Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 58, 59, 60  Następny
Nowy tabor PKP Intercity
Autor Wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 18-07-2015, 19:17    Odpowiedz z cytatem

W grudniu nie pojedziemy wszystkimi Dartami i Flirtami.

Odbiory techniczne pojazdów Dart i Flirt powinny zakończyć się w grudniu 2015. Ale wszystkimi 40 nowymi pociągami PKP Intercity będzie wozić pasażerów najpewniej pod koniec pierwszego kwartału 2016 roku.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/58515/w_grudniu_nie_pojedziemy_wszystkimi_dartami_i_flirtami.html
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 08-08-2015, 22:14    Odpowiedz z cytatem

15 Flirtów już w Katowicach.

15 składów FLIRT3 z 20 zamówionych przez PKP Intercity jest już gotowych. Na dworcu w Katowicach konsorcjum Stadler-NEWAG i przewoźnik po raz pierwszy zaprezentowali pojazd pasażerom. Już w grudniu pociągi wejdą do rozkładu jazdy.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/58877/15_flirtow_juz_w_katowicach.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 09-08-2015, 07:47    Odpowiedz z cytatem

Nie byłem oglądać tych Flirt3, ale na zdjęciach robią pozytywne wrażenie. Szkoda, że nie wygenerowano części z przedziałami. Trasa przykładowo Katowice - Gdynia, powinna mieć wybór dla pasażera, nie każdy lubi bezprzedziałowe wagony, tutaj minus dla tych nowych składów. Napewno klimatyzacja przyda się w okresach letnich, jazda Dokerem czy Rawą to męczarnia latem. Ciekawy jestem wrażeń pasażerów po przejechaniu 400 czy 500km, czy siedzenia będą wygodne? Na plus dostępność gastronomi.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 09-08-2015, 09:11    Odpowiedz z cytatem

Nie ma przedziałów, ale przestrzenie pasażerskie są bardzo kameralne w porównaniu z wagonem bezprzedziałowym czy Pendolino. Duży plus. Nie sądzę, żeby ktoś tęsknił za składami wagonowymi pamiętającymi niekiedy Jaruzelskiego, może poza grupką mikoli silnie obecną na różnych forach kolejowych Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 12-08-2015, 16:47    Odpowiedz z cytatem

Ja również ubolewam nad tym, że nie ma przedziałów. W pełni się zgadzam, że na tak długich trasach pasażer powinien mieć już wybór. Dla mnie jazda wagonem bezprzedziałowym, jeśli jadę sam (a tak zwykle bywa) jest bardzo męcząca (mówię o wagonach klasy 2, bo zazwyczaj tylko takimi jeździ). Raz, że zawsze za mało miejsca na nogi, dwa, że nie bardzo jest gdzie pójść rozprostować kości, a trzy że jak siedzę przy oknie i ktoś obok mnie śpi, to krępujące jest dla mnie budzenie go przy każdym wyjściu do kibla, odebrać telefon itp. W przedziale często udaje mi się wydostać spod okna na korytarz bez budzenia kogokolwiek, a jeśli już się nie da to jest to obudzenie przypadkiem, a nie szarpanie kogoś za rękę żeby wstał. Na krótkie trasy może być, ale po podróży BWE ze Zbąszynka do Warszawy (niecałe 3,5h) w wagonie 154A (kumpel kupował mi bilet, gdy jeszcze na pociągi powracające zza granicy nie szło kupić przez neta i zapomniał powiedzieć, że chcę przedział) byłem bardziej zmordowany niż po 12h z Zakopanego do Poznania w przedziale 8/8 (oczywiście wolałbym w tym miejscu Newaga 141A albo Z2B, ale nawet stary 111A był dla mnie lepszy).

Oczywiście nie jestem przeciwnikiem wagonów bezprzedziałowych, bo wiem, że spora część ludzi takie wagony lubi, dlatego uważam, że w pociągach dalekobieżnych wagony (czy też wnętrza EZT) powinny być zawsze mieszane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 05-10-2015, 10:44    Odpowiedz z cytatem

Polskie pendolino jest za ciężkie? Darty mogą nie być dopuszczone do ruchu.

20 pociągów dart, które spółka PKP Intercity zamówiła w Pesie, wraz z 15-letnim serwisem będzie kosztować 1,3 mld zł. Jak dowiedział się DGP, mogą być problemy z dopuszczeniem składów do ruchu.

Więcej:
http://forsal.pl/artykuly/897581,polskie-pendolino-jest-za-ciezkie-darty-moga-nie-byc-dopuszczone-do-ruchu.html

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 05-10-2015, 13:26    Odpowiedz z cytatem

Od samego początku wielce podejrzany był dla mnie brak jakichkolwiek osłon (na podwoziu i dachu), estetycznie kuriozalny i wskazujący na to, że dosłownie każdy kilogram ma znaczenie. Będzie kompromitacja na wielką skalę gdy się okaże, że to wspaniałe dzieło rodzimej inżynierii jest bublem. Nie życzę tego Pesie a tym bardziej pasażerom, którzy nadal będą skazani na rozsypujące się wagony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

REGIOchłopak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2009

PostWysłany: 05-10-2015, 14:08    Odpowiedz z cytatem

Sprawa może być podszyta kłamstwem, choć już raz podobny problem wynikł z Elfami dla KŚ. Ostatecznie zostały one odchudzone i jeżdżą do dziś.

_________________
REGIOchłopak BLOG- Informacje, promocje, podróże.
http://regiochlopak.blogspot.com/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 09-10-2015, 10:34    Odpowiedz z cytatem

Pięć pytań o ezt-y PKP Intercity.

Czy były aneksy do umów taborowych, czy zostały wprowadzone zmiany techniczne, czy jest tabor zastępczy, czy oceniono ryzyko i wreszcie dlaczego pobłażliwie traktuje się producentów – tak można streścić pytania, jakie stawia Poseł Jerzy Polaczek w kontekście zakupów nowego taboru przez PKP Intercity.

Więcej:
http://inforail.pl/piec-pytan-o-ezt-y-pkp-intercity-_more_78193.html

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 13-10-2015, 13:22    Odpowiedz z cytatem

PKP IC planuje duże modernizacje wagonów i lokomotyw.

http://www.rynek-kolejowy.pl/59728/pkp_intercity_zapowiada_1_8_mld_zl_na_inwestycje_na_co_zostana_wydane.htm

Zwraca uwagę radykalne "odświeżenie" wyglądu siódemek, w stylu Husarza.

[ Dodano: 13-10-2015, 14:29 ]
Więcej info: http://inforail.pl/taborowe-nowosci-pkp-intercity-nowa-siodemka_more_78290.html

[ Dodano: 13-10-2015, 14:32 ]
Ciekawie wygląda też koncepcja wagonu "combi": http://inforail.pl/taborowe-nowosci-pkp-intercity-wagon-combi_more_78293.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafel Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Wrz 2015
Skąd: Linia 96

PostWysłany: 30-10-2015, 12:37    Odpowiedz z cytatem

A dziś upływa termin końca dostaw Flirtów3 dla IC i co kary już podliczone? Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 30-10-2015, 12:59    Odpowiedz z cytatem

Obu producentom przesunięto terminy dostaw, z powodu złożonych przez nich wniosków. Powodem są zmiany w prawie. Więcej tutaj - http://www.rynek-kolejowy.pl/59679/rybotycki_terminy_dostaw_przedluzylismy_obu_producentom.htm

Gorsza strona polega na tym, że nie dość, że do ruchu od grudnia ruszy kilka nowych EZT, to przetarg na P4 80 wagonów Y został unieważniony. Będzie cienkość taborowa do marca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 30-10-2015, 13:17   

I tym pewnie należy tłumaczyć wycofanie się z niektórych pomysłów, dostępnych jeszcze niedawno w rozkładzie PLK - jak dodatkowa para pociągów Bielsko-Biała - Wrocław.
Powrót do góry

pacy Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lip 2011
Skąd: Gorzów

PostWysłany: 30-10-2015, 19:58    Odpowiedz z cytatem

"Jak dowiedział się "Rynek Kolejowy", Pesa otrzymała dziś (30 października) ok. godz. 18:30 dokumenty dopuszczające do eksploatacji pierwszy pojazd Dart. Jego przekazanie PKP Intercity ma odbyć się najpóźniej w poniedziałek, 2 listopada ze względu na świąteczny weekend."

http://mobile.rynek-kolejowy.pl/60010/pierwszy_dart_dopuszczony_do_eksploatacji.html

_________________
2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 02-11-2015, 19:06    Odpowiedz z cytatem

PESA otrzymała zezwolenie na eksploatację Darta!

Firma PESA z Bydgoszczy uzyskała zgodę na eksploatację pierwszego pociągu z serii Dart, który ma zasilić PKP Intercity. Przekazanie pojazdu państwowej firmie ma odbyć się w przyszłym tygodniu.

Więcej:
http://wmeritum.pl/pesa-otrzymala-zezwolenie-na-eksploatacje-darta/

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 40 z 60 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 58, 59, 60  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl