Nie, ten twój nie kursował w wakacje, a mój nawet w wakacje kursował. I nie występował co roku jak mój. Tak więc szukamy dalej
Mało tego twój nie kursował w soboty, i pora jego jest jeszcze za wczesna. Taka mała podpowiedź. No i w latach 92/93 nie widzę twojego a mój jest
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Nie.
Kolejna podpowiedź pociąg ten kursował na trakcji spalinowej. Po jego kursowaniu, czyli rozkład później pora kursowania została ta sama, tylko że trasa została wydłużona i stał się pociągiem międzynarodowym. Niestety jako międzynarodowy nie kursował długo, i zlikwidowali go. Obecnie na tej linii kursują już tylko szynobusy.
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Ujd dobrze!
Chodziło mi właśnie o pociąg relacji Żary - Legnica - Żary, który kursował ok 23-00 z Żar i wracał ok 1-2.
Kursował codziennie, czas nietypowy bo w środku nocy. Postoje zależy od rozkładu i albo zatrzymywał się tylko w Żaganiu, albo w Miłkowicach i Rokitkach.
Odległość 87km, i jeśli spełnimy dane że jest to pośpieszny kursujący codziennie, to daje nam najkrótszą trasę pociągu.
Co do twojej propozycji tj Szczecin Gł - Stargard to owszem kilometraż jest krótszy, ale nie zgadzają się postoje. (Swoją drogą w którym rozkładzie go znalazłeś)
Następnie ten pociąg został wchłonięty przez Kraków - Postdam ( bodajże), a potem zakończył swą żywotność.
Ujd zadajesz
Blakop mam nadzieje że wyjaśniłem Ci już wszystko, i powodzenia w następnej zagadce
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
To ja zadam myślę że będzie łatwa.
Gdzie można najdalej zajechać w Polsce w trakcji spalinowej tj, proszę podać mi trasę podróży tylko i wyłącznie odcinkami spalinowymi. Oczywiście stację węzłowe mogą posiadać trakcję elektryczną, ale liczą się tylko pociągi spalinowe.
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Nie pamiętam już dokładnie dokąd dojeżdżał latem szynobus z Rzeszowa. Jeśli do Zamościa to jest 228 km. Jeśli do Rejowca lub Lublina będzie to więcej.
Natomiast obecnie wciąż tyle samo kilometrów (228) pokonuje szynobus relacji Zielona Góra - Szklarska Poręba Górna.
Czy ktoś da więcej?
P.S. W obu przypadkach część trasy pokonywana jest "pod drutem". Nie wiem więc czy moja odpowiedź się liczy
P.S. W obu przypadkach część trasy pokonywana jest "pod drutem". Nie wiem więc czy moja odpowiedź się liczy Embarassed
No to chyba nie bardzo:
Cytat:
proszę podać mi trasę podróży tylko i wyłącznie odcinkami spalinowymi
Czyli ja to rozumiem, że nie licząc przejazdu przez stacje, poszczególne odcinki nie mogą być pod drutem, nawet jeśli pociąg jedzie jako spalinówka. Czy tak?
No i bez przesiadek rozumiem?
Jeśli ma być tylko po bezdruciach i możliwe są przesiadki:
Zbąszynek - Gorzów Wielkopolski - Krzyż - Piła Główna - Chojnice - Wierzchucin - Lipowa Tucholska - Szlachta - Laskowice Pomorskie - Grudziądz - Toruń Wschodni - Sierpc - Nasielsk
Wg kilometrów z Bazy- 631,6 km. Przewody trakcyjne po drodze w Krzyżu, Pile, Laskowicach i Toruniu.
Jak mają być przesiadki to Cię pobijam @Bilet, bo ja zacznę wycieczkę wcześniej - a mianowicie w Krotoszynie, z którego pojadę do Leszna, a dopiero stamtąd do Zbąszynka i dalej tak jak podałeś. Tym sposobem mam dodatkowe 146km. Ale czy na pewno autorowi pytania o to chodzi??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum