Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 220, 221, 222  Następny
Rozkład jazdy 2015/2016
Autor Wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-07-2015, 07:35   

Khan34, Polaków na lepszych i gorszych dzieli PKP PLK modernizując linie tam, gdzie z tą modernizacją śmiało można by było poczekać, natomiast tam gdzie się sypie żadnych prac się nie wykonuje. Sama E30 jest tego najlepszym przykładem (chociaż takich przykładów można by wymienić na pęczki), gdzie odcinek Kraków - Tarnów był w miarę dobrym stanie i czas przejazdu znośny. Jednak w czyjeś chorej głowie urodził się pomysł jednej pary Pendolino do Rzeszowa i inię rozgrzebali, a końca tej moderny nie widać. Przed modernizacją tej linii nikt na autobus nawet nie spojrzał. Uwierz mi, nawet najlepszy tabor nie zastąpi atrakcyjnego czasu przejazdu i sensownie ułożonego rozkładu jazdy. Obecnie z Krakowa do Katowic i Tarnowa jeżdżą nowe Impulsy i jakoś dzikich tłumów w nich nie ma, mimo oferty połączenie w dobrej cenie. Natomiast Inter i Uni Bus do Katowic, oraz Voyager do Tarnowa i Marcel do Rzeszowa pękają w szwach. Myślisz że nawet po modernizacji ci ludzie wrócą do pociągów? Jeśli nawet tak się stanie, to będzie to długotrwały proces i przewoźnicy kolejowi będą się musieli dwoić i troić z ofertami żeby tych ludzi do siebie zachęcić.
Linia Kraków - Katowice jest moją przysłowiową kulą u nogi i bardzo chętnie bym dotarł do ludzi którzy mają tak samo, żeby napsuć trochę krwi PKP PLK za to do jakiego stanu tą linię doprowadzili. Jeśli ktoś byłby zainteresowany współpracą proszę o PW.

(przepraszam za małe EOT)
Przejdź na dół

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 05-07-2015, 15:58    Odpowiedz z cytatem

Czy flirty i darty beda mogly jezdzic w trakcji krotnej polaczone po 2 w 1 pociag czy tylko pojedynczo?

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

LoloPendolo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-07-2015, 17:12   

Teoretycznie tak. W praktyce nie.
Powrót do góry

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 06-07-2015, 09:02    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Jeśli nawet tak się stanie, to będzie to długotrwały proces i przewoźnicy kolejowi będą się musieli dwoić i troić z ofertami żeby tych ludzi do siebie zachęcić.


Taaa jasne. Zobacz ile rano czasu zajmuje wjazd do Krakowa.....Dobry czas przejazdu zrobi swoje, PB np. na linii z W-wy do Gdańska mocno odczuł nawet EIP, a co dopiero tutaj tanie i szybkie składy regionalne.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 06-07-2015, 09:51    Odpowiedz z cytatem

Rozkładowiec: stanie się dokładnie odwrotnie, czyli tak jak pisze Sheva. Jeżeli tylko się skończy modernizacja E-30 przewoźnicy drogowi na ciągu Rzeszów-Tarnów-Kraków powoli zwiną swoje manatki. Kraków jest bardzo zakorkowanym miastem, nie wiem czy nie gorzej od Warszawy. Jeżeli jakby nie było reprezentujący dobry komfort podróży Polski Bus bardzo odczuł wprowadzenie Pendolino zwłaszcza w relacjach Warszawa-Trójmiasto i Warszawa-Wrocław i to nawet w porach gdy nie obowiązuje oferta "Happy Hours" to jakie szanse ma zwykły busiarz jeżdżący starymi trupami z nowoczesnymi składami regionalnymi, kilmatyzowanymi, tanimi. Tak samo zaczyna się dziać na linii Warszawa-Olsztyn. Od 14 grudnia frekwencja systematycznie rośnie, a poza PB wszystkie PKS na tej trasie zostały zlikwidowane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 06-07-2015, 10:05    Odpowiedz z cytatem

Doskonałym przykładem tego, że linia Kraków-Tarnów odżyje może być przykład odcinka Wrocław-Legnica, zmodernizowanego, na który zakupiono nowy tabor. Pociągi regionalne pękają w szwach (czasem mam wrażenie że odczuwalne są tam wręcz skutki klęski urodzaju) a PKS-y mimo równoległej autostrady ledwo zipią...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rufi1302 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Maj 2015

PostWysłany: 06-07-2015, 10:05    Odpowiedz z cytatem

Witam miłośników kolei i nie tylko!!! Dostałem w prywatnej wiadomości (nie ważne od kogo),że za dużo zadaję pytań nt pociągów,połączeń kolejowych do nowego rozkładu jazdy....Hmmm ciekawe,bo myślałem,że to forum kolejowe....Mam pytań nie zadawać bo to tajemnica.....Zmieńmy tok rozmów i przypuszczeń...może pogadamy o autobusach,tramwajach,samolotach,bo na temat pociągów i połączeń widzę nie ma co dyskutować na tym portalu...Przykre to jest... Pozdrawiam... Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kolejoman2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Gru 2010
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: 06-07-2015, 10:50    Odpowiedz z cytatem

pawelu napisał/a:
Tak samo zaczyna się dziać na linii Warszawa-Olsztyn. Od 14 grudnia frekwencja systematycznie rośnie, a poza PB wszystkie PKS na tej trasie zostały zlikwidowane.


Przecież oprócz PB cały czas jeździ Radex i różniste PKS-y np. przez Mławę, Płońsk czy Przasnysz.

_________________
Pozdr.
Grzesiek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Gaspares Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Mar 2008
Skąd: Wrocław / Zgorzelec

PostWysłany: 06-07-2015, 11:51    Odpowiedz z cytatem

Kolejoman2, ale PKS zahacza także o miejscowości bez dobrych połączeń kolejowych [wspomniany Płońsk i Przasnysz], więc to nie do końca konkurencja dla kolei, a uzupełnienie oferty o inne skupiska ludności.

_________________
W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 07-07-2015, 06:17    Odpowiedz z cytatem

Ciekawe, czy Intercity wykorzysta wycofanie sie PB z przystanku w Ostrodzie. Codziennie bylo 15 kursow PB do Warszawy i Gdanska. IC na razie oferuje 1 poranne polaczenie z Warszawy do Ostrody Tlk Mazury i 1 poranne z Ostrody do Warszawy (od poniedzialku do piatku) Tlk Ukiel. Do Gdanska sa 2 polaczenia przyspieszone Regio o anachronicznych godzinach (rano i w poludnie z Gdanska, po poludniu i wieczorem do Gdanska).

Czyli od grudnia w weekendy pojedzie Tlk Mazury i Tlk Mazury bis? Czy trasa przez Skierniewice, Koluszki, Tomaszow, Kielce (?) skutecznie odstraszy pasazerow?

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hurricane Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Sie 2009
Skąd: TARNÓW

PostWysłany: 07-07-2015, 15:42    Odpowiedz z cytatem

sheva17 napisał/a:

Taaa jasne. Zobacz ile rano czasu zajmuje wjazd do Krakowa.....Dobry czas przejazdu zrobi swoje, PB np. na linii z W-wy do Gdańska mocno odczuł nawet EIP, a co dopiero tutaj tanie i szybkie składy regionalne.


Składy regionalne to dużo szybsze po modernie nie będą. W zasadzie zwykła osobówka będzie, jechała mniej więcej tyle, co przed modernizacją, bo do Tarnowa około 1h20min (Vmax 120-130 km/h). Jedynie przyspieszone typu Dunajec mogą wykręcić około 55 minut - a takich to będzie może 2, 3 pary.

Autobusy nie padną tak szybko - wystarczy popatrzeć ilu pasażerów z Voyagera wsiada i wysiada na przystankach pośrednich w Krakowie, turkotanie się do Dworca Głównego autobusem czy tramwajem z tych rejonów już działa na korzyść Voyagera. Jest i drugi aspekt, o który martwię się zwłaszcza w Małopolsce, bo przede wszystkim tym liczy się dobra oferta. Jeśli ekipa marszałka Sowy ofertę spieprzy i np. kolej regionalna nieważne czy PR czy SKA będzie miała rozkład typu: w szczycie kursujemy co godzinę + pojedyncze poc. przyspieszone, a poza szczytem co 2 godziny to i tak dużo osób pójdzie do Voyagera kursującego przez cały dzień co 20 minut.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

thriller Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Gru 2013

PostWysłany: 08-07-2015, 10:05    Odpowiedz z cytatem

A myślisz hurricane że jak ludzie wrócą do pociągów to utrzyma się takt co 20 minut? Chamy z łużnej liczyć potrafią bo już kiedyś wylecieli z linii na Katowice. Wystarczy wrócić do lat 2007/8 gdy jeżdził Dunajec i Rzeszowianin o 7 i 8 z Tarnowa. Na dwie jednostki był komplet btw przy szlakowej 120 i masie ograniczeń w 2007 Cracovią wyciągnąć szło 49 minut KG- Tn. z postjem w Płaszowie i Bochni. Autobus wcale nie jest taki pewny. Nie ma tygodnia żeby na A4 coś się nie działo. Także pożyjem uwidim.

_________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 08-07-2015, 10:44    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Jedynie przyspieszone typu Dunajec mogą wykręcić około 55 minut - a takich to będzie może 2, 3 pary.


Powinno być ich zdecydowanie więcej, a już na pewno w godzinach szczytu. Jest tabor, trzeba będzie go wykorzystać.


Cytat:
Autobusy nie padną tak szybko - wystarczy popatrzeć ilu pasażerów z Voyagera wsiada i wysiada na przystankach pośrednich w Krakowie, turkotanie się do Dworca Głównego autobusem czy tramwajem z tych rejonów już działa na korzyść Voyagera.


I tak i nie. Większość jednak jedzie do centrum, a Aleje są dość mocno zakorkowane. I pamiętamy, że spokojnie można wysiąść też wcześniej na Płaszowie.
Cytat:
Jeśli ekipa marszałka Sowy ofertę spieprzy i np. kolej regionalna nieważne czy PR czy SKA będzie miała rozkład typu: w szczycie kursujemy co godzinę + pojedyncze poc. przyspieszone, a poza szczytem co 2 godziny to i tak dużo osób pójdzie do Voyagera kursującego przez cały dzień co 20 minut.


O ilość pociągów do Tarnowa bym się nie obawiał. Jeżeli będą istotne cięcia to raczej na kryniczance. Linia z Tarnowa ma ogromny potencjał.

A swoją drogą jaki czas może mieć TLK z Tarnowa do Krakowa? Czy możliwe jest zejście poniżej 40 minut? Trasa w końcu ma być na 160 km/h. Tylko są jeszcze postoje w Bochni i Brzesku, także pewnie taka czasówka będzie realna dla EIP.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

thriller Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Gru 2013

PostWysłany: 08-07-2015, 11:24    Odpowiedz z cytatem

Sheva jeśli de..le z PLK nie usuną ograniczeń na odcinku Płaszów - Podłęże to nie ma na to szans. A co do czasu - Z Wrocławia do Opola Zachodniego bez postoju spokojnie jedzie się 38 minut a to jest prawie 80 km. Z dwoma postojami w Brzesku i Bośni na EP09 można pokusić się o 42-43 minuty. Warunek jak wyżej.

_________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

arturking1 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lis 2014

PostWysłany: 10-07-2015, 20:08   Toruń-Kutno Odpowiedz z cytatem

Czy wraz ze zmianą przewoźnika na Przewozy Regionalne Włocławianie moga liczyc na więcej Polaczeń do Kutna? czy nadal biednie 5 kursów? Sad Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 41 z 222 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 220, 221, 222  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl