Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Początek końca interREGIO
Autor Wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 22-10-2014, 18:52    Odpowiedz z cytatem

Victoria napisał/a:
Tomek-Gliwice, na forum "RK" napisałeś, że PR-y powinny uruchomić zwykłe Regio o maksymalnie wydłużonych relacjach. Pełna zgoda. Zresztą takie pociągi już jeździły (np. Wrocław - Zielona Góra - Szczecin) i jeżdżą (Poznań - Szklarska Poręba, Łódź - Wrocław). Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby połączyć kilka relacji w jedną (np. Opole - Wrocław - Poznań - Szczecin) - to tylko kwestia ułożenia obiegów składów. Takie Regio mogłyby być przyspieszone.

Tylko jest jedno "ale" ! W tym "dzikim kraju" jak powiedział wasz krajan to nie przewoźnik decyduje o usłudze tylko zamawiajacy. A tym sa UM. Poza tym sa jeszcze 'smutni panowie' szukajacy dziury w całym.Gdyby udało sie juz dogadać z UM i podzielic relacje na Opole - Wroclaw , Wroclaw - Poznan, Poznań - Szczecin za chwilę bedzie interwencja uteku bo skargi podroznych ze np. pociagu nie ma w pełnej relacji. A jak już bedzie to zaraz go wykasuja bo okaze sie , ze to międzywojewodzki. I kółko sie zamyka.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 22-10-2014, 20:12    Odpowiedz z cytatem

rail_user napisał/a:
Gdyby udało sie juz dogadać z UM i podzielic relacje na Opole - Wroclaw , Wroclaw - Poznan, Poznań - Szczecin za chwilę bedzie interwencja uteku bo skargi podroznych ze np. pociagu nie ma w pełnej relacji. A jak już bedzie to zaraz go wykasuja bo okaze sie , ze to międzywojewodzki. I kółko sie zamyka.

A co to za różnica jeśli dzisiejsze REGIO Gliwice/Lubliniec/Racibórz - Wrocław Gł. (przejeżdżające przez trzy województwa) miałyby dojechać jeszcze przez dwa np do Szczecina/Kołobrzegu/Słupska? Teraz jest OK a byłoby "be"?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 23-10-2014, 22:42    Odpowiedz z cytatem

Owszem, że powinni tworzyć jak najdłuższe relacje. Ale i powinni je zestawiać z wagonów a nie z kibli (mówię tu o podróży powyżej 5h). Z resztą spora część kolejarzy jest tego samego zdania, pamiętam jak IR Ślązak był jeszcze zobiegowany z Regio ZG - Poznań a następnie Poznań - Zbąszynek. Ile razy jechałem tyle razy obsługa psioczyła że kibel czy ED72 się na taką trasę zupełnie nie nadaje.
Wiadoma sprawa że składy wagonowe są droższe w eksploatacji, ale nie popadajmy też w paranoję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Desiro2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Mar 2011

PostWysłany: 24-10-2014, 01:05    Odpowiedz z cytatem

PR powinno wrócić do łączenia relacji REGIO : wskazane byłoby uruchomienie połączeń typu:
Kamień Pomorski-Szczecin-Rzepin-Zielona Góra-Wrocław-Opole-Racibórz;
Kołobrzeg-Szczecinek-Piła-Poznań-Jarocin-Krotoszyn-Wrocław, Łódż Kal.-Ostrów Wlkp.-Wrocław-Szklarska Poręba ze skomunikowaniem na Harrachov;
Świnoujście-Poznań-Jarocin-Kluczbork-Lubliniec;
Szczecin-Krzyż-Poznań-Leszno-Wrocław-Kłodzko-Międzylesie;
Poznań-Wrocław-Opole-Strzelce Op.-Glwice.
To się da zrobić i bez IR.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 24-10-2014, 08:18    Odpowiedz z cytatem

Czy tą paranoją są koszty wynajmu loków i modernizacji loków? Jak rozumiem skoro wagony są deficytowe w taryfie IR, to mają się bilansować w taryfie R....Powinny kursować zarówno pociągi IR, jak i R, nikt nie będzie jechał 500 km zatrzymując się na każdej stacji.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 24-10-2014, 10:27    Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi się, ale być może nie mam racji, że takie pociągi jak IR Spodek czy Oleńka, powinny być całotygodniowe i takim rozkładem zyskałyby stałych pasażerów na tej trasie. Całotygodniowe uruchamianie plus całoroczne promocje super biletów, to jednak zachęta dla pasażera. Dziś te IR, są typowe pod studentów, piątek, sobota, niedziela czy poniedziałek. Uważam, że tracą na tym, bo na tej trasie cenowo IR może konkurować z PB, ale musi jeżdzić częściej, najlepiej 7 dni w tygodniu. TLK się wykruszają a od grudnia będzie jeszcze mniej tego z Katowic do Wrocławia,tutaj jest okazja żeby IR Katowice - Wrocław miały mocną pozycję, ale przy większej ilości połączen.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 24-10-2014, 15:08   

Z tego co wywnioskowałem z zapowiedzi PR, to IR Spodek ma być właśnie codzienny. To chyba jedyne rozwiązanie in plus od grudnia 2014.
Powrót do góry

mateusz123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 24-10-2014, 16:27    Odpowiedz z cytatem

sebek,
Na pewno Częstochowa powinna być całotygodniowa. W wersji wyjazd z Wrocławia koło 17.00 i podobnie z Częstochowy, bo to co jest teraz to kpina.
I tak samo jak ww.Oleńka powinna śmigać Szyndzielnia.
Bez terminów i kombinacji, to pociąg ma być dla mnie a nie na odwrót, raz drugi mi nie będzie pasować to pójdę na BlaBlaCar, pojadę z kumplami albo w jakikolwiek inny sposób.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 27-10-2014, 11:38    Odpowiedz z cytatem

Tymczasem profil na FB działa coraz lepiej, brakuje jeszcze tylko petycji do marszałków. MI dało czadu i obcięło PR-om dotacje na przewozy międzynarodowe....

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kolejorz91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2013
Skąd: Warmia i Mazury

PostWysłany: 27-10-2014, 15:07    Odpowiedz z cytatem

MIR i PLK oraz zarząd PR zawiódł mnie. Zamiast rozszerzać połączenia na rok 2015 a okazuje się, że będą cięcia. 8 par całorocznych IR z 20tu paru IR. Na rzecz monopolu PKP Intercity, tffuuu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Robcio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Wrz 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 08-11-2014, 18:08    Odpowiedz z cytatem

Czy ja dobrze widzę, że od 14 grudnia 2014r. znika IR Galicja z Międzylesia do Krakowa Głównego? PLK mogliby puścić IR Galicję przez Wrocław, Opole, Lubliniec i Częstochowę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bert Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Kwi 2008
Skąd: chybie

PostWysłany: 09-11-2014, 17:55    Odpowiedz z cytatem

Pozostaje za tydzień głosować na radnych SW którzy dofinansuja kursowanie IR nie tylko

_________________
bert
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 10-11-2014, 16:24    Odpowiedz z cytatem

POCIĄG DO STRAT

Szef Przewozów Regionalnych poinformował, że w tym roku połączenia InterRegio przyniosą 32 mln zł straty. Tymczasem przed czterema laty Małgorzata Kuczewska-Łaska, wówczas odpowiadająca za finanse Przewozów Regionalnych, powiedziała, że InterRegio to dla spółki połączenia najbardziej dochodowe. Jak pociągi InterRegio zepchnięto na boczny tor.

Czytaj w najnowszym numerze "Z Biegiem Szyn":
http://www.zbs.net.pl/zbs74.pdf

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 29-11-2014, 08:16    Odpowiedz z cytatem

We wtorek widziałem odjazd IR Bolko z Katowic w kierunku Lublina. Dwie jednostki EN57 w malowaniu woj. dolnośląskie. Spodziewałem się dużo większej frekwencji od Katowic, a tymczasem zapełnienie wyglądało na może 40% w całym składzie. Być może brak składów wagonowych powoduje przeciętną frekwencję, nie każdy lubi podróż w takiej jednostce, wybierze Sztygara. Wielokrotnie widziałem Bolka na wagonach i zdecydowanie lepsze zapełnienia od Katowic, nawet czasami 80-100%. Fajnie, że ten pociąg jest, bo ilość połączeń Katowic z Lublinem jest dramatyczna, ale jednak przydałby się skład wagonowy, poprawiający frekwencję.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 29-11-2014, 12:55   

Do tego potrzebne są wagony, a tych jest mało, a od nowego rozkładu dla IR będzie jeszcze mniej.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 9 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl