Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 15, 16, 17  Następny
[PKP IC] Taryfa EIC Premium
Autor Wiadomość

OS_24 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2012

PostWysłany: 17-10-2014, 11:09    Odpowiedz z cytatem

Piotr13 napisał/a:
dddbb napisał/a:
A czy 18, czy 22, to chyba różnicy nie robi.

Przy ilości miejsc w całym pociągu - faktycznie nie ma to znaczenia, gdyż jest to ilość marginalna.
Ale biorąc pod uwagę liczbę pociągów to jest kilkaset na dzień
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

darian Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Gru 2010
Skąd: Warszawa/Nysa

PostWysłany: 17-10-2014, 11:15    Odpowiedz z cytatem

PKP IC twierdzi cytuję:

" Dynamiczny system w przypadku Pendolino będzie działał w pełnej krasie. Ceny biletów na Pendolino będą zależały od wielu czynników. Ważne będzie nie tylko to, na ile wcześniej pasażer kupuje bilet, ale również to, jak bardzo popularny jest pociąg, którym zamierza pojechać. Zadaniem dynamicznego systemu obsługującego sprzedaż biletów będzie m.in. analizowanie popularności poszczególnych tras, ale również godzin odjazdu. To oznacza, że im bardziej będzie popularny pociąg, tym mniejsza szansa na zakup tańszych biletów. Każdej nocy system będzie analizował zakupione bilety i wprowadzał nowe limity biletów w ramach poszczególnych koszyków cenowych"

Jeśli dobrze rozumiem ten tekst, to wynika z tego, że np w okresie świątecznym czy w piątkowe popołudnia tańszych biletów może być mało. Ciekaw jestem, czy aby na pewno ten system będzie tak inteligentny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomek-Gliwice
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 17-10-2014, 11:57   

Pendolino będzie kolejnym gwoździem do trumny dla pociagów w Polsce. Tzw.skuteczne zniechęcanie klienta.
Pisałem już rok temu że większość IR zostanie zlikwidowana żeby broń boże z produktem EIC premium nie mogły konkurować na CMK-a i nie tylko. Tym razem kolejni pasażerowie odejdą od jazdy pociągiem, gdyż na CMK-a alternatywy nie będziem żadnej albo będzie w abstrakcyjnych godzinach, jedna TLK-a ....w nocy.
Na E-30 jest nie lepiej. Nie pisze już o cenach, bo za 150 zł zbyt wielu klientów nie znajdą na ten urojony prestiż.

Pomiedzy Wrocławiem a Katowicami, pomiędzy 20:00- 5 :00 rano nie jeździ teraz żaden pociąg sic!

Zastanawiam się nad polityką PKP PLK, gdyż wywala towarowe w CMK-a i IR-y. Zostaną Pierdolino...
Powinni jeszcze wywalić kible z E-20 i z E-30.... przecież niech tylko prestiż oszołomstwa jeździ z minimalną 130 km/h. Szkoda że takiej nie potrafią wprowadzić na odcinku Katowice-Kraków. PKP PLk-a będzie dostawać za niedługo kasę tylko od przewoźników towarowych i za Pendolino- plus niedobitki samorządowe.Jak tak dlaej pójdzie to kolej dalekobieżna będzie nazywać się Pendolino i kilka EIC oraz niedbitki TLK_a... Śmiech Śmiech Śmiech Śmiech Śmiech


Minie kilka latek i na wyremontowanym dworcu w Gliwicach za 140 mln, rozkład jazdy ograniczy się do KŚ i kilku pociągów dalekobieżnych.(myślę że maks.7-8 na dobę) IR-ów już w ogóle nie będzie, pociagi osobowe do Opola będą może w ilości 4 szt/na dobę, pod warunkiem ze jakiś geniusz od Usramorządowienia, całkowicie nie zlikwiduje połączeń stykowych i wbrew pozorom część Regio Gliwice-Opole ma frekwencje grubo powzyej 60%...

Będzie wiec piękny dworzec i niedobitki pociagów, które zmieszczą sie na kartce A4. Analaogicznie tak będzie na wielu pięknych dworcach wydmuszkach w Polsce,z których albo będzie odjeżdżało urojone Pendolino i niedobitki samorzadowe, albo prawie nic. Wtedy wszyscy będą szczęślwi, szczególnie lobby paliwowe. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Powrót do góry

Piotr13 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lip 2013

PostWysłany: 17-10-2014, 12:24    Odpowiedz z cytatem

OS_24 napisał/a:
Ale biorąc pod uwagę liczbę pociągów to jest kilkaset na dzień

A biorąc pod uwagę ilość wszystkich podróżujących dziennie...

[ Dodano: 17-10-2014, 13:26 ]
darian napisał/a:
Ciekaw jestem, czy aby na pewno ten system będzie tak inteligentny.

Wiesz, generalnie z wszystkiego co mówi PKP IC trzeba odjąć z połowę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 17-10-2014, 13:36   

OS_24, To jest 5% miejsc w pociągu, nie zakrzywiajmy rzeczywistości.
darian, Rozumiałbym to w ten sposób, że najpierw (z miesięcznym wyprzedzeniem) "rzucone" są bilety po 49/59 zł w ilości ok. 20 sztuk na kurs, później kupujesz bilety z 30% zniżką. W czasie przerwy technologicznej system analizuje napełnienie pociągu i albo zostają jeszcze z 30% zniżką, ale ceny wskakują na kolejny próg. Co oznacza, że zarówno o 1:30 jak i 22:30 danego dnia bilety będą w tej samej cenie. No i oznacza to, że popularniejsze kursy będą szybciej zbliżać się do ceny podstawowej.
Powrót do góry

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 17-10-2014, 13:59    Odpowiedz z cytatem

Brak możliwości zakupu biletu na Pendolino w pociągu. Nie będzie pobłażania.

650 zł kary plus cena biletu. Taka będzie opłata za brak biletu w pociągu Pendolino. Przede wszystkim jednak, nie będzie możliwości zakupu biletu na pokładzie pociągu. Przedstawiciele PKP Intercity nie widzą w tym problemu. Jednocześnie wiele wskazuje, że już od pierwszego dnia kursowania Pendolino – w kwestii biletów nie będzie pobłażania.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/54385/brak_mozliwosci_zakupu_biletu_na_pendolino_w_pociagu_nie_bedzie_poblazania.html

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Piotr13 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lip 2013

PostWysłany: 17-10-2014, 14:31    Odpowiedz z cytatem

dddbb napisał/a:
Rozumiałbym to w ten sposób, że najpierw (z miesięcznym wyprzedzeniem) "rzucone" są bilety po 49/59 zł w ilości ok. 20 sztuk na kurs, później kupujesz bilety z 30% zniżką. W czasie przerwy technologicznej system analizuje napełnienie pociągu i albo zostają jeszcze z 30% zniżką, ale ceny wskakują na kolejny próg. Co oznacza, że zarówno o 1:30 jak i 22:30 danego dnia bilety będą w tej samej cenie. No i oznacza to, że popularniejsze kursy będą szybciej zbliżać się do ceny podstawowej.

Raczej nie, wydaje mi się że system będzie analizować globalnie przez wiele dni, na które trasy i godziny jest lepszy popyt i od razu planował konkretne ilości, ewentualnie dokonywał niewielkich korekt. Te 20 tanich biletów to za mało, żeby na tej podstawie wyczuć frekwencję, one i tak raczej zejdą w pierwszej nocy. Podobnie działa PB, na lepsze kursy bilety po niskich cenach się kończą szybciej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 17-10-2014, 15:22   

Nie chodziło mi oczywiście o analizę po 20 biletach, bo to nie będzie wiarygodne, tylko na kolejnych etapach. A czy analizy będą dzień w dzień (a właściwie noc w noc) czy w inny sposób, to wyjdzie w praniu.
Powrót do góry

borsuk1977 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 18-10-2014, 21:02    Odpowiedz z cytatem

Macie racje... Dwa lata temu jechałem z lotniska we Frankfurcie/M ICE. Była popołudniowa godzina i sorry ale stałem bo nie było miejsca. I nikogo to nie dziwiło. Takich ludzi jak ja było sporo. Ale mam jeszcze pytanie. Wszędzie podaję się cenę na 2 kl a jakie są ceny na 1kl i przedziały biznesowe? To mnie ciekawi. Bo mam wrażenie, że to dopiero będzie szok. A biznes liczy kasę i jeśli okaże się, że 1 kl jest droższa niż samolot to chyba sprawa jest oczywista....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DrChenio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2014

PostWysłany: 19-10-2014, 23:15    Odpowiedz z cytatem

problem jest w tym iż jet mało takich biletów tzn w promocji a po drugie nie ma przeskoku np na kwoty rzędu 69, 79, 89 tylko odrazu 100 no ludzie przecież to drożyzna ja rozumiem że to Premium itd ale na zachodie też są promocje i są wmaire stałe ceny nie mówiąc juz o dybamicznej sprzedaży biletów. Poprosu upadnie to nim sie narodziło pozdrowienia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20-10-2014, 15:46    Odpowiedz z cytatem

650 zł za brak biletu w Pendolino, czyli jak skutecznie odstraszyć podróżnego.

– Mam nadzieję, że decyzja o karaniu pasażerów chcących kupić bilet na pokładzie Pendolino mandatem 650 zł zostanie zmieniona. W obecnej dramatycznej sytuacji, na każdego potencjalnego pasażera trzeba chuchać i dmuchać, a nie zniechęcać go działaniami o charakterze penalizacyjnym – uważa Paweł Rydzyński, dziennikarz „RK”.

Czytaj dalej...

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 20-10-2014, 18:47    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
650 zł za brak biletu w Pendolino, czyli jak skutecznie odstraszyć podróżnego.

Strzał w stopę czy w kolano? A może w głowę?

Mój rozum już nie ogarnia tego co wyprawia beton PKP Intercity! Tak jak straż miejska jest najbardziej znienawidzoną formacją mundurową, tak PKP Intercity ma szansę stać się (jeśli już nie jest) najbardziej znienawidzonym przewoźnikiem kolejowym. Ja w każdym bądź razie od dawna omijam szerokim łukiem pociągi PKP Intercity. Pociągiem kategorii express ostatni raz jechałam wtedy gdy pracowałam w PKP i miałam 99 proc. zniżki na bilety. Teraz musiałabym być frajerką, żeby za bilet w jedną stronę zapłacić ponad 120 zł. Wolę dać zarobić PolskiemuBusowi i Ryanairowi, ewentualnie pojechać pociągiem IR. Oni przynajmniej nie zdzierają, w przeciwieństwie do PKP Intercity, które doi nas podwójnie: ceny biletów z kosmosu i dotacje z naszych podatków!

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to


Ostatnio zmieniony przez Victoria dnia 20-10-2014, 18:52, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

andrzej_sz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lis 2008

PostWysłany: 20-10-2014, 18:51    Odpowiedz z cytatem

Victoria, nie musisz wiedzieć co tam się dzieje. Normalni ludzie tego nie "ogarniają". Według prezesa tej firmy ma to nazwę "business intelligence" Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 21-10-2014, 09:24    Odpowiedz z cytatem

Najważniejsze, że MI szykuje już kasę dla PKP IC, bo dotację już zdążyli przejeść. Spór o grzywnę jest tylko teoretyczny, podstawowa taryfa na EICP już wystarczająco odstrasza.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alf1923 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Sie 2008

PostWysłany: 21-10-2014, 16:59    Odpowiedz z cytatem

To jest doszczętne i całkowite zniszczenie polskiej kolei. Po restrukturyzacji, to jest działanie na szkodę dużej firmy. Za to powinno być więzienie, a nie gratulacje. 650 zł to nawet nie 1/3 najniższych dochodów
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 17 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 15, 16, 17  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl