Nie PRy, tylko PLK ze względu na ograniczoną przepustowość na Grabiszynie. A że pociągi komercyjne lecą w pierwszej kolejności, to i dlatego wylatują Mamry. Ponoć tylko do końca korekty.
Wystarczyło się dogadać z urzędem i zamiast IR, a za nim REGIO do Wrocka, połączyć IR z R w jedno.
Owszem, jechałbym do Wrocka jako REGIO, ale przynajmniej nie zostałby usunięty (ciągłość oferty)
Kiedyś tak było na odcinku Wrocław Rawicz
Ale taka polityka wobec IR to norma ze strony PLK. Typowe działanie, które skutkuje wygaszaniem popytu i co ciekawe jest to działanie na szkodę spółki.
To co pisze sheva jest w 100% prawdą. PLK nie znoszą PR a zwłaszcza ich flagowych IR i celowo układają tak rozkład, przedstawiają takie propozycje tras i godzin kursowania i prędkości żeby IR na siebie nie zarobiły i w konsekwencji wyleciały. Przykład IR "Matejko". Niech nikt mi nie tłumaczy, jak tłumaczyło PLK, że CMK gdzie jest systematycznie wdrażana prędkość 200 km/h jest mało przepustowa. Załóżmy że linia nr 8 po której chciano przetrasować "Metejko" jest bardziej przepustowa, gdy tymczasem jej stan jest agonalny.
Sam osobiście słyszałem wypowiedź jednego z przedstawicieli PLK na jakiś targach kolejowych, że IR to patologia. Wystarczyłoby, żebym to nagrał i koleś miałby ciepło, oj ciepło.
To co pisze sheva jest w 100% prawdą. PLK nie znoszą PR a zwłaszcza ich flagowych IR i celowo układają tak rozkład, przedstawiają takie propozycje tras i godzin kursowania i prędkości żeby IR na siebie nie zarobiły i w konsekwencji wyleciały. Przykład IR "Matejko". Niech nikt mi nie tłumaczy, jak tłumaczyło PLK, że CMK gdzie jest systematycznie wdrażana prędkość 200 km/h jest mało przepustowa. Załóżmy że linia nr 8 po której chciano przetrasować "Metejko" jest bardziej przepustowa, gdy tymczasem jej stan jest agonalny.
Sam osobiście słyszałem wypowiedź jednego z przedstawicieli PLK na jakiś targach kolejowych, że IR to patologia. Wystarczyłoby, żebym to nagrał i koleś miałby ciepło, oj ciepło.
IR to przede wszystkim wstyd, jeżdżą na bohunach starych zdezolowanych wagonach na bonanzach oraz na kibelkach podczas gdy coraz wiecej pociągów TLK jeździ na zmodernizowanych czystych wagonach z zamkniętym obiegiem toalet. Wiesz, że gro ludzi którzy nie odróżniają spółek kolejowych i nie wiedzą który pociąg do jakiej należy przez pryzmat wstrętnych pociągów IR oceniają całą polską kolej, zwyczajnie te składy robią wstyd całej kolei. Od czasu kiedy zdjęto wagony malboro te składy nie mają racji bytu. Jeżeli chce się konkurować to trzeba umieć to robić a nie podstawiać 20 letni tabor. PRy oprócz taboru zakupionego dla marszałków ze środków Ue głównie w ogóle nie inwestują w tabor. Cena pomiędzy IR a TLK ( które w większości zaczynają jeździć na zmodernizowanych wagonach ) jest minimalna, więc nie dziw się, że IR pada. Ludzie wolą pojechać tylko nieco droższym a wygodnym składem niż wstrętnym starym i niewygodnym wagonem piętrowym który na dodatek w zimie ledwo grzeje patrz przykład chociażby IR Piast czy IR mewa albo IR Portowiec. To za PRLu lepsze składy podstawiali niż to co podstawia obecnie PR na IR.
miłośnik, Nie do końca. Pasażerowie IR "Mamry" czy "Szyndzielnia" NIE MAJĄ WYBORU. InterCity nie uruchamia BEZPOŚREDNICH pociągów z Olsztyna do Jeleniej Góry czy z Wrocławia przez ROW do Bielska Białej
sympatyk nigdy nie było bezpośrednich składów IC z Olsztyna do Jeleniej Góry, dogodne przesiadki we Wrocławiu właściwie wykluczają sens takich bezpośrednich pociągów, bo po co miałyby kursować aż do jeleniej góry. Jelenia Góra od lat ma bezpośrednie połączenia tylko z Gdynią i z Warszawą więc o co te pretensje.
Nie nazywaj proszę PRETENSJĄ stwierdzenia faktu funkcjonowania bezpośredniego pociągu spółki Przewozy Regionalne tam gdzie połączenie to nie jest realizowane przez spółkę Intercity.
Wagony typu bohun wcale nie są takie niewygodne. Jeżeli przyjmiemy frekwencję 1 osoba / fotel to podróżuje się bardzo przyjemnie. Poza tym jadąc IR + R kupuje 1 bilet, a jadą TLK + R kupuje 2. Płacę wtedy więcej.
Dlatego ludzie jeżdżą IR, bo są gorszej jakości ale tańsze. Choć przyznam że komfort dwójki w IR Mamry był lepszy od jedynki we Wrocławianinie którym jechałem do Ostrowa Wielkopolskiego.
A jak ktoś nie potrafi przeczytać kategorii pociągu to przykro mi, ale powinien ponowić naukę czytania ze zrozumieniem w 2 klasie podstawówki. Wszystko w rozkładzie jest.....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum