Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28  Następny
Przystanek na CMK dla Opoczna
Autor Wiadomość

Pirex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lis 2005
Skąd: Kraków

PostWysłany: 04-10-2014, 10:51    Odpowiedz z cytatem

Virakocha, żaden przez ciebie wskazany pociąg PR kursujący na linii E20 nie jeździł w porze dziennej w relacji Warszawa - Poznań co tylko potwierdza fakt istnienia monopolu PKP IC na tej trasie. Monopol ten polegał na tym, że między Warszawą a Poznaniem w porze dziennej kursowały tylko ekspresy. Pasażer, który chciał pojechać tańszym pociągiem z Warszawy do Poznania nie miał żadnego wyboru, bo pociągi PR do Konina i jakieś dziwne przesiadki nie wiadomo na co nikogo nie interesowały. Tak więc proszę, nie czaruj rzeczywistości i nie broń PKP IC jak niepodległości, bo się ośmieszasz. PKP IC było monopolistą na E20 do czasu uruchomienia dziennych połączeń interREGIO w relacji Warszawa - Poznań.

_________________
KOLEJ tak - PKP nie
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 06-10-2014, 12:51    Odpowiedz z cytatem

Tym co tak przeszkadzają tanie pociągi na CMK dodam, że TLK "Janusz Korczak" który jak wiadomo jeździ w środku dnia dzień w dzień jest pełny. Nie mówię już o niedzieli, gdy potrafi przyjechać 10 wagonów jak wczoraj, z których wysypał się tłum ludzi. Ale nawet w zwykły dzień tygodnia gdzie jest 6-7 wagonów przyjeżdżają one do Warszawy pełne. Przyjeżdżający do Warszawy następny pociąg z Krakowa czyli EIC "Norwid" nigdy takich tłumów nie wozi, mimo, że i lepszy komfort wagonów, i kawa z jabłuszkiem Smile , brak postojów pośrednich, a mimo to jakoś podróżny woli zapłacić 60 zł niż 127 zł i jechać chwilę dłużej w gorszych warunkach. Także likwidacja segmentu economy na CMK byłaby naprawdę bardzo nierozsądną decyzją, która uderzy w PKP szybciej niż się tego można spodziewać.

Odnośnie linii E-20 NIE WYOBRAŻAM SOBIE OSOBIŚCIE, powrotu do sytuacji gdy jedynym przewoźnikiem było PKP IC. Między Warszawą a Poznaniem kursuję naprawdę często, czasami nawet 2-3 razy w miesiącu i proszę mi wierzyć, o wiele lepsza jest frekwencja w pociągach IR i TLK niż w EIC. Jeżeli chodzi o "BWE" to tak jak już pisano wcześniej, to zależy od pory dnia i tygodnia. W ubiegłą niedzielę jechałem do Poznania "BWE" z Warszawy o 14:55 i bez szału. Mój przedział pełny, ale to ten objęty ofertą "Weekendowa Biletomania", a tak to 2-3- osoby na przedział. Na odjeżdżający 5 minut później IR "Mewa" na dworcu centralnym czekało znacznie więcej podróżnych. A już ostatni pociąg "BWE" w kierunku Warszawy, odjeżdżający z Poznania o godz. 20:33 poza niedzielą wozi powietrze i całe puste przedziały. Odjeżdżający godzinę wcześniej "Zielonogórzanin" a jadący około 45 minut dłużej takich problemów jak pusty przedział nigdy nie ma. Nawet w środku tygodnia Smile
Tak samo z konkurencją w postaci IR "Portowiec"/"Bosman" przegrał znany i popularny EIC "Panorama", całkowicie zestawiony z najnowszych wagonów IC. Takich przykładów mógłbym mnożyć, bo wydaje mi się, że dobrze w ciągu kilku ostatnich lat poznałem linię Warszawa-Poznań Ale na tych nielicznych przykładach chciałem pokazać, że ABSOLUTNIE nie wolno dopuścić na CMK do tego co chcą niektórzy krzykacze z tego forum jak również włodarze z PKP IC i PLK. Niech będą szybkie i wygodne pociągi kwalifikowane (EIC i EICP), ale przede wszystkim powinny pozostać tańsze, z dłuższym czasem przejazdu i może czasami mające gorszy standard pociągi TLK i Inter Regio. Bo one również, a może nawet bardziej są dzisiaj potrzebne jeżeli nie chcemy oddać kolejnej linii (Warszawa-Katowice/Kraków) we władanie przewoźników drogowych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawel.mat33 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lis 2014

PostWysłany: 24-11-2014, 11:16    Odpowiedz z cytatem

Taka dodatkowa linia z Opoczna to bardzo dobra inwestycja, jest bardzo dużo podróżujących, którzy z tego skorzystają, i znacznie skróci to czas podróży.

_________________
Chcę mieszkania katowice sprzedaż w najbliższym czasie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 24-11-2014, 15:30    Odpowiedz z cytatem

I bardzo dobrze. Wreszcie studenci i osoby pracujące w Warszawie będą jechać godzinę a nie 3 starym, śmierdzącym, z dziurawą podłogą PKS Grójec. Poza tym mieszkańcy Opoczna zyskają bezpośrednie połączenie z południem Polski. Na pewno w ostatnich dniach grudnia albo w pierwszych dniach stycznia będę chciał tę stację odwiedzićSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

OS_24 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2012

PostWysłany: 04-12-2014, 01:13    Odpowiedz z cytatem

A tak swoją drogą to kilka EP 09 się zwolni i można by je wykorzystać do powożenia InterRegio. I by szybciej jechały.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

roman_bukowno
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-12-2014, 05:57   

OS_24, kto jest właścicielem EP09?
Powrót do góry

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 04-12-2014, 08:46    Odpowiedz z cytatem

30 grudnia się wybieram odwiedzić stację Opoczno Południowe więc zdam relację co i jak. Mam nadzieję, ze nie jest ona oddalona zbyt daleko od stacji Opoczno na którą będę się chciał potem dostać żeby przez Koluszki wrócić do Warszawy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

OS_24 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2012

PostWysłany: 04-12-2014, 12:03    Odpowiedz z cytatem

EP 09 są państwowe i co? I czyja to wina? Państwa. Niech to odkręca teraz. Wiki donosi zresztą, że trafiły one do PKP Cargo (?!?) pierwotnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 04-12-2014, 14:42    Odpowiedz z cytatem

Ale teraz są własnością IC a więc IC wykorzysta je m.in do Olsztyn czy też w inne rejony.

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

OS_24 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2012

PostWysłany: 04-12-2014, 15:14    Odpowiedz z cytatem

A IC czyje jest? Ano właśnie. Polityka antykomunikacyjna obecnego reżimu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

roman_bukowno
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-12-2014, 15:25   

A po drugie żadne EP09 się nie zwolni.
Powrót do góry

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 15-12-2014, 22:33    Odpowiedz z cytatem

Pierwszy pociąg na nowym przystanku w Opocznie

Ponad 500 osób, mieszkańców Opoczna, a także gości z okolicznych miejscowości, gmin, a nawet powiatów, przybyło w niedzielne przedpołudnie na stację Opoczno Południe, aby uczestniczyć w pierwszej podróży mieszkańców Opoczna z uruchomionego przystanku kolejowego na Centralnej Magistrali Kolejowej.

Czytaj więcej na kurierkolejowy.eu

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 03-03-2015, 21:08    Odpowiedz z cytatem

Opoczno Południe: Zatrzyma się pierwszy EIC?

PKP Intercity rozważa rozszerzenie swojej oferty dla mieszkańców Opoczna. Z funkcjonującego od zaledwie kilku miesięcy przystanku Południe miałby odjeżdżać pierwszy pociąg kategorii EIC. Ostateczne decyzje w tej sprawie nie zostały jeszcze jednak podjęte. Opoczyński samorząd stara się o wyznaczenie postoju dla kolejnych składów.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/56052/opoczno_poludnie_zatrzyma_sie_pierwszy_eic.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

soad Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Sty 2015

PostWysłany: 04-03-2015, 18:20    Odpowiedz z cytatem

Niewątpliwie w Opocznie musi się zatrzymywać i we Włoszczowej też.
PAMIĘTAJMY o Grodzisku Mazowieckim i Szeligach, o Dąbrowie Górniczej, o Idzikowicach
i tak dalej....
Niech stoi!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 06-08-2015, 17:20    Odpowiedz z cytatem

Opoczno bez autobusu pomiędzy dworcami

Na dworzec Opoczno Południe, który położony jest z dala od miejscowości, nie można dostać się komunikacją miejską. Od czasu likwidacji linii łącznikowej kursującej pomiędzy wszystkimi opoczyńskimi dworcami podróżni mogą dojechać tam tylko własnym samochodem czy rowerem. Mimo to pociągi przyciągają coraz więcej pasażerów.

Więcej:
http://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/opoczno-bez-autobusu-pomiedzy-dworcami-50012.html

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 26 z 28 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl