Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
[IC] ED74 stoją w krzakach
Autor Wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 14-10-2015, 11:29    Odpowiedz z cytatem

Ja mam dla nich rozwiązanie: edyty bez rewizji powinny zostać oddane nieodpłatnie zainteresowanym przewoźnikom samorządowym bądź PRom. Te, które jeżdżą, powinny zostać wystawione na aukcję z ceną wywoławczą 1zł.

Dlaczego tak uważam? Ponieważ te składy są własnością publiczną i powinny służyć a nie rdzewieć w krzakach lub być przedmiotem gry "rynkowej" między podmiotami publicznymi.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 13-11-2015, 18:16    Odpowiedz z cytatem

Połowa ED74 w ruchu od nowego rozkładu jazdy.

Od rozkładu jazdy, który wejdzie w życie 13 grudnia 2015, na szlakach kolejowych będzie pojawiać się zaledwie połowa z posiadanych przez PKP Intercity elektrycznych zespołów trakcyjnych serii ED74.

PKP Intercity ogłosiło właśnie, że poszukuje dostawców elementów wyposażenia i podzespołów do ED74. Czy to oznacza, że wszystkie pojazdy wrócą na tory?

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/60179/polowa_ed74_w_ruchu_od_nowego_rozkladu_jazdy.html

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 13-11-2015, 18:52    Odpowiedz z cytatem

@MK_Wro
Po takim geście ten, kto to zrobi będzie miał widok w kratkę za działanie na szkodę spółki.

Zakup części to dobry krok, ale jeszcze potrzeba fachowców z doświadczeniem, którzy doprowadzą ten sprzęt do jakiej takiej sprawności. Takich ludzi Intercity ma, pytanie, czy nie ma dla nich ważniejszych zadań, związanych choćby z dostawami i uruchomieniami Dartów i Flirtów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

beton44 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Cze 2009

PostWysłany: 13-11-2015, 20:00    Odpowiedz z cytatem

A nie trzeba przynajmniej części zrobić jakiegoś dużego przeglądu typu P4 ?

Za to IC by musiało wybulić z własnej kieszeni, bez dotacji i kredytu z Unii czy tam od kogo, to lepiej kupić na w/w warunkach nowe i niech pojeżdżą trochę Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 14-11-2015, 11:00    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ja mam dla nich rozwiązanie: edyty bez rewizji powinny zostać oddane nieodpłatnie zainteresowanym przewoźnikom samorządowym bądź PRom. Te, które jeżdżą, powinny zostać wystawione na aukcję z ceną wywoławczą 1zł.

Jeśli się nie mylę to jak zainteresowani się dowiedzieli jakie kosmiczne pieniądze PESA chce za rewizje, to im zapał opadł.

Cytat:
PKP Intercity ogłosiło właśnie, że poszukuje dostawców elementów wyposażenia i podzespołów do ED74. Czy to oznacza, że wszystkie pojazdy wrócą na tory?

Raczej chodzi o utrzymanie w sprawności tych jeżdżących.

_________________
Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 02-03-2016, 19:39    Odpowiedz z cytatem

ED74 wciąż w krzakach.

Tylko siedem z czternastu jednostek ED74 jest wykorzystywanych przez PKP Intercity. Pozostały tabor stoi na bocznicy od kilku lat, czekając na decyzję przewoźnika, która ma zostać podjęta w bliżej nieokreślonej przyszłości.

W lutym 2014 r. PKP IC ogłosiło przetarg, którego przedmiotem było wykonanie naprawy okresowej składów ED74 o zakresie prac obejmującym przegląd, naprawę lub wymianę podzespołów i zespołów połączoną z częściowym ich demontażem, a także z naprawą lub wymianą części zniszczonych. Ofertę w wysokości 18 295 536 zł złożyła Pesa Bydgoszcz, ale była to cena nie do przyjęcia dla przewoźnika. Przetarg ogłoszono po raz kolejny latem – również bez skutku. Udało się naprawić tylko pięć pojazdów, które otrzymały przy okazji nowe barwy.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/nowoczesny-tabor-wciaz-w-krzakach-75609.html

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 03-03-2016, 17:19    Odpowiedz z cytatem

Materiał Polsat News:

http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2016-03-03/nowoczesne-pociagi-niszczeja-w-krzakach-od-ponad-2-lat-czekaja-na-remont/

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

ss123 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Kwi 2014

PostWysłany: 25-03-2016, 12:14    Odpowiedz z cytatem

Tak długi urlop w Krzakach pewnie swoje zrobi . Korozja elementów wszystkie gumy do wymiany zawilgocona elektronika. Kiedyś samochód mojego znajomego tyle stał pod chmurką nieużywany i nie nadawał sie już do jazdy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 08-04-2016, 12:20    Odpowiedz z cytatem

PKP Intercity potwierdza: Chcemy sprzedać ED74.

Dalekobieżny przewoźnik potwierdził, że w strategii taborowej przewoźnika nie ma miejsca na elektryczne zespoły trakcyjne. Do tej pory przewoźnik wstrzymywał się z taką deklaracją.

PKP Intercity obecnie posiada w swoich zasobach 14 elektrycznych zespołów trakcyjnych ED74. Tylko połowa z nich jest sprawna i wyjeżdża w trasy z pasażerami. Dla pozostałych przewoźnik nie znajduje zastosowania i obecnie oczekują one na lepsze czasu na krakowskiej bocznicy PKP Intercity.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/pkp-intercity-potwierdza-chcemy-sprzedac-ed74-76141.html

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 08-04-2016, 13:33    Odpowiedz z cytatem

Ostatnio nawet IC Wit Stwosz na wagonach zamiast ED74...

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 26-04-2016, 12:14    Odpowiedz z cytatem

PKP Intercity sprzeda wszystkie swoje „Edyty”.

PKP Intercity ma zamiar sprzedać wszystkie posiadane przez siebie czteroczłonowe elektryczne zespoły trakcyjne serii ED74. Dziesięciu z czternastu posiadanych „Edyt” spółka chce pozbyć się jeszcze w 2016 roku.

Obecnie spółka w ruchu liniowym eksploatuje tylko 5 elektrycznych ED74. Kursują w ramach pociągu „Reymont” w relacji Kraków Płaszów – Łódź Kaliska, „Wit Stwosz” w relacji Kraków Płaszów – Terespol (w trakcji podwójnej) i „Korczak” w relacji Kraków Płaszów – Białystok (również w trakcji podwójnej). Biorąc pod uwagę liczne skargi od pasażerów dotyczące niewystarczającego dostosowania składów ED74 do przewozów dalekobieżnych i częste zmiany tras kursowania z tym związane, spółka PKP Intercity SA planuje odsprzedaż elektrycznych zespołów trakcyjnych ED74.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/piotr-stomma-pkp-intercity-sprzeda-wszystkie-swoje-edyty-76362.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Ralny Płeć:Mężczyzna
Moderator


Dołączył: 23 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 18-05-2016, 23:40    Odpowiedz z cytatem

Najnowsze zdjęcia niszczejących, kupionych za unijne pieniądze, składów ED74 w bazie PKP Intercity Kraków Bieżanów. Stan na 26 kwietnia.

Zobacz jak niszczeją ED74:

http://www.czt.org.pl/aktualnosci/kolej/przewozy-pasazerskie/polska/intercity/zobacz-jak-niszczeja-ed74

_________________
Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

tomekmkm Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Gru 2015
Skąd: Tarnów

PostWysłany: 20-05-2016, 11:17    Odpowiedz z cytatem

http://www.radiokrakow.pl/wiadomosci/krakow/kupione-za-unijne-pieniadze-pociagi-niszczeja-na-bocznym-torze-w-krakowskim-biezanowie/

http://www.tvn24.pl/krakow,50/pociagi-warte-miliony-stoja-i-niszczeja,645457.html

Generalnie szlag mnie trafia. PRy nie mają taboru, wożą ludzi kilkudziesięcioletnimi "kiblami", a w IC takie w miarę dobre składy stoją na torach odstawczych...

PS. Czyli ja to widzę tak. Zabieramy PRom co mają najlepszego, wystawiamy w krzaki, a potem po kilku latach oferujemy im, że mogą z powrotem odkupić. Majstersztyk!

_________________
2016: 1493 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 20-05-2016, 14:01    Odpowiedz z cytatem

tomekmkm napisał/a:
Generalnie [...] a w IC takie w miarę dobre składy stoją na torach odstawczych...

Generalnie to nie wiesz co to za sprzęt ile w ruchu regionalnym narobiłby problemów podejrzewam że jeszcze więcej jak w dalkobieżnym.
Podejrzewam że gdyby PESA zaśpiewała nie tak astronomiczną sumę za P4 to reszta Edytek też by jeździła.

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 25-05-2016, 12:35    Odpowiedz z cytatem

Czy SKM-ka kupi pociągi od PKP Intercity?

Szybka Kolej Miejska bierze pod uwagę możliwość zakupu 9-letnich pociągów, które od prawie trzech lat niszczeją na bocznicy w Krakowie. Elektryczne składy mogłyby zasilić tabor kursujący na trasie między Tczewem a Słupskiem. Stosunkowo nowe pojazdy bardzo by się przydały, bowiem wszystko wskazuje na to, że SKM będzie świadczyła usługi przewozowe w naszej aglomeracji także w 2017 roku.

Więcej:
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Czy-SKM-ka-kupi-pociagi-od-PKP-Intercity-n101918.html

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 9 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl