Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 58, 59, 60  Następny
Nowy tabor PKP Intercity
Autor Wiadomość

Desiro2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Mar 2011

PostWysłany: 17-11-2015, 01:42    Odpowiedz z cytatem

Widząc co się dzieje z dartami najlepszym wyjściem dla PICu jak i dla pasażerów byłoby nie odebranie tych prototypów /kłaniają się nam EDytki.... przez przewoźnika, i zamówienie 20 następnych sztuk u Stadlera, lub po prostu szybki remont większej ilości wagonów zalegających w leszneńskich,krakowskich,wrocławskich czy poznańskich krzakach..

_________________
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 17-11-2015, 09:32   

ss123 napisał/a:
Wiem ze temat byl walkowany ale chcialbym sie dopytac . Czy w zwiazku z trasami ktore maja byc obslugiwane przez darty zaden dart nie pojawi sie w Krakowie z tego co widze

Nie ma póki co takich planów. Ma połączyć Białystok / Lublin z Jelenią Górą / Bielskiem-Białą. Krakowa na trasie nie ma.
Powrót do góry

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 19-11-2015, 16:39    Odpowiedz z cytatem

Proces wdrażania Dartów potrwa do wiosny 2016 roku.

Od 13 grudnia na tory wyjedzie jedynie część pojazdów typu Dart produkcji Pesy. PKP Intercity szacuje, że wszystkie 20 pociągów zostanie oddane do eksploatacji dopiero na wiosnę przyszłego roku.

Więcej:
http://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/26520/proces-wdrazania-dartow-potrwa-do-wiosny-2016-roku.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Abraxas121 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Lip 2015

PostWysłany: 27-11-2015, 15:53    Odpowiedz z cytatem

Pociągi dla PKP Intercity. Miliard złotych unijnej dotacji pod znakiem zapytania.

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/pociagi-dla-pkp-intercity-miliard-zlotych,57,0,1963833.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 02-12-2015, 11:05    Odpowiedz z cytatem

Jest decyzja IC: Żaden Dart nie wyjedzie 13 grudnia.

Jak dowiedział się „Rynek Kolejowy”, w dniu wejścia w życie nowego rozkładu jazdy, tj. 13 grudnia, na tory nie wyjedzie ani jeden Dart. Przewoźnik wciąż nie odebrał nawet pierwszego pojazdu.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/60433/jest_decyzja_ic_zaden_dart_nie_wyjedzie_13_grudnia.htm

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 03-12-2015, 08:02    Odpowiedz z cytatem

Pierwszy Dart odebrany:

http://mobile.rynek-kolejowy.pl/60447/pierwszy_pociag_pesa_dart_odebrany.htm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 03-12-2015, 17:15    Odpowiedz z cytatem

Osiem kolejnych Dartów z dopuszczeniem UTK.

Urząd Transportu Kolejowego wydał zezwolenie na dopuszczenie do ruchu 8 kolejnych pojazdów Pesa Dart. Wczoraj PKP Intercity odebrało pierwszy pojazd tego typu.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/60454/osiem_kolejnych_dartow_z_dopuszczeniem_utk.htm

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 04-12-2015, 14:51    Odpowiedz z cytatem

Tyle nowego taboru a mnie ciekawi jedno - czy IC w końcu pójdzie po rozum do głowy i załatwi dla EU44 dopuszczenie do 200km/h. Owszem na E20 się to nie przyda, ale taki Sobieski spokojnie mógłby śmignąć te 2 setki. Inna sprawa, że wtedy Pendolino nie byłoby już jednym składem osiągającym 200km/h....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 04-12-2015, 15:31    Odpowiedz z cytatem

Siemensy nie maja Etcs, a wyposazenie to kupa pieniedzy. O ile pamietam byl jakis przetarg na to ale uniewazniony z powodu bralu ofert.

_________________
Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 04-12-2015, 16:19    Odpowiedz z cytatem

Tak, wiem, że nie mają. Jasne, że sporo to kosztuje, ale skoro stać ich na Pendolino to chyba na wyposażenie 10 maszyn w ETCS też by kasę wysupłali. Z resztą same Husarze też niemało kosztowały, więc szkoda, że nie są w pełni wykorzystywane ich parametry.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 04-12-2015, 20:19    Odpowiedz z cytatem

Ja uważam że to jeszcze nie jest moment, na inwestowanie w przyśpieszenie Husarzy. 200 jest na krótkim odcinku CMK ze zwolnieniami do 180 km/h na brak drogi hamowania. Jak na razie gra nie warta świeczki. Sobieski od grudnia i tak na EP09, a w Austrii już ichnia maszyna jedzie.

EDIT: A ile maja siemensy w Czechach? Nasze siemensy na LZB/PZB chyba maja na 200 dopuszczenie.

_________________
Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 05-12-2015, 11:02    Odpowiedz z cytatem

Ile mają Siemensy w Czechach to się nie wypowiem, bo nie wiem.

Natomiast co do tego, że jeszcze nie czas na przyspieszanie Husarzy, to może i masz rację, że na razie nie dałoby to wielkiego efektu, niemniej mimo wszystko uważam, że powoli należałoby już w tym kierunku coś działać, bo jednak PLK zapowiada, że zamierza w dalszym ciągu prędkości między Gdynią a Krakowem podnosić. Co do Sobieskiego to faktycznie widzę, że pojedzie EP09, co nie zmienia faktu, że gdzieś te Siemensy oprócz BWE i BGE pojadą. A gdyby miały na 200 dopuszczenie to przypuszczam, że na Sobieskim nadal by jeździły przynajmniej do Petrovic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 05-12-2015, 11:38    Odpowiedz z cytatem

krzychu12231, Husarze na Sobieskim jeżdżą niejako "przypadkiem", ich zakup od początku był pomyślany dla połączeń berlińskich. Gdyby na E20 było 200, taka homologacja miałaby sens. Niestety tego nie ma nawet w planach, więc byłoby to wyrzucenie pieniędzy w błoto.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 05-12-2015, 12:06    Odpowiedz z cytatem

Pełna zgoda, że one głównie przewidziane są dla BWE i BGE. Ale w okolicach roku 2012 IC zapowiadało, z tego co pamiętam, uruchomienie składów wagonowych na CMK z prędkością 200km/h właśnie z Husarzami. Poza tym wiecie może ile tych maszyn jest używanych do obsługi Berlina uwzględniając wspólne obiegi? (Kiedyś myślałem, że w Warszawie EC43 przechodzi na EC40 a jak się okazało tak nie jest, a przynajmniej w 2012 nie było, więc sam już nie podejmuję się liczenia). Jak jest obecnie na Sobieskim to nie wiem, bo to nie moje rejony, ale wg rozkładu powinien być EU44.

Jeśli więc nie w najbliższym czasie, to i tak mam nadzieję, że kiedyś maszyny te dostaną dopuszczenie na terenie PL do 200km/h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 10-12-2015, 17:47    Odpowiedz z cytatem

Darty bez nosów

Jak potwierdził "Rynek Kolejowy", nowe pociągi Dart dla PKP Intercity nie będą miały osłon sprzęgu. Charakterystyczne nosy okazały się niepraktyczne.

Osłony sprzęgu nowych pociągów Dart, które Pesa przygotowuje dla PKP Intercity od początku budziły kontrowersje. Problemem było to, że nie zostały zaprojektowane z myślą o automatycznym otwieraniu (jak np. w przypadku Pendolino). Zamiast tego muszą one być ręcznie demontowane i przeniesione do pociągu.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/60570/darty_bez_nosow.html

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 42 z 60 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 58, 59, 60  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl