Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 262, 263, 264 ... 267, 268, 269  Następny
Pociągi REGIO i interREGIO
Autor Wiadomość

epikie Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Gru 2009

PostWysłany: 30-08-2014, 07:20    Odpowiedz z cytatem

dzisiejsze ir matejko z krk do wawy... kibel! ludzie nie zmieslili sie do pociagu

_________________
"Pociąg przyśpieszony z Częstochowy do Łodzi Fabrycznej odjedzie o godz. 11:48. Dla nieznających się na zegarku: LASECZKA, LASECZKA, KRZESEŁKO, BAŁWANEK!!!"
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dyżurny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Tarnów Hauptbahnhof

PostWysłany: 30-08-2014, 09:59    Odpowiedz z cytatem

epikie, ja mam na bieżąco informacje od osób jadących tym pociągiem, i w Krakowie nie było tak źle, wszyscy zainteresowani wsiedli do pociągu.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Torczes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lut 2012

PostWysłany: 30-08-2014, 10:22    Odpowiedz z cytatem

Jestem ciekawy czy po "zabraniu" malborasów z IR Matejko bedzie on nadal jeździł na wagonach? Bo kible w tym przypadku odpadają ze względu na prędkość.A pozatym zamiast starych wagonów wolalbym zmodernizowane EN57 bo raczej "wielkopolska"ze swoimi wymaganiami nie zabierze wszystkiego najlepszego sprzetu dla siebie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 30-08-2014, 10:52    Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj IR Matejko pojechał na kiblu, ponieważ wczoraj coś się działo na trasie, skład do Warszawy miał opóźnienie ponad 800 minut, z Warszawy wyjechał zaś opóźniony ponad 140 minut. Na IR Matejko muszą być wagony, stare zdeklasowane jedynki moim zdaniem są nawet lepsze od Malborasów, także Ja za tymi wagonami płakał nie będę.Poza tym PR-y mają dość wagonów, kwestia ich rewizji, od tego mają własne zakłady, a poza tym w razie czego wszędzie poza CMK-a mogą jechać kible i ED72, także bez paniki. Może będzie można zrezygnować z części wynajmowanych loków, co pozwoliłoby ograniczyć znacznie koszty.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 30-08-2014, 10:58    Odpowiedz z cytatem

Od kiedy malborasy znikają z IR "Matejko"???? Już teraz czy dopiero ewentualnie od nowego rozkładu????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mkfilmykolejowe Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Mar 2010

PostWysłany: 30-08-2014, 12:57    Odpowiedz z cytatem

sheva17 napisał/a:
Dzisiaj IR Matejko pojechał na kiblu, ponieważ wczoraj coś się działo na trasie, skład do Warszawy miał opóźnienie ponad 800 minut, z Warszawy wyjechał zaś opóźniony ponad 140 minut. Na IR Matejko muszą być wagony, stare zdeklasowane jedynki moim zdaniem są nawet lepsze od Malborasów, także Ja za tymi wagonami płakał nie będę.Poza tym PR-y mają dość wagonów, kwestia ich rewizji, od tego mają własne zakłady, a poza tym w razie czego wszędzie poza CMK-a mogą jechać kible i ED72, także bez paniki. Może będzie można zrezygnować z części wynajmowanych loków, co pozwoliłoby ograniczyć znacznie koszty.


Zgadzam się, zdeklasowane jedynki są dużo wygodniejsze niż Malboro o, ile te jedynki są w dobrym stanie, bo czasem w IR "Bolko" trafiałem na syfiaste jedynki, w opłakanym stanie, a czasami trafiała się ładna jedynka i w zadbanym stanie.
Jestem przeciwny taboru EN57/ED72 na IR, więc nie wypowiadam się więcej.

_________________
fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 30-08-2014, 13:42    Odpowiedz z cytatem

Ale my mówimy o sytuacji przejściowej, gdyby innego taboru nie było. Poza tym część relacji może być obsługiwana przynajmniej spokojnie na ED72, sama nazwa sugeruje, że ten tabor jest dedykowany do połączeń dalekobieżnych. Od nowego rozkładu nie będzie Matejki, PR-y nie spełnią minimalnej prędkości na CMK- 130 km/h.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 30-08-2014, 15:35    Odpowiedz z cytatem

Matejko wczoraj został odwołany z powodu uszkodzenia lokomotywy (połamanie patyków)
Opóźniony był, pasażerowie pojechali KM i EIC Sawa. Natomiast infopasażer pokazuje skład aż zjedzie, więc stąd 800 minut.
Na powrót pojechał skład zastępczy bo pewnie nie było loka wolnego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Maykin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Paź 2010

PostWysłany: 30-08-2014, 23:29    Odpowiedz z cytatem

Malborasy,kible,ED72...IC,PR,IR,Pendolino,co tam jeszcze..Pt47,Ol 49,Tr12...zapraszamy na podkarpacie Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Tomek-Gliwice
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 01-09-2014, 15:39   

Od 1 wrzesnia zaczyna się dramat z IR-ami. Gliwice już są odcięte od Warszawy poza EIC, którego nie będzie od rozkładu jazdy grudniowego. Znowu monopol na CMK-a będzie mieć prestiżowe oszołomstwo z Pendolino na czele. Może na CMK-a dadzą minimalną od razu 200 km/h? Niestety prognozuję totalną rozwałkę połączeń dalekobieżnych od grudnia 2014. Właściwie mieszkając w Gliwicach nie mam już po co kupować Regio Karnetu za 129 zł. Chyba że ewentualnie jechać do Lublina jedynym dalekobieżnym IR-em jaki się ostał.

Pendolino wyjdzie PLK-a i InterSyfom bokiem, zniechęcają do kolei następnych pasażerów, skorzysta na tym Polski Bus. Minimalna 130 km/h jest tylko po to aby dowalić PR-om na CMK-a//// bo czy pociąg jedzie 125 km/h czy 130 to już jeden kit..... gratuluje PLK-a fawrozujące IC. Za niedługo nie będzie kto miał placić za dostęp do torów w tym tempie likwidacji... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

[ Dodano: 01-09-2014, 16:03 ]
Czy IR Bolko Wrocław-Lublin zostaje od grudnia 2014 Question Question Twisted Evil ??
Powrót do góry

maciej30 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Sty 2011

PostWysłany: 01-09-2014, 17:44    Odpowiedz z cytatem

Tomek-Gliwice no i co z tego, powtórze to 10000 raz, przed 2008 rokiem na CMK nie było żadnych innych składów poza Ex/IC/EC. Chcesz jeździć taniej to jeździj przez wiedenkę, właśnie robią jej modernizację, po to, żeby przez Częstochowe i Koluszki do Warszawy jeździło się szybciej. Poza tym będzie kilka składów TLK na CMK, żebyś nie marudził. Poza tym jak podnoszenie standardu podróży może wychodzić komukolwiek bokiem. Piszesz od rzeczy. PRy nie robią nic w zakresie modernizacji swojego taboru, skoro chcą być konkurencyjni, też powinni postawić na modernizację, chyba, że kupują nowe szynobusy/nowe składy elektryczne do obsługi połączeń w regionach ale to za kase z województw. Przykład elfów w świętokrzyskim czy impulsów w podkarpackim ale w kontekście połączeń dalekobieżnych nie robią zupełnie nic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomek-Gliwice
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 01-09-2014, 18:12   

Odcinanie Gliwic i likwidację połączeń TLK-a Katowice- Zielon Góra, Warszawa Gliwice etc. nazywasz gadaniem od rzeczy to ci gratuluję. Haha gadasz straszne bzdury z tym podnoszeniem komfortu podróży. Pendolino cudów nie uczyni, szczególnie w stosunku do linii kolejowych po których jeździ się 40-60 km/ h. Brak jest spójnej polityki modernizacyjnej i rozkładowejj. Strasznie dużo jeżdżę pociągami i nie wciskaj mi kitu że podniesienie prędkości minimalnej ze 125 do 130 km/h podniesie komfort podróży na CMK....
Jeszcze tylko mi napisz że przecież Polski Bus jeździ....
Katowice-Kraków E-30 nikt się jakoś nie przejmuje , bo lobby busiarskie i paliwowe oraz dzierżawca A4 zwany Staleexport już zadba żeby tam pociąg nie jeździł szybciej niż 30 km/h.....

KOMFORT MOŻNA OSIĄGAĆ WTEDY KIEDY PASAŻER BĘDZIE MIAŁ NORMALNY WYBÓR(pociągów, przewoźników etc) A SZLAKOWE POMIĘDZY NAJWIĘKSZYMI MIASTAMI WYNIOSĄ PRZYNAJMNIEJ 100-120 km/h.... Wolę kibel który jedzie niż żadnego pociągu i wiele osób myśli tak samo... Twisted Evil Chore procedury przetargowe, bankructwa firm modernizujących aktualnie linie kolejowe i ustawowy syf(brak spec ustaw prześpieszających wydawanie decyzji, chociażby środowiskowych )


Ostatnio zmieniony przez maciej30 dnia 01-09-2014, 18:20, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry

maciej30 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Sty 2011

PostWysłany: 01-09-2014, 18:19    Odpowiedz z cytatem

Tomek-Gliwice Pendolino nie pojedzie 40-50 km/h na żadnej z tras, chyba, że w obrębie niektórych stacji. Komfortem nazywam podniesienie prędkości ze 160 do 200 na części CMKi, którą pojedzie pendolino od grudnia, taka prędkość obowiązuje od olszamowic do zawiercia. Natomiast już w tym rozkładzie nie uświadczysz ani jednej TLKi jadącej po CMK z prędkością mniejszą niż 140 km/h. Podniesienie minimalnej prędkości na CMK do 130 eliminuje składy towarowe i IR które mogą blokować szybsze składy na CMK, których to składów od grudnia będzie znacznie znacznie więcej niż teraz. z Gliwic do Warszawy będzie TLK Karkonosze, na resztę składów można dojechać do Katowic to jest tak blisko że wstydziłbyś wypisywać bzdury o odcinaniu Gliwic od czegokolwiek tam. Nie żyjesz na pustyni tylko średnio co 30 min masz pociąg do Katowic. Przecież doskonale wiesz, że od grudnia minimalna prędkość na CMK dla 98% składów to będzie 160 km/h, więc owszem jest to podniesienie komfortu, zresztą taka prędkość obowiązywała na CMK praktycznie od jej otwarcia, bo kiedy ją otwierano to była przystosowana właściwie z miejsca do prędkości powyżej 160 km/h, tyle tylko, że w początkowym okresie z powodu braku urządzeń SHP tą prędkość ustalono na 140 km/h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 01-09-2014, 18:32   

maciej30, Jeśli masz dostęp do starych rozkładów, zerknij ile lat temu ostatnio Gliwice nie były połączone z Warszawą żadnym bezpośrednim pociągiem dziennym
Powrót do góry

maciej30 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Sty 2011

PostWysłany: 01-09-2014, 18:36    Odpowiedz z cytatem

dddbb napisał/a:
maciej30, Jeśli masz dostęp do starych rozkładów, zerknij ile lat temu ostatnio Gliwice nie były połączone z Warszawą żadnym bezpośrednim pociągiem dziennym


ale przecież będzie TLK Karkonosze, więc będzie to bezpośredni pociąg. W Gliwicach zlikwidowano wagonownie IC i zaplecze techniczne dlatego żaden pociąg jadący od strony Katowic czy Wroclawia nie moża kończyć czy zaczynać biegu w Gliwicach. Nie dotyczy PRów. Z tego też powodu od nowego RJ nie będzie żadnego dziennego pociągu Gliwice - Warszawa. Pociągi PIC mogą kończyc/zaczynać trasę w Katowicach lub we Wrocławiu. Skoro EIC i EICP skierowano krótszą trasą przez protezę koniecpolską do Wrocławia to Gliwice wypadają z siatki połączeń. Gdyby było zaplecze techniczne, tak jak kiedyś, pewnie byłby jakiś pociąg w relacji Warszawa - Gliwice.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 263 z 269 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 262, 263, 264 ... 267, 268, 269  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl