Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Nieudolna modernizacja linii E65
Autor Wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 08-07-2013, 19:20    Odpowiedz z cytatem

Coś z moich okolic (Sopot):

Jest szansa że do grudnia wyrobią się z odcinkiem Gdynia Orłowo - Sopot. Na chwile obecną gotowy jest odcinek Gdynia Orłowo - wysokość przystanku SKM Sopot Kamienny Potok. Na odcinku Sopot Kamienny Potok - Sopot muszą nasypać trochę tłuczniu, wyprostować tory, zbudować max 150 metrów nowego, położyć sieć trakcyjną na około jednym kilometrze. Potem będą robili drugi tor, w tym tempie na grudzień przyszłego roku odcinek ten będzie przejezdny po nowych torach.

Odcinek wysokość przystanku SKM Gdańsk Zaspa - Gdańsk Wrzeszcz jest w 100% nie ruszony. Od Wrzeszcza do Głównego jest chyba jeden tor gotowy, drugi powinien być chyba niebawem także gotowy. W Gdańsku Głównym najprawdopodobniej wymienią tylko tory, bez ruszania peronów.

Od Gdańska Głównego do Pruszcza niestety prace będą jeszcze długo trwały. Nie mają nawet w całości położonego bez przerw jednego toru. Na tym odcinku opóźnienie jest GWARANTOWANE.

Od Pruszcza do Tczewa jedzie się aż miło. Dalej nie wiem bo dawno nie byłem. Wiem natomiast że podnieśli prędkości na Tczew - Bydgoszcz. Jak kiedyś było 40 km/h tak teraz jest od 120 km/h do 160km/h. Zwolnienia na zwrotnicach poprzez jazdę na wprost, 40 km/h jazda w bok. Oba tory zrobili w niecałe dwa lata. Odległość porównywalna do E65 to Tczew - Mława. Przy EP09 i rozkładzie ułożonym przez normalnego człowieka jest szansa że skład będzie pruł od tych 120 do tych 160.

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 09-07-2013, 07:48    Odpowiedz z cytatem

Nie ma najmniejszych szans, żeby od grudnia pojechać przez Działdowo w normalnym czasie, chyba że za taki uważamy 6-7 godzin dla odległości 350 km. Od Działdowa do Szymankowa jest jeden wielki bajzel, i nie ma siły, żeby za kilkanaście miesięcy pojechały tamtędy EIC Premium. Odcinek od Ciechanowa do Działdowa też jeszcze nie jest do końca zrobiony, dworzec w Mławie całkowicie rozkopany. Trasa przez E-20, Zamków, Bydgoszcz jest obecnie najbardziej optymalnym rozwiązaniem, jeżeli IC nie chce stracić resztek wiernych pasażerów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-07-2013, 00:58    Odpowiedz z cytatem

Oto skutki skrajnie nieudolnej modernizacji linii E65 z Warszawy do Gdańska, po której od przyszłego roku mają jeździć składy Pendolino. Pociąg EIC opóźniony 548 minut, czyli ponad 9 godzin. Gratulacje dla PKP PLK !!!

eicfregata.jpg
Plik ściągnięto 218 raz(y) 175.88 KB


_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 19-07-2013, 09:33    Odpowiedz z cytatem

pech i tyle
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 19-07-2013, 09:45   

Zerwanie sieci pechem, ale długość trwania remontu ciężko jako pech traktować.
Chyba, że istnienie PLK w takiej formie traktujesz jako pech - to się zgadzam.
Powrót do góry

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 19-07-2013, 14:24    Odpowiedz z cytatem

mowie o zerwaniu sieci i innych następstwach losowych
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-07-2013, 17:14    Odpowiedz z cytatem

Pirat napisał/a:
Oto skutki skrajnie nieudolnej modernizacji linii E65 z Warszawy do Gdańska, po której od przyszłego roku mają jeździć składy Pendolino. Pociąg EIC opóźniony 548 minut, czyli ponad 9 godzin. Gratulacje dla PKP PLK !!!

Kolego, może nie siej takich populistycznych treści. Pociąg złapał takie opóźnienie ze względu na zerwanie trakcji. Dodaj do tego... modernizacje linii, która wiąże się z (co wydaje się logiczne) utrudnieniami i masz opóźnienie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Viljar Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Paź 2011
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-07-2013, 18:20    Odpowiedz z cytatem

Ośmielę się zauważyć, że trakcja została zerwana na "zrobionym" już zdaje się odcinku, więc to jak najbardziej związane z nieudolnością.

_________________
Kłodzko-Wałbrzych - najpiękniejsza kolej świata.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-07-2013, 19:02    Odpowiedz z cytatem

Lil_Peter napisał/a:
Kolego, może nie siej takich populistycznych treści. Pociąg złapał takie opóźnienie ze względu na zerwanie trakcji. Dodaj do tego... modernizacje linii, która wiąże się z (co wydaje się logiczne) utrudnieniami i masz opóźnienie.

Ośmielę się zauważyć, że zerwana trakcja elektryczna to nie przyczyna tylko skutek. Skutek nieudolnie przeprowadzanej modernizacji tej linii, która już dawno powinna się zakończyć (w 2010 roku), a końca robót nie widać. Jeśli ruch pociągów odbywa się po jednym czynnym torze to skutki nie są trudne do przewidzenia. Oczywiście najlepiej wszystko zwalić na przyczyny losowe: wichura, burza, upał, złośliwość rzeczy martwych. Kolejarze z PKP PLK nie mają sobie nic do zarzucenia...

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 19-07-2013, 20:45    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ośmielę się zauważyć, że trakcja została zerwana na "zrobionym" już zdaje się odcinku, więc to jak najbardziej związane z nieudolnością.


Jak wnioskuje z gazet to było na wyjeździe z Szymankowa między 30 tka a 50 tka czyli na starej sieci.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 09-11-2013, 00:34    Odpowiedz z cytatem

735 mln zł dofinansowania dla modernizacji linii E65.

Przedstawiciele zarządu PKP PLK oraz dyrektor CUPT podpisali umowę o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja linii kolejowej E 65/C-E 65 na odcinku Warszawa - Gdynia - w zakresie warstwy nadrzędnej LCS, ERTMS/ETCS/GSM-R, DSAT oraz zasilania układu trakcyjnego. Przedsięwzięcie obejmuje modernizację linii kolejowej E65 na odcinku Warszawa - Gdynia oraz ulepszenie ponad 350 km fragmentu zasilania układu trakcyjnego na linii nr 9 (Warszawa - Gdańsk) oraz linii nr 202 (Gdańsk - Stargard Szczeciński).
Warta ponad 1,2 mld zł inwestycja ma na celu poprawę stanu środowiska w otoczeniu linii E 65 oraz usprawnienie transportu pasażerskiego w paneuropejskim korytarzu sieci TEN - T. Przedsięwzięcie obejmie swoim zasięgiem województwo mazowieckie, warmińsko-mazurskie i pomorskie, czym przyczyni się do zwiększenia stopnia wykorzystania transportu kolejowego na tych obszarach.
Projekt otrzyma 735 mln zł dofinansowania w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko, Priorytet: VII - Transport przyjazny środowisku, Działanie: 7.1 - Rozwój transportu kolejowego.

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/16871/735-mln-zl-dofinansowania-dla-modernizacji-linii-E65.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 14-04-2014, 17:20    Odpowiedz z cytatem

Wykonawca chce pieniędzy za remont torów, ale PKP PLK nie chce zapłacić

Ponad 800 tys. złotych PKP Polskie Linie Kolejowe są winne spółce, która nie otrzymała zapłaty za wykonanie prac remontowych na trasie kolejowej Warszawa - Gdynia.

Firma, która nie otrzymała zapłaty za wykonaną pracę, zgłosiła się do kancelarii prawnej Inkaso WEC SA, aby ta pomogła jej w odzyskaniu długu za wykonaną pracę. Chodzi o modernizację trasy Warszawa - Gdynia w okolicy Działdowa.

Więcej TUTAJ

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 14-04-2014, 19:34    Odpowiedz z cytatem

Jakby "pan Kancelista" znał trochę szczegóły kontraktu to wiedziałby, że jest w nim zawarta pewna klauzula. A po drugie - Mostostal nie płacił ? Czy być może ( na pewno) ma o wiele lepsze biuro prawne !?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 16-04-2014, 13:19    Odpowiedz z cytatem

Mostostal ? Ta genialna firma robiła przy tak zwanej Zielonej Drodze w GDA która służy jako dojazd do Ergo Areny i w przyszłości ma stanowić coś na wzór obwodowej wewnętrznej w GDA. Mostostal-cieciostal wykończył firmę Stabilator, jedną z szybko i dobrze rozwijających się firm, dostawali nawet jakieś nagrody, chyba od samego Urzędu Marszałkowskiego. Most-Cieć nie zapłacił, wierzyciele zaczęli szybko tuptać nóżkami i firma poszła. Szkoda, bo sobie fajną siedzibę na Nowym Świecie machli. Za 10 milionów Smile

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 08-07-2014, 11:12    Odpowiedz z cytatem

Nie ma najmniejszych szans aby remont ten zakończył się w tym roku. Dlatego z Pendolino i puszczaniem EP09 dajmy sobie spokój na razie bo szkoda tylko taboru.
1. W dalszym ciągu ograniczenie prędkości w Gołotczyznie
2. Ograniczenie prędkości praktycznie do 20-30 km/h na każdym z przystanków między Ciechanowem a Mławą z powodu budowy wiaduktów.
3. Brak kawałka toru w kierunku W-wy na szlaku Działdowo-Mława i sporego kawałka na szlaku Iława-Działdowo, co skutkuje jazdą po jednym torze, i oczywiście zwalnianiem.
4. Odcinek Iława-Malbork. Może trochę lepiej niż z pół roku temu, bo czas jazdy skrócił się z 110 minut do około 85-90 minut ale w dalszym ciągu zostało dużo do zrobienia.
5. Na szlaku Działdowo-Iława w kilku miejscach zauważyłem normalne przejazdy i nic nie zaczęte w celu zastąpienia tego wiaduktami bądź przejazdami podziemnymi.
6. Odcinek Malbork-Szymankowo dalej jest jakiś problem, i bardzo wolna jazda
7. Wjazd do Gdańska mniej więcej do Pruszcza Gdańskiego podobnie.

W piątek "Norwid" mając EP09 na czele tylko na fragmentach między Warszawą a Nasielskiem osiągnął prędkość 150 km/h i dosłownie może ze 2 minuty jechał z taką prędkością między Działdowem a Rybnem Pomorskim. Reszta trasy nie przekroczył 120 km/h. A siedziałem przy korytarzu i dokładnie widziałem licznik na korytarzu. Patrząc po ilości tego co zostało jeszcze do zrobienia zwłaszcza na newralgicznym odcinku z Iławy do Malborka nie ma nawet cienia nadziei, że w tym roku to się skończy i od grudnia pojedziemy w 2h58 minut z W-wy do Gdańska Gł.
Niestety, ale wyjątkowo powoli i nieudolnie idzie ten remont:-(
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 6 z 9 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl