Odpowiedz do tematu
Temat:
Ale to był sarkazm a wy reagujecie na niego jakbyście tu brali na serio Z reszta adwokatem cinekcool, nie jestem
Temat:
Lolopendolo - EZT to nie składy zespolone
Temat:
Nie no luzik
Temat:
jubikej, przyznaje się bez bicia do błędu Masz racje
Temat:
Zapytam was w takim razie kto z was prowadził Elfa, Impulsa ? Skład z złożony z lokomotywy i wagonów prowadzi się inaczej ale zdecydowanie wolę prowadzić wymienione wyżej Ezety z prostej przyczyny komfort pracy jest nieporównywalny.
Temat:
Ostatnio zmieniony przez jaronx dnia 02-05-2015, 21:06, w całości zmieniany 1 raz
jaronx, są tacy którzy lubią prowadzić EZT, a inni składy tradycyjne z lokomotywą na przedzie ja się tylko wypowiadałem na temat zdania kolegi. Czekam osobiście na moment kiedy będę mógł usiąść za nastawnikiem "jednostki", co być może zdarzy się w 2016 roku, gdy będą bardziej powszechne w IC i wtedy będę mógł zająć stanowisko w tej sprawie
Ale przyznam Ci się, że żałuję iż nie pracujemy jak mój majster Krzyś pod CARGO
Ja bym "kiblem" nie pogardził od czasu do czasu
Ale przyznam Ci się, że żałuję iż nie pracujemy jak mój majster Krzyś pod CARGO
Ja bym "kiblem" nie pogardził od czasu do czasu
Ostatnio zmieniony przez jaronx dnia 02-05-2015, 21:06, w całości zmieniany 1 raz
Temat:
_________________
Ignorancja->ksiazka. Glupota->strzelba+szpadel
Słowem kluczem jest "wygoda". Dążymy do sytuacji w której będziemy dozorcami komputera prowadzącego pociąg, i będziemy reagować tylko w sytuacjach awaryjnych, zagrażających bezpieczeństwu. Zniknie umiejętność prowadzenia składu na liniach o skomplikowanym profilu, bo wszystko zrobi za nas tempomat. No chyba że będzie pochodził z 18d lub 6dl, wtedy będzie machanie wiosłem zamiast kręcenia nastawnikiem. Zorientowani wiedzą, o co mi chodzi
Osobiście jestem bardzo ciekawy, czy przypadnie mi do gustu taki sposób jazdy, czy też będzie mi brakować tego, że od mojej obsługi nastawnika i hamulca zależy wygoda i czas jazdy. Przynajmniej zatrzymywania składu nikt i nic nam nie odbierze Cieszę się z tego co mam, co przyniesie przyszłość, zobaczymy.
Osobiście jestem bardzo ciekawy, czy przypadnie mi do gustu taki sposób jazdy, czy też będzie mi brakować tego, że od mojej obsługi nastawnika i hamulca zależy wygoda i czas jazdy. Przynajmniej zatrzymywania składu nikt i nic nam nie odbierze Cieszę się z tego co mam, co przyniesie przyszłość, zobaczymy.
_________________
Ignorancja->ksiazka. Glupota->strzelba+szpadel
Temat:
Według mnie lokmotywy i klasyczne składy to miłość każdego prawdziwego miłośnika kolei, ale EZT-y czy SZT-y też są warte uwagi bo to przecież też kolej. Rozmawiałem z mechem z 20-to letnim stażem, który powiedział, że różnica komfortu jazdy tradycyjnym kiblem a np Impulsem jest taka, jak jazda Polonezem a Mercedesem
Temat:
W poprzednim poście oczywiście nie miało być "Krzyś" a "kiedyś"
Taki urok korzystania z telefonu
Taki urok korzystania z telefonu
Temat:
Przypominam że Ezety to nie tylko popularne kible ale też Impulsy, Elfy
Postępu techniki nie cofniesz zapewne wiesz że w krajach z lepiej rozwiniętą koleją tak już się dzieje przykładem mogą być Czechy, gdzie np. sygnalizacja kabinowa jest w standardzie.
Na pewno tak jak pisałem wcześniej zwiększy się komfort pracy, w IC macie teraz ED 250 i Simensy ale nie wszyscy mogą je prowadzić, niedługo będą Flirty Stadlera no i Dart Pesy,.
Życzę wszystkim nowego sprzętu w każdej spółce.
Cytat: |
Słowem kluczem jest "wygoda". Dążymy do sytuacji w której będziemy dozorcami komputera prowadzącego pociąg, i będziemy reagować tylko w sytuacjach awaryjnych, zagrażających bezpieczeństwu |
Postępu techniki nie cofniesz zapewne wiesz że w krajach z lepiej rozwiniętą koleją tak już się dzieje przykładem mogą być Czechy, gdzie np. sygnalizacja kabinowa jest w standardzie.
Cytat: |
Cieszę się z tego co mam, co przyniesie przyszłość, zobaczymy. |
Na pewno tak jak pisałem wcześniej zwiększy się komfort pracy, w IC macie teraz ED 250 i Simensy ale nie wszyscy mogą je prowadzić, niedługo będą Flirty Stadlera no i Dart Pesy,.
Życzę wszystkim nowego sprzętu w każdej spółce.
Temat:
ED250 prowadzi się całkiem fajnie, oczywiście jest roznica w prowadzeniu składu wagonowego diewiatka czy siodemka - w pierwszym przypadku komputer ogranicza trochę to co robimy, ale dzięki temu jest mniej miejsca na bledy przy lokach każdy ma swój styl jazdy i może jechać tak jak mu się podoba. Mi pasuje jazda i EZT i lokiem. Nie skłaniam się tylko ku jednej wersji
Temat:
_________________
Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Wszystkim się jedzie dobrze, byle chciało jechać.
_________________
Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Temat:
Czesc.. chlopaki, jakieś konkretne wieści z centralnego, odnośnie kursu na świadectwo,czekam na telefon i cisza.
Temat:
_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Nie wiem na ile macie wiedzę na temat tego co się dzieje w PR, ale jeden młody chłopak opowiadał mi ostatnio jak to jego i jego kolegów, którzy zdali egzamin na świadectwo maszynisty we Wrocławiu w nagrodę......zwolniono. PKP IC na tym tle jawi się zapewne jako oaza spokoju .
_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Temat:
Zatrudnienie znajdą bez problemu u innych przewoźników.
Odpowiedz do tematu
sheva17 napisał/a: |
Nie wiem na ile macie wiedzę na temat tego co się dzieje w PR, ale jeden młody chłopak opowiadał mi ostatnio jak to jego i jego kolegów, którzy zdali egzamin na świadectwo maszynisty we Wrocławiu w nagrodę......zwolniono. PKP IC na tym tle jawi się zapewne jako oaza spokoju . |
Zatrudnienie znajdą bez problemu u innych przewoźników.