Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 135, 136, 137 ... 146, 147, 148  Następny
Rozkład jazdy 2014/15
Autor Wiadomość

dyżurny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Tarnów Hauptbahnhof

PostWysłany: 19-04-2015, 01:55    Odpowiedz z cytatem

Nie PRy, tylko PLK ze względu na ograniczoną przepustowość na Grabiszynie. A że pociągi komercyjne lecą w pierwszej kolejności, to i dlatego wylatują Mamry. Ponoć tylko do końca korekty.

_________________
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 19-04-2015, 18:01    Odpowiedz z cytatem

Wystarczyło się dogadać z urzędem i zamiast IR, a za nim REGIO do Wrocka, połączyć IR z R w jedno.
Owszem, jechałbym do Wrocka jako REGIO, ale przynajmniej nie zostałby usunięty (ciągłość oferty)
Kiedyś tak było na odcinku Wrocław Rawicz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

viking87 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Gru 2012
Skąd: Wrocław/Brzeg Dolny

PostWysłany: 20-04-2015, 21:27    Odpowiedz z cytatem

Dokładnie tak powinno być. A tak to pewnie po cichu przy kolejnej zmianie rozkładu uwalą ten pociąg, albo zostawią w skróconej relacji już na stałe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 21-04-2015, 09:31    Odpowiedz z cytatem

Ale taka polityka wobec IR to norma ze strony PLK. Typowe działanie, które skutkuje wygaszaniem popytu i co ciekawe jest to działanie na szkodę spółki.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kolejorz91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2013
Skąd: Warmia i Mazury

PostWysłany: 21-04-2015, 10:07    Odpowiedz z cytatem

sheva17 masz na to dowody że tak jest? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 21-04-2015, 10:46    Odpowiedz z cytatem

Jak pociąg nie jedzie, to nie ma pasażerów, z czasem znajdą sobie oni inny środek komunikacji. Filozofem być nie trzeba by to wiedzieć.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

BryTomWi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 21-04-2015, 12:18    Odpowiedz z cytatem

Kolega zapytał o dowody świadczące o celowym działaniu PLK, twój post ich raczej nie przedstawia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 21-04-2015, 13:00    Odpowiedz z cytatem

To co pisze sheva jest w 100% prawdą. PLK nie znoszą PR a zwłaszcza ich flagowych IR i celowo układają tak rozkład, przedstawiają takie propozycje tras i godzin kursowania i prędkości żeby IR na siebie nie zarobiły i w konsekwencji wyleciały. Przykład IR "Matejko". Niech nikt mi nie tłumaczy, jak tłumaczyło PLK, że CMK gdzie jest systematycznie wdrażana prędkość 200 km/h jest mało przepustowa. Załóżmy że linia nr 8 po której chciano przetrasować "Metejko" jest bardziej przepustowa, gdy tymczasem jej stan jest agonalny.
Sam osobiście słyszałem wypowiedź jednego z przedstawicieli PLK na jakiś targach kolejowych, że IR to patologia. Wystarczyłoby, żebym to nagrał i koleś miałby ciepło, oj ciepło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kolejorz91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2013
Skąd: Warmia i Mazury

PostWysłany: 21-04-2015, 15:29    Odpowiedz z cytatem

Panowie, pytam poraz drugi. Macie na to dowody, że zarządca infrastruktury robi celowe działania by zniszczyć przewoźnika PR?! To przestępstwo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

khamul Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sty 2010

PostWysłany: 21-04-2015, 15:33    Odpowiedz z cytatem

Przestępstwem jest też posiadanie takich dowodów i ich nie ujawnienie (przekazanie odpowiednim służbom, nie chodzi o ujawnienie publiczne).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

miłośnik Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 03 Kwi 2015

PostWysłany: 21-04-2015, 18:49    Odpowiedz z cytatem

pawelu napisał/a:
To co pisze sheva jest w 100% prawdą. PLK nie znoszą PR a zwłaszcza ich flagowych IR i celowo układają tak rozkład, przedstawiają takie propozycje tras i godzin kursowania i prędkości żeby IR na siebie nie zarobiły i w konsekwencji wyleciały. Przykład IR "Matejko". Niech nikt mi nie tłumaczy, jak tłumaczyło PLK, że CMK gdzie jest systematycznie wdrażana prędkość 200 km/h jest mało przepustowa. Załóżmy że linia nr 8 po której chciano przetrasować "Metejko" jest bardziej przepustowa, gdy tymczasem jej stan jest agonalny.
Sam osobiście słyszałem wypowiedź jednego z przedstawicieli PLK na jakiś targach kolejowych, że IR to patologia. Wystarczyłoby, żebym to nagrał i koleś miałby ciepło, oj ciepło.


IR to przede wszystkim wstyd, jeżdżą na bohunach starych zdezolowanych wagonach na bonanzach oraz na kibelkach podczas gdy coraz wiecej pociągów TLK jeździ na zmodernizowanych czystych wagonach z zamkniętym obiegiem toalet. Wiesz, że gro ludzi którzy nie odróżniają spółek kolejowych i nie wiedzą który pociąg do jakiej należy przez pryzmat wstrętnych pociągów IR oceniają całą polską kolej, zwyczajnie te składy robią wstyd całej kolei. Od czasu kiedy zdjęto wagony malboro te składy nie mają racji bytu. Jeżeli chce się konkurować to trzeba umieć to robić a nie podstawiać 20 letni tabor. PRy oprócz taboru zakupionego dla marszałków ze środków Ue głównie w ogóle nie inwestują w tabor. Cena pomiędzy IR a TLK ( które w większości zaczynają jeździć na zmodernizowanych wagonach ) jest minimalna, więc nie dziw się, że IR pada. Ludzie wolą pojechać tylko nieco droższym a wygodnym składem niż wstrętnym starym i niewygodnym wagonem piętrowym który na dodatek w zimie ledwo grzeje patrz przykład chociażby IR Piast czy IR mewa albo IR Portowiec. To za PRLu lepsze składy podstawiali niż to co podstawia obecnie PR na IR.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 21-04-2015, 20:07    Odpowiedz z cytatem

miłośnik, Nie do końca. Pasażerowie IR "Mamry" czy "Szyndzielnia" NIE MAJĄ WYBORU. InterCity nie uruchamia BEZPOŚREDNICH pociągów z Olsztyna do Jeleniej Góry czy z Wrocławia przez ROW do Bielska Białej Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

miłośnik Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 03 Kwi 2015

PostWysłany: 21-04-2015, 20:14    Odpowiedz z cytatem

sympatyk nigdy nie było bezpośrednich składów IC z Olsztyna do Jeleniej Góry, dogodne przesiadki we Wrocławiu właściwie wykluczają sens takich bezpośrednich pociągów, bo po co miałyby kursować aż do jeleniej góry. Jelenia Góra od lat ma bezpośrednie połączenia tylko z Gdynią i z Warszawą więc o co te pretensje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 22-04-2015, 06:07    Odpowiedz z cytatem

Nie nazywaj proszę PRETENSJĄ stwierdzenia faktu funkcjonowania bezpośredniego pociągu spółki Przewozy Regionalne tam gdzie połączenie to nie jest realizowane przez spółkę Intercity.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 22-04-2015, 10:40    Odpowiedz z cytatem

Wagony typu bohun wcale nie są takie niewygodne. Jeżeli przyjmiemy frekwencję 1 osoba / fotel to podróżuje się bardzo przyjemnie. Poza tym jadąc IR + R kupuje 1 bilet, a jadą TLK + R kupuje 2. Płacę wtedy więcej.
Dlatego ludzie jeżdżą IR, bo są gorszej jakości ale tańsze. Choć przyznam że komfort dwójki w IR Mamry był lepszy od jedynki we Wrocławianinie którym jechałem do Ostrowa Wielkopolskiego.
A jak ktoś nie potrafi przeczytać kategorii pociągu to przykro mi, ale powinien ponowić naukę czytania ze zrozumieniem w 2 klasie podstawówki. Wszystko w rozkładzie jest.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 136 z 148 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 135, 136, 137 ... 146, 147, 148  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl