Wysłany: 20-09-2014, 16:47 Remont toru Nr 1 Świdnica Miasto - Jaworzyna Śl.
Małe sprostowanie. Okazuje się, że nowy tor kończy się między ciepłownią na Zawiszowie a wiaduktem tzw. łącznika do autostrady.
Na pozostałym odcinku w stronę Jaworzyny nic się nie dzieje.
Czy będzie coś robione - tego nie wiem.
20.09.2014_nowy tor w okolicach wiaduktu tzw. łącznika do autostrady_2.JPG
Plik ściągnięto 70 raz(y) 177.23 KB
20.09.2014_nowy tor w okolicach wiaduktu tzw. łącznika do autostrady.JPG
Czy wie ktoś co obecnie się dzieje na linii w Legnicy ? Zauważyłem wykopy wzdłuż stacji Legnica Piekary . Czyżby światłowody kładli ? Jak ktoś wie niech mnie oświeci
Czy ktoś umie wytłumaczyć dlaczego w okresie 1-12.XII
Świdnica-Jaworzyna czas przejazdu powróci do 23min ?
Nowe rozkłady wywieszone są już na dworcach i bardzo mnie to zdziwiło, po co wymiana tego toru?
Już nic nie rozumie
Może dlatego, że po remoncie trzeba będzie pospinać właściwe tory i doprowadzić to wszystko do porządku?
Mnie dziwi, dlaczego korzystając z wyłączenia toru nr 4 na Świdnicy Miasto nie pozdejmuje się z niego zbędnych zwrotnic do rozebranych torów 6 i 8. Tory 2 i 4 też można by wymienić na obszarze stacji, i tak są przecięte wkopem pod przejście podziemne. Natomiast kilkuosobowa ekipa z koparką zaczęła dłubać w torze nr 1 na odcinku między stacją a przejazdem kolejowym w kierunku Jaworzyny.
Po prostu na nowym torze nie zostanie wprowadzona nowa prędkość szlakowa, lecz stara, aby nie powodować bałganu w RJ (tak wiem, tłumaczenie jest durne i bezsensowne, ale niestety tak jest).
To rzeczywiście Bartuś , dziwna sprawa jest to co piszesz, ale jakiego bałaganu skoro od września w rozkładzie jest wpisane 10min.
Śmiech na sali , w takim razie powinni pozostawić do końca rozkładu jazdę po jednym torze tak jak aktualnie.
Dobrze że to tylko dwa tygodnie, miejmy nadzieję że od nowego rozkładu już na długo będzie wynosić krótszy czas.
Wysłany: 26-09-2014, 17:05 Remont toru Nr 1 Świdnica Miasto - Jaworzyna Śl.
Kilka zdjęć z robót przy torze Nr 1 w Świdnicy.
Kilka dni temu pojawił się transporter materiałów sypkich TMS-40.01, zgrzewarka szyn PRSM-4 Dolkomu oraz wagony techniczne.
Trwają równiez prace przy torze Nr 1 między stacją a przejazdem kolejowym przy ulicy Komunardów - demontaż drewnianych podkładów.
[ Dodano: 01-10-2014, 13:09 ]
Z tego artykułu wynika, że PLK na pozostałym odcinku szlaku 7 km wymieni 600 szt podkładu (a jest ich około 10 000 szt). Mam nadzieje, że również podkręcają śrubki i podbiją tor...
Wysłany: 01-10-2014, 15:32 Remont toru Nr 1 Świdnica Miasto - Jaworzyna Śl.
Na to wygląda, że wymienią je na pozostałym odcinku.
Na terenie stacji Świdnica Miasto są drewniane podkłady
i trwa właśnie ich demontaż na torze Nr 1.
Trwa również wysypywanie tłucznia na torze na wysokości Zawiszowa.
Poza tym jak głosi Regulamin PLK na rok 2014/2015 maksymalna prędkość na tym odciku dla szynobusów na torze Nr 1 to:
km 226,463 - 230,200 - 80 km/h
km 230,200 - 236,350 - 60 km/h
Skąd wzięli w tym artykule 90 km/h?
1.10.2014_Świdnica Miasto.jpg
Plik ściągnięto 13 raz(y) 306.58 KB
1.10.2014_Świdnica Miasto_2.jpg
Plik ściągnięto 21 raz(y) 340.05 KB
1.10.2014_Osiedle Zawiszów.jpg
Plik ściągnięto 35 raz(y) 291.77 KB
1.10.2014_Osiedle Zawiszów_2.jpg
Plik ściągnięto 11 raz(y) 353.69 KB
1.10.2014_Osiedle Zawiszów_3.jpg
Plik ściągnięto 19 raz(y) 251.6 KB
1.10.2014_Osiedle Zawiszów_4.jpg
Plik ściągnięto 26 raz(y) 259.4 KB
1.10.2014_Osiedle Zawiszów_5.jpg
Plik ściągnięto 17 raz(y) 199.22 KB
Ostatnio zmieniony przez THX 1138 dnia 01-10-2014, 16:03, w całości zmieniany 2 razy
Wysłany: 02-12-2014, 15:57 Remont toru Nr 1 Świdnica Miasto - Jaworzyna Śl.
28.11.2014 jeszcze pracowała oczyszczarka tłucznia, ale cały trzykilometrowy odcinek zrobiony razem z rowami.
Na pozostałym odcinku nie objętym remontem wymieniono trochę podkładów.
Na dworcu Świdnica Miasto na całym torze Nr 1 wymieniono podkłady na nowe drewniane oraz tor został podsypany tłuczniem. Nie wiem czy został już podbity, ale wczoraj wieczorem (1.12.) pociąg o 18:27 do Wrocławia korzystał z Peronu 1 - więc tor Nr 1 był zamknięty.
Wymieniono jeszcze rozjazd między torem 2 i 4 przy wjeździe z Jaworzyny oraz położono na torze Nr 4 kilkadziesiąt nowych pokładów.
Na peronie 1 pojawiła się winda.
Zakończenie prac przy tunelu przewidziane na pierwsze miesiące 2015 roku i wtedy otwarcie całego Centrum Przesiadkowego.
14.11.2014_Widna na peronie 1_Świdnica Miasto.jpg
Plik ściągnięto 33 raz(y) 185.29 KB
28.11.2014_Osiedle Zawiszów_widok w kierunku Jaworzyny.jpg
Plik ściągnięto 33 raz(y) 263.96 KB
27.11.2014_Osiedle Zawiszów_widok w kierunku Świdnicy Miasto.jpg
Plik ściągnięto 39 raz(y) 264.45 KB
21.11.2014_Świdnica Miasto_tor nr 1.jpg
Plik ściągnięto 34 raz(y) 260.53 KB
30.10.2014_Widok z trzeciego wiaduktu za Bolesławicami w kierunku Jaworzyny.jpg W kilku miejscach wymieniono podkłady na odcinku od Bolesławic do Jaworzyny.
Strona 25. Tor nieparzysty od km 227.400 (za przejazdem na ul.Komunardów) do km 230.200 (okolice wiaduktu łącznika autostradowego) widnieje ładna cyferka 100.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum