Byloby dobrze, bo te Linki mialy isc do Niemiec, wiec chyba juz maja ichnia homologacje? Jesli tak, to KD mogloby wreszcie wjezdzac do Goerlitz... Az sie to wszystko wydaje ukladac w zbyt piekna calosc, zeby bylo prawdziwe...
Obecnie wypracowywane jest porozumienie z Niemcami, umożliwiające wjazd polskich szynobusów do Goerlitz. A Linki to raczej zakup okazyjny, niż specjalnie pod wjazd do Niemiec.
Macie jakieś pomysły gdzie by te Linki mogły jeździć?
Jeden mógłby jeździć wahadłowo na trasie Węgliniec - Zgorzelec/Gorlitz. Drugi na trasie Wrocław - Żary (ewentualnie nawet do Forst). Trzeci na trasie Zielona Góra - Jelenia Góra przez Zgorzelec/Gorlitz. No a czwarty na Podsudeckiej i jako rezerwa do Gorlitz...
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Pirat, ilu członowe mają być te Linki? Zbyt krótkie nie będą się nadawały do obsługi połączeń Żary - Wrocław ze względu na dużą frekwencję. Natomiast zbyt długie szkoda posyłać do Jeleniej Góry, ze względu na mizerną frekwencję.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Jak już zapewne wiedzą wszyscy sympatycy kolei, intensywnie rozbudowujemy nasz park taborowy.
Inwestujemy nie tylko w pojazdy elektryczne (przypomnijmy - do końca roku wzbogacimy się o pięć fabrycznie nowych i dwie zmodernizowane jednostki). Dzięki dość korzystnej sytuacji na rynku, a przede wszystkim bardzo udanej współpracy z naszym organem właścicielskim - Urzędem Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego - zamierzamy niebawem pozyskać cztery nowe spalinowe zespoły trakcyjne.
Uważni obserwatorzy branży kolejowej śmiało typują konkretny model pojazdu, który może nam zostać zaoferowany. Uprzedzamy jednak, że jesteśmy otwarci na propozycje - zapraszamy do udziału w postępowaniu przetargowym wszystkich, którzy są w stanie dostarczyć nam pojazdy w oczekiwanym terminie. Sprawa jest otwarta.
Szczegóły dotyczące wyposażenia pozyskiwanych pojazdów będą ustalone ze zwycięzcą przetargu tuż po ostatecznym wyborze oferenta.
Przewidujemy, że w początkowym okresie eksploatacji nowo pozyskane pojazdy będą kursować na wszystkich liniach, na których obecnie możecie podróżować dobrze znanymi dolnośląskimi SA134 i SA135. Liczymy się z powierzeniem nam dodatkowych kursów na już istniejących liniach, ze szczególnym uwzględnieniem aglomeracji wrocławskiej - nowy tabor spalinowy może więc się przydać do zwiększenia częstotliwości w kilku oczekiwanych przez Was relacjach, np. Wrocław-Trzebnica, czy Wrocław-Dzierżoniów. Prowadzimy również negocjacje ze stroną niemiecką, pozwalające nam wjechać do Gorlitz - zarówno pociągami od strony Wrocławia, jak i Jeleniej Góry. Na razie rozmowy obejmują szynobusy starszej generacji (pertraktacje rozpoczęliśmy w momencie, w którym nowy zakup nie był jeszcze pewien). Niewykluczone, że gdy dojdziemy już do porozumienia, z czasem zostałoby ono rozszerzone na nasze nowe nabytki.
Zakup nowych szynobusów to część większego projektu pod nazwą pod nazwą „Poprawa jakości usług regionalnego publicznego transportu zbiorowego województwa dolnośląskiego realizowana poprzez rozbudowę systemu dynamicznej interaktywnej informacji pasażerskiej oraz zakup czterech sztuk nowych, dwuczłonowych Spalinowych Zespołów Trakcyjnych”. Jego realizacja stała się możliwa dzięki pozyskaniu dodatkowych 30 milionów złotych w ramach przesunięć środków na inwestycje między poszczególnymi osiami Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
O szczegółach projektu będziemy jeszcze informować na naszym profilu.
Wszystko ładnie i pięknie tylko po co ta unijna szmata? Że dotacje? A czymże są te dotacje jak nie naszymi podatkami ściąganymi z Polski przez uniokratów w ramach składki członkowskiej w EUrokołchozie? Unia niczego nam nie daje! Oddaje tylko to co wcześniej zabrała. A że każde unijne euro dotacji generuje dług, KD zadłużają się na potęgę:
Łącznie ponad 55,5 mln zł bankowego długu (w niemieckim mBanku). Długi KD będziemy spłacać my - podatnicy! A nie Unia, przez uniosceptyków nazywana IV Rzeszą.
Prawda o unijnych dotacjach:
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Dwuczłonowe (SA 139). Dokładnie takie jakie kupiły KW. Ale niczego bym nie przesądzał do czasu rozstrzygnięcia przetargu. Ewentualne faworyzowanie Pesy przez KD zakończy się tak jak w przypadku zakupu 5 EZT - Newag zaskarży KD do KIO i Pesa znów obejdzie się smakiem. A pasażerowie KD poczekają na nowe SZT kilkanaście miesięcy dłużej.
_________________ Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Ralny, a propos ustawianych przetargów... Taki komentarz pod artykułem na Rynku Kolejowym:
"Czas realizacji zamówienia krótki bo to ustawka pod Pesę i nieodebrane Linki. W KD nawet tego nie
ukrywają. Oprócz krótkiego terminu dostawy świadczy o tym fakt, że pojazdy mogą być wyprodukowane w 2014 roku."
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum