Przecież terminy zawieszeń mówią same za siebie. Szukanie wagonów na sezon. Morcinek z Katowic do Wrocławia i nazad pełny (co się dziwić? 2 wagony?), od i do Kielc puchy. Ale Lompa nawet w tygodniu był pełny
Nie wiem jak inne, ale o Morcinku nie można tego powiedzieć...
Też tak myślałem, ale widziałem dziś Morcinka w Zabrzu w kierunku Kielc i te dwa wagony bardzo słabo były wypełnione. Może z 50 osób było... Może mógłby zostać choć w 5 i 7, to samo tyczy się Lompy i Rataja.
_________________ Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
Przecież terminy zawieszeń mówią same za siebie. Szukanie wagonów na sezon. Morcinek z Katowic do Wrocławia i nazad pełny (co się dziwić? 2 wagony?), od i do Kielc puchy. Ale Lompa nawet w tygodniu był pełny
Przy dwóch wagonach to "pełność" wygląda śmiesznie....i frekwencji 50 % , gdyby Lompa miał 4 wagony to dopiero były by puchy....szkoda że kilka Wielkopolskich miast tarci połączenie ze Śląskiem, ale może to i pozostałe połączenia wrócą we wrześniu.
Lompa czasami przywozi do Katowic 15-20 osób, ale nie znaczy to, żeby go uwalać, bo na stacjach pośrednich potrafi dosiadać sporo pasażerów. Może gdyby jechał p. Bytom, Tarnowskie Góry, nieco by wzrosła frekwencja, ale to tylko przypuszczenia. Godziny odjazdu/przyjazdu ma dobre. Na linii kluczborskiej potrzebne są składy TLK.
Potwierdza się to o czym pisałem już jakiś czas temu - pociągi bez pasażerów nie mają racji bytu. I nie zmienią tego nasze opinie, że tu czy tam pociąg jest potrzebny, jedynym sensownym kryterium jest właśnie zainteresowanie ze strony pasażerów nie zaś MKolskie pobożne życzenia. Nie wierzę też by przez Bytom pasażerów było więcej, ta relacja jest za krótka by mogła przyciągać jakieś sensowne potoki.
Lompa czasami przywozi do Katowic 15-20 osób, ale nie znaczy to, żeby go uwalać, bo na stacjach pośrednich potrafi dosiadać sporo pasażerów. Może gdyby jechał p. Bytom, Tarnowskie Góry, nieco by wzrosła frekwencja, ale to tylko przypuszczenia. Godziny odjazdu/przyjazdu ma dobre. Na linii kluczborskiej potrzebne są składy TLK.
Hehe kolego o czym ty piszesz?! Przecież gdyby Lompa został przerzucony na trase przez Bytom i Tarnowskie Góry to frekwencja bardzo by spadła. Czy ty wiesz ile osób jeździ tym pociągiem z Poznania, Ostrowa Wlkp. i Lublińca do Gliwic i Zabrza? Dość spora wymiana pasażerów jest już między Gliwicami a Lublińcem, natomiast w Bytomiu i Tarnowskich Górach najprawdopodobniej nikt by nie wsiadał.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 31-05-2016, 10:02
To musiałem mieć wybitne "szczęście" widząc parokrotnie Morcinka (ale też inne pociągi z kierunku Kielc, Lublina) ze sporym obłożeniem - jak na taki skład
Posiada ktoś informacje, czy zapowiadany EIC Lazur rel. Łódź - Gdynia będzie w ogóle uruchomiony w tym roku? Niby ma ruszyć 25 czerwca a nie można kupić biletów w systemie e-IC. W tabelach PLK niby występuje.
Zanim coś napiszesz spójrz chociaż w aktualny rozkład jazdy . Tak zamiast dykutować o otaczającej nas rzeczywistości rozmawiamy o alternatywnej, w której znajduje się kolega .
Od 17 czerwca w ofercie Przewozów Regionalnych pojawią się bezpośrednie pociągi z Białegostoku do Kowna. Nowe połączenie będzie realizowane we współpracy z Kolejami Litewskimi, a finansować je będzie Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego.
Zanim coś napiszesz spójrz chociaż w aktualny rozkład jazdy
Moja pomyłka, obecnie kursuje z Katowic, ja natomiast sugerowałem się tym, że będzie wydłużony do Gliwic. Twoje uszczypliwości są nie na miejscu, każdy jest człowiekiem i może coś przekręcić lub się pomylić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum