Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Modernizacja odcinka Świercze - Ciechanów zakończona
Autor Wiadomość

FranzMaurer Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sie 2011

PostWysłany: 14-12-2011, 09:44   Modernizacja odcinka Świercze - Ciechanów zakończona Odpowiedz z cytatem

8 grudnia 2011 roku na stacji Ciechanów odbyło się uroczyste otwarcie zmodernizowanego odcinka Świercze - Ciechanów o długości ponad 28 km, na linii kolejowej E65. Na tym odcinku pociągi będą mogły się rozpędzić do prędkości 160 km/h.

Umowa na wykonanie robót budowlanych modernizacji infrastruktury kolejowej stacji i szlaków w obszarze LCS Ciechanów, Odcinek Świercze - Ciechanów. LOT A - stacje: Gąsocin, Ciechanów. LOT B - szlaki: Świercze - Gąsocin, Gąsocin - Ciechanów została podpisana 16 września 2009 roku i opiewała na kwotę 576 304 995,41 złotychbrutto.

Prace, których celem było uzyskanie docelowych prędkości pociągów 160/200 km/h, poprawienie bezpieczeństwa, podniesienie komfortu podróżowania pasażerów, skrócenie czasu przejazdu oraz ograniczenie wpływu linii na środowisko wykonało konsorcjum "POLKOR LCS CIECHANÓW" w składzie: Eiffage Construction Ceska Republika Sp. z o.o. Oddział w Polsce - Lider Konsorcjum,Eiffage Polska Koleje Sp. z o.o.,Zakłady Usług Energetycznych i Komunikacyjnych Grupa ZUE S.A., Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o., Leonhard Weiss GmbH & Co. KG.

przy udziale podwykonawców: EL-IN,Trakcja Tiltra S.A., Agat Sp. z o.o. Koluszki, KZA Przedsiębiorstwo Automatyki i Telekomunikacji S.A., Marek & Moskwiński Sp. J.,INTOP Warszawa Sp. z o.o., Per Aarsleff Sp. z o.o., Kol - Minex Usługi Kolejowe i Wyburzeniowe,PRKiI S.A. Wrocław, EXPOL S.A.

Nadzór nad realizacją umowy sprawuje Inżynier Konsorcjum firm: Biuro Realizacji Inwestycji KOLTECH Inwestor Sp. z o.o., TOR - MEL Sp. z o.o.

W ramach umowy m. in zmodernizowano i przekazano do eksploatacji ponad 62 km torów wraz z nowo wybudowaną siecią trakcyjną, zabudową urządzeń sterowania ruchem kolejowym i odwodnieniem układu torowego; zamontowano 39 rozjazdów; -wybudowano nową linię LPN (Linia Potrzeb Nietrakcyjnych) na całej długości kontraktu od Świercz do Ciechanowa; wybudowano 4 przejścia dla pieszych pod torami (w Świerczach, Gąsocinie, Gołotczyźnie, Ciechanowie,=); wybudowano 21 przepustów na szlaku Świercze - Gąsocin, stacji Gąsocin, szlaku Gąsocin - Ciechanów oraz stacji Ciechanów; wybudowano łącznie 10 peronów, w tym: peron nr 1 i 2 na stacji Gąsocin, peron nr 1 i 2 na przystanku osobowym Kałęczyn, peron nr 1 i 2 na posterunku odgałęźnym Świercze, peron nr 1 i 2 na przystanku osobowym Ciechanów Przemysłowy oraz peron nr 1 i wyspowy nr 2 na stacji Ciechanów wraz z ustawieniem wiat peronowych, tablic z nazwą stacji i słupów oświetleniowych; wyposażono w samoczynną blokadę liniową szlaki Świercze - Gąsocin oraz Gąsocin - Ciechanów; zmodernizowano most nad rzeką Łydynią i most nad rzeką Soną; rozbudowano i wyremontowano nastawnię dysponującą na stacji Ciechanów pod siedzibę Lokalnego Centrum Sterowania,

Obecnie trwają prace związane z zagospodarowaniem terenów na stacji Ciechanów i Gąsocin (ogrodzenie peronów, układanie chodników, itp.) oraz przy budowie ekranów akustycznych na stacji Gąsocin i szlaku Gąsocin - Ciechanów.

Zadanie realizowane jest w ramach projektu nr POIS.07.01.00-00-009/09 "Modernizacja linii kolejowej E 65/C-E 65 na odcinku Warszawa - Gdynia - obszar LCS Ciechanów"


Źródło: Rynek Kolejowy

Ciechanów Główny(1).jpg
Plik ściągnięto 88 raz(y) 66.04 KB

Ciechanów Główny(2).jpg
Plik ściągnięto 91 raz(y) 96.59 KB

Gąsocin.jpg
Plik ściągnięto 76 raz(y) 86.13 KB

wiercze.jpg
Plik ściągnięto 62 raz(y) 88.31 KB

Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krog Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 31 Sie 2008

PostWysłany: 15-02-2016, 19:28    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Na tym odcinku pociągi będą mogły się rozpędzić do prędkości 160 km/h.

Cóż z tego jeśli pociągi wloką się jak 3 lata przed rozpoczętą modernizacją. Minęły 4 lata a pociągi nadal się wloką (głównie z powodu przepuszczania poc. Pendolino). Kilku nasto minutowe postoje we wsi Konopki to dowód na nieudolność dyrektora Grajdy z KM. Po co wypuszczać taki pociąg z/do Warszawy jeśli potem długo stoi na wioskach.

_________________
Nie kupuję produktów Made in China
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl