Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
PKP S.A. administracją stoi
Autor Wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 08-03-2013, 16:51    Odpowiedz z cytatem

Publikujemy ukrywany przez władze PKP nowy regulamin organizacyjny PKP S.A. Miłej lektury:

http://infokolej.pl/docs/pkp/regulamin.pdf

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

wodkangazico Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sie 2010

PostWysłany: 08-03-2013, 19:28    Odpowiedz z cytatem

Przpraszam za durne pytanie: - kto tam zajmuje się pociągami?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Brajdak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sty 2009
Skąd: z Polski

PostWysłany: 08-03-2013, 22:33    Odpowiedz z cytatem

O, to bardzo trudne pytanie... .

_________________
W czasach zakłamania, mówienie prawdy, jest czynem rewolucyjnym - Orwell
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gaabula Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 31 Sty 2010

PostWysłany: 09-03-2013, 07:37    Odpowiedz z cytatem

Naczelnik Wydziału Bareja, może nakręci film o tym wszystkim... Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

nacz-kwsweterku Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Lut 2012
Skąd: Centrala PKP S.A.

PostWysłany: 10-03-2013, 16:14    Odpowiedz z cytatem

Zauważcie, że tylko ja udzielam się na tym forum. Reszta pracowników PKP S.A. swoją biernością daje przyzwolenie na nadużycia i wszelkiego rodzaju kręcenie lodów w PKP S.A. przez nową ekipę. PKP S.A. zatrudnia niespełna 3 tys. a nikt nie odważył się pisać / mówić o naszych sprawach.
Rzeczywiście, że kolejarze to Beton
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rodriges Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2008
Skąd: PKP Intercity

PostWysłany: 29-03-2013, 12:28    Odpowiedz z cytatem

W tej nowej strukturze organizacyjnej (w powyższym Regulaminie) ani słowa o przewozach. Rzeczywiście, że PKP S.A. bardziej kojarzyć będzie się jako PKP BP. Ale to tylko dopóki nie zmienią prezesa bankowca na ... rolnika Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 15-04-2013, 07:01    Odpowiedz z cytatem

"Twoja Kolej" na Facebooku:

"Firma byłych dyrektorów z Ministerstwa Finansów i NBP działa w pekapowym PR i ma już pierwsze sukcesy. Najpierw wykupiona w Fakcie kampania pseudoinformacyjna, teraz przypadkiem okolicznościowe laurki, bo któremuś z dziennikarzy "przypomniało się", że mija okrągła rocznica pontyfikatu bankomatów. A wszystko to za około 19.000 złotych miesięcznie plus VAT plus zlecenia obsługi spółek z grupy plus koszty zewnętrznych usług. Efekt jest... O kolei pisze się coraz lepiej. Ściślej - o zarządzie kolei. Zarządzają państwową spółką, jak prywatną. Słusznie. Program nazywa się Rodzina Na Swoim."

http://www.facebook.com/TwojePKP
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

socjalista Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2013

PostWysłany: 10-05-2013, 15:19    Odpowiedz z cytatem

Jest uzasadnienie do tematu tej dyskusji.
Cytat:
Prezes Karnowski wskazuje te sprawy jako sukces powołanego przez siebie departamentu zajmującego się audytem wewnętrznym w spółkach Grupy PKP.
– Gdyby nie audyt przeprowadzony przez profesjonalistów prawdopodobnie nie odkrylibyśmy tych nieprawidłowości – stwierdził prezes.

Więcej:
http://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/13948/Karnowski-wyprowadzono-z-Grupy-30-mln-zl.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Grad Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 15 Lis 2005

PostWysłany: 10-05-2013, 18:49    Odpowiedz z cytatem

Tylko, że ten ostatni "sukces" to jednocześnie porażka prezesa J. Karnowskiego dlatego, że umowę finalizującą sprawę podpisano kiedy Karnowski już na dobre rozgościł się w PKP S.A. Mógł oczywiście wydać polecenie nie podpisywania umów (np. powyżej kwoty 1 mln zł) do momentu kiedy się z nimi zapozna osobiście. Tak nie zrobił bo nie miał i nie ma pojęcia o zarządzaniu koleją.
Oprócz tego dodam, że wcześniej prezesem PKP S.A. była pani M.Wasiak, która jest wiceprezesem. Za tego typu "sukcesy" jej płaca wzrosła dwukrotnie.
Przekonamy się jak teraz jest plądrowane PKP dopiero po wywaleniu fachowca żyjącego dotychczas z lichwy lub podatków, bez żadnej odpowiedzialności.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 30-01-2014, 12:45    Odpowiedz z cytatem

Pogoda dla dyrektorów PKP

Przy okazji ostatnich, pogodowych kłopotów na kolei, niczym bumerang powraca pytanie co zrobić, aby nie było takich problemów. Rząd umywa ręce, mówiąc ustami super minister Bieńkowskiej - "Sorry, ale taki mamy klimat".

Jednak taka odpowiedź, nie zadowala chyba nikogo. Skoro w wielu krajach kolej funkcjonuje normalnie, to dlaczego u nas ma być odwrotnie. Problemem PKP jest PKP SA W przestrzeni publicznej od dawna pojawiają się głosy na temat wadliwej struktury grupy kapitałowej PKP. Szczególnie mocne słowa krytyki padają pod adresem spółki dominującej i kwestionowana jest zasadność jej funkcjonowania. Zdaniem wielu ekspertów generuje ona głównie koszty, natomiast jedno jej z głównych zadań, czyli nadzór nad dworcami kolejowymi i innymi nieruchomościami, mogłaby z powodzeniem przejąć PKP PLK. Spółka-matka to 22 departamenty plus dodatkowo oddziały terenowe. Jej struktura organizacyjna przypomina bardziej ministerstwo niż przedsiębiorstwo. Zatrudnia ona wszelkiej maści dyrektorów, vice dyrektorów, kierowników, zastępców kierowników itd. Wielu z z nich oprócz wysokich wynagrodzeń, ma służbowy samochód, sekretarkę i inne przywileje, o których zwykły, szary pasażer, gnieżdżący się w przeładowanym wagonie, może tylko pomarzyć. Wszystko to kosztuje. Co ciekawe pomimo ogólnej tendencji do redukcji zatrudnienia w całej grupie, spółka dominująca zwiększa zatrudnienie. Pieniądze to jednak nie wszystko, zlikwidowanie PKP SA polepszyłoby także przepływ informacji pomiędzy pozostałymi kolejowymi spółkami. Potrzeby na kolei są ogromne Opóźnienia cywilizacyjne na kolei są widoczne gołym okiem i nie chodzi tylko o fatalny stan sieci trakcyjnej i torów. Do tego należy dodać choćby przestarzałe wagony, brudne i popadające w ruinę dworce, brak ławek na peronach.

Źródło:
http://wgospodarce.pl/opinie/10126-pogoda-dla-dyrektorow-pkp

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 4 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl