Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 115, 116, 117 ... 172, 173, 174  Następny
Frekwencja w dolnośląskich pociągach
Autor Wiadomość

Ralny Płeć:Mężczyzna
Moderator


Dołączył: 23 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 26-04-2015, 16:45    Odpowiedz z cytatem

Robcio, większe Impulsy jeżdżą do Szklarskiej Poręby z frekwencją raczej mizerną na odcinku JG - SPG (jeżdżę w Karkonosze i widzę), a i do JG nigdy nie widziałem tłoku. Natomiast mniejsze Impulsy coraz częściej jeżdżą do Węglińca i Lubania, co powoduje tłok w pociągach. Pytasz kto tak planuje. Myślę, że dyspozytorzy KD, co chyba kłóci się z założeniami, bo konkretne pojazdy były dedykowane na konkretną linię. Ciekawe co by sponsor, czyli Unia na to powiedziała...

_________________
Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 26-04-2015, 17:06   

Ralny, jaki jest cel Twojej propagandy? Gdzie i kiedy widziałeś 31WE na linii do Szklarskiej, Wałbrzycha czy Jeleniej Góry? Bo z tego co wiem na linii 274 kursują krótsze 36WE lub zmodernizowane EN57.
Powrót do góry

Ralny Płeć:Mężczyzna
Moderator


Dołączył: 23 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 26-04-2015, 17:16    Odpowiedz z cytatem

Rozkładowiec, propagandy? Człowieku, co ty bredzisz? Ostatni raz do Szklarskiej Poręby jechałem w sobotę 11 kwietnia i wtedy był większy Impuls 31WE. Nawet mam świadków:

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=339317#339317

_________________
Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mateuuu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Gru 2013

PostWysłany: 26-04-2015, 17:59    Odpowiedz z cytatem

W ruchu zostały dwa długie Impulsy i jeżdżą one obecnie tylko po E30.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 26-04-2015, 18:42    Odpowiedz z cytatem

Co sie stało z pozostałymi 31WE? Dziś 69575 Kwisa do Lubania jechał kibelek, numeru nie pamiętam, ale stary, przed modernizacją. Frekwencja do Legnicy jakieś 110%

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 26-04-2015, 19:28    Odpowiedz z cytatem

Ralny napisał/a:
Natomiast mniejsze Impulsy coraz częściej jeżdżą do Węglińca i Lubania, co powoduje tłok w pociągach.

Czasem 36WE jeżdżą podwójnie, np. na popołudniowym kursie Wrocław - Bolesławiec - Wrocław.

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 27-04-2015, 21:32   

Ralny napisał/a:
Rozkładowiec, propagandy? Człowieku, co ty bredzisz? Ostatni raz do Szklarskiej Poręby jechałem w sobotę 11 kwietnia i wtedy był większy Impuls 31WE.

Zwracam honor, faktycznie na jednym z obiegów do Szklarskiej pojawia się 31WE.

voyager1231 napisał/a:
Dziś 69575 Kwisa do Lubania jechał kibelek, numeru nie pamiętam, ale stary, przed modernizacją. Frekwencja do Legnicy jakieś 110%

Najwidoczniej Impuls uległ awarii i przewoźnik podstawił skład rezerwowy. Chyba każdy przewoźnik czy to kolejowy czy drogowy w rezerwie trzyma pojazdy powiedzmy gorszej jakości. Chyba lepszy EN57, niż zastępcza komunikacja autobusowa, czy co gorsza zupełne odwołanie pociągu.
Nie wiem co Wyście się tak uczepili tego KD. Wytykacie im najdrobniejsze błędy. Proponuję przejechać się na Śląsk, to tam dopiero zobaczycie nieudolną kolej. Zachowanie jednego przedstawiciela tej spółki opisałem tutaj . Co do taboru, to tam na rzekomo prestiżowej linii Gliwice - Częstochowa (odpowiednik dolnośląskiej Wrocław - Węgliniec) kibel to codzienność, przynajmniej na jednym obiegu (czasami na więcej niż jednym). Jednak na KŚ nie wylewa się tulu pomyj co na KD, mimo że KŚ KD nawet do pięt nie dorastają.
Powrót do góry

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 27-04-2015, 21:38    Odpowiedz z cytatem

Rozkładowiec napisał/a:
Nie wiem co Wyście się tak uczepili tego KD. Wytykacie im najdrobniejsze błędy. Proponuję przejechać się na Śląsk, to tam dopiero zobaczycie nieudolną kolej.

Mieszkamy na Dolnym Śląsku, więc czepiamy się KD, bo z usług KD korzystamy. To chyba logiczne? Kiedyś czepialiśmy się PR Wrocław i mikolom to absolutnie nie przeszkadzało. Ba, sami się czepiali. Ale gdy dość sporo mikoli dostało pracę w KD (większość w drużynach konduktorskich) to nagle zaczęła im przeszkadzać krytyka ich najukochańszych KD i stali się śmiertelnymi wrogami naszego forum (przykład w załączniku, dużo więcej mam w prywatnym archiwum).

PS
Jak kiedyś przeprowadzę się na Górny Śląsk i będę skazana na KŚ, wtedy zacznę czepiać się KŚ. Póki co mieszkam na Dolnym Śląsku, więc czepiam się KD. Zaś KŚ w ogóle mnie nie obchodzą!

KDchlopak.jpg
Plik ściągnięto 19 raz(y) 48.4 KB


_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 27-04-2015, 22:38   

Noema napisał/a:
Jak kiedyś przeprowadzę się na Górny Śląsk i będę skazana na KŚ, wtedy zacznę czepiać się KŚ. Póki co mieszkam na Dolnym Śląsku, więc czepiam się KD. Zaś KŚ w ogóle mnie nie obchodzą!

No właśnie. Wtedy byś dopiero odczuła co to znaczy patologiczna kolej i może zrozumiała że KD nie są aż takie złe. Ja patrzę na kolej z perspektywy zwykłego pasażera, a nie mikola. Tak się składa że korzystam z usług KD, KŚ i PR. Z tego zestawu największą kolejową patologią jest KŚ, które nie potrafią skomunikować nawet własnych pociągów, bo leniwemu konduktorowi się nie chce wykonać jednego telefonu. Wiele razy zgłaszałem skomunikowania tak w PR, jak i w KD nigdy nie usłyszałem odmowy. To akurat jest taka świeża sytuacja z przedwczoraj dlatego dałem ją jako przykład, ale podobnych numerów w wykonaniu KŚ mógłbym wymienić więcej.
Powrót do góry

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 27-04-2015, 22:51    Odpowiedz z cytatem

Rozkładowiec, w KD też jest beton. Zapewniam!

No ale nie odbiegajmy od tematu... Zapytam z ciekawości: jak frekwencja w mikolowozie "Dolina Bobru" na odcinku Zebrzydowa - Jelenia Góra? Happy

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mateuuu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Gru 2013

PostWysłany: 27-04-2015, 23:54    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:
Zapytam z ciekawości: jak frekwencja w mikolowozie "Dolina Bobru" na odcinku Zebrzydowa - Jelenia Góra?

Z Jeleniej do Lwówka oczywiście liczba jednocyfrowa ale w Niwnicach i Nowogrodźcu wbrew pozorom wsiada dość dużo osób.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

black Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Wrz 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 28-04-2015, 09:50    Odpowiedz z cytatem

Dzisiejsza Kwisa w Malczycach 100%, a później w granicach 170% w Leśnicy. W Leśnicy sporo ludzi wysiadło, a wsiadło jeszcze więcej. Jechała jednostka 31we. Lepiej sprawdziło się wczorajsze połączenie Kwisa 2x36we gdzie nie było aż takiego tłoku. Za to wczorajsza Refunda (17.12 z Leśnicy) to jakiś śmiech na sali. Pojedyncza jednostka 36we zapchana masakrycznie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 01-05-2015, 14:19    Odpowiedz z cytatem

Jechałam dziś z Wrocławia (odj. 11:28) do Zgorzelca z przesiadką w Legnicy. I tak, Impuls (31WE) Wrocław-Legnica frekwencja grubo ponad 100 proc. na całej trasie. Szynobus Legnica-Zgorzelec do Bolesławca frekwencja 100 proc., dalej do Zgorzelca ok. 70-80 proc.

Szynobus na tej trasie jest stanowczo za mały na tak duży potok podróżnych. Impuls powinien jechać do Węglińca i tam powinna być przesiadka na szynobus do Zgorzelca, a nie w Legnicy!

We Wrocławiu widziałam Pendolino do Warszawy (odj. 11:20). Frekwencja mizerniutka.
REGIO do Głogowa (odj. 10:55) frekwencja ponad 100 proc.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Kornik1983 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Zabobrze

PostWysłany: 03-05-2015, 20:53    Odpowiedz z cytatem

Dzień wcześniej jechałem tym EIP do Warszawy z Wrocławia wyjechał +/- z 50% zapełnieniem do Wawy dobiło do około 80%. Wracałem dzisiaj IR Piast do Wrocławia. Na całej trasie frekwencja około 90%. Pojedyncze miejsca puste. Duża wymiana zwłaszcza w Katowicach i Opolu. Sporo ludzi wsiadło w Zawierciu i Sosnowcu oraz Opocznie.
Szkoda, że nie ma na niego dobrego skomunikowania do Jeleniej Góry, ponieważ na połączenie trzeba czekać blisko 2 h do 19:46, więc pozostaje PKS lub bus. Na EIP zresztą też podjeżdżałem autobusem. Mniejszy czas na przesiadkę plus czas przejazdu JG-WRO.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kriss_18 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lis 2006
Skąd: Dzierżoniów

PostWysłany: 09-05-2015, 22:44    Odpowiedz z cytatem

Dzisiejszy kurs Legnica-Dzierżoniów przyj. do stacji docelowej 21:29, skład standardowo krótki szynobus, od przystanku Krzyżowa zapełnienie ponad 100%, wszystkie miejsca zajęte + cześć stojących, myślę że załoga nie miała szans wypisać wszystkim biletów w 13 minut Zg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 116 z 174 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 115, 116, 117 ... 172, 173, 174  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl