Małopolskie PR? A zatem linia kolejowa zostanie wkrótce "zoptymalizowana" przez zarządcę infrastruktury. Dla tego przewoźnika, a zwłaszcza dla UMWM województwo małopolskie kończy się tam, gdzie nie można dorzucić kamieniem z Krakowa.
Jestem ciekaw ile będzie połączeń. Cieszy fakt, że wraca TLK Podhalanin - przypomną się stare czasy, dobrze jakby miał postój w Kętach oraz docierał na rano do Zakopanego w miarę wcześnie np. w przedziale godzinowym 6.00 - 8.00 godz.
Z jednej strony cieszę się, że ma również jechać IR Giewont, ale z drugiej strony na odcinku z Suchej do Żywca będzie pustka całkowita.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 13-05-2014, 11:54
Żeby się nie okazało, że to radość przez łzy, bo ilość połączeń będzie jeszcze mniejsza niż teraz. Przy hojności Marszałka wcale tego nie można wykluczyć. No i zobaczymy jak będzie z cenami - teraz bilet z BB do Wadowic kosztuje 6 zł, podczas gdy na Lajkonika zapłaciłem 8 zł.
I taki przejazd z zamontowaną kamerą staje się maszynką do mandatów wtedy
_________________ 2010-2013 na razie 100 178km
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 28-07-2014, 14:24
ElmoVanKielmo napisał/a:
Jaki Bohumin przez Wadowice???
Nie byłoby to wykluczone, bo już było połączenie Petrovice u Karvine (czy nawet Bohumin) - Czechowice-Dz. - Bielsko-B. - Wadowice - Kraków.
Ale w tym wypadku raczej nie ma na to szans. Z Zebrzydowic do Krakowa przez Wadowice w 2h 45 min. nie da rady.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 28-07-2014, 14:32
Rover napisał/a:
upadającą linie 117
No tak, busiarstwo nie mogło milczeć, chociaż nie w smak im bezpośrednie połączenia szykujące się z Bielska-B. do Krakowa. Nareszcie będzie większa alternatywa dla dostawczaków z Andrychowa. Mam nadzieję, że Małopolskie stanie na wysokości zadania i godziny kursowania będą adekwatne do potrzeb korzystających, a PLK nie będzie "udupiać" niepotrzebnymi postojami.
Nie byłoby to wykluczone, bo już było połączenie Petrovice u Karvine (czy nawet Bohumin) - Czechowice-Dz. - Bielsko-B. - Wadowice - Kraków.
Ale w tym wypadku raczej nie ma na to szans. Z Zebrzydowic do Krakowa przez Wadowice w 2h 45 min. nie da rady.
Było raz takie połączenie i szybko zostało zaorane. Kto przy zdrowych zmysłach pojedzie takim połączeniem? Przez takie myślenie mamy potworki typu Katowice - Szczecin przez Gdańsk! Rewitalizacja linii 117 a potem bezpośrednie Kraków Gł. - Bielsko-Biała Gł. w takcie co 2 godziny mogą uratować tę stację i tę linię, a nie jakieś potworki (jadące na około) i ogryzki (Kraków Gł. - Wadowice).
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 28-07-2014, 14:48
Cytat:
Było raz takie połączenie i szybko zostało zaorane. Kto przy zdrowych zmysłach pojedzie takim połączeniem? Przez takie myślenie mamy potworki typu Katowice - Szczecin przez Gdańsk! Rewitalizacja linii 117 a potem bezpośrednie Kraków Gł. - Bielsko-Biała Gł. w takcie co 2 godziny mogą uratować tę stację i tę linię, a nie jakieś potworki (jadące na około) i ogryzki (Kraków Gł. - Wadowice).
Ten pociąg pojedzie akurat przez Spytkowice - Vmax 80 km/h
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 28-07-2014, 15:08
ElmoVanKielmo napisał/a:
Było raz takie połączenie i szybko zostało zaorane. Kto przy zdrowych zmysłach pojedzie takim połączeniem? Przez takie myślenie mamy potworki typu Katowice - Szczecin przez Gdańsk! Rewitalizacja linii 117 a potem bezpośrednie Kraków Gł. - Bielsko-Biała Gł. w takcie co 2 godziny mogą uratować tę stację i tę linię, a nie jakieś potworki (jadące na około) i ogryzki (Kraków Gł. - Wadowice).
Niemniej nie jest to połączenie niewyobrażalne, skoro istniało. Nie ma się co unosić.
Też bym chciał połączenia w takcie (lub przynajmniej z bardziej przyzwoitą prędkością) na całej trasie ale póki co nie ma chętnych do finansowania. Zapowiada się kilka par pociągów bezpośrednich z BB do Krakowa uzupełnionych o połączenia BB - Wadowice i Kraków - Wadowice. Więc nie jest tak źle - w każdym bądź razie lepiej niż teraz. Liczę na z głową ułożony rozkład - czekamy na przecieki.
Zapowiada się kilka par pociągów bezpośrednich z BB do Krakowa uzupełnionych o połączenia BB - Wadowice i Kraków - Wadowice. Więc nie jest tak źle - w każdym bądź razie lepiej niż teraz. Liczę na z głową ułożony rozkład - czekamy na przecieki.
Tak tylko niezapominajce o prywatyzacji Przewozów Regionalnych w Krakowie,puste pociągi są wykluczone w firmie prywatnej jak mamy wspaniały rozkład konkurencji.
(...) Nowością w ofercie będzie natomiast TLK „Oleńka” z Warszawy do Wadowic, kursująca – trasą przez Częstochowę, Katowice i Bielsko-Białą – w soboty do Wadowic i w niedziele w przeciwnym kierunku. W tygodniu, „Oleńka” będzie kursować w relacji Warszawa-Częstochowa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum