Zrobili burdel z tym Kossakiem . Codziennie z Wrocławia wyjeżdża opóźniony ze względu na skomunikowania ! Przywrócić do relacji Przemyśl - Szczecin - Przemyśl !!! A na Osterwę dać zmodernizowane wagony takie jakie powinny być !!! Na Wybickim skoro jeżdżą nowe to na tym też mogą bo jedzie tą samą trasą !!!
[ Dodano: 07-02-2016, 10:22 ]
W sezonie letnim lepiej by było gdyby ten pociąg TLK Urania jechał z Przemyśla z grupą do Kołobrzegu i Łeby jako IC z nowymi wagonami . Orion wracado Ostrowa Wlkp . Wie ktoś czemu ?
Na Osterwę nie dadzą nowych wagonów bo na odcinku Gorzów - Krzyż pociąg jest połączony z wagonami do Warszawy, a na tamtą linię nowych wagonów na razie jeszcze nie ma. A Kossak spóźnia się już na odjeździe nie dla tego, że są skomunikowania, tylko dlatego, że rozkład jazdy na linii Kraków- Wrocław przez Częstochowę jest napięty czasowo do granic możliwości i pociągi z tamtego kierunku mają non stop opóźnienia rzędu 15, 20 minut. A że obieg składów jest bardzo napięty (tylko pół godziny odstępu między przyjazdem a odjazdem we Wrocławiu) to opóźnienie jest już na starcie. Wszystkie pociągi od strony Krakowa i Częstochowy mają opóźnienia w przyjazdach do Wrocławia. Nie mówiąc już o Mehofferze, który do Jeleniej Góry i Zielonej Góry ma cały czas spóźnienie o ok 30 minut. Także wydłużenie czasu przejazdu na linii z Krakowa jest uwzględnione tylko na papierze, bo w rzeczywistości cały czas jest tak, jak zakładają od marca.
Na Osterwę nie dadzą nowych wagonów bo na odcinku Gorzów - Krzyż pociąg jest połączony z wagonami do Warszawy, a na tamtą linię nowych wagonów na razie jeszcze nie ma. A Kossak spóźnia się już na odjeździe nie dla tego, że są skomunikowania, tylko dlatego, że rozkład jazdy na linii Kraków- Wrocław przez Częstochowę jest napięty czasowo do granic możliwości i pociągi z tamtego kierunku mają non stop opóźnienia rzędu 15, 20 minut. A że obieg składów jest bardzo napięty (tylko pół godziny odstępu między przyjazdem a odjazdem we Wrocławiu) to opóźnienie jest już na starcie. Wszystkie pociągi od strony Krakowa i Częstochowy mają opóźnienia w przyjazdach do Wrocławia. Nie mówiąc już o Mehofferze, który do Jeleniej Góry i Zielonej Góry ma cały czas spóźnienie o ok 30 minut. Także wydłużenie czasu przejazdu na linii z Krakowa jest uwzględnione tylko na papierze, bo w rzeczywistości cały czas jest tak, jak zakładają od marca.
Chodziło mi tylko o te 3 wagony co jadą z Krakowa do Poznania nr 14 , 15 i 16 . Przecież na początku było że ma być IC Osterwa . Teraz już nic z Krakowa przez Katowice do Wrocławia nie jedzie oprócz Szkunera Centaurusa i Oriona oraz Antaresa . Jeden z dziennych Przemyśl - Wrocław powinien jechać przez Katowice albo przez Trzebinię albo przez Oświęcim jak Antares
[ Dodano: 07-02-2016, 17:43 ]
A wie ktoś czemu IC Orion wraca do Ostrowa Wlkp ?
[ Dodano: 07-02-2016, 17:48 ]
Albo Lompę puścić z Katowic 2 godziny wcześnej ze skomunikowaniem w Lublińcu na Kraków do Gorzowa Wielkopolskiego a Osterwę skrócić do Poznania i zrobić jako IC
Czy ostatecznie uruchomiony zostanie pociąg Toruń – Berlin? Coraz bardziej prawdopodobnym scenariuszem jest powrót do dawnej koncepcji otwarcia połączenia w krótszej relacji z Gorzowa Wielkopolskiego. Przewozy Regionalne będą niebawem prowadzić rozmowy z władzami województw wielkopolskiego i kujawsko-pomorskiego, które mają ostatecznie ustalić kształt przygotowywanej oferty nowych pociągów do Niemiec.
Uruchomienie w pełnej relacji od dnia 29 kwietnia
- EIP 8300/3800 Kraków Gł - Kołobrzeg - Kraków Gł,
- EIP 1656/6156 Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra
Szykuję się zamknięcie odcinka lini 202 Lębork - Wejherowo w dnia 16.05 - 7.06 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dodatkowo 26,27 maja (wg analizy rj. zamknięcie obowiązywać będzie w godzinach 9-12)
Jednak prawdą okazało się zamknięcie szlaku W-wa Praga - W-wa Wsch linii 9 w dniach 27.05 - 11.06 spowoduje to wydłużenie czasu jazdy pociągów od strony Trójmiasta do Warszawy/ Krakowa. Część pociągów rozpoczyna/ kończy bieg na stacji Warszawa Gdańska.
Duży plus za uruchomienie/ zaplanowanie kursów pociągów sezonowych, które do tej pory funkcjonowały jedynie w wakacje, a w tej edycji rozkładu jazdy także w długie weekendy majowe (30.04 - 03.05, 26.05 - 29.05) Pojawią się pociągi m.in. na linii Gdynia Gł. - Hel (EIC Jantar do Warszawy, TLK Astra do Wrocławia, TLK Mars do Krakowa, TLK Aquarius do stacji Katowice), Łeba - Lębork (TLK Delfin do Warszawy), Ustka - Słupsk oraz dodatkowe pociągi z Kołobrzegu (EIC Fregata do Krakowa, EIC Jantar do Warszaw, TLK Urania do Krakowa, TLK Ganimedes do stacji Bielsko - Biała/ Kraków), Świnoujścia.
Tylko dobra oferta taryfowa na powyższe weekendy i frekwencja satysfakcjonująca jestem optymistą.
Zauważyłem też że będą prowadzone jakieś prace na szlaku Gdańsk Główny - Gdańsk Wrzeszcz, oraz Gniezno - Poznań Gł co spowodowało kilkuminutowe wydłużenie czasu jazdy relacji z Gdyni Gł - Poznań Gł/ Zielona Góra/ Wrocław Gł.
12 marca ruszy połączenie Toruń – Gorzów Wielkopolski – Berlin.
To już pewne. 12 marca rozpocznie kursowanie pociąg na trasie Toruń Główny – Gorzów Wielkopolski – Berlin. Zgodę na zwiększenie dofinansowania połączenia o kwotę 640 tys. zł, a jednocześnie na jego uruchomienie, wyrazili radni Województwa Lubuskiego podczas sesji 8 lutego.
Kochani prosimy wraz z ŚOT (Świnoujską Organizacją Turystyczną) o wsparcie w podpisywaniu petycji do PKP IC o wprowadzenie całorocznego pociągu Warszawa - Świnoujście, link z petycją poniżej: Petycja w sprawie pociągu Warszawa - Świnoujście
Dziękuję z góry i pozdrawiam Będziemy wdzięczni za wszystkie podpisy.
Patryk05 podpis dałem i poparłem , bo to dobra inicjatywa. Świnoujście nie ma tunelu drogowego ani też żadnego, dalekobieżnego połączenia kolejowego z krajem . Wystarczy kilka dni sztormów oraz zawieszenie kursowania promów i macie problemy z wydostaniem się z miasta. Przy okazji może dzięki tej inicjatywie także Września, koło której mieszkam, zyska dodatkowe ,całoroczne połączenie z Międzyzdrojami i Świnoujściem , no i kolejne z Warszawą.
@Rafaello1973 dziękuje i dokładnie jest tak jak mówisz, w ogóle do Świnoujścia poza sezonem nie można nie dojechać, teraz jest o tyle lepiej, że chociaż te nowe pociągi Impulsy jeżdżą z Poznania do Świnoujścia, a ze strony Intercity to masakra ten pociąg Centaurus nie dość że jedzie prawie 10h z W-wy to jeszcze od Poznania na niektórych stacjach wagony w ogóle zatrzymują się poza peronami ludzie wysiadają na rozjazdach, nie wiem czy UTK się nie powinno tą sprawą zająć!
Wysłany: 15-02-2016, 17:54 EIP JELENIA GÓRA- WARSZAWA
Witam,
czy wiecie coś na temat uruchomienia pociągu EIC z Jeleniej Góry do Warszawy od nowego rozkłądu jazdy w marcu tego roku.
Jeszcze kilka dni temu taki pociąg można było znaleźć w rozkładzie ( godz. 4:49) natomiast teraz jest tylko połączenie z Wrocławia.
Czyżby znowu PKP IC nie wywiązało się z obietnic??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum