Rekrutacja na stanowisko maszynisty w PKP IC
Odpowiedz do tematu

LoloPendolo
-Usunięty-
Temat:
Ale to był sarkazm Śmiech a wy reagujecie na niego jakbyście tu brali na serio Laughing Z reszta adwokatem cinekcool, nie jestem Razz

Temat:
Lolopendolo - EZT to nie składy zespolone Smile

Temat:
Nie no luzik Cool

LoloPendolo
-Usunięty-
Temat:
jubikej, przyznaje się bez bicia do błędu Embarassed Masz racje Mr. Green

Temat:
Zapytam was w takim razie kto z was prowadził Elfa, Impulsa ? Skład z złożony z lokomotywy i wagonów prowadzi się inaczej ale zdecydowanie wolę prowadzić wymienione wyżej Ezety z prostej przyczyny komfort pracy jest nieporównywalny.

LoloPendolo
-Usunięty-
Temat:
jaronx, są tacy którzy lubią prowadzić EZT, a inni składy tradycyjne z lokomotywą na przedzie Smile ja się tylko wypowiadałem na temat zdania kolegi. Czekam osobiście na moment kiedy będę mógł usiąść za nastawnikiem "jednostki", co być może zdarzy się w 2016 roku, gdy będą bardziej powszechne w IC i wtedy będę mógł zająć stanowisko w tej sprawie Smile


Ale przyznam Ci się, że żałuję iż nie pracujemy jak mój majster Krzyś pod CARGO Smile
Ja bym "kiblem" nie pogardził od czasu do czasu Zg Zg



Ostatnio zmieniony przez jaronx dnia 02-05-2015, 21:06, w całości zmieniany 1 raz
Temat:
Słowem kluczem jest "wygoda". Dążymy do sytuacji w której będziemy dozorcami komputera prowadzącego pociąg, i będziemy reagować tylko w sytuacjach awaryjnych, zagrażających bezpieczeństwu. Zniknie umiejętność prowadzenia składu na liniach o skomplikowanym profilu, bo wszystko zrobi za nas tempomat. No chyba że będzie pochodził z 18d lub 6dl, wtedy będzie machanie wiosłem zamiast kręcenia nastawnikiem. Zorientowani wiedzą, o co mi chodzi Happy
Osobiście jestem bardzo ciekawy, czy przypadnie mi do gustu taki sposób jazdy, czy też będzie mi brakować tego, że od mojej obsługi nastawnika i hamulca zależy wygoda i czas jazdy. Przynajmniej zatrzymywania składu nikt i nic nam nie odbierze Smile Cieszę się z tego co mam, co przyniesie przyszłość, zobaczymy.


_________________
Ignorancja->ksiazka. Glupota->strzelba+szpadel
Temat:
Według mnie lokmotywy i klasyczne składy to miłość każdego prawdziwego miłośnika kolei, ale EZT-y czy SZT-y też są warte uwagi bo to przecież też kolej. Rozmawiałem z mechem z 20-to letnim stażem, który powiedział, że różnica komfortu jazdy tradycyjnym kiblem a np Impulsem jest taka, jak jazda Polonezem a Mercedesem Smile

LoloPendolo
-Usunięty-
Temat:
W poprzednim poście oczywiście nie miało być "Krzyś" a "kiedyś"

Taki urok korzystania z telefonu Very Happy

Temat:
Przypominam że Ezety to nie tylko popularne kible ale też Impulsy, Elfy

Cytat:
Słowem kluczem jest "wygoda". Dążymy do sytuacji w której będziemy dozorcami komputera prowadzącego pociąg, i będziemy reagować tylko w sytuacjach awaryjnych, zagrażających bezpieczeństwu


Postępu techniki nie cofniesz zapewne wiesz że w krajach z lepiej rozwiniętą koleją tak już się dzieje przykładem mogą być Czechy, gdzie np. sygnalizacja kabinowa jest w standardzie.

Cytat:
Cieszę się z tego co mam, co przyniesie przyszłość, zobaczymy.


Na pewno tak jak pisałem wcześniej zwiększy się komfort pracy, w IC macie teraz ED 250 i Simensy ale nie wszyscy mogą je prowadzić, niedługo będą Flirty Stadlera no i Dart Pesy,.
Życzę wszystkim nowego sprzętu w każdej spółce.

Temat:
ED250 prowadzi się całkiem fajnie, oczywiście jest roznica w prowadzeniu składu wagonowego diewiatka czy siodemka - w pierwszym przypadku komputer ogranicza trochę to co robimy, ale dzięki temu jest mniej miejsca na bledy Smile przy lokach każdy ma swój styl jazdy i może jechać tak jak mu się podoba. Mi pasuje jazda i EZT i lokiem. Nie skłaniam się tylko ku jednej wersji Smile

Temat:
Wszystkim się jedzie dobrze, byle chciało jechać.


_________________
Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Temat:
Czesc.. chlopaki, jakieś konkretne wieści z centralnego, odnośnie kursu na świadectwo,czekam na telefon i cisza.

Temat:
Nie wiem na ile macie wiedzę na temat tego co się dzieje w PR, ale jeden młody chłopak opowiadał mi ostatnio jak to jego i jego kolegów, którzy zdali egzamin na świadectwo maszynisty we Wrocławiu w nagrodę......zwolniono. PKP IC na tym tle jawi się zapewne jako oaza spokoju Very Happy .


_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Temat:
sheva17 napisał/a:
Nie wiem na ile macie wiedzę na temat tego co się dzieje w PR, ale jeden młody chłopak opowiadał mi ostatnio jak to jego i jego kolegów, którzy zdali egzamin na świadectwo maszynisty we Wrocławiu w nagrodę......zwolniono. PKP IC na tym tle jawi się zapewne jako oaza spokoju Very Happy .


Zatrudnienie znajdą bez problemu u innych przewoźników.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl