Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Wypadek w Ostrowie Wielkopolskim
Autor Wiadomość

Ocelot Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2009
Skąd: Tutejszy

PostWysłany: 04-07-2013, 09:33    Odpowiedz z cytatem

Przepisy zabraniają brać taki pojazd , jeżeli jest uszkodzenie CA i ( lub ) SHP ale gdy maszynista rozpoczyna zmianę.
Natomiast gdy bierze " z drogi " to nie ma podstaw aby taki pojazd zmienić.
Niestety przepisy nie są doskonałe albo ten ludek jechał bez wyobraźni.

W przypadku uszkodzenia obu systemów tj CA i SHP maszynista nie ma prawa jechać dalej sam.
Gdy niesprawny jest tylko jeden - może jechać bez ograniczeń ( z jednym wyjątkiem - uszkodzenie CA, sprawne SHP, jazda po torze lewym nie przystosowanym do takiej jazdy ( brak elektromagnesów ) - wtedy musi być druga osoba .
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateusz123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 05-07-2013, 05:40    Odpowiedz z cytatem

Mnie to jednak bardziej bulwersuje fakt, że mechanik nie zauważył S1.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ocelot Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2009
Skąd: Tutejszy

PostWysłany: 06-07-2013, 07:04    Odpowiedz z cytatem

Jak spał to nie zauważył. To jest jedyny powód przerżnięcia semafora na "Stój" .
5 rano to dość wredna pora, bardziej do spania niż do jechania.
Pytanie brzmi w której dobie był ten mechanik.

Dopóki będą decydować koszty a nie bezpieczeństwo, dopóki będą spółki, spółeczki to takich sytuacji będzie więcej.

Bo przecież zmiana furmana to koszty - prywaciarz nie ma w każdej dziurze swojego pracownika, nowego trzeba dowieść. Znowu koszty.

To co się robi ? Jednym człowiekiem pół Polski się objedzie z efektami jak widać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 06-07-2013, 11:48    Odpowiedz z cytatem

Od tego jest system kontroli i kar. Jeżeli w czasie kontroli zostanie ujawniony fakt jazdy ponad dopuszczalny czas lub niesprawność systemów bezpieczeństwa w lokomotywie, to kary powinny być na tyle restrykcyjne, aby nie opłaciło się popełnić takiego błędu w przyszłości. Jeżeli dalo się ogarnąć ciężarówki, to da się też na torach. Pociąg nie jest w stanie uciec z trasy, na której jest kontrola. Konkurencja musi być, ale na zdrowych zasadach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 5 z 5 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl