Poniedziałkowy EIC "Odra" (odj. 5:04) z Wrocławia Gł. do Warszawy Wschodniej (przyj. 9:12), po starcie z Wrocławia napełnienie nie przekraczało 20%, frekwencja po odjeździe z Opola sięgała blisko 50%, w Lublińcu wsiadło kilkanaście osób, pomiędzy Częstochową Stradom a Warszawą Zachodnią było ogółem 60% zajętych miejsc.
Wczorajszy EIC "Odra" (odj. 17:58) z Warszawy Wschodniej do Wrocławia Gł. (przyj. 20:05) zapełnienie składu ogółem wyniosło 60% na odcinku Wa-wa Zach - Opole Gł i 45% na odcinku Opole Gł - Wrocław Gł.
Składy zestawione były zgodnie z informacją na stronie przewoźnika.
14.09.2015 "Jeziorak" TLK 57104 OLSZTYN GŁ.-POZNAŃ GŁ. Odjazd 6.07 obłożenie 140% 2szt. KL2, 1 szt. KL1. Pociąg dalekobieżny skład 3 wagony!!!! Korytarze zatłoczone, zero przejścia do kibelka. Niech żyje TLK!!
A sprzedaż biletów miała być monitorowana i wielkość składów na bieżąco powiększana. Ponoć wagonów mają za dużo i wystawiają je do sprzedaży!! Luksusy jak za komuny.
W założeniu system rezerwacji miał dawać informację o frekwencji w pociągach. Nie słyszałem, aby to w jakiś normalny sposób działało. Otóż sam miałem taki przypadek kiedy 30-04-2015 jechałem poc. 48201 z Katowic do Szczecina. Już 26 kwietnia w nd. poprzedzającą wyjazd brakowało biletów. Składu przed wyjazdem nie powiększono, przyjechał w zestawieniu planowych 8 wagonów. Już w Katowicach z powodu "lokowania podróżnych" poc. odjechał z 12min opóźnieniem. Do składu na kolejnych stacjach dosiadali się ludzie i w Piotrkowie na odjeździe wyniosło 17min. Dopiero w Łodzi Kaliskiej, w której już nie dało się wsiąść do poc. następnym ludziom podczepiono wagon bezprzedziałowy, zwiększając opóźnienie poc. Planowo miał odjechać o 00:28, a odjechaliśmy 00:54. Opóźnienie mniejsze, ale utrzymało się do Szczecina.
Widziałem dwa składy dalekobieżne jadące przez Bytom i faktycznie Noteć zestawiona tylko z 2 wagonów, tak krótkiego TLK jeszcze nie spotkałem, zaledwie po jednym wagonie 1 i 2 klasy!
Czy to wystarcza na odcinku Bydgoszcz - Poznań, nie ma tam tłoku? W Bytomiu prawie pusty był.
Drugi dalekobieżny to objazdowy IC Przemysław, zestawiony z klimatyzowanych wagonów:
3 x 2 klasa, 1 x 1 klasa, nowoczesne fajne zestawienie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum