy chyba trzeba nazwać superkiblami Smile

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jarul Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Maj 2010
Skąd: Wrocław Główny

PostWysłany: 26-01-2017, 17:00    Odpowiedz z cytatem

Ostatnio do Wrocławia przybył EN57-1703, wg serii KD "E33" - trochę to żałosne, KD poczuło się chyba jak prawdziwy zarząd kolei i nadaje swoje serie... Mamy w takim razie 3 rodzaje numeracji: normalny, unijny i KD. Ale sam pojazd żałosny nie jest. To chyba najdziwniejsza modernizacja - mamy nowe fotele, okna, ale wnętrze nadal po staremu w okleinie drewnopodobnej, czego absolutnie nie uważam za wadę. Zamontowano toaletę z zamkniętym obiegiem. Estetycznie zabudowano sprężarkę (nie wiem jaką, bo jednostka stała zimna). Nowe reflektory halogenowe i diodowe sygnały końca pociągu. Mały monitor w kabinie sugeruje monitoring. Wózki pozostały tradycyjne, z widłowym prowadzeniem. Na ścianie bocznej widnieje żartobliwa nazwa EZT "ENdolino". Pytanie tylko, czy ma to sens. Warunki jazdy na pewno uległy poprawie, ale pasażerowie KD przyzwyczajeni do Impulsów i EN57AL mogą kręcić nosem. Z kolei dla pasjonatów to okazja, by jakiś czas jeszcze słuchać ryku silników LK-450 i kołysać w rytm wężykowania Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 5 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl