Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 122, 123, 124 ... 146, 147, 148  Następny
Rozkład jazdy 2014/15
Autor Wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 24-01-2015, 11:04    Odpowiedz z cytatem

Wątpię w to, by Ondraszek nie jeździł codziennie.
Jest za wcześnie na korekty. To są pewnie jakieś czasowe zmiany. Poczekajmy do Marca Smile
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ecavon Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Cze 2010
Skąd: Inwałd

PostWysłany: 24-01-2015, 16:24    Odpowiedz z cytatem

Pewnie powoli wprowadzają do sitkola dane rozkładowe. Ale jednak dziwi tak długi przejazd Sad

_________________
2010-2013 na razie 100 178km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 24-01-2015, 18:49   

Rozkład przystankowy dla Bielska-Białej nie pokazuje takich ograniczeń, niemniej w niektóre dni zmienia się godzina wyjazdu.
Powrót do góry

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 24-01-2015, 23:11    Odpowiedz z cytatem

Nie wierzę w to, że Bielsko Biała straci połączenie codzienne z Warszawą.
W przypadku "Klimczoka" przynajmniej na odcinku Warszawa-Gdynia wozi on powietrze i tu powinno IC poczynić pewne zmiany. Czasami z Warszawy wyjeżdża około 20 osób. W sumie nigdy nie było o tej porze pociągu kwalifikowanego z Warszawy do Trójmiasta i dlatego nie ma on frekwencji. Nie mówię oczywiście o likwidacji ale choćby dołożyć postojów i zrobić z niego zwykły TLK ale na wagonach jak jeździ obecnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 25-01-2015, 20:19    Odpowiedz z cytatem

@ecavon
Było mówione, że składy wagonowe będą wytrasowane wolniej by EIP przyciągnęło pasażerów.
Pewnie o to chodzi .....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

LoloPendolo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 26-01-2015, 00:30   

danio, składy TLK, tak... EIC jeżdżą z ta samą prędkością co EIP

[ Dodano: 26-01-2015, 15:38 ]
A propos. Ktoś się orientuje, na czym śmiga teraz 45100 "Skarbek"? Na "dziewiątkach?
Powrót do góry

Tomek_poz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Paź 2009

PostWysłany: 26-01-2015, 17:31    Odpowiedz z cytatem

Skarbek: lok EP09, maks. 150 km/h
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 29-01-2015, 11:03    Odpowiedz z cytatem

Nie uważacie, że powinni zostawić "Kaszuba" w obecnym rozkładzie jazdy, tym bardziej, że wcześniej planowany EIP z Gdyni o 5, Gdańska 5.33, w ogóle nie wyjechał, ani nie został zastąpiony składem klasycznym.
Dlaczego Kaszuba nie zostawili i dojazdu do Warszawy na godzinę 8.30, a z tego co czytałem, wielu pasażerów pisze do IC o wcześniejszy pociąg do Warszawy i możliwość dojazdu na 8.30, spotkań i konferencji służbowych w stolicy od godziny 9. Z Katowic czy Krakowa spokojnie dojedziesz do Warszawy wcześniej a wyremontowana trasa Gdańsk - Warszawa ma nie do końca przemyślany układ połączeń.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 29-01-2015, 15:29    Odpowiedz z cytatem

IC niech się skupi lepiej nad przywróceniem połączeń do miejscowości praktycznie przez nich odciętych od świata jak Chełm, Zamość, Legnica, Suwałki i wiele innych. Bo na to dostają coraz większe dotacje z naszych podatków i zadbać przede wszystkim o klasę ekonomiczną jest ich obowiązkiem. Tworzenie kolejnego EIC/czy EIP między Trójmiastem a Warszawą nie ma najmniejszego sensu. Bo przy obecnych cenach byłby to kolejny muchowóz. Pociągów tam nie brakuje, i dojazd do Warszawy tuż po godz. 9 jak przyjeżdża pierwszy EIP jest bardzo dobrym dojazdem. Kraków owszem ma połączenie na 8.30 w Wawce ale nie porównujmy potoków z aglomeracji krakowskiej a trójmiejskiej. Z Katowic można dojechać przed 9 ale tylko dlatego ze Gliwice i Zabrze muszą mieć połączenie, inaczej też pierwszy pociąg przyjeżdżałby po godz. 9. Wrocław, wydawałoby się aglomeracja o naprawdę dużym potencjale, a EIC "Odra" który wyjeżdża stamtąd po godz. 5 do Warszawy przywozi świeże powietrze i muchy. Bo pasażerów w połowie wagonu by umieścił.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kolejorz91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2013
Skąd: Warmia i Mazury

PostWysłany: 30-01-2015, 16:02    Odpowiedz z cytatem

No i brak pociągu dalekobieżnego z Grudziądza bezpośredniego, nawet chociaż z grupą wagonów do/z Grudziądza połączyć z Warszawą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

LoloPendolo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 31-01-2015, 02:16   

Kolejorz91, już taki był. I od Grudziądza więcej w nim było powietrza niż pasażerów
Powrót do góry

mateusz123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 31-01-2015, 11:58    Odpowiedz z cytatem

LoloPendolo,
A jakie miał dni i godziny kursowania? Może zastanówmy się nad przyczynami złej frekwencji a nie skreślajmy pociągu "bo tak".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 31-01-2015, 23:25    Odpowiedz z cytatem

Ostatnio dalekobieżny pociąg z Warszawy do Grudziądza kursował w rozkładzie 2008/09. Były to dwa wagony, A/B i B relacji Kraków Pł. - Grudziądz dołączone do składu Kraków Pł.-Olsztyn. Rozdzielenie składów następowało na stacji Działdowo. Godzin nie miał takich złych, z Warszawy odj. 17:10, do Grudziądza przyjazd 21:54. W kierunku powrotnym z Grudziądza odjazd 6:17, do Warszawy przyjazd ok. 10:50. Ale niestety, tak jak pisze poprzednik na odcinku Działdowo-Grudziądz niestety jechały pojedyncze osoby. I podczas wrześniowej korekty, od 1 września 2009 roku pociąg ten na odcinku Działdowo-Grudziądz został odwołany.
Obecnie uruchomienie czegoś takiego byłoby o tyle trudne, że już wtedy był to jedyny skład kursujący na odcinku Działdowo-Brodnica, a od tamtego okresu na tym odcinku ruch został całkowicie zawieszony, także nie wiem czy ta linia nadawałaby się do eksploatacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 01-02-2015, 20:28    Odpowiedz z cytatem

PKP IC zamiast wozić powietrze do Zagórza powinno uruchamiać TLK Karpaty codziennie w relacji do Krynicy. Jakbym wskazywał potrzeby to codzienne połączenie Krynicy, Nowego Sącza, Tarnowa i Bochni ze stolicą jest pierwszą z nich.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 02-02-2015, 00:08    Odpowiedz z cytatem

Tylko obawiam się, że codzienne połączenie do Krynicy też woziłoby powietrze.
Poza tym jednak do Krynicy jeżdżą Regio codzienne a do Zagórza poza tym jednym TLK obecnie NIE DOJEŻDŻA NIC. Także niech już jeździ ten jeden marny TLK, a zlikwidować EIC "Górnik" czy EIC "KLimczok"które dosłownie wożą powietrze. Nie wspomnę o EIC "Norwid".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 123 z 148 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 122, 123, 124 ... 146, 147, 148  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl