Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 533, 534, 535 ... 583, 584, 585  Następny
Zestawienia i frekwencja w pociągach dalekobieżnych
Autor Wiadomość

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 29-04-2015, 23:55    Odpowiedz z cytatem

TLK Kmicic do Częstochowy (z postojami w Żyrardowie i Skierniewicach) na dwóch wagonach (2+1), od Warszawy frekwencja 200%, część pasażerów została na peronach dworca Zachodniego, kierowniki pociągu nie został wpuszczony do wagonów i pojechał w lokomotywie, wraz z dwójką pasażerów wpuszczonych przez maszynistę!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

mkfilmykolejowe Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Mar 2010

PostWysłany: 04-05-2015, 08:43    Odpowiedz z cytatem

Wczorajsze zestawienie TLK "Wisły" z Warszawy Wsch. do Wisły oraz do Warszawy prezentował się przepięknie:
111Arow + Z2B + 139AOp + Z2B + Z2B + 144A.
Skład naprawdę rewelacyjny, działał nawet Internet WiFi.

_________________
fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

szymsza1 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Sty 2012

PostWysłany: 05-05-2015, 20:14    Odpowiedz z cytatem

Kędzierzyn-Koźle | 30.04.2015 r.



163 044-1 "Marysia" z iR Piast relacji: Warszawa Wschodnia - Wrocław

Bohuna do składu podczepiała lokomotywa SM42-313
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wielkopolanin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lip 2007

PostWysłany: 15-05-2015, 23:47    Odpowiedz z cytatem

TLK WIKING - 15.05.2015r. - relacja Szczecin - Katowice: EU/P07+2+1+2+2. Frekwencja od Poznania w kierunku Katowic: 2 klasa ponad 100%, 1 klasa 80%. Trochę osób na korytarzach. Bilety w Poznaniu były sprzedawane bez wskazania miejsca w 2 klasie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EX 3510 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Mar 2008
Skąd: Poznań

PostWysłany: 18-05-2015, 21:36    Odpowiedz z cytatem

Dzisiejszy "Przemyślanin" z Przemyśla z dwoma wagonami 141A po modernizacji Newag bezprzedziałowymi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mkfilmykolejowe Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Mar 2010

PostWysłany: 19-05-2015, 08:45    Odpowiedz z cytatem

141A to oznaczenie wagonów przedziałowych. Bezprzedziałowe mają oznaczenia 111Arow.

_________________
fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

buuuuum Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2009
Skąd: Ełk

PostWysłany: 19-05-2015, 18:53    Odpowiedz z cytatem

Dlaczego robi się taką głupotę i zmieniło się to co funkcjonowało od lat?
Mianowicie wczepianie "jedynki" w środek składu...
Jest głośniej, wszyscy chodzą, przechodzą, myslą że to dwójka i siadają, a potem zdziwieni, że kierownik dopłate walnął albo 130 za łebka za brak odpowiedniego biletu...
"Jedynki" powinny wrócić na koniec i początek składów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

witia Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Sty 2011

PostWysłany: 19-05-2015, 20:46    Odpowiedz z cytatem

Te moderny na Przemyslaninie to chyba jeszcze czkawka po zesłotygodniowym zablokowaniu Tarnowa kiedy zawrócono Barbakan i wtedy część składu pojachała na Monciaku a reszta mogła na Przemyślaninie. Potwierdzi to ktoś?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

BryTomWi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20-05-2015, 01:25    Odpowiedz z cytatem

buuuuum napisał/a:
Dlaczego robi się taką głupotę i zmieniło się to co funkcjonowało od lat?
Mianowicie wczepianie "jedynki" w środek składu...
Jest głośniej, wszyscy chodzą, przechodzą, myslą że to dwójka i siadają, a potem zdziwieni, że kierownik dopłate walnął albo 130 za łebka za brak odpowiedniego biletu...
"Jedynki" powinny wrócić na koniec i początek składów.


Czasami się zastanawiam ile razy jeszcze padnie to pytanie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

buuuuum Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2009
Skąd: Ełk

PostWysłany: 20-05-2015, 10:26    Odpowiedz z cytatem

Były jedynki jako 13, 14, czasem 12 (wagony ABdnu) i zawsze na końcu lub początku. Piszę jako ja o tym po raz pierwszy, więc skoro takie pytania się zdarzały, musi wynikać z tego, że nie tylko ja widzę w tym problem..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 20-05-2015, 12:06    Odpowiedz z cytatem

Wtorek, 19 maj 2015 rok:
1. EIP z Wrocławia 6102: ED250-005, wagon nr 7 pojedyncze osoby, wagon nr 6 około 20 osób, pozostałe wagony od 70-95% zapełnienie.
2. EIC "Chrobry" ze Szczecina: EP09-018 + 159A + 159A +158A + restauracyjny + 156A + Z2B +XBNMg2. Frekwencja spora, jedynie jedynki coś były pustawe jak wjechał.
3. EIP do Wrocławia 1607: ED250-006, frekwencja bardzo ładna, i to nie pierwszy raz widzę na tym pociągu. Od 60-100%, tradycyjnie wagon nr 7 najmniej zapełniony.
4. EIC "Krakus" do Krakowa: Lokomotywa DB Vectron + 111Arow + Z2B + 139A + 145Ab + 406A + 152Aa + Z2B + 111Arow. Około 60-70% w całym składzie. W wagonie przedostatnim jak odjeżdżał z Warszawy to po 3-4- osoby na przedział. Arow też z 60%, nie więcej.
5. TLK "Łodzianin" do Łodzi Kal. EP07-301 + 111Ainw. + 141A + 141A + 141A + 145Ac + 145Ab + 141A + 141A + 141A + 141A. Klasa 2 około 70% zajętych miejsc.
6. TLK "Ukiel" do Olsztyna: EP07-395 + B(IC) + B(IC) + A(IC). Wagony z Wrocławia, klasa 2 około 50%, klasa 1 pojedyncze osoby.
7. TLK "Kiev-Express" do Dorohuska i Kijowa. EP07-456 + B(IC) + B(IC) + A(IC) + 3 wagony sypialne do Kijowa. Frekwencja tradycyjnie bardzo wysoka, pojedyncze osoby stojące na korytarzu.
8. TLK "Wieniawski" do Bydgoszczy: EU07-380 + A(IC-jako wagon zdeklasowany) + B + B(IC) + 140A + B(IC). Frekwencja od 80-10%.
9. EIP do Gdyni 3508: ED250-007, wagon nr 7 około 10 osób, wagon nr 6 około 50%, pozostałe wagony frekwencja w granicach 80-100%, także ten pociąg się sprawdza idealnie, jeżeli chodzi o frekwencję. Kiedy go nie widuję zawsze ma sporo pasażerów.
10. EIC "Górnik" do Gliwic: Husarz + 139A + bar + 136A-IC6 + 111Arow. Dwa wagony i to problem z frekwencją, może 30% to wszystko jak było zajętych miejsc. W wakacje to już śladowe ilości podróżnych będą jechały.
11. EIC "Klimczok" do Bielska Białej: EP09-028 + 111Arow +_XB + Z2A + bar + 111Arow. Również nie najlepiej z frekwencją, ze 30-40%.
12. TLK "Walenty Roździeński" do Katowic: EU07-324 + 141A + B/A(IC) + 111Ay. Klasa 2 około 80%,
13. EIP do Krakowa 5306: ED250-020, około 70-80% w całym składzie.
14. EIP do Gdyni 4502: ED250-018, tutaj już gorzej z frekwencją niż we wcześniejszym składzie. Średnio około 40-50%, w klasie 1 tylko wyjątkowo sporo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pacy Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lip 2011
Skąd: Gorzów

PostWysłany: 22-05-2015, 23:00    Odpowiedz z cytatem

Dzisiejszy TLK 57100 "Bałtyk" , powinien zmienić nazwę na TLK 57100 " Wagonowy misz masz" Gdynia - Poznań . W składzie wszystko do koloru do wyboru ( z góry przepraszam, że tak rozwlekle ):
Eu07A- 001 + czerwonozielona jedynkodwójka(112Am) , ładny bezprzedziałowy Ickowy 111Arow, kuszetka jako 2 klasa, super jedynka Z2A niestety oklejona różowym t- mobilem, i na końcu zwykły szaraczek 111as.

Nie wiem czy Intercity ma nadwyżki wagonów Z2A ale jeden jechał też w Monciaku do Krakowa

_________________
2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 24-05-2015, 18:23    Odpowiedz z cytatem

Kilka składów spotkanych dzisiaj w Katowicach(24.05),
TLK Noteć do Bydgoszczy, podstawiony, zestawienie 2(IC) + 1(IC) + 2(IC)
TLK Rawa do Gdyni, podstawiony, zestawienie 2(IC) + 2(IC) + 1(IC) + 2(IC),
Trasy dalekie, zestawienia krótkie, ale w Katowicach w obu TLK, frekwencja bardzo kiepska, być może ilość wagonów jest wystarczająca, choć nieraz czytałem na forum, że w dalszej części tras, bywa tłoczno na tych pociągach, zawsze stacje początkowe nie generują tłoku.

EIC/EC Sobieski - do Wiednia - Husarz - Z2A + restaurant + 136A + 136A + 154A.
sporo wysiadających w Katowicach, ale też duża ilość wsiadała, sporo przedziałów zajętych w kierunku Zebrzydowic.

EIC/EC Praha do Warszawy - czeskie wagony z Pragi - 1 + restaur + 2 + 2 + 2 + 2 oraz 2 z Żiliny na końcu składu. Na tej słowackiej dwójce oznaczenia kategorii pociągu to EX - EC.
Frekwencja od Katowic przeciętna, sporo wolnych miejsc w bezprzedziałówkach.

IC Przemysław do Poznania - w całości klimatyzowany skład - 4 dwójki i 1 jedynka, podstawiony w Katowicach

TLK Sztygar - Lublin - Wrocław/ Zielona G, do ZG - 2 + 1 + 2, do WR - 2 + 1 + 2,
bardzo dobre zapełnienie w Katowicach, niektóre przedziały komplet.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

BryTomWi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 25-05-2015, 11:24    Odpowiedz z cytatem

Relacja "na żywo" z TLK Morcinek po wyjeździe z Gliwic w stronę Wrocławia. Standardowo 3 wagony, przejście przez korytarz niemożliwe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 25-05-2015, 12:44   

Tan sam skład widziałem w Katowicach w piątek 22.05 - wrażenie odnośnie obłożenia podobne
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 534 z 585 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 533, 534, 535 ... 583, 584, 585  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl