Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Płace w PKP Intercity
Autor Wiadomość

Rodriges Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2008
Skąd: PKP Intercity

PostWysłany: 04-12-2012, 09:32    Odpowiedz z cytatem

Jest pewien kasus Zaniżone wynagrodzenia
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafaello1973 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: ok. Wrześni

PostWysłany: 28-01-2013, 16:56    Odpowiedz z cytatem

Mam pytanie tak nieco z innej beczki. Czy Szczecin Koszalin i Słupsk są obszarowo w zakładzie Zachodnim IC ,zdaje się że Szczecin tak czy już w północnym ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 28-01-2013, 17:34    Odpowiedz z cytatem

północnym
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voodu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Kwi 2012

PostWysłany: 03-10-2013, 13:27    Odpowiedz z cytatem

Baaaaaaaardzo ciekawy protokół.
http://wnko.pl/?v=place2flf.png
http://wnko.pl/?v=placepqp.png
http://wnko.pl/?v=place3ded.png
http://wnko.pl/?v=place4.png
http://wnko.pl/?v=place5.png
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 25-09-2014, 23:59    Odpowiedz z cytatem

Mój znajomy bardzo chciałby kandydować na stanowisko kasjera biletowego w PKP IC w Zachodnim Zakładzie PKP IC i prosił mnie abym w miarę możliwości dowiedział się, jakich mniej więcej zarobków może się spodziewać. Dodam, że nie pracował nigdy na kolei, aczkolwiek ma już kilkunastoletni staż pracy, która związana jest z obsługą klienta.
Czy ma ktoś jakieś dane na temat średnich zarobków kasjerów biletowych w PKP IC i mógłby się podzielić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Cezary01 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Sty 2015

PostWysłany: 04-02-2015, 20:58    Odpowiedz z cytatem

Chciałbym zapytać o zarobki maszynisty ponieważ jest to bardzo ważna kwestia jakby na to nie patrzeć. Oczywiście zarobki to nie wszystko i nie patrze tylko przez pryzmat tego.
Uściślając temat chciałbym zapytać jak wyglądają zarobki w PKP Intercity w kilku przypadkach, a mianowicie:

1. Jak się kształtują zarobki podczas odbywania szkolenia ( kurs na licencję i potem szkolenie docelowe ok. 1,5 roczne)
2. Jak się obecnie kształtują zarobki po kursie podczas 3 letniej lojalki
3. Jak się kształtują zarobki w późniejszym okresie po ukończeniu 3 letniej lojalki

Przy podawaniu kwot proszę piszcie tylko, czy są to zarobki netto czy brutto.

Pisze z taką prośbą, ponieważ temat zarobków jako mechanik jest tematem rzeka i ciężko tu na to spojrzeć obiektywnie i wyciągnąć wnioski.
Przypomnę, że pytam o wynagrodzenia w PKP Intercity na stanowisku mechanik czy inaczej zwanych przez innych maszynista.
Ja ze swojej strony mogę tylko napisać na przykładzie mojego kolegi, że w PKP Intercity w woj. pomorskim przy ponad 30 letnim stażu zarobił w ostatnim miesiącu (grudzień) 4300zł wliczając wszystkie dodatki i bonusy, bez nadgodzin.
Oczywiście nie łudzę się, że tyle zarobię po ewentualnym zostaniu maszynistą dlatego pytam jakie są realia finansowe młodego maszynisty, na co można liczyć w PKP Intercity?>

Cytat:
Miarodajna jest płaca brutto i takową zawsze należy podawać. To co pracownik dostaje na swoje konto nie zawsze jest płacą netto, gdyż wynagrodzenie może być pomniejszone o składkę związkową, ratę pożyczki z ZFŚS, podatek od pozapłacowych bonusów pracowniczych, zajęcia komornicze itp.


Ok, racja. Jakby co piszcie kwoty brutto, ewentualnie jak ktoś pisze zarobki netto to niech to będą takie obiektywne netto bez wliczonych i odjętych dodatkowych podatków, zajęć komorniczych czy pożyczek, bo to wtedy tylko zaniży sumę.


Ostatnio zmieniony przez Cezary01 dnia 04-02-2015, 21:54, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sunny Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 30 Kwi 2007
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 04-02-2015, 21:06    Odpowiedz z cytatem

Cezary01 napisał/a:
Napiszę tylko, że kwoty najlepiej aby podawać w kwotach netto czyli takich co otrzymamy na rękę i również po uwzględnieniu dodatków aby było to w miarę obiektywne.

Miarodajna jest płaca brutto i takową zawsze należy podawać. To co pracownik dostaje na swoje konto nie zawsze jest płacą netto, gdyż wynagrodzenie może być pomniejszone o składkę związkową, ratę pożyczki z ZFŚS, podatek od pozapłacowych bonusów pracowniczych, zajęcia komornicze itp.

_________________
"Kobiety kochają zwyciężonych, ale zdradzają ich ze zwycięzcami." - T. Williams
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 06-02-2015, 16:59    Odpowiedz z cytatem

Cezary01 napisał/a:
1. Jak się kształtują zarobki podczas odbywania szkolenia ( kurs na licencję i potem szkolenie docelowe ok. 1,5 roczne)
2. Jak się obecnie kształtują zarobki po kursie podczas 3 letniej lojalki
3. Jak się kształtują zarobki w późniejszym okresie po ukończeniu 3 letniej lojalki

Pytasz o rzeczy na które częściowo odp. już tu są. Każde wynagrodzenie zależy od tego jakie miało się w ciągu miesiąca zmiany i kiedy, więc można tu określić tylko pewien zakres.

1. Minimalna krajowa na początek, zwiększa się to jak zaczynają się jazdy pod nadzorem (dochodzą dodatki za niedziele, nocki, ryczałt za wyjazdy, niebezpieczne i szkodliwe) pewnie 1600-1800 na rękę

Punkt 2. i 3. tak samo - nie ma żadnych różnic. Wynagrodzenie zależy od tego co będziesz robił. Jak Ci ułożą z góry na dól odgradzanie i deptanki to dostaniesz w okolicach 2600, jak będzie więcej jeżdżenia to w okolice 3500 się zbliżyć można, a jak się zrobi trochę nadgodzin i miało się dobre zmiany to i 4500 wyciągniesz. A jak pojeździsz gdzies dużo zmian z szybkimi kilometrami i walniesz nadgodzinki to pewnie z 5000 da rade wyciagnac.

Podane kwoty netto.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ocelot Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2009
Skąd: Tutejszy

PostWysłany: 07-02-2015, 07:28    Odpowiedz z cytatem

Co do nadgodzin to jest małe zastrzeżenie - nie opłaca Ci się robić ich więcej niż 24 w każdym miesiącu - po prostu potem podatek rośnie wykładniczo i przeżera to co zarobiłeś. Dwa musisz mieć kumatego Dyspozytora aby wyjście w nadgodzinach Ci się opłacało ( wyjście w tzw. DW5 i to jeszcze w niedziele Smile )

A jeśli są tzw. "szwagry" to raczej Ci tak nie ułożą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 07-02-2015, 10:35    Odpowiedz z cytatem

nadgodzinki w niedziele i DWS to najczęściej robią zwiąchole :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dave Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Mar 2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: 07-02-2015, 15:00    Odpowiedz z cytatem

W DW5 to akurat co do zasady nie wolno zatrudniać. To wolne za soboty. Jak już w DWŚ jak najbardziej. Wolne za niedzielę/święto.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 08-02-2015, 10:30    Odpowiedz z cytatem

Ocelot są różne teorie co do tych godzin. Jedni mówią 24 inni 30 a jeszcze inni 32 godziny. Wszystkiego Ci nie zabiorą więc tak czy siak coś tam zarobisz. I chyba chodziło Tobie o DWŚ a nie o DW5?

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ocelot Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2009
Skąd: Tutejszy

PostWysłany: 08-02-2015, 11:13    Odpowiedz z cytatem

Nie. Chodziło mi o DW5 - wiadomo że w ten dzień jest zakaz zatrudniania i to kodeksowy ale da się załapać. Co do nadgodzin to tylko prosta matematyka podatkowa - nie opłaca się ich robić więcej niż załóżmy te max 32 w miesiącu ( co zależy od wysokości pobieranej wypłaty - im więcej się zarabia tym mniej nadgodzin opłaca się robić ) bo po przekroczeniu określonego progu podatkowego właśnie ten podatek "zjada" nam to co zarobiliśmy i to dość mocno. Niestety nie mam przykładowego wyliczenia jak się to ma w rzeczywistości - ustala się samemu niestety.

Przykładowo : pomocnikowi opłaca się zrobić 32 nadgodziny, natomiast maszyniście z długim stażem już nie ( bo w jego przypadku wystarczą np 24 h ) lub za jakie dni wolne z grafiku udziela nam się nadgodzin czyli rosnąco : puste< DWŚ < DW5.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 08-02-2015, 18:36    Odpowiedz z cytatem

siwiutki w naszym przypadku warto robic miesięczny max Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gacek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Kwi 2007

PostWysłany: 09-02-2015, 13:57    Odpowiedz z cytatem

W DW5 i DWŚ nie wolno planować służby natomiast w pewnych okolicznościach można takie wykroczenie popełnić zatrudniajac pracownika w DW5. Zatrudniać w DWŚ można, jednak wiadomo- każdy dyspozytor się trzy razy zastanowi czy dało się zatrudnić kogo innego bez DWŚ czy DW5. Teraz bardzo zwraca się na to uwagę i są liczne kontrole praktycznie z każdej strony.

_________________
BETON IC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 5 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl