Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 58, 59, 60  Następny
Nowy tabor PKP Intercity
Autor Wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 22-11-2013, 23:09    Odpowiedz z cytatem

EZTy na 200 musiałyby być zgodne z TSI HS, a to podwyższyło by cenę. Ale na 190 można jechać bez większych zmian.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Olaf Skurvensen Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Lis 2012

PostWysłany: 23-11-2013, 10:51    Odpowiedz z cytatem

@ sphinx
zgoda, TSI HS obowiązuje, ale mimo wszystko ezet na 200 budowany u Stadlera w Siedlacach i w Newag-u w Nowym Sączu byłby duuużo tańszy od ezetu na 250 (275) budowanego w Savigliano. Poza tym nie od dziś wiadomo, że znaczną cześć ceny taboru kolejowego stanowią koszty rozmaitych certyfikatów, dopuszczeń i badań robionych głównie by urzędnicy mieli posady pod pretekstem dbałości o bezpieczeństwo.
Piszesz o 190 km/h, rzeczywiście można by iść w tym kierunku i określić w SIWZ prędkość 190 (a nawet 195) zamiast 160. 5 mniej, niż 200 nie robiłoby wielkiej różnicy w czasie przejazdu, a dałoby znacznie niższe koszty wyprzedzenia konkurencji przez PIC. Ale skoro decydenci nie myślą ...
A my naszą dyskusją świadczymy im darmowe doradztwo Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dudzio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Kobyłka

PostWysłany: 23-11-2013, 12:05    Odpowiedz z cytatem

Gdyby zwiększyć prędkość to mogłyby być problemy z uzyskaniem odpowiednio wysokiej dotacji europejskiej. Nie zapominajcie o tym.
A ETCS w kabinie pozwoli na jazdę 160km/h bez pomocnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 23-11-2013, 16:43    Odpowiedz z cytatem

@Olaf, nie 195, a 190 - to jest granica dla TSI High Speed. Takimi EZTami chce do Polski wjechać Leo uzasadniając to tym, że tak niewielka różnica czasowa nie jest warta wyższej ceny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 23-11-2013, 17:48    Odpowiedz z cytatem

Ja nie mogę zrozumieć, dlaczego tak ustalono granicę HighSpeed. Dotychczas produkowało się tabor na 160 lub 200km/h. I to zarówno lokomotywy, wagony, EZT itd. Dlaczego więc nie można było zostawić tych 200km/h jako górnej granicy, a powyżej zrobić HighSpeed. A tak mamy takie kwiatki, jak tabor na 190km/h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 24-11-2013, 09:43    Odpowiedz z cytatem

Ile obecnie jest wagonów bezprzedziałowych 1 klasy 158a na stanie IC? W których pociągach są na stałe, czy planują kolejne zakupy tego typu jedynek?

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 24-11-2013, 10:45    Odpowiedz z cytatem

Z tego co ja wiem to posiadają 3 takie wagony:
615119900426
615119900434
615119900442

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 24-11-2013, 15:20    Odpowiedz z cytatem

Po 200 miało być już pierwszym etapem high speedu więc granicę trzeba było ustalić pomiędzy. Padło na 190.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 24-11-2013, 18:26    Odpowiedz z cytatem

I dla mnie jest to podobna urzędnicza bzdura, jak to, że marchewka jest owocem. 😜
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 16-12-2013, 17:16    Odpowiedz z cytatem

PKP Intercity do 2015 roku kupi 40 nowych zespołów trakcyjnych o prędkości do 160 km/h. O relacjach, w jakich pojadą, opowiedział podczas Kongresu Kolejowego prezes przewoźnika Janusz Malinowski.


_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 16-12-2013, 21:28    Odpowiedz z cytatem

Czyli podsumowanie tego, na co przetargi ogłoszono już dawno. Przydałoby się słowo, co dalej. Czy będą kolejne trasy dla EZT?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 17-12-2013, 11:25    Odpowiedz z cytatem

Prezes w jednym wywiadów wspomniał, że chcą podjąć przetarg na kolejne 20 sztuk EZT, która miał by uzupełnia trasy EZTów z obecnych przetargów, oraz obsługiwały jedną trasę na północy, podajże Olsztyn - Szczecin.

Terminu ogłoszenia przetargu, nie podał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 19-02-2014, 17:49    Odpowiedz z cytatem

Drugi przetarg wygrała Pesa - http://intercity.pl/pl/site/o-firmie/przetargi/wyniki-postepowan-przetargowych/dostawa-20-elektrycznych-zespolow-trakcyjnych-wraz-ze-swiadczeniem-uslug-ich-utrzymania.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 23-05-2014, 10:17    Odpowiedz z cytatem

PKP Intercity podpisało z Pesą umowę na dostawę Dartów.

PKP Intercity i Pojazdy Szynowe Pesa Bydgoszcz podpisały umowę na zakup 20 elektrycznych zespołów trakcyjnych typu Dart. Wartość projektu to ponad 1,3 mld zł, z czego 70 proc. środków na inwestycję pochodzić będzie z funduszy unijnych. Pociągi rozpoczną kursowanie pod koniec 2015 r.

Więcej:

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/19607/PKP-Intercity-podpisalo-z-Pesa-umowe-na-dostawe-Dartow.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 23-05-2014, 17:34    Odpowiedz z cytatem

sebek napisał/a:
Ile obecnie jest wagonów bezprzedziałowych 1 klasy 158a na stanie IC? W których pociągach są na stałe, czy planują kolejne zakupy tego typu jedynek?


Aktualnie toczy się postępowanie przetargowe na zakup 20 nowych wagonów, wśród których są też wagony 158A. Reszta to 156A z jedynek, 157Aa, 159A z dwójek oraz 2 restauracyjne 407A.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 34 z 60 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 58, 59, 60  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl